|
sveifors
|
 |
« på: August 24, 2010, 11:15:36 » |
|
CLUB STATEMENT:
Leeds United can confirm the club has agreed an undisclosed fee with Cardiff City for the services of striker Ross McCormack.
The deal is subject to the player agreeing personal terms and passing a medical.
The 24-year-old Scotland international, who started his career with Rangers, has scored 25 league goals in 53 league starts since joining Cardiff City from Motherwell in the summer of 2008.
His overall record with the Welsh side is 33 goals from 88 appearances, including two goals from three sub appearances so far this season.
|
|
|
|
« Siste redigering: August 24, 2011, 19:18:31 av Promotion 2010 »
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
JacobScreek
|
 |
« Svar #1 på: August 24, 2010, 11:19:58 » |
|
SĂ„ kanskje i lĂžpet av dagen da altsĂ„...  Dette er en spiller jeg gjerne ser i Leeds-drakta! MOT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
There's only ONE United - LEEDS UNITED! MOT...
|
|
|
|
Bakke
|
 |
« Svar #2 på: August 24, 2010, 11:23:48 » |
|
Dette er en kanonsignering i forhold til Þvrige signeringer.(Sett bort fra Kasper) HÄper virkelig dette blir fullfÞrt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #3 på: August 24, 2010, 11:57:41 » |
|
Tja,hans record i fjor viser jo ikkje akkurat goalgetterklasse: 2009â10 41 kamper 5 mĂ„l Derimot sĂ„ det jo veldig bra ut Ă„ret fĂžr: 2008â09 44 kamper 23 mĂ„l Time will show 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
mac_gyver
PĂ„ juniorlaget

Live for Leeds
|
 |
« Svar #4 på: August 24, 2010, 12:03:00 » |
|
spennende
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Masinga
|
 |
« Svar #5 på: August 24, 2010, 12:03:10 » |
|
Han skal bÄde gjennom en medisinsk test (som jeg hÄper det medisinske apparatet ikke tar lett pÄ) og forhandle personlige betingelser.
Rent bortsett fra det, kan dette bli en bra signering. Leeds driver og tester markedet hvor man kan gjÞre smarte signeringer. Vi mÄ regne med prÞving og feiling.
Jeg ser ikke for meg at McCormack gÄr rett inn pÄ laget. Uansett har vi alltid bruk for spillere i landslagsklasse.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Masinga, medl.nr. 1250
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #6 på: August 24, 2010, 12:04:34 » |
|
UmÄteleg spennande! Yes!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AndyMathie
|
 |
« Svar #7 på: August 24, 2010, 12:05:21 » |
|
Ross McCormack eier jo ikke teknikk og pasningsegenskaper sÄ denne signeringen har jeg ingen tro pÄ, men time will show samme som Sam 
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds and we are proud of it!
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #8 på: August 24, 2010, 12:08:15 » |
|
UmÄteleg spennande! Yes!
E det de 5 mÄlene fra fjorÄrssesongen som tirrer deg? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #9 på: August 24, 2010, 12:14:54 » |
|
Tja,hans record i fjor viser jo ikkje akkurat goalgetterklasse: 2009â10 41 kamper 5 mĂ„l Derimot sĂ„ det jo veldig bra ut Ă„ret fĂžr: 2008â09 44 kamper 23 mĂ„l Time will show  Her har du ikke gjort god nok research jackie! McCormack spilte venstreving stort sett hele fjorĂ„rssesongen, mens han spilte ren spiss sesongen fĂžr det. HĂ„per derfor at SG har tenkt Ă„ bruke han der han er best - som midtspiss. Hvis denne signeringen blir en realitet har vi funnet en fullverdig erstatter for Beckford, og vel sĂ„ det. Thumbs up! auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #10 på: August 24, 2010, 12:15:57 » |
|
SÄnne signeringer gjÞr at jeg skal se oppover tabellen i Är, fremfor det som skjer nederst. StrÄlende!  Grunnen til at han ikke goalet mÄl i fjor var fordi han spilte kant. Som spiss er dette en klassesignering. Veldig happy med denne!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
pedro
|
 |
« Svar #11 på: August 24, 2010, 12:24:06 » |
|
Veeeeldig fornÞyd med spillerstallen vÄr om denne overgangen gÄr i boks  Blir trangt om plassen i angrepet nÄ. PL here we come 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsomaniac
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #12 på: August 24, 2010, 12:24:26 » |
|
Som jeg sa i ryktetrÄden, sÄ mange kamper med han i 08-09 sesongen. Da var han fantastisk og en av Cardiff beste angrepsvÄpen. Ble ekstremt imponert - veldig rooney-ish i spillestil.
SÄ ogsÄ noen kamper med han i fjor, virket unfit og med dÄrlig selvtillit.
Ingen tvil om at dette er en veldig spennende signering, men Grayson og teamet har arbeid med McCormack Ä gjÞre. Ser ogsÄ for meg noe problemer med uttak med Gradel, Somma, Becchio, Paynter og McCormack.
Som sagt spent, men kan fort se for meg en McSheffrey v.2.: Stort navn som er ute av det, og som Grayson mÄ spille siden han har brukt penger (og pga navnet..)
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #13 på: August 24, 2010, 12:41:22 » |
|
imponert av hysj-hysj mentaliteten fra Grayson. Ser ut som vi kan snappe opp denne karen foran endel andre klubber igjen....suverent!
24 Är & sulten. Er sikker pÄ at endel av praten med spilleren dreier seg om nettopp dette nÄr man fÄr inn spilleren pÄ teppet" Hvor sulten er du?".....viktig!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #14 på: August 24, 2010, 12:45:15 » |
|
imponert av hysj-hysj mentaliteten fra Grayson. Ser ut som vi kan snappe opp denne karen foran endel andre klubber igjen....suverent!
24 Är & sulten. Er sikker pÄ at endel av praten med spilleren dreier seg om nettopp dette nÄr man fÄr inn spilleren pÄ teppet" Hvor sulten er du?".....viktig!
Liker at vi stort sett har kjÞpt spillere i alder 24-26 Är denne sesongen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #15 på: August 24, 2010, 12:47:50 » |
|
Virker som om det blir mye kjĂžp-kjĂžp av bjĂžrneskinn her, lenge fĂžr noe som helst gullfugl er skutt! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Karl Hot Shot
|
 |
« Svar #16 på: August 24, 2010, 12:55:57 » |
|
Tja, Ross McCormack var en hit for Cardiff City og Skottland for halvannet Är siden, men av en eller annen grunn har gutten vist mindre av seg etter det. Det er mulig at et klubbskifte kan gi en ny giv til ham.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
The Boy Eddie Gray
|
 |
« Svar #17 på: August 24, 2010, 12:59:36 » |
|
Lurer pĂ„ nĂ„r den fĂžrste Andy Robinson-vitsen kommer... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #18 på: August 24, 2010, 13:13:37 » |
|
De mÄ vÊre ganske sikker pÄ at han signerer siden de gÄr ut med dette fÞr alt er klart. Agenten mÄ ha gitt tilbakemelding pÄ at han godtar kontrakten. Ganske spesielt hvis han ikke signerer pga for dÄrlige lÞnnsbetingelser.
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
mac_gyver
PĂ„ juniorlaget

Live for Leeds
|
 |
« Svar #19 på: August 24, 2010, 13:27:26 » |
|
Hentet fra Wikipedia: 2010-11 Ross McCormack's first competitive appearance of the 2010/11 season came at a substitute appearance came in a 1-1 draw in the first league match against Sheffield United. He scored his first goals of the new season in the extra time period in the first roundLeague Cup match against Burton Albion, scoring two goals. On the 24th august 2010 it was confirmed by both Leeds United and Cardiff had agreed an undisclosed fee for the scottish striker. He is expected to sign in the next day or two after agreing personal terms and having a medical at thorpe arch.MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Giske
|
 |
« Svar #20 på: August 24, 2010, 13:28:32 » |
|
Lurer pĂ„ nĂ„r den fĂžrste Andy Robinson-vitsen kommer...  Hahaha!  Jeg her troa pĂ„ at Ross McCormack kan bli en bra spiller for Leeds, MEN fĂ„r litt Gary McSheffrey-assosiasjoner her..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #21 på: August 24, 2010, 13:30:30 » |
|
2 more players and we are ready!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #22 på: August 24, 2010, 13:38:10 » |
|
Har aldri hÞrt om gutten , men SG vet vel hva han gjÞr. Det som gjÞr det spennende i Är nÄr det gjelder spillere til klubben er , er at SG henter spillere med rett alder, som har vÊrt med en stund selv om de er unge. Ikke Left Overs som jeg kaller det av spillere som har passert de 30, ala Dicov ! han bidro ikke mye med i fjor for Leeds! Nei det blir mere konkuransse om plassene pÄ laget i Är, og det tror jeg laget og spillerene har godt av, alle er pÄ tÄ hev, og jeg hÄper vi fÄr se et mere stabilt Leedslag denne sesongen en forrige, da vi sluknet som lag i begynnelsen av januar. LEEDS4EVER
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #23 på: August 24, 2010, 13:38:56 » |
|
UmÄteleg spennande! Yes!
E det de 5 mÄlene fra fjorÄrssesongen som tirrer deg?  JA! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #24 på: August 24, 2010, 13:58:26 » |
|
passer perfekt i en 3 manns angrepsrekke...
i 4-4-2 er Painter et alternativ som en av spissene, slik jeg ogsÄ tror Becchio er best i.
SĂ„ Mc og Somma i 4-3-3 ( 1 av de) Becchio og Painter i 4-4-2 ( i spann sammen eller med 1 av de over)
Grella kan lÄnes ut.
PĂ„ flankene har vi kanon kvalitet...
SUUUUPER SUUUUUPER LEEDS... super LEEDS UNITED!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #25 på: August 24, 2010, 14:04:05 » |
|
WACCOE: "Just heard on the radio he has agreed & the deal has been completed."
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
newsome
|
 |
« Svar #26 på: August 24, 2010, 14:04:49 » |
|
Spennende!
HÄper han kan finne tilbake til formen han hadde for to sesonger siden.
Betyr vel at Grella snart forsvinner!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Joe Jordan
|
 |
« Svar #27 på: August 24, 2010, 14:20:12 » |
|
Hm, som vanlig skeptisk, kanskje helt uten grunn. Hadde egentlig hÄpet pÄ en no-nonsense stopper eller en playmaker pÄ midten. Men enda mer konkurranse pÄ topp er jo ikke Ä forakte.
|
|
|
|
|
Loggført
|
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #28 på: August 24, 2010, 14:23:38 » |
|
KASPER
CONO KIS DAVENPORT BES
NEW MAN KILLA
SAM SNODDY WATT
McMACK
Benk Higgs Bruce White Howson Somma
kongelag!!! - trenger bare ankeret nÄ!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #29 på: August 24, 2010, 14:25:26 » |
|
KASPER
CONO KIS DAVENPORT BES
NEW MAN KILLA
SAM SNODDY WATT
McMACK
Benk Higgs Bruce White Howson Somma
kongelag!!! - trenger bare ankeret nÄ!!!
Becchio?  
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|