The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 01:19:51 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Dersom vi lager et opplegg alĂĄ de siste to Ă„rene, vil du da:  (Avstemning er avsluttet: August 05, 2010, 16:55:47)
delta i konkurransen, og betale 100 kr i en premiepott ? - 14 (35%)
delta i konkurransen, og hĂžyne innsatsen / potten ? - 18 (45%)
delta i konkurransen, men helst ikke satse penger ? - 7 (17.5%)
ikke gidde Ä vÊre med pÄ dette i det hele tatt ? - 1 (2.5%)
Stemmer totalt: 40

Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Season Long 2010/2011 - Kartlegging  (Lest 1818 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
75 SOLLI
PĂ„ juniorlaget

trondsolli@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #30 på: August 04, 2010, 19:08:34 »

Jeg er med pĂ„ 200,- spenn! Istedenfor at pengene gĂ„r til NT eller andre aktĂžrer, sĂ„ gĂ„r jo premien iallefall til en Leeds supporter!  Gliser
Loggført
p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #31 på: August 04, 2010, 19:32:06 »

Er med pÄ dette..
Loggført
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #32 på: August 05, 2010, 00:55:06 »

ForeslĂ„r en liten regelendring i Ă„r. Det bĂžr fortsatt bare vĂŠre lov Ă„ tippe pĂ„ max 3 mĂ„lscorere, men det bĂžr vĂŠre lov Ă„ tippe pĂ„ mer enn et mĂ„l pr spiller. Eks Leeds Derby 5-1 Becchio 3, Sam og Howson = 5 "mĂ„lpoeng" .  Glad
Loggført

Jon R.
flynn
Fast pÄ A-laget

esten@basefarm.no
Vis profil E-post
« Svar #33 på: August 05, 2010, 12:08:21 »

ForeslĂ„r en liten regelendring i Ă„r. Det bĂžr fortsatt bare vĂŠre lov Ă„ tippe pĂ„ max 3 mĂ„lscorere, men det bĂžr vĂŠre lov Ă„ tippe pĂ„ mer enn et mĂ„l pr spiller. Eks Leeds Derby 5-1 Becchio 3, Sam og Howson = 5 "mĂ„lpoeng" .  Glad

Jeg har iallefall ingenting imot forslaget. Men vi mÄ forte oss Ä klubbe dette ettersom tipsene til fÞrste kamp allerede strÞmmer pÄ...

Motforestiller, anyone?

flynn
Loggført
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #34 på: August 05, 2010, 12:39:14 »

Jeg har iallefall ingenting imot forslaget. Men vi mÄ forte oss Ä klubbe dette ettersom tipsene til fÞrste kamp allerede strÞmmer pÄ...

Motforestiller, anyone?

flynn

...motforestillingen min gÄr pÄ det samme som tidligere:

Sitat
Da tipper jeg Leeds-Derby 30-0
Leeds: Becchio 10, Howson 10 og Snoddy 10
...selv om jeg skulle bomme pÄ resultatscoren har jeg da muligheter til Ä hente inn igjen litt pÄ resten???

...eller hva om jeg skriver Leeds-Derby 3-0
Leeds: Howson 10 mÄl, Snoddy 8, Howson 12
...det gÄr jo ikke opp, men kan jeg arresteres jamf. reglene???

Gliser  - setter ting pĂ„ spissen nĂ„ ja Glad

Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
flynn
Fast pÄ A-laget

esten@basefarm.no
Vis profil E-post
« Svar #35 på: August 05, 2010, 13:04:54 »

Motforestiller, anyone?

flynn

Sitat
...selv om jeg skulle bomme pÄ resultatscoren har jeg da muligheter til Ä hente inn igjen litt pÄ resten???

Det var igrunn tips av denne typen vi mente Ă„ gardere oss mot ved Ă„ skrive reglene slik de har vĂŠrt ja...

flynn
Loggført
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #36 på: August 05, 2010, 20:41:46 »

Motforestiller, anyone?

flynn

Sitat

Det var igrunn tips av denne typen vi mente Ă„ gardere oss mot ved Ă„ skrive reglene slik de har vĂŠrt ja...

flynn

Waccoe har vel resultat, tippetegn og fÞrste mÄlscorer bare, eller hadde sist jeg var innom for tre-fire Är siden. Det er et VELDIG enkelt system som ikke Äpner for taktisk tipping i hvert fall. Om jeg liker det er en annen sak Glad
Loggført

- Leif Olav
Milou
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #37 på: August 05, 2010, 23:11:50 »

Waccoe har vel resultat, tippetegn og fÞrste mÄlscorer bare, eller hadde sist jeg var innom for tre-fire Är siden. Det er et VELDIG enkelt system som ikke Äpner for taktisk tipping i hvert fall. Om jeg liker det er en annen sak Glad

Blir vel ikkje med pÄ dette for anna enn heider og Êre, men meiner likevel at poengsystemet for mÄlscorarar ikkje er heilt bra. Dette gjer det taktisk riktig Ä tippe minst 3 Leeds mÄl i kvar kamp (eller kanskje 2 mÄl om Leeds scorer gjennomsnittleg mindre enn 2 mÄl pr kamp). FÞrste mÄlscorer er eit betre alternativ, eller f.ex. la alle fÄ tippe 2 (eller 3) mÄlscorarar uansett kva resultat dei tipper.

Reknar med at det er litt seint Ä endra reglar for i Är uansett, men kanskje noko Ä tenke pÄ for neste Är?
Loggført
flynn
Fast pÄ A-laget

esten@basefarm.no
Vis profil E-post
« Svar #38 på: August 06, 2010, 10:51:34 »

Det er 5 poeng Ä hente for riktig resultat, og "kun" 3 for mÄlscorere.
Dermed bÞr det vÊre mest Ä hente pÄ Ä gÄ for riktig resultat.
Tipper man konsekvent at Leeds scorer 3 mÄl, for Ä hente flest mulig mÄlscorerpoeng, sÄ er sjansen normalt mindre for Ä hente 5-poengere. I fjor scoret Leeds 3 eller flere mÄl i 12 kamper, cup'er medregnet. I Är kan det fort bli fÊrre...
Det er selvsagt ikke lov Ä tippe pÄ flere mÄlscorere enn man har tippet mÄl til Leeds.

Et alternativ som kan gjÞre ting litt mer spennende er Ä gi 3 poeng dersom man prikker inn scoring av en forsvarsspiller, 2 for midtbanespillere, og 1 for angripere. Da kunne vi ogsÄ begrenset oss til Ä tippe pÄ fÞrste mÄlscorer. Ankepunktet er at det Äpner for en del interessante diskusjoner blant annet rundt formasjon/spillerposisjoner...

ForeslÄr at vi beholder reglene uendret, det har ikke vÊrt noen trend hvor deltagerne over tid har "lurt" seg til gode resultater ved Ä utnytte reglene de Ärene vi har benyttet dette opplegget.

Loggført
p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #39 på: August 06, 2010, 15:52:24 »

Leeds-Derby. 1-1. Kilkenny.
Loggført
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #40 på: August 06, 2010, 16:17:58 »

Leeds-Derby. 1-1. Kilkenny.

Du skulle ikke prĂžve i rett trĂ„d heller, sĂ„ du er sikker pĂ„ at du fĂ„r poengene dine om du skulle fĂ„ rett?  Glad
Loggført

- Leif Olav
p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #41 på: August 06, 2010, 22:15:24 »

Takk for tipset ble litt revet med, skal flytte tipset mitt veit du. MOT
Loggført
fjellhaugen
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #42 på: August 06, 2010, 23:00:30 »

Det er 5 poeng Ä hente for riktig resultat, og "kun" 3 for mÄlscorere.
Dermed bÞr det vÊre mest Ä hente pÄ Ä gÄ for riktig resultat.
Tipper man konsekvent at Leeds scorer 3 mÄl, for Ä hente flest mulig mÄlscorerpoeng, sÄ er sjansen normalt mindre for Ä hente 5-poengere. I fjor scoret Leeds 3 eller flere mÄl i 12 kamper, cup'er medregnet. I Är kan det fort bli fÊrre...
Det er selvsagt ikke lov Ä tippe pÄ flere mÄlscorere enn man har tippet mÄl til Leeds.

Et alternativ som kan gjÞre ting litt mer spennende er Ä gi 3 poeng dersom man prikker inn scoring av en forsvarsspiller, 2 for midtbanespillere, og 1 for angripere. Da kunne vi ogsÄ begrenset oss til Ä tippe pÄ fÞrste mÄlscorer. Ankepunktet er at det Äpner for en del interessante diskusjoner blant annet rundt formasjon/spillerposisjoner...

ForeslÄr at vi beholder reglene uendret, det har ikke vÊrt noen trend hvor deltagerne over tid har "lurt" seg til gode resultater ved Ä utnytte reglene de Ärene vi har benyttet dette opplegget.

denne stÞttes av meg, sÄ lar vi det ligge til neste vÄr og er litt tidligere ute fÞr 2011-2012 sesongen heller Blunker
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |