ANNAN
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #30 på: August 16, 2010, 19:38:24 » |
|
Tror Adam Clayton har et potensiale,men vi mĂ„ gi unge spillere litt tid. Syns det blir useriĂžst av E Loftstad Ă„ si at spilleren er RĂVA,nĂ„r han kom inn i det 89 min i gĂ„r skjerping 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
AndyMathie
|
 |
« Svar #31 på: August 31, 2010, 12:32:38 » |
|
Tror Adam Clayton har et potensiale,men vi mĂ„ gi unge spillere litt tid. Syns det blir useriĂžst av E Loftstad Ă„ si at spilleren er RĂVA,nĂ„r han kom inn i det 89 min i gĂ„r skjerping  GĂ„r rykter i dag at vi signerer denne spilleren pĂ„ permanent basis. Det er vel mildt sagt dĂ„rlige nyheter og jeg har enda ikke skjĂžnt hva Grayson tenker pĂ„ nĂ„r han henter inn nye spillere. Er det meninga Ă„ hente dĂ„rlige spillere som han skal trene til Ă„ bli bra?! Begynner neste Ă„ lure hva strategien egentlig er nĂ„r man har sett en spiller ikke duger sĂ„ bĂžr jo det vĂŠre en viss indikator at det ikke er noe poeng Ă„ bruke penger pĂ„ spilleren.. Ja ja, hĂ„per Grayson vet hva han gjĂžr http://www.teamtalk.com/leeds-united/6349934/Whites-agree-fee-for-City-s-Clayton
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds and we are proud of it!
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #32 på: August 31, 2010, 12:40:36 » |
|
Spennende spiller, med et voldsomt potensiale, akkurat hva vi trenger!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
Annesj
|
 |
« Svar #33 på: August 31, 2010, 12:41:00 » |
|
Satster pÄ at grayson har litt mer snÞring enn oss her oppe i bÞgda siden han ser gutta trene 7 dager i uka + reservekamper. Gi gutten en mulighet. Stoler pÄ Grayson til det motsatte er bevist. Og det er det ikke av et innhopp pÄ 2 min i ny Ä ne.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na) We are so proud We shout it out loud We love you Leeds - Leeds - Leeds
|
|
|
|
Stifler
|
 |
« Svar #34 på: August 31, 2010, 14:01:56 » |
|
SkjÞnner ikke at folk kan si Clayton er en dÄrlig signering... Hva vet da vi om han er god eller ikke. Grayson som ser pÄ Adam hver dag pÄ trening. Jeg har sett under 90 min av han og det er alt for lite til Ä gi en mening.
HÄper virkelig og tror han vil bevise at han er en god signing.
|
|
|
|
|
Loggført
|
-Nr 2 er den fĂžrste taperen-
|
|
|
|
stefan
|
 |
« Svar #35 på: August 31, 2010, 14:09:32 » |
|
Det skal bli veldig spennende Ă„ se om han kan tilfĂžre laget noe, eller om dette blir en Bromby signering.
|
|
|
|
|
Loggført
|
www.tenforken.com"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields
|
|
|
|
Joe Jordan
|
 |
« Svar #36 på: August 31, 2010, 14:11:23 » |
|
Overraskende at han fÄr permanent kontrakt men for all del, Grayson har sett ham i aksjon omtrent hver dag sÄ han hadde vel ikke signert ham om han er sÄ dÄrlig som jeg har fÄtt inntrykk av...
|
|
|
|
|
Loggført
|
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
|
|
|
|
ToreLA
|
 |
« Svar #37 på: August 31, 2010, 14:15:44 » |
|
Jeg er mer fornÞyd med denne nyheten enn at vi hentet Clayton pÄ lÄn i utgangspunktet. Riktignok var han udugelig i de fÄ minuttene jeg sÄ ham mot Forest, men jeg regner med Grayson har mye bedre grunnlag enn det for denne signeringen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #38 på: August 31, 2010, 14:21:09 » |
|
21-Äring med hele null kamper for City. For all del, kan nok vÊre en god spiller. Ser City ga han ny kontrakt i 2009, sÄ noe mÄ de ha sett i han.
Jeg hadde heller foretrukket en slugger fremfor Clayton. Men det blir spennende Ă„ se hva han kan utrette i LeedstrĂžya.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #39 på: August 31, 2010, 14:27:42 » |
|
1229: Busy, busy at Leeds United, who are understood to have agreed a fee with Manchester City to sign midfielder Adam Clayton on a permanent basis after his initial month's loan spell at Elland Road, during which the 21-year-old made two substitute appearances.
Kilde: BBC
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #40 på: August 31, 2010, 14:33:05 » |
|
Skeptisk til Clayton, men har jo ikke sett mer enn 4-5 min av han.. men jeg hÄper pÄ en deffensiv midtbane sjef! Kanskje Wellens?
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #41 på: August 31, 2010, 14:36:31 » |
|
Eg er svÊrt skeptisk til unge Clayton. Det lille eg har sett sÄ langt er skremmande dÄrleg, faktisk kanskje det dÄrlegaste eg har sett av ein leedsspelar nokonsinne!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #42 på: August 31, 2010, 14:46:36 » |
|
Eg er svÊrt skeptisk til unge Clayton. Det lille eg har sett sÄ langt er skremmande dÄrleg, faktisk kanskje det dÄrlegaste eg har sett av ein leedsspelar nokonsinne!
Tja, hvor har du vÊrt hen. Han var ganske ok i de minuttene han spilte mot Derby. Da satt jeg der. Var vel kanskje feil mann som ble byttet inn i den kampen, men bra nok. Fightet for Ä fÄ igang gutta pÄ banen. En innpisker i det jeg sÄ. MEN MEN feil kan jeg jo ta! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #43 på: August 31, 2010, 14:51:19 » |
|
Tja, hvor har du vÊrt hen. Han var ganske ok i de minuttene han spilte mot Derby. Da satt jeg der. Var vel kanskje feil mann som ble byttet inn i den kampen, men bra nok. Fightet for Ä fÄ igang gutta pÄ banen. En innpisker i det jeg sÄ. MEN MEN feil kan jeg jo ta!  Etter min hukommelse husker jeg Ä syntes at han var elendig, og lurte pÄ hva han gjorde i Leeds... Kanskje det bare var varmen..
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #44 på: August 31, 2010, 16:50:23 » |
|
Tja, hvor har du vÊrt hen. Han var ganske ok i de minuttene han spilte mot Derby. Da satt jeg der. Var vel kanskje feil mann som ble byttet inn i den kampen, men bra nok. Fightet for Ä fÄ igang gutta pÄ banen. En innpisker i det jeg sÄ. MEN MEN feil kan jeg jo ta!  Eg var edru 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #45 på: August 31, 2010, 17:24:23 » |
|
Ă
se en spiller i skarve 20 minutter som inbytter er ingen grunnlag i Ä bedÞmme en spiller. Var ok mot Derby og elendig mot Forest(de 5 minuttene han var pÄ). Grayson ser han hver dag pÄ trening og liker det han ser. Stoler mer pÄ Grayson enn Per-Stian 
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #46 på: August 31, 2010, 17:51:30 » |
|
Jeg var live mot Derby, og da husker jeg han rotet en ball over linja etter et elendig mottak. Dette var irriterende nok i seg selv, men nÄr han i tillegg drylte ballen vekk - inn pÄ banen igjen (nÄr vi jaktet utligning) slik at det ca tok Derby ett minutt Ä fÄ tatt det kastet hadde jeg vel egentlig lagt mitt hat pÄ ham allerede..
NÄr han kom inn mot Nottingham fikk jeg bare vondt av ham, alt han gjorde i de fÄ minuttene var jo katastrofe.
Lite Ä dÞmme han pÄ, men allikevel. Elendig fÞrsteinntrykk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
torivar
Gjest
|
 |
« Svar #47 på: August 31, 2010, 17:52:18 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #48 på: August 31, 2010, 17:55:55 » |
|
Ung midtbanespiller med stort potensiale signet pÄ permanent basis? Ja takk! Regner med at vi ikke har sprengt banken for Ä signe han, og at vi derfor har lite Ä tape. Glem de legendarisk svake 5 minuttene mot Forest. De er helt sikkert ikke represesentative for Claytons evner som fotballspiller. Tipper han har oppnÄdd kultstatus blant fansen allerede. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
torivar
Gjest
|
 |
« Svar #49 på: August 31, 2010, 18:20:43 » |
|
Ung midtbanespiller med stort potensiale signet pĂ„ permanent basis? Ja takk! Regner med at vi ikke har sprengt banken for Ă„ signe han, og at vi derfor har lite Ă„ tape. Glem de legendarisk svake 5 minuttene mot Forest. De er helt sikkert ikke represesentative for Claytons evner som fotballspiller. Tipper han har oppnĂ„dd kultstatus blant fansen allerede.  Ja Ă
trekke konklusjoner etter fem oppjagede minutter blir like patetisk som det var Ä vende tommelen ned for Beckford pÄ bakgrunn av det han presterte i Haugesund for fire somre siden. Dette kan pÄ sikt bli en bra spiller
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Leechap
I stallen

Free Palestina
|
 |
« Svar #50 på: August 31, 2010, 19:32:14 » |
|
SG ser nok potensiale i Clayton som har spilt internasjonalt for England pÄ U-nivÄ. Man C. har handlet inn gryteferdige spillere pÄ hÞyt nivÄ, da er det tÞft for en "local lad" Ä hevde seg. Clayton er i en aldersgruppe som Leeds mangler, men uten at dette er det mest vesentlige for signeringen. Dog er det slik at Leeds ikke har noen som kan steppe direkte inn fra ungdomsnivÄet og bekle en rolle fra start. Clayton er vel ennÄ heller ikke moden for Ä starte en kamp mot sterk motstand, men vil fÄ sene innhopp?
|
|
|
|
« Siste redigering: August 31, 2010, 20:30:13 av AsbjĂžrn »
|
Loggført
|
Leechap
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #51 på: August 31, 2010, 20:06:09 » |
|
VM i Ä vÊre bombastiske her ja!!!! Litt artig Ä lese denne trÄden egentlig, og jeg er veldig glad for at Simon har sett ham i flere enn fem minutter, eller sogar 20 minutter som en her i trÄden er sÄ heldig Ä ha gjort!! StÄ pÄ folkens!!! 
|
|
|
|
« Siste redigering: August 31, 2010, 20:29:37 av AsbjĂžrn »
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #52 på: August 31, 2010, 20:20:23 » |
|
Noen som har en hatt jeg kan spise hvis denne spilleren blir en hit??
|
|
|
|
« Siste redigering: August 31, 2010, 20:29:14 av AsbjĂžrn »
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #53 på: August 31, 2010, 21:05:40 » |
|
Ser pÄ dette som en spennende signering!
StÞtter meg pÄ de som tror Adam Clayton vil bli bedre nÄ som tilvÊrelsen vil vÊre mer 'satt' og han slipper Ä vise alt i lÞpet av korte innhopp; Grayson ser spilleren pÄ treningsfeltet hver dag og vet nok veldig godt hva han stÄr for.
Minner litt om Sanchez Watt-tilbakekomsten. Heller ikke han overbeviste i fjor (tross at potensialet var der), men Grayson var like fullt svÊrt interessert i Ä hente han tilbake i Är og det har sÄ langt vist seg som en meget klok avgjÞrelse.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #54 på: August 31, 2010, 21:48:39 » |
|
Har tro pÄ Clayton!
Han vil nÄ fÄ litt mer tid pÄ seg, og roe seg ned og har Leeds-spiller. Tror Clayton kan gjÞre en kjempejobb for oss.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
AS17
I stallen

Sindre - Leeds - AS17 <3
|
 |
« Svar #55 på: August 31, 2010, 23:19:09 » |
|
Spennende ungutt som signerer fra rike city  noen som vet fee pÄ denne signeringe? er en god spiller som jeg har sett 
|
|
|
|
|
Loggført
|
RIP Gary Speed!
Adam Clayton 4 England ?
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #56 på: September 01, 2010, 00:35:17 » |
|
Noen som har en hatt jeg kan spise hvis denne spilleren blir en hit??
Jeg kan tilby en liten restemiddag fra tidligere sesongers veddemÄl.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
AndyMathie
|
 |
« Svar #57 på: September 01, 2010, 12:15:19 » |
|
Tja, hvor har du vÊrt hen. Han var ganske ok i de minuttene han spilte mot Derby. Da satt jeg der. Var vel kanskje feil mann som ble byttet inn i den kampen, men bra nok. Fightet for Ä fÄ igang gutta pÄ banen. En innpisker i det jeg sÄ. MEN MEN feil kan jeg jo ta!  Eg var edru  Helt enig i at Clayton er det verste noensinne. Tenk Ä ikke klare Ä motta en enkel pasning eller Ä ta Ä slÄ en enkel stÞttepasning og ikke klare det engang, men ingenting gleder meg mer enn nÄr jeg tar feil med tanke pÄ spillere jeg mener er dÄrlige.
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds and we are proud of it!
|
|
|
|
Masinga
|
 |
« Svar #58 på: September 01, 2010, 13:16:54 » |
|
Hva er posisjonen til Clayton. Defensivt anker?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Masinga, medl.nr. 1250
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #59 på: September 01, 2010, 13:39:06 » |
|
Tja, hvor har du vÊrt hen. Han var ganske ok i de minuttene han spilte mot Derby. Da satt jeg der. Var vel kanskje feil mann som ble byttet inn i den kampen, men bra nok. Fightet for Ä fÄ igang gutta pÄ banen. En innpisker i det jeg sÄ. MEN MEN feil kan jeg jo ta!  Eg var edru  Helt enig i at Clayton er det verste noensinne. Tenk Ä ikke klare Ä motta en enkel pasning eller Ä ta Ä slÄ en enkel stÞttepasning og ikke klare det engang, men ingenting gleder meg mer enn nÄr jeg tar feil med tanke pÄ spillere jeg mener er dÄrlige. Da fÄr vi hÄpe du tar feil Anders.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|