|
Leedsfan
|
 |
« Svar #240 på: Desember 12, 2011, 11:20:28 » |
|
Blackburn and Wolves are reportedly set to make moves for Leeds United striker Ross McCormack in the January transfer window.The Scotland international, 25, who is contracted at Elland Road until 2013, has attracted the interest of both clubs who are struggling at the wrong end of the Premier League.McCormack has been in fine form this season and is the npower Championship club's top scorer with 11 goals.However, the former Rangers and Cardiff player has come off the bench for his last two appearances, figuring as a second-half substitute in Saturday's 1-1 draw at Watford.Blackburn remain in the bottom three of the Premier League after today's 2-1 defeat by Sunderland at the Stadium of Light, in what was Martin O'Neill's first game as Black Cats' boss.Wolves find themselves one place above the drop zone after their 4-1 loss against Manchester United at Old Trafford on Saturday. Selg?
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #241 på: Januar 18, 2012, 15:57:04 » |
|
PÄ vei til Wigan nÄ ryktes det......
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #242 på: Januar 18, 2012, 20:32:07 » |
|
PÄ vei til Wigan nÄ ryktes det......
FÞrst Howson. SÄ McCormack? Snakk om blood letting. Selv ikke Dracula ville klart Ä tappe klubben for sÄ mye blod.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Change is the constant that cannot be changed.
|
|
|
|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #243 på: Januar 19, 2012, 18:56:55 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #244 på: Januar 19, 2012, 19:01:39 » |
|
Kommer budet, gÄr han nok. HÄper at Leeds har tatt hÞyde for at han forsvinner, og skaffer seg en erstatning. Det begynner Ä haste nÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #245 på: Januar 19, 2012, 19:36:39 » |
|
Kommer budet, gÄr han nok. HÄper at Leeds har tatt hÞyde for at han forsvinner, og skaffer seg en erstatning. Det begynner Ä haste nÄ. Erstatning= >:(rask
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KingHowson
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #246 på: Januar 20, 2012, 09:10:54 » |
|
Vi mÄ ha inn en klasse spiss som scorer hele tiden. Kor vi skal finne en sÄnn til en pris som passer oss er ikke lett og si. Blir et helvete og miste ross ogsÄ. Meen han skal ha for at han har en sinsyk innsats og scort en del i Är. Men mangler liksom litt og fÄ helt den fÞlelsen av at nÄr han fÄr ballen sÄ skjer det noe
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Joe Jordan
|
 |
« Svar #247 på: Januar 20, 2012, 09:20:13 » |
|
Men mangler liksom litt og fÄ helt den fÞlelsen av at nÄr han fÄr ballen sÄ skjer det noe
Jeg husker den fĂžlelsen, den kalles Jermaine Beckford.
|
|
|
|
|
Loggført
|
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #248 på: Januar 20, 2012, 09:45:07 » |
|
Men mangler liksom litt og fÄ helt den fÞlelsen av at nÄr han fÄr ballen sÄ skjer det noe
Jeg husker den fÞlelsen, den kalles Jermaine Beckford. skal undres pÄ om de kaller den fÞlelsen det i Leicester? Ellers..dumt hvis RM drar, men har jo full forstÄelse hvis han gjÞr det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
samadhi
|
 |
« Svar #249 på: Februar 05, 2012, 02:11:21 » |
|
VÄr toppscorer er i superform uten at noen egentlig legger merke til det. 4 mÄl pÄ siste 5 ligakamper. 13 mÄl tilsammen i Är, og nummer to pÄ toppscorerlisten i CCC. VÄr toppspiss! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
marching on together, derudaf forever...
|
|
|
Nikolaos
I stallen

"I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
|
 |
« Svar #250 på: Februar 05, 2012, 02:21:57 » |
|
Jah, Macca er jo en klassespiss i Championsship. En mÄlgivende og et mÄl idag. MÄlet er jo sÄ og si tatt rett i fra en spiss' lÊrebok!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #251 på: Februar 05, 2012, 12:00:01 » |
|
Jah, Macca er jo en klassespiss i Championsship. En mÄlgivende og et mÄl idag. MÄlet er jo sÄ og si tatt rett i fra en spiss' lÊrebok!
Husk ogsÄ at det ble rapportert om tre offsidemÄl av ham i gÄr (det ene var iallefall diskutabelt, ifÞlge LUTV live)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #252 på: Februar 05, 2012, 12:41:13 » |
|
Denne spilleren ble engang klassifisert som "rask" med andre ord og som stallfyll fra Cardiff...
Artig at han fÄr det til...
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #253 på: Februar 05, 2012, 12:47:38 » |
|
Denne spilleren ble engang klassifisert som "rask" med andre ord og som stallfyll fra Cardiff...
Det var enkelt Ä se at det var forskjell pÄ Macca og Paynter, selv om begge tilsynelatende hadde en like dÄrlig fjorsesong. Macca jobber alltid knallhardt og er en hÄndfull for forsvaret. Dessuten er han veldig mÄlrettet bokstavelig talt og tÞr Ä utfordre og skyte fra hold. Til tider mye bom og offsideavblÄsninger, men han betaler jammen meg tilbake i form av mÄl. En klassespiss i nPC.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #254 på: Februar 05, 2012, 14:36:38 » |
|
VÄr toppscorer er i superform uten at noen egentlig legger merke til det. 4 mÄl pÄ siste 5 ligakamper. 13 mÄl tilsammen i Är, og nummer to pÄ toppscorerlisten i CCC. VÄr toppspiss!  Tenk om vi kunne si det samme om forsvaret vÄrt, ogsÄ: "Klasseforsvar".
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #255 på: Februar 05, 2012, 15:06:48 » |
|
Kan du vise til et eneste konkret eksempel pĂ„ noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  Men mindre du mener "rask"? I mine Ăžyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #256 på: Februar 05, 2012, 15:12:32 » |
|
mccormack Àr vÀl frÀmste mÄlskytten i CCC, den enda som Àr förre honom har ju gjort ett flertal av sina mÄl pÄ straffar rÀknar man bort de lÀttgjorda mÄlen sÄ Àr mccormack etta
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #257 på: Februar 05, 2012, 15:18:12 » |
|
Kan du vise til et eneste konkret eksempel pĂ„ noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  Men mindre du mener "rask"? I mine Ăžyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  MĂ„ vel begynne Ă„ grave i gamle trĂ„der hvis det ikke holder med Ă„ huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #258 på: Februar 05, 2012, 15:31:38 » |
|
MÄ vel begynne Ä grave i gamle trÄder hvis det ikke holder med Ä huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag..
Det gjorde vi, for jeg trodde ikke han kom til Ă„ blomstre igjen. Jeg spiser gjerne sokkene mine.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #259 på: Februar 05, 2012, 15:33:47 » |
|
Kan du vise til et eneste konkret eksempel pĂ„ noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  Men mindre du mener "rask"? I mine Ăžyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  MĂ„ vel begynne Ă„ grave i gamle trĂ„der hvis det ikke holder med Ă„ huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag.. var vĂ€l blandad kompott nĂ€r han skrev pĂ„, en del vad för honom och en del var emot honom, Ă€r vĂ€l bara att gĂ„ in pĂ„ förstasidan pĂ„ denna trĂ„den för att lĂ€sa
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kongsmo
|
 |
« Svar #260 på: Februar 05, 2012, 15:43:43 » |
|
Kan du vise til et eneste konkret eksempel pĂ„ noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  Men mindre du mener "rask"? I mine Ăžyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  MĂ„ vel begynne Ă„ grave i gamle trĂ„der hvis det ikke holder med Ă„ huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag.. er rimelig sikker pĂ„ at du har rett her leedsfan, men gidder ikke lete  lykke til med gravinga 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"SNIFFER"
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #261 på: Februar 05, 2012, 16:10:53 » |
|
Kan du vise til et eneste konkret eksempel pĂ„ noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  Men mindre du mener "rask"? I mine Ăžyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  MĂ„ vel begynne Ă„ grave i gamle trĂ„der hvis det ikke holder med Ă„ huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag.. var vĂ€l blandad kompott nĂ€r han skrev pĂ„, en del vad för honom och en del var emot honom, Ă€r vĂ€l bara att gĂ„ in pĂ„ förstasidan pĂ„ denna trĂ„den för att lĂ€sa Basert pĂ„ hva som er dokumentert i denne trĂ„den, ble Mc Cormack i all hovedsak kommentert i positive ordlag, ihvertfall av de som faktisk kjente til han. SĂ„nn sett er det vel ingen overraskelse at han har slĂ„tt til. Skepsisen handlet vel fĂžrst og fremst om vi virkelig trengte en spiss til i stallen, med Becchio, Somma, Gradel og nysignede Paynter i stallen fra fĂžr, og med skrikende behov for nye spillere pĂ„ "problemplasser".  Uansett er jeg enig med Leedsfan i at det er gĂžy at han har slĂ„tt til. Hvis vi tar med at han ogsĂ„ bidrar med endel assists, mĂ„ vel dette klassifiseres som en av Graysons mest vellykkede signeringer.( som det litt typisk tok nĂŠrmere et Ă„r fĂžr slo til for fullt).
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #262 på: Februar 05, 2012, 16:14:37 » |
|
Kan du vise til et eneste konkret eksempel pĂ„ noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  Men mindre du mener "rask"? I mine Ăžyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  MĂ„ vel begynne Ă„ grave i gamle trĂ„der hvis det ikke holder med Ă„ huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag.. er rimelig sikker pĂ„ at du har rett her leedsfan, men gidder ikke lete  lykke til med gravinga  NĂ„r jeg ikke fant noe spesifikt i denne trĂ„den sĂ„ orker jeg ikke Ă„ grave sĂ„ mye mer. Jeg har ikke innbilt meg at det er blitt sagt noe som dette:"hva skal vi med en spissreserve fra Cardiff, dette viser at vi ikke har ambisjoner osv osv osv".
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #263 på: Februar 05, 2012, 16:16:12 » |
|
Kan du vise til et eneste konkret eksempel pĂ„ noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  Men mindre du mener "rask"? I mine Ăžyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  MĂ„ vel begynne Ă„ grave i gamle trĂ„der hvis det ikke holder med Ă„ huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag.. var vĂ€l blandad kompott nĂ€r han skrev pĂ„, en del vad för honom och en del var emot honom, Ă€r vĂ€l bara att gĂ„ in pĂ„ förstasidan pĂ„ denna trĂ„den för att lĂ€sa Basert pĂ„ hva som er dokumentert i denne trĂ„den, ble Mc Cormack i all hovedsak kommentert i positive ordlag, ihvertfall av de som faktisk kjente til han. SĂ„nn sett er det vel ingen overraskelse at han har slĂ„tt til. Skepsisen handlet vel fĂžrst og fremst om vi virkelig trengte en spiss til i stallen, med Becchio, Somma, Gradel og nysignede Paynter i stallen fra fĂžr, og med skrikende behov for nye spillere pĂ„ "problemplasser".  Uansett er jeg enig med Leedsfan i at det er gĂžy at han har slĂ„tt til. Hvis vi tar med at han ogsĂ„ bidrar med endel assists, mĂ„ vel dette klassifiseres som en av Graysons mest vellykkede signeringer.( som det litt typisk tok nĂŠrmere et Ă„r fĂžr slo til for fullt). HĂ„per ikke alt som er signert i denne sesongen blir solgt/gitt bort/ikke fornyet kontrakt av denne nye managere, Grayson sine signeringer slĂ„r jo ikke til fĂžr etter minimum 10 mĂ„neder.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #264 på: Februar 05, 2012, 18:42:36 » |
|
SG fikk inn sÄkalte SLOW STARTERE , tar tid Ä komme igang! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #265 på: Februar 05, 2012, 19:51:00 » |
|
Men da graver vi vel da. De aller fleste var positive da Macca ble signert, men et par unntak fant jeg: Ross McCormack eier jo ikke teknikk og pasningsegenskaper sÄ denne signeringen har jeg ingen tro pÄ, men time will show samme som Sam  Kjenner ikke spilleren, har aldri sett han spille, knapt nok hÞrt om han... Trenger vi han? Inntil det motsatte er bevist er han for meg bare en ny Gary Mc Sheffrey.  Konkret nok, Jon R?
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #266 på: Februar 05, 2012, 20:05:51 » |
|
Men da graver vi vel da. De aller fleste var positive da Macca ble signert, men et par unntak fant jeg: Ross McCormack eier jo ikke teknikk og pasningsegenskaper sÄ denne signeringen har jeg ingen tro pÄ, men time will show samme som Sam  Kjenner ikke spilleren, har aldri sett han spille, knapt nok hÞrt om han... Trenger vi han? Inntil det motsatte er bevist er han for meg bare en ny Gary Mc Sheffrey.  Konkret nok, Jon R? Igrunn ikke. Dette var et innspill til ryktetrÄden, vedrÞrende en spiller jeg den gang ikke hadde hÞrt om. Er det dette som Leedsfan mente med "rask" klassifiseringen tror du ?  SÄvidt jeg kan se var min fÞrste kommentar etter at han faktisk var signet denne: " Den litt merkelig langdryge og Äpne prosessen tyder pÄ at klubben har strukket seg langt og lagt mye prestisje i Ä hente denne spilleren. Dette er med andre ord ingen squadplayer Grayson har hentet inn. Mc Cormack er antagelig garantert mye spilletid og presset pÄ han blir stort fra dag en. Jeg er nÄ svÊrt spent pÄ hvilken rolle Mc Cormack faktisk fÄr i laget. Blir han en av to spisser i 4-4-2? Blir han en breddeholder eller midtspiss i 4-3-3? Er det Becchio som mÄ vike plassen eller kan Grayson finne pÄ Ä benke Somma? Han starter nok uansett pÄ benken idag men vil hÞyst sannsynlig fÄ minimum 15-20 min som innbytter. Blir spennende dette. "
|
|
|
|
« Siste redigering: Februar 05, 2012, 20:12:43 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #267 på: Februar 05, 2012, 20:10:50 » |
|
Men da graver vi vel da. De aller fleste var positive da Macca ble signert, men et par unntak fant jeg: Ross McCormack eier jo ikke teknikk og pasningsegenskaper sÄ denne signeringen har jeg ingen tro pÄ, men time will show samme som Sam  Kjenner ikke spilleren, har aldri sett han spille, knapt nok hÞrt om han... Trenger vi han? Inntil det motsatte er bevist er han for meg bare en ny Gary Mc Sheffrey.  Konkret nok, Jon R? Igrunn ikke. Dette var et innspill til ryktetrÄden, vedrÞrende en spiller jeg den gang ikke hadde hÞrt om. Er det dette som Leedsfan mente med "rask" klassifiseringen tror du ?  Flott jobb Gufrias, tror det finnes flere slike i forskjellige trÄder. En "rask" klasssifisering definitivt...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gufrias
|
 |
« Svar #268 på: Februar 05, 2012, 20:20:49 » |
|
Jeg mener Ă„ huske at stemningen var for det meste positiv da Ross ble hentet.
Men utover i sesongen, da Becchio og Somma banket inn mÄl, og Ross fikk bÄde lite spilletid og nettkjenning, var det vel noen som tvilte pÄ hans kapasitet. Kritikken kom nok helst i trÄder som har med den generelle transferpolitikken Ä gjÞre, og ikke i denne trÄden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m from Manchester. Leeds is the best city I`ve ever lived in...it`s a football city". - Andy Hughes i sitt avskjedsintervju 22.1.11.
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #269 på: Februar 05, 2012, 20:40:53 » |
|
Jeg mener Ă„ huske at stemningen var for det meste positiv da Ross ble hentet.
Det vil alltid vÊre noen som er negative til enhver signering, men akkurat nÄr det gjelder Mc Cormack var det nok mer halleluja enn det motsatte.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|