The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 02:13:25 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Football Manager 2011  (Lest 5455 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« på: Oktober 08, 2010, 11:15:59 »

Kommer i November  Glad

http://www.spillmagasinet.no/article2999287.ece

Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #1 på: Oktober 08, 2010, 14:29:22 »

http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=902&pagenr=1#content

Litt bedre omtale/beskrivelse i denne linken.
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
Trond90
Fast pÄ A-laget

Marching on together!

Vis profil E-post
« Svar #2 på: Oktober 08, 2010, 15:52:43 »

Gleder meg som en unge til dette spillet kommer ut!  Glad
Loggført

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #3 på: Oktober 08, 2010, 17:12:01 »

Æsj, Ă„ jeg som bare har 10 uker pappaperm til vinteren  Osteaktig Gleder meg stort til 5 November!
Loggført
magnuer
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #4 på: Oktober 08, 2010, 23:00:06 »

Gleder meg stort Glad Blir vel kanskje litt fravĂŠr fra skolen i november
Loggført
Ferre
Lorimer

Vis profil
« Svar #5 på: Oktober 21, 2010, 09:18:21 »

Demoen ute!

http://store.steampowered.com/app/901580
Loggført

-WE'LL BE BACK-
Runar
Fast pÄ A-laget

runaredvardsen@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: Oktober 21, 2010, 13:17:42 »

SpÞrs om jeg rekker Ä vinne CL pÄ FM 2010 fÞr 5.november
Loggført

Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #7 på: Oktober 25, 2010, 08:56:07 »

har nĂ„ spilt demoen og jeg mĂ„ si at dette virker veldig lovende!!  Glad
Loggført

vielljaa
I stallen
**

MOT

Vis profil
« Svar #8 på: Oktober 25, 2010, 20:25:51 »

ForhÄndsbestill fra elkjop, rimeligst og du kan vÊre heldig Ä fÄ spillet i posten fÞr det releases Glad
Loggført

There is only one United
magnuer
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #9 på: November 05, 2010, 13:17:47 »

ENDELIG Glad Glad Glad Glad Glad Glad Glad
Loggført
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #10 på: November 05, 2010, 14:04:58 »

Fikk de i posten igÄr....fÞrsteinntrykket er VELDIG bra!
Loggført

Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #11 på: November 05, 2010, 15:44:00 »

Fikk de i posten igÄr....fÞrsteinntrykket er VELDIG bra!
Samme her.

Telford Town er oppdraget. Champions League er mĂ„let innen 2025  Osteaktig

Å der stakk dama og ungen til Ikea, har lett 3 timer alene med fm nĂ„... Hurra  Gliser
Loggført
magnuer
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #12 på: November 05, 2010, 18:22:14 »

Dover Athletic
Loggført
Trulsaren
PĂ„ juniorlaget

truls__92@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #13 på: November 05, 2010, 18:50:23 »

Starter selvfÞlgelig med Leeds. Spinkelt overgangsbudsjett med 4,25-6,75 (alt etter hvilken mÄlsetning), men det gjenspeiler da virkeligheten.

Har ikke kommet i gang enda, men det ser meget bra ut! Her er det bare til Ä gÞnne pÄ!
Loggført

The following sentence is a lie. The previous sentence is true
vielljaa
I stallen
**

MOT

Vis profil
« Svar #14 på: November 08, 2010, 20:11:36 »

Spiller ogsÄ sÄ klart med Leeds.
9.plass fÞrste sesong uten de store forsterkninger. 20 kamper ut i sesong 2 ligger jeg pÄ 1.plass med god klaring til play-off Gliser
Loggført

There is only one United
tobn pÄ tur
PĂ„ juniorlaget

MOT

Vis profil WWW
« Svar #15 på: November 09, 2010, 01:15:36 »

SÄ uffatelig deilig Ä fÄ tilbake Snodgrass fra skade fÞrste sesong. Herjer i NPC: 11(2) liga kamper, 6mÄl, 6 assist, 7,47 gjsnitt rating
Loggført

vielljaa
I stallen
**

MOT

Vis profil
« Svar #16 på: November 09, 2010, 16:33:39 »

SÄ uffatelig deilig Ä fÄ tilbake Snodgrass fra skade fÞrste sesong. Herjer i NPC: 11(2) liga kamper, 6mÄl, 6 assist, 7,47 gjsnitt rating

Becchio er reine maskinen hos meg, toppskÄrer fÞrste ses og holder koken halvveis ut i andre sesong ogsÄ Glad
Loggført

There is only one United
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #17 på: November 09, 2010, 17:53:18 »

Hvordan bruker du han da? Jeg sliter noe sÄ enormt med Ä finne en mÄlscorer!
Loggført
vielljaa
I stallen
**

MOT

Vis profil
« Svar #18 på: November 09, 2010, 20:14:27 »

Oppspillspunkt - Angrep og oppspillene i hovedsak pĂ„ hodet. Har en rakker i Simon Cox ved siden av da som sikkert hjelper ogsĂ„  Glad
Loggført

There is only one United
tobn pÄ tur
PĂ„ juniorlaget

MOT

Vis profil WWW
« Svar #19 på: November 10, 2010, 06:01:20 »

FY FAEN! det her ble alt for spennende sitter med 200 i puls og 3 i promille av gledesrus. Etter en fantastisk avsluttning pÄ sesongen havner jeg pÄ 4 plass i Championship. MÞter fÞrst Derby i semifinale, fÞrste kamp borte vinner jeg 2-0, har en god fÞlelse om Ä nÄ playoff finale. Hjemmekampen blir et sjanse slÞseri ut av en annen verden, Derby scorer tidlig i andre omgang, men klarer heldigvis ro det i land.

Playoff finalen pÄ Wembley. 90000 tilskuere og Nottingham forest venter. Forest som endte pÄ 3plass og hadde ligaens suverene toppscorer i lÄnespilleren, Bueno.
Kampen starter bra, presser Forest, og har 4 skudd fÞr Forest fÄr sitt fÞrste. Gleden er kortvarig da Forest scorer tidlig i fÞrste omgang. Resten av kampen presser jeg ganske bra, men Gradel, McCormack og Somma bommer alle pÄ hver sin alene med keeper mulighet. HÄpet begynner Ä svinne, taktikken er satt til sÄ offensivt som det gÄr an, Skap overtall og ta flere sjanser. Klokka slÄr 88min og McCormack kommer nok engang alene med keeper, denne gangen chipper han fra 18-20 meter og ballen gÄr i en herlig bue inn i mÄl. Jeg er stum og bare venter pÄ offside flagget, men det blir mÄl!!!
Klokka renner ut til ekstraomganger. Utrolig nervepinnende, men i E.O skjer det rett og slett ikke en dritt. Det vil ingen ende ta, opprykk til Premier League skal avgjÞres pÄ STRAFFER!"#"
Hva skal man si, strafferspark konkurransen gÄr som fÞlger, Leeds skyter fÞrst, JA, NEI, JA, NEI, JA, NEI, JA, NEI, JA, NEI, JA, NEI, JA, NEI, JA, NEI, JA, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 9-8 pÄ straffer, herregud!!!! Endelig redder Schmeichel. Jubelen stÄr i taket. Klokken er 4 pÄ natta og tror hele studenthjemmet hater meg nÄ, men det for vÊre det samme.

LEEDS rykker opp til Premier League!!

Alt kunne selvsagt ikke vĂŠre fryd og gammen, Snodgrass ble skadet i 6 til 7 mnd i kampen. menmen
Min fÞrste sesong med Leeds pÄ FM11. Over all forventing. NÄ blir det jÊvlig spennende hvordan det skal gÄ i PL.
« Siste redigering: November 10, 2010, 06:03:18 av tobn pĂ„ tur » Loggført

Runar
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #20 på: November 10, 2010, 17:13:58 »

Har bare testet spillet sÄvidt, skal lage meg en skikkelig Leeds game til helgen. Men da jeg testet spillet sÄ irriterte jeg meg over at vi hadde sÄ mange "nye" spillere i troppen. Er jo vanskelig Ä fÄ solgt spillere som Connolly, Collins, Paynter osv... sÄ endte opp med mer eller mindre samme laget til seriestart (spilte vel 6 seriekamper fÞr jeg la saven ned 2-2-2)
Loggført

Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #21 på: November 10, 2010, 17:24:18 »

Har forelÞpig fÞlt pÄ lite annet enn irritasjon og tapte blant annet 4 kamper pÄ rappen nettopp.
Loggført
Runar
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #22 på: November 10, 2010, 17:27:02 »

formasjon endte du oppe med?
Loggført

Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #23 på: November 10, 2010, 17:52:51 »

Har prÞvd 3 stykker et godt stykke uti November. Faktisk har jeg gÄtt i Grayson-fella og muligens bytta for mye. 4-3-3 er siste skudd pÄ stammen og den har jeg egentlig tenkt Ä holde pÄ, selv om det gÄr dÄrlig akkurat nÄ. Problemet er at jeg brenner sÄ utrolig mange sjanser. Ingen av spissene mine har scoret mer enn 2 mÄl hver.
Begynte i 4-1-3-1-1, men jeg kjÞte inn en Aussie som ikke funket som AM og endte derfor opp med 4-2-3-1 (to stk DM). Slapp ikke noe sÊrlig mÄl i denne formasjonen, men skapte ikke sjanser heller.
Skal spille litt videre i kveld og se om jeg klarer Ă„ snu det. Glad
Loggført
vielljaa
I stallen
**

MOT

Vis profil
« Svar #24 på: November 10, 2010, 20:02:36 »

haha tobn Gliser Rykket nettopp opp selv (2.sesong), dog uten den store dramaen. Endte 15 poeng foran West-Brom pÄ 2.plass Glad

KjĂžrer en classic 4-4-2:
Schmeichel
David Gray - Stearman - Broadfoot - White
Nam Tae-Hee - Kilkenny - Delph(lÄn) - Snodgrass
Becchio - Cox

Ikke mye dagens Leeds Ă„ spore her, men flesteparten er Ă„ finne i stallen i alle fall Glad
Loggført

There is only one United
tobn pÄ tur
PĂ„ juniorlaget

MOT

Vis profil WWW
« Svar #25 på: November 13, 2010, 20:00:23 »

FÞrste sesong i Premier League og det gÄr over all forventning:

Runde 9 mot Chelsea!! Osteaktig

Runde 11 mot Scum!!!!!!! Osteaktig Osteaktig

Runde 14 mot Birmingham

Tabell etter Runde 14

Vinner sÄklart ikke alt som er, tapte feks 4-0 borte mot Liverpool i runde 5 og 1-0 hjemme for Arsenal i runde 8.
Loggført

Trond90
Fast pÄ A-laget

Marching on together!

Vis profil E-post
« Svar #26 på: November 14, 2010, 19:31:17 »

Skal begynne min 4 sesong med Leeds nÄ.

FÞrste Äret vant jeg Championship med 91 poeng.

FÞrste Äret i premier league endte jeg pÄ en 13 plass med 45 poeng.

Andre Äret i premier league endte jeg pÄ 10 plass med 53 poeng, tapte fa cup finalen mot Chelsea ogsÄ 1-0.

NĂ„ er det klart for og prĂžve og kjempe om europa league plass  Glad
Loggført

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #27 på: November 15, 2010, 21:44:03 »

Jeg skjÞnner ingenting jeg... Holder pÄ Ä begynne Ä grine. Fikk sparken etter et halvt Är og lÄ pÄ nedrykk med sÄnn ca 10 tap pÄ rad. Jeg blir sÄ sint at jeg flyr nÊrmest i flint!

NÄ begynte jeg pÄ igjen og gjorde det glimrende i pre-season, men 2 stygge tap og 1 uavgjort etter de 3 fÞrste. Hva i all verden gjÞr jeg galt??
Loggført
vielljaa
I stallen
**

MOT

Vis profil
« Svar #28 på: November 16, 2010, 00:01:19 »

Jeg skjÞnner ingenting jeg... Holder pÄ Ä begynne Ä grine. Fikk sparken etter et halvt Är og lÄ pÄ nedrykk med sÄnn ca 10 tap pÄ rad. Jeg blir sÄ sint at jeg flyr nÊrmest i flint!

NÄ begynte jeg pÄ igjen og gjorde det glimrende i pre-season, men 2 stygge tap og 1 uavgjort etter de 3 fÞrste. Hva i all verden gjÞr jeg galt??

Er vanskelig Ă„ si og flere faktorer kan spille inn. Handler litt om Ă„ "treffe" pĂ„ taktikken i forhold til de spillerne du rĂ„der over. Spillerroller o.l. Har du spilt FM lenge? Hvis du er ny i spillet tar det litt tid fĂžr du finner ut hva som fungerer for deg. Jeg kjĂžrer f.eks. en direkte og hurtig spillestil langs flankene, stĂ„r hĂžyt med forsvaret og satser mest pĂ„ kontringer. Dette bruker jeg pĂ„ omtrent alle saves jeg lager  Glad Er ogsĂ„ nĂžye med treninger (gode trenere og opplegg), set-pieces og bruker mye tid Ă„ finne rett spillerrolle til rett spiller.
Loggført

There is only one United
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #29 på: November 16, 2010, 01:38:12 »

Nettopp det som har vÊrt sÄ frustrerende. Jeg var fravÊrende pÄ FM-fronten i fjor, men 09 spilte jeg 73 sesonger med Leeds.

Men NÅ, har det endelig lĂžsnet. Har sĂžkt litt rundt hvordan andre har lĂžst det taktikken, og ENDELIG har det lĂžsnet. Har gĂ„tt fra siste plass til play-off pĂ„ 6-7 kamper. Glad
Loggført
Sider: [1] 2 3 4
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |