|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #60 på: Desember 29, 2011, 22:46:45 » |
|
Grayson er desperat....stakkars mann.... Ja, tenk Ä vÊre pÄ den sikre siden! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
LEO
|
 |
« Svar #61 på: Desember 30, 2011, 00:21:25 » |
|
bolster his squad Det er jo det han sier om Ä hente inn i januar ogsÄ.  Jeg vil ha noen som gÄr rett inn i elveren
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #62 på: Desember 30, 2011, 10:18:34 » |
|
Et vil overraske meg om Bruce fÄr spille stort. Bromby er vel ikke skadet?
Tror han er tenkt som cover pÄ hÞyreback og som tredjevalg pÄ stopperplass om Paddy fÄr for mye med to starter pÄ tre dager.
Selges sikkert til uka.
SA
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #63 på: Desember 30, 2011, 17:53:38 » |
|
I flg Grayson er Bruce en grepa kar, som har blitt enda mer grepa etter Ä ha vÊrt borte fra Leeds litegrann. Regner med at Bruce blir vÄr redningsmann utover vinteren, og at alle oss forstÄsegpÄere fyller spaltene med hyllester til den godeste Bruce heretter. Spar pundsedlene Grayson. Dette fikser Brucer'n.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Change is the constant that cannot be changed.
|
|
|
|
Hallgeir *
|
 |
« Svar #64 på: Januar 02, 2012, 22:44:28 » |
|
NÄ ser det ut til at Bruce ogsÄ er ute med skade..  Leeds United boss Simon Grayson is looking to bring a centre half in after losing two more in the game with Burnley. Patrick Kisnorbo (knee) and Alex Bruce (hamstring) join Tom Lees (head) and Leigh Bromby (calf) on the sidelines. Speaking on Yorkshire Radio, Grayson said, "Darren O`Dea is our only fit centre half at this moment in time. We are hopeful that Tom (Lees) will be back for the Arsenal game but that will be on the doctor`s orders. "It is obviously an area we will have to strengthen very soon." Kisnorbo was replaced in the opening twenty minutes after receiving lengthy treatment on a knee injury. Bruce suffered a hamstring injury late in the game and battled through the pain, with Leeds having already used their three substitutes. Both look set to spend a spell on the sidelines. Grayson also stated that Bromby is around three weeks away from a return. Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=267646#ixzz1iKshm4kA
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
LEO
|
 |
« Svar #65 på: Januar 02, 2012, 22:52:01 » |
|
Merkelig at dette mÄ til for Ä fÄ en ny sÄrt tiltrengt midtstopper. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #66 på: Januar 02, 2012, 22:56:39 » |
|
Enig Leo vi har etterlyst en midtstopper en sjef med stor S bak der men klarer SG dette nÄ ala Townsend som kom innpÄ i dag, skal han ha litt ros .
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #67 på: Januar 03, 2012, 02:39:25 » |
|
Grayson er desperat....stakkars mann.... Ja, hva i all verden skulle vi med mer enn to friske midtstoppere, liksom. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #68 på: Januar 03, 2012, 02:48:00 » |
|
Grayson er desperat....stakkars mann.... Ja, hva i all verden skulle vi med mer enn to friske midtstoppere, liksom.  Som plutselig bare ble til en frisk stopper Jeg synes synd pĂ„ Bruce som endelig fikk en gylden mulighet til Ă„ etablere seg pĂ„ fĂžrstelaget igjen. Kritisk for Grayson og laget dette og vi mĂ„ vel forvente at nok en stopper (kanskje til med og to!) blir hentet inn pĂ„ korttids lĂ„n.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #69 på: Januar 03, 2012, 08:34:14 » |
|
Hyggelig for Bruce Ä fÄ en god kamp i gÄr, men jeg tror likevel han bÄde er for dÄrlig pÄ lengre sikt samt at Grayson har andre planer pÄ stopperplass.
O'Dea og Lees er vÄrt beste stopperpar i mine Þyne og de er fit til neste seriekamp.
Likevel hÄper jeg vi henter inn en med samme effekt som Naylor hadde pÄ kort sikt, og kanskje en Even Hovland med lengre perspektiv. Men det skjer vel neppe.
SA
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #70 på: Januar 03, 2012, 08:51:33 » |
|
...vi har jo O`Brian  Er ikke Charlie Taylor (nÄ utlÄnt) midtstopper da? Kneskade pÄ Kisnorbo.....lukter leeenge ute med den statistikken han har . Utur for Bromby da- nÄ var det endelig "plass" ledig. Da er man skadet. Se i troppene i PL, mÄ jo finnes noe der..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #71 på: Januar 03, 2012, 10:50:27 » |
|
Charlie Taylor er venstreback.
Vi mÄ hente inn et par stoppere ja. En permanent og et lÄn.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
LEO
|
 |
« Svar #72 på: Januar 03, 2012, 11:51:25 » |
|
Mener Ă„ huske at Bruce spilte meget bra mot Arsenal i fjor  Kanskje han bĂžr spille deffansiv midtbanespiller foran Lees og O`Dea i cupkampen iĂ„r ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RoarG
|
 |
« Svar #73 på: Januar 24, 2012, 14:15:06 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Change is the constant that cannot be changed.
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #74 på: Januar 24, 2012, 14:18:46 » |
|
En utgiftspost mindre i klubben.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HÄkon
|
 |
« Svar #75 på: Februar 21, 2012, 22:10:25 » |
|
Noen mÄ snakke til denne mannen. Han Bruker twitter kontoen sin til Ä viste sin mindre Sympatiske side......
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds for alltid
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #76 på: Februar 21, 2012, 23:32:39 » |
|
Noen mÄ snakke til denne mannen. Han Bruker twitter kontoen sin til Ä viste sin mindre Sympatiske side......
Noe om Leeds?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
HÄkon
|
 |
« Svar #77 på: Februar 22, 2012, 10:18:31 » |
|
Noe om Leeds? Nei, ingenting om Leeds denne gangen, men et bilde av en tykk gutt og noe ironiske kommentarer som skal vÊre morsomt! sikkert morsomt i en liten gruppe med umodne gutter, men ikke pÄ twitter der hele verden kan se, spÞr du meg ihvertfall.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds for alltid
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #78 på: Februar 22, 2012, 10:43:18 » |
|
ift topic: Bruce var vÄr beste mann mot Donny pÄ lÞrdag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #79 på: Februar 22, 2012, 11:35:50 » |
|
Noe om Leeds? Nei, ingenting om Leeds denne gangen, men et bilde av en tykk gutt og noe ironiske kommentarer som skal vÊre morsomt! sikkert morsomt i en liten gruppe med umodne gutter, men ikke pÄ twitter der hele verden kan se, spÞr du meg ihvertfall. Enig. Dette angrepet pÄ Stan Collymore (berettiget eller ei) ogsÄ har i alle fall sÞrget for at jeg har begynt Ä misslike Bruce.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #80 på: April 24, 2012, 12:31:49 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #81 på: April 24, 2012, 13:59:50 » |
|
Noe om Leeds? Gidder ikke Ä bry meg. Bruce er for veik,treig og ikke minst for kort til Ä vÊre forsvarsspiller. FÄ han ut fortest mulig! Nei, ingenting om Leeds denne gangen, men et bilde av en tykk gutt og noe ironiske kommentarer som skal vÊre morsomt! sikkert morsomt i en liten gruppe med umodne gutter, men ikke pÄ twitter der hele verden kan se, spÞr du meg ihvertfall. Enig. Dette angrepet pÄ Stan Collymore (berettiget eller ei) ogsÄ har i alle fall sÞrget for at jeg har begynt Ä misslike Bruce. Gidder ikke Ä bry meg. Bruce er for veik,treig og ikke minst for kort til Ä vÊre forsvarsspiller. FÄ han ut fortest mulig!
|
|
|
|
« Siste redigering: April 24, 2012, 14:27:11 av DenHviteYeboah »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #82 på: April 24, 2012, 14:03:22 » |
|
Bruce har jo spilt i midtforsvaret nÄr vi har fÄtt grisebank av flere lag. Midtstopperne vÄre er for like, ingen med skikkelig pondus. Eneste jeg kan huske med pondus de siste Ärene var Naylor, men han var ikke god nok.
Vet ikke mye om Jason Pearce, men hvis han er en "commanding centerback" med gode kvaliteter sÄ er jeg happy.
Det er vel heller ikke slik at hvis man har vÊrt kaptein sÄ er man en god leder, er det ikke slik at Connolly har vÊrt kaptein i Derby?
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|