The Peacock WebArve Fuglums andre hjemThe Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
September 06, 2010, 02:25:54 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Lloyd Sam signerer  (Lest 1374 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« på: Juli 09, 2010, 12:08:43 »

http://www.leedsunited.com/news/20100709/midfielder-is-signing-number-six_2247585_2088047

Da er sjette signering pĂ„ plass  Glad
Loggført

COME ON LEEDS !!
The Boy Eddie Gray
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #1 på: Juli 09, 2010, 12:13:36 »

Spennende signering.
Av de kampene jeg sÄ med Charlton i fjor, varierte han fra det helt store til det usynlige. Hever han bunnnivÄet, tror jeg han han blir en forsterkning pÄ kanten.
Er det duket for Snoddy pÄ venstre nÄ tro?
Loggført
Totto
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #2 på: Juli 09, 2010, 12:21:43 »

Er Snoddy pĂ„ vei ut?  Hæ  Sint

Var ikke denne plassen jeg sÄ det stÞrste behovet pÄ, men nÄr vi ikke kan hente etablerte spillere hos konkurrentene rundt oss er vel dette en ok signering.
Loggført

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum
eggus
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Juli 09, 2010, 12:41:27 »

Er Snoddy pĂ„ vei ut?  Hæ  Sint

Var ikke denne plassen jeg sÄ det stÞrste behovet pÄ, men nÄr vi ikke kan hente etablerte spillere hos konkurrentene rundt oss er vel dette en ok signering.

Snoddy er jo best med venstrebeinet, sÄ det betyr vel heller at han endelig kan fÄ spille pÄ sin "egentlige" posisjon; venstre kant. Ellers er jeg enig i at Sam mÄ heve bunnivÄet, han er meget god pÄ sitt beste.
Loggført

CardiganArms
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #4 på: Juli 09, 2010, 13:00:38 »

StrÄlende !!!!!!!!
Loggført

Upwards and Onwards !
Medlem av "Dustemafia'n"
Totto
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #5 på: Juli 09, 2010, 13:01:02 »

Synes Snoddy i form gjĂžr fungerer godt pĂ„ hĂžyre side, da han kan gĂ„ direkte mot motstanderens mĂ„l. Har hatt en tendens til Ă„ bli stasjonĂŠr de gangene han har byttet side (basert utelukkende pĂ„ TV-kampene forrige sesong  Glad).

NÄr han da synes Ä vÊre vÄr mest salgbare, sÄ kommer frykten krypende i en rutinert Leeds-supporter-skrott...
Loggført

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum
Papi
PĂ„ juniorlaget

fredrislow@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: Juli 09, 2010, 13:07:39 »

Kanter trenger vi jo, sÄ velkommen til klubben Lloyd.
Stallfyll eller forsterker, noen med mer kjennskap som kan svare nÊrmere pÄ dette?
Loggført

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil
AndyMathie
PĂ„ juniorlaget

andersmathisen776@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #7 på: Juli 09, 2010, 13:44:50 »

Har sett Lloyd Sam mange mange ganger og han har aldri imponert de kampene jeg har sett ham. Han har stor fart, men har ganske ofte elendige innlegg og roter alt for ofte bort ballen.

Etter 4 strÄlende signeringer sÄ begynner jeg Ä miste troen pÄ at vi blir Ä kjempe om opprykk. HÄper jeg tar feil, men tar sjelden feil nÄr det gjelder signeringer! Hmmm, mageknipen begynner Ä komme. Har lovet at vi er oppe i Premier League om et Är, men hadde forventet mye bedre spillere inn enn de 2 siste.

HÄper for all del at vi signerer 3 spillere til. En ny stopper(Collins er ikke i nÊrheten av Ä vÊre god nok, en ny Michalik), en sentral midtbanemotor ala Batty og en klassespiss!
Loggført

We are Leeds and we are proud of it!
Bjorn
PĂ„ juniorlaget

bsekkelsten@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #8 på: Juli 09, 2010, 14:02:32 »

Oppe i PL om et Ă„r? WOW! Det hĂžrtes flott ut!!  Osteaktig Osteaktig
Loggført

Marching On! 4276
Ferre
Lorimer

Vis profil
« Svar #9 på: Juli 09, 2010, 14:06:18 »

MÄ si at det ikke akkurat lukter opprykk av dette Leeds-laget sÄ langt. Det begynte bra med Kasper, men etter det har vi bare signert middelse Championship-spillere.

Heldigvis er det lenge igjen av overgangsvinduet, og jeg forventer at Bates og Grayson viser ambisjoner med Ă„ hente inn to eller helst tre spillere som virkelig gir fansen store forventinger.
Loggført

-WE'LL BE BACK-
CardiganArms
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Juli 09, 2010, 14:28:35 »

Tipper alle signeringer til nÄ (og i fremtiden) vil overraske stort. Har med komponering av spillere/lag Ä gjÞre...og der er Grayson helt sjef! Fantastisk sesong vi gÄr i mÞte gutta !!!!!
Loggført

Upwards and Onwards !
Medlem av "Dustemafia'n"
Adis
I stallen
**

adis.skjetne@broadpark.no
Vis profil E-post
« Svar #11 på: Juli 09, 2010, 14:42:38 »

FĂ„ inn Hooper!!
Loggført

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
B-m
Lorimer

jadaada2000@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #12 på: Juli 09, 2010, 20:20:22 »

Har sett Lloyd Sam mange mange ganger og han har aldri imponert de kampene jeg har sett ham. Han har stor fart, men har ganske ofte elendige innlegg og roter alt for ofte bort ballen.

Etter 4 strÄlende signeringer sÄ begynner jeg Ä miste troen pÄ at vi blir Ä kjempe om opprykk. HÄper jeg tar feil, men tar sjelden feil nÄr det gjelder signeringer! Hmmm, mageknipen begynner Ä komme. Har lovet at vi er oppe i Premier League om et Är, men hadde forventet mye bedre spillere inn enn de 2 siste.

HÄper for all del at vi signerer 3 spillere til. En ny stopper(Collins er ikke i nÊrheten av Ä vÊre god nok, en ny Michalik), en sentral midtbanemotor ala Batty og en klassespiss!

Etter Ă„ ha sett en rekke Charlton kamper pĂ„ blant annet bet365 i hĂžstes skrĂžt jeg voldsomt av Lloyd Sam her inne pĂ„ forumet. Jeg tror det var mot Mk Dons at han vant kampen pĂ„ egen hĂ„nd - slaktet Mk Dons sin venstre side.  Han var strĂ„lende hĂžsten for Charlton og skorte sĂ„ og si alle mĂ„lene sine da. PĂ„ vĂ„rsesongen var han sammen med hele Charlton-laget ikke noe sĂŠrlig Ă„ skryte av. Men det er vanskelig Ă„ spille bra som ving pĂ„ et lag som er sĂ„pass ute av det slik Charlton var.

I de 10 kampene jeg har sett av ham sÄ tror jeg han er raskere enn Gradel. Ok teknikk og liker Ä utfordre. Springer mye pÄ lÞp uten ball, det som jeg ble mest imponert av var hans arbeidsmoral - jobber ekstremt hardt med og uten ball.

At Newcastle var ute etter ham i januar beviser at han er en god fotballspiller.

25 Är gammel er ogsÄ en bra alder, og liker at vi har kjÞpt 4 spillere pÄ 25-26 Är og en pÄ 23 Är (Kasper).
Loggført

---------------------------
who killed Trondheimwhite?
samadhi
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #13 på: Juli 09, 2010, 20:24:23 »

En grei signering dette, og vi trenger alternativ pÄ kantene.

NÄ har vi hentet inn spillere i alle posisjoner jeg ville forsterke, men vi mangler fremdeles to etter mitt syn. Dette er en sentral midtbane og en spiss, og som de fleste her inne drÞmmer jeg om noen solide forsterkninger. Da kan vi gÄ en spennende sesong i mÞte. Pr dags dato lukter det dessverre ikke Þverste halvdel av nyopprykkede Leeds.
Loggført

marching on together,
derudaf forever...
Ove
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #14 på: Juli 09, 2010, 21:34:15 »

Jeg er faktisk ganske optimistisk. Bortsett fra den lange downperioden, (hvorfor har vi forresten hatt sÄ lange downperioder etter jul hvert Är i L1?) spilte vi jevnt mot bÄde PL- og Chamipinship lag i fjor.

Jeg kjenner ikke alle spillerne som har kommet til nÄ, men nÄr jeg tolker kommentarene sÄ mener jeg Ä oppfatte at kvaliteten hÞynes, riktignok ikke mye, men nok til Ä kjempe rundt midten av tabellen? Det er jeg fornÞyd med. Og spillere kan blomstre i nye roller i nye klubber.

HÄper Graysen satser hele potten han forhÄpentligvis har pÄ en ny spiss.
Loggført

bwirum
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #15 på: Juli 09, 2010, 22:21:42 »

Jeg er faktisk ganske optimistisk. Bortsett fra den lange downperioden, (hvorfor har vi forresten hatt sÄ lange downperioder etter jul hvert Är i L1?) spilte vi jevnt mot bÄde PL- og Chamipinship lag i fjor.
Hva mener du med "i L1"? Synes det alltid har vÊrt symptomatisk for Leeds jeg... Og om ikke det har vÊrt etter jul, sÄ har det vÊrt hÞsten Rekker tunge
Loggført

Best post ever:
min attr sÞt kaff pÄ min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt sÄ my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT Glad Glad Glad
ANNAN
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #16 på: Juli 10, 2010, 11:44:19 »

Spennende signering.
Av de kampene jeg sÄ med Charlton i fjor, varierte han fra det helt store til det usynlige. Hever han bunnnivÄet, tror jeg han han blir en forsterkning pÄ kanten.
Er det duket for Snoddy pÄ venstre nÄ tro?

hvor putter vi Gradel oppi detta her?
Loggført

LIFE IS LEEDS
Sydhagen

PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #17 på: Juli 10, 2010, 13:34:15 »

Tipper Gradel er "erstatteren" for Beckford. Han hadde jo et vellykket vikariat der pÄ vÄren.
Loggført
Same
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #18 på: Juli 10, 2010, 13:55:06 »

Tipper Gradel er "erstatteren" for Beckford. Han hadde jo et vellykket vikariat der pÄ vÄren.
Gradel gjorde det bra pÄ topp da han tok over for Beckford i de siste kampene. Men jeg tror han er en enda bedre ving. De 20 minuttene han spilte mot Rovers sÄ var han med Ä bygge opp nesten sÄ og si alle angrepene vÄre.
Loggført
ANNAN
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #19 på: Juli 11, 2010, 11:30:32 »

Gradel gjorde det bra pÄ topp da han tok over for Beckford i de siste kampene. Men jeg tror han er en enda bedre ving. De 20 minuttene han spilte mot Rovers sÄ var han med Ä bygge opp nesten sÄ og si alle angrepene vÄre.

han var suveren han,fĂžr rullgardina kom seilende....... Osteaktig
Loggført

LIFE IS LEEDS
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

apsve@start.no
Vis profil E-post
« Svar #20 på: September 04, 2010, 00:39:50 »

Flott intervju med Lloyd Sam. Forteller om et trenerteam som har brakt ut mÄlene i ham...

http://footytweets.com/leeds_united/news/358811

Happy homecoming

Returning to your hometown club is seen by many as a final swansong to end your career on a high note - time for one last hurrah before hanging up the boots.

It is a different situation for Leeds United's Lloyd Sam though, as while he has made the journey back to the city of his birth, he is the first to admit that he remembers nothing of his first spell up north.

The 25-year-old was just two months old when he left West Yorkshire and headed to London back in 1984, and after a brief spell living in Senegal, he has been a capital man ever since.

Snapped up by Whites manager Simon Grayson on a free transfer this summer, Sam is part of the rebuilding project at Elland Road as, following their dramatic promotion from League One last season, the once Premier League big-boys try and restore their top-flight status after a lengthy absence.

Eleven players have come into the club during a busy summer, while a number have either been sold or released, including the prolific Jermaine Beckford.

Sam has been one of the new additions to shine so far this term following his move from Charlton Athletic, where he spent seven years and made 119 league appearances in all the top three divisions, and regulars at Elland Road's old Gelderd End are certainly seeing signs of promise.

Having scored three goals in his first five appearances for the club, including a superb equaliser at Nottingham Forest, his form has put Grayson's men sixth in the Championship table - a position that they would gladly take at the end of the campaign.

In a division where any team on their day can come out victorious, it is difficult to predict where Leeds will end up come May, especially so early in the campaign.

But it is not only a new chapter in the club's life, as having taken the big step of relocating, Sam is keen to prove himself at the highest level and, like Leeds United itself, get back to the Premier League where he once played for the Addicks.

Welcome return
The former England Under-20 international has settled in well to his new surroundings, and during the international break took the time out to tell skysports.com's James Riach that things could not be going better.

"I couldn't have asked for any better, it's been good. All the boys are cool, it's gone well so far and I've scored a few goals," he said.

"It's been very enjoyable. I like the city too, it's a nice place, I'm just moving into my house now and I couldn't have asked for a better start.

"I've been welcomed back even though I don't remember it the first time! It's been a good welcome back."

While Sam has made a comfortable transition to life back in Leeds, he has been overwhelmed by the size of the fanbase and support of the team.

Being brought up in London where there are currently 13 clubs in the Football League, coming to a one-club city is something that he finds a novelty.

"The main difference is Leeds is a big city and the main team is Leeds," he added. "In London you're overshadowed by all the big teams but everyone supports Leeds here.

"The support is unbelievable. I'm still surprised how many fans I've seen singing and everything - they're so up for it.

"I don't see it as extra pressure. I like playing in big games with great atmospheres so it is not any extra pressure. It's more enjoyable because you feel more important."

When asked how it compares to playing for Charlton, Sam remarked: "You can see the difference, it's just such a bigger club. The facilities are ridiculous, you don't really see them (like this) outside the Premiership and the training ground is really nice.

"I love it up here."

The pacey attacker only scored seven goals during his total Charlton career, and he has almost halved that tally in less than one month's competitive action with the Whites.

He is delighted that his personal form has helped the team to a decent start so far and puts his good performances down to the input of boss Grayson and all the coaches at Thorp Arch who have given an extra attacking impetus.

"I've scored three in five games so I'm very happy with that," he admitted. "I've been trying to get more goals this season and I'm going to keep getting in the box.

"Personally, as long as I'm scoring goals and playing well I'll be happy. My first goal in the league was my favourite goal so far, the header against Nottingham Forest.

"It's not really a goal that I would normally score; wingers don't really score like that so I was really proud of that one.

"It's a team effort on the pitch. The whole team is playing quite well right now. After losing the first game of the season (against Derby) we've turned it round.

"I've been linking up with Sanchez (Watt) quite a bit. He's a good player and a good prospect for the future definitely."

On Grayson, he added: "He's a good guy, he's probably the reason why I'm scoring goals. He's encouraging me to attack.

"Not just him but the whole coaching staff too. That's probably the reason why I'm scoring goals, they're encouraging me to be positive, to run with the ball and focus on my attacking more than anything else.

"That's one of the main things that I've noticed since I've been here."

One game at a time
But Sam, who holds hope of earning a cap for Ghana after missing out on an international friendly with the Black Stars last year because of injury, insists that the only danger at Leeds is overconfidence.

When asked if there was a blueprint for back-to-back promotions, he said: "I think it's more take every game as it comes. Obviously you want to stay in the division at the least, but we haven't really talked about that.

"The team is good enough to push on and see where we are at the end of the season - hopefully in and around the play-offs.

"There's a lot of good teams in the league but hopefully that can happen."

With the likes of Middlesbrough and Nottingham Forest currently occupying positions in the bottom-half, Sam is certainly correct in his appraisal of the league situation.

Solid performers last time out such as Leicester and Bristol City are struggling in the bottom three after four games, while relegated Portsmouth are rock-bottom and Hull City are 18th.

Sam remarked: "The Championship is a funny league. There are a lot of good teams near the bottom right now, so I wouldn't even know who to guess.

"If you asked me halfway through the season I might have a better idea. It's just so unpredictable.

"Nottingham Forest and Middlesbrough, you'd probably expect them to be higher up with the money that they've spent over the last few years. They're the ones at the start of the season that I would have predicted."
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |