The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 10, 2012, 01:28:01 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Stockport eller Leeds International?  (Lest 508 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
mail2rj
På prøvespill
*

Leids - Leids - Leids

Vis profil E-post
« på: September 03, 2010, 09:29:20 »

Ser at det stort sett er en tusenlapp billigere å fly på Ma...Stockport International Airport enn på Leeds via Amsterdam med KLM. Noen som har synspunkter om det ene kontra det andre? Da tenker jeg på totalpris inkl tog/taxi, smoothness på flyplassene etc. Så et sted at taxi fra Leeds airport inn til sentrum kunne komme seg på ca £25 en vei, mens toget t/r Stockport Int blir £14. Stemmer dette, dere som har prøvd? Takker for innspill!
Loggført
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: September 03, 2010, 09:41:14 »

Regner med aty det er Manchester Airport du tenker pÃ¥. Flyplassen er helt grei den. Men mer kos og mer kronglete med Leeds/Bradford airport. Uansett sÃ¥ er valget enkelt. Manchester airport. Men husk Ã¥ ta pÃ¥ deg disse blÃ¥ trekkene man fÃ¥r pÃ¥ sykehus. Dette for Ã¥ hindre Manchester møkk pÃ¥ skoa dine. Men husk for all  del Ã¥ legge de igjen pÃ¥ toget for Ã¥ ikke infisere Leeds
Loggført

Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #2 på: September 03, 2010, 09:49:43 »

Ser at det stort sett er en tusenlapp billigere å fly på Ma...Stockport International Airport enn på Leeds via Amsterdam med KLM. Noen som har synspunkter om det ene kontra det andre? Da tenker jeg på totalpris inkl tog/taxi, smoothness på flyplassene etc. Så et sted at taxi fra Leeds airport inn til sentrum kunne komme seg på ca £25 en vei, mens toget t/r Stockport Int blir £14. Stemmer dette, dere som har prøvd? Takker for innspill!

Tur/retur Manchester Airport-Leeds kommer på ca £23 og tar ved de fleste avganger 1t13min. Noen ganger er det flere stopp oså det tar lengre tid, og noen ganger må man skifte tog i Man. sentrum. Det fine her er at det bare er en kort innendørs spasertur mellom flyplassen og togstasjonen.

Fra Leeds/Bradford Airport vil jeg egentlig anbefale flybussen, som i løpet av ca 45 minutter bringer deg til Leeds sentrum for ehh ca noen £ (husker ikke helt her)
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: September 03, 2010, 09:58:10 »

Tur/retur Manchester Airport-Leeds kommer på ca £23 og tar ved de fleste avganger 1t13min. Noen ganger er det flere stopp oså det tar lengre tid, og noen ganger må man skifte tog i Man. sentrum. Det fine her er at det bare er en kort innendørs spasertur mellom flyplassen og togstasjonen.

Fra Leeds/Bradford Airport vil jeg egentlig anbefale flybussen, som i løpet av ca 45 minutter bringer deg til Leeds sentrum for ehh ca noen £ (husker ikke helt her)

Og man får kjøpt godt drikke på toget. Samt at toget er en aldeles nydelig plass å treffe mennesker man blir kjent med. En øl åpner et vennskap
Loggført

Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
mail2rj
På prøvespill
*

Leids - Leids - Leids

Vis profil E-post
« Svar #4 på: September 03, 2010, 10:11:38 »

Takk gutter!
Det siste innlegget til hb var jo nesten poesi. Skjønner at det må bli Stockport:)
Ser ut til å bli følgende kamper da, med base i Leeds (vi er ikke bare leedsfans):
Lør 6/11 Bolton - Tottenham, søn 7/11 en eller annen fa-cupkamp, man 8/11 Droylsden - AFC Telford, tir 8/11 Leeds-Hull:)

Marsjerer på tilsammans!
Loggført
HÃ¥kon
I stallen
**

2012 blir året!

Vis profil E-post
« Svar #5 på: September 03, 2010, 13:40:12 »

jeg synest Leeds/Bradford airport er helt topp, liten og fin flyplass og utenfor står bussen som koster ca 1 pund. jeg kom gratis forrige gang grunnet at han ikke kunne veksle:) bussturen inn er helt grei!! bra tur da en føler en "lander" i Leeds.

men manchester airport er sikkert helt supert det også, med tog og koster ca 1000,- mindre. pr pers.
Loggført

Leeds for alltid
morty
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: September 03, 2010, 16:15:36 »

Helt klart Leeds/ Bradford , mye mindre med folk ! Tok taxi inn til Marriott i august , kostet £20.
Hjem tok vi bussen som stopper rett utenfor Marriott, brukte 25min £2,5
Morten
Loggført

Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #7 på: September 03, 2010, 16:49:59 »

Leeds/Bradford er helt klart å foretrekke hvis man ser vekk i fra pris.
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |