The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 07, 2012, 02:24:09 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 16 17 [18]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: KAMP: vs Birmingham City onsdag 26/10 2011  (Lest 5894 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #510 på: Oktober 27, 2011, 19:02:18 »

Anstendig med kun 1 i sekken og jevnspilt kamp. Var det bare tiilfeldigheter eller var vi mer solid defensivt?

NoksĂ„ solide, dog Birmingham var noksĂ„ "casual" med ballen og hadde mange dĂ„rlige pasninger. Tror jeg har 4-4 pĂ„ sjansestatistikken kun hĂžrt pĂ„ radio, sĂ„ det er godkjent antall sjanser sluppet til pĂ„ bortebane. Vi er ikke effektive nok foran kassa. 

auren

Takker ,beroligende og hĂžre(lese)Glad
Loggført
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #511 på: Oktober 28, 2011, 00:56:10 »

Egentlig ikke. Dette var en 6 poengers kamp, For direkte oprykk kreves det seier mot de antatt sterkeste lagene.

FEIL!!!!!

For direkte opprykk kreves flest mulig seire.
bham snubler mot donny og vips sÄ er vi likt innbyrdes Blunker

Selvsagt gjĂžr det de Glad

Jeg er enig med h.b. her (fullt mulig du ogsÄ er det). Det er veldig viktig Ä slÄ de antatte opprykksjagerne, i det minste ikke tape for de.

Likevel gjÞr ikke dette tapet meg noe mindre fornÞyd med Leeds for tiden, om det gÄr an Ä si slikt. Vi er minst like gode som sterke B'ham pÄ bortebane og slipper de minimalt til pÄ eget mÄl.

Leeds er rett og slett gode for tiden og denne kampen viser at vi er med, selv om vi tapte et jevnt oppgjÞr. Vi har hatt mange, mange av de tÞffeste lagene sÄ langt og det ser ganske bra ut sÄ langt! Glad

StĂžttes!
Jeg er ogsÄ meget tilfreds med utviklingen, hvorenn irriterende det var Ä ikke komme fra Birmingham med poeng i gÄr. Likevel er det viktig Ä ta med det positive fra kampen, som du er inne pÄ; - vi ble ikke utspilt. Vi ga ett av divisjonens sterkeste lag solid kamp til dÞren. MÄten vi tapte pÄ gir meg tegn pÄ at vi er i fortsatt godt sig, og forhÄpentlig beholder flytsonen fremover.

Jeg er enig med h.b ogsÄ.
Poeng i innbyrdes kamper mellom lag 1-6 - viser historien - reflekterer ofte hvordan sluttplasseringen mellom disse blir.
Mot de Þvrige lag nedover pÄ tabellen har poengfangsten en tendens til Ä utjevne seg innbyrdes.

NÄr vi skriver mai 2012 kan teoretisk sett disse 3 tapte poeng mot en opprykksrival vise seg avgjÞrende for bÄde direkte opprykk eller play-off. Fasit i mai gir svaret.
Derfor; - jeg hÄper gutta kommer seg "back on track" mot Cardiff. Vi trenger (ogsÄ de) poengene nÄ.

Vi hadde nÄ en grei record mot topp 6 i fjor. 2 seire mot QPR, 2 uavgjorte mot N'wich og Reading, seier og tap mot Swansea, uavgjort og seier mot Forest. Kun mot Cardiff hadde vi to tap. Det var mot Palace, Barnsley og Sheffield Utd vi sÞlte det bort..

Positivt inntrykk av  kampen i gĂ„r. Vanlig innstilling pĂ„ venstrebeinet til Snoddy sĂ„ hadde tre poeng vĂŠrt vĂ„re. Myhill hadde ogsĂ„ to klasseredninger, PL-keeper.

DrittmÄl i mot. Tror ikke Pugh hadde nÄdd ned, men ser slÞvt ut. Mistanke om offside. Uheldig inngripen av Rahubcka/dÄrlig kommunikasjon mellom han og Connolly. Bittert...
Loggført

KEEP FIGHTING!!
Neo
I stallen
**

The finest badge ever...

Vis profil
« Svar #512 på: Oktober 28, 2011, 12:24:07 »

Egentlig ikke. Dette var en 6 poengers kamp, For direkte oprykk kreves det seier mot de antatt sterkeste lagene.

FEIL!!!!!

Jeg er enig med h.b. her (fullt mulig du ogsÄ er det). Det er veldig viktig Ä slÄ de antatte opprykksjagerne, i det minste ikke tape for de.

Likevel gjÞr ikke dette tapet meg noe mindre fornÞyd med Leeds for tiden, om det gÄr an Ä si slikt. Vi er minst like gode som sterke B'ham pÄ bortebane og slipper de minimalt til pÄ eget mÄl.

Leeds er rett og slett gode for tiden og denne kampen viser at vi er med, selv om vi tapte et jevnt oppgjÞr. Vi har hatt mange, mange av de tÞffeste lagene sÄ langt og det ser ganske bra ut sÄ langt! Glad

StĂžttes!
Jeg er ogsÄ meget tilfreds med utviklingen, hvorenn irriterende det var Ä ikke komme fra Birmingham med poeng i gÄr. Likevel er det viktig Ä ta med det positive fra kampen, som du er inne pÄ; - vi ble ikke utspilt. Vi ga ett av divisjonens sterkeste lag solid kamp til dÞren. MÄten vi tapte pÄ gir meg tegn pÄ at vi er i fortsatt godt sig, og forhÄpentlig beholder flytsonen fremover.

Poeng i innbyrdes kamper mellom lag 1-6 - viser historien - reflekterer ofte hvordan sluttplasseringen mellom disse blir.
Mot de Þvrige lag nedover pÄ tabellen har poengfangsten en tendens til Ä utjevne seg innbyrdes.

NÄr vi skriver mai 2012 kan teoretisk sett disse 3 tapte poeng mot en opprykksrival vise seg avgjÞrende for bÄde direkte opprykk eller play-off. Fasit i mai gir svaret.
Derfor; - jeg hÄper gutta kommer seg "back on track" mot Cardiff. Vi trenger (ogsÄ de) poengene nÄ.

Vi hadde nÄ en grei record mot topp 6 i fjor. 2 seire mot QPR, 2 uavgjorte mot N'wich og Reading, seier og tap mot Swansea, uavgjort og seier mot Forest. Kun mot Cardiff hadde vi to tap. Det var mot Palace, Barnsley og Sheffield Utd vi sÞlte det bort..

Positivt inntrykk av  kampen i gĂ„r. Vanlig innstilling pĂ„ venstrebeinet til Snoddy sĂ„ hadde tre poeng vĂŠrt vĂ„re. Myhill hadde ogsĂ„ to klasseredninger, PL-keeper.

DrittmÄl i mot. Tror ikke Pugh hadde nÄdd ned, men ser slÞvt ut. Mistanke om offside. Uheldig inngripen av Rahubcka/dÄrlig kommunikasjon mellom han og Connolly. Bittert...

Vi er helt enige!
Kanskje jeg var litt upresis i mitt resonnement.
Poengtap mot nevnte lag (Palace, Barnsley, Sheff U) gjorde selvsagt ogsÄ sitt til at vi hverken ble blant de Þverste 6 og fikk play-off, eller det som bedre ville vÊrt: - direkte opprykk.

Mitt lille poeng var; - historien viser det er sammenheng med endelig plassering (opprykk eller play-off), ut fra innbyrdes poengfangst mellom top-6 lagene. Tabell over innbyrdes kamper for disse lagene i fjor bekrefter dette:

1. QPR       10 4-5-1 13-6   17p
2. Norwich  10 4-4-2 13-13 16p
3. Swansea 10 5-1-4 10-12 16p
4. Cardiff    10 2-4-4 12-14  9p
5. Reading  10 1-4-5 12-18   7p
6. Nott. F.   10 3-4-3 16-14 13p

Resultat: QPR og Norwich rett opp. Swansea via Play-off.

Jeg nÊrmest forutsetter - ja, forventer - at Leeds har progresjon og i Är kommer blant top-6.

SÄ langt i Är er det lett Ä tro bÄde West Ham, Southampton, Middlesbrough og Birmingham alle er Ä finne blant de 6 Þverste til slutt. Vi har ikke slÄtt noen av dem enda. 0-1-3 i innbyrdes kamper sÄ langt, er derfor.....ikke helt bra skjema.
Birmingham-tapet kan vise seg ubehagelig avgjÞrende nÄr slutt-tabellen gjÞres opp.
Fordelingen med 1 poeng til hver hadde vÊrt sÄ mye bedre enn 0 og 3.

Men for all del; - med fasit i hÄnd i mai kan det se helt annerledes ut..... ForhÄpentligvis plukker vi de nÞdvendige poeng sakte men sikkert fremover.

La oss starte med en solid revansje over Cardiff til helgen!

« Siste redigering: Oktober 28, 2011, 12:40:24 av NEO » Loggført
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #513 på: Oktober 28, 2011, 18:40:21 »

FEIL!!!!!

StĂžttes!

Positivt inntrykk av  kampen i gĂ„r. Vanlig innstilling pĂ„ venstrebeinet til Snoddy sĂ„ hadde tre poeng vĂŠrt vĂ„re. Myhill hadde ogsĂ„ to klasseredninger, PL-keeper.

Vi er helt enige!
Kanskje jeg var litt upresis i mitt resonnement.
Poengtap mot nevnte lag (Palace, Barnsley, Sheff U) gjorde selvsagt ogsÄ sitt til at vi hverken ble blant de Þverste 6 og fikk play-off, eller det som bedre ville vÊrt: - direkte opprykk.

Mitt lille poeng var; - historien viser det er sammenheng med endelig plassering (opprykk eller play-off), ut fra innbyrdes poengfangst mellom top-6 lagene. Tabell over innbyrdes kamper for disse lagene i fjor bekrefter dette:

1. QPR       10 4-5-1 13-6   17p
2. Norwich  10 4-4-2 13-13 16p
3. Swansea 10 5-1-4 10-12 16p
4. Cardiff    10 2-4-4 12-14  9p
5. Reading  10 1-4-5 12-18   7p
6. Nott. F.   10 3-4-3 16-14 13p

Resultat: QPR og Norwich rett opp. Swansea via Play-off.

Jeg nÊrmest forutsetter - ja, forventer - at Leeds har progresjon og i Är kommer blant top-6.

SÄ langt i Är er det lett Ä tro bÄde West Ham, Southampton, Middlesbrough og Birmingham alle er Ä finne blant de 6 Þverste til slutt. Vi har ikke slÄtt noen av dem enda. 0-1-3 i innbyrdes kamper sÄ langt, er derfor.....ikke helt bra skjema.
Birmingham-tapet kan vise seg ubehagelig avgjÞrende nÄr slutt-tabellen gjÞres opp.
Fordelingen med 1 poeng til hver hadde vÊrt sÄ mye bedre enn 0 og 3.

Men for all del; - med fasit i hÄnd i mai kan det se helt annerledes ut..... ForhÄpentligvis plukker vi de nÞdvendige poeng sakte men sikkert fremover.

La oss starte med en solid revansje over Cardiff til helgen!

Argumenterte nok litt forbi hverandre ja. Du har selvfÞlgelig helt riktig nÄr det gjelder innbyrdes topp 6-tabell, sÄ fÄr vi hÄpe vi er pÄ den ved sesongslutt! Fikk forsterket troen pÄ det etter Ä ha sett highlightsene mot b'ham, cardiff tar vi!! Blunker
Loggført

KEEP FIGHTING!!
Sider: 1 ... 16 17 [18]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |