|
pemberton
|
 |
« på: Juni 30, 2010, 21:37:47 » |
|
Som dere sikkert har hÞrt er LYN konkurs fra i dag. Laget eksisterer ikke lenger og A-laget trekker seg dermed fra divisjonspill i Adeccoligaen 2010. Jeg har vÊrt i mÞte med Walstad i Lyn i kveld og kampen pÄ Bislett er AVLYST! Det jobbes med en ny motstander og vi vil fÄ beskjed om en eller to dager om hvilken klubb det blir, og hvor. LÞsningen er mest nÊrliggende for Oslo omrÄdet og omegn. Det vil bli avgjort fÞr helga. Dere som har kjÞpt billetter pÄ LYN.no vil fÄ pengene tilbake. Det kommer mer informasjon om dette pÄ www.lyn.no. En evntuell annen motstander vil ikke spille kampen pÄ Bislett. Kampdato kan ogsÄ bli endret, men ikke noe rundt dette er sikkert ennÄ. Det er den informasjonen jeg og styret har sÄ langt. FortlÞpende vil vi legge ut informasjon her, og se ogsÄ hovedsiden. ForhÄpentligvis vet vi mer allerede i morgen. Vi krysser fingrene for at Leeds United kommer. Med vennlig hilsen Ray TÞrnkvist for LUSCOS sitt styre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
pembo
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #1 på: Juli 04, 2010, 12:48:59 » |
|
Som dere sikkert har hÞrt er LYN konkurs fra i dag. Laget eksisterer ikke lenger og A-laget trekker seg dermed fra divisjonspill i Adeccoligaen 2010. Jeg har vÊrt i mÞte med Walstad i Lyn i kveld og kampen pÄ Bislett er AVLYST! Det jobbes med en ny motstander og vi vil fÄ beskjed om en eller to dager om hvilken klubb det blir, og hvor. LÞsningen er mest nÊrliggende for Oslo omrÄdet og omegn. Det vil bli avgjort fÞr helga. Dere som har kjÞpt billetter pÄ LYN.no vil fÄ pengene tilbake. Det kommer mer informasjon om dette pÄ www.lyn.no. En evntuell annen motstander vil ikke spille kampen pÄ Bislett. Kampdato kan ogsÄ bli endret, men ikke noe rundt dette er sikkert ennÄ. Det er den informasjonen jeg og styret har sÄ langt. FortlÞpende vil vi legge ut informasjon her, og se ogsÄ hovedsiden. ForhÄpentligvis vet vi mer allerede i morgen. Vi krysser fingrene for at Leeds United kommer. Med vennlig hilsen Ray TÞrnkvist for LUSCOS sitt styre. Det jobbes med en ny motstander og vi vil fÄ beskjed om en eller to dager om hvilken klubb det blir, og hvor.Hvor ligger svaret.....Blir det ikke kamp.......Litt info hadde ikke gjort noe med tanke pÄ litt planlegging for reisende til evnt en ny arena / hotell / fly etc......
|
|
|
|
|
Loggført
|
I have faith, and we will promote this year as well.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
hobberst
|
 |
« Svar #2 på: Juli 04, 2010, 13:31:01 » |
|
Veldig dÄrlig med info... Klager ikke pÄ LUSCOS men pÄ Lyn. Dette er elendigt! Ikke noe ang billetpenger har komme frem heller....
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #3 på: Juli 04, 2010, 13:58:57 » |
|
Veldig dÄrlig med info... Klager ikke pÄ LUSCOS men pÄ Lyn. Dette er elendigt! Ikke noe ang billetpenger har komme frem heller....
Noe som sier meg at de muligens har andre ting Ă„ tenke pĂ„ i disse dager?  Info kommer sikkert over helgen...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
pemberton
|
 |
« Svar #4 på: Juli 04, 2010, 17:36:59 » |
|
HER KOMMER SISTE OPPDATERING FRA LUSCOS SĂNDAG. 4 JULI
Slik situasjonen er nÄ, blir det 100 % ikke Lyn pÄ Bislett. Det jobbes med et annet alternativ og lÞsning, men det var ikke mulig Ä fÄ til dette fÞr helgen, og vi har ikke fÄtt vite noe mer rundt dette. SÄ fort noe blir gjort kjent legger vi det ut her. Husk: Se ogsÄ hovedsiden.
MVH Ray TĂžrnkvist LUSCOS
|
|
|
|
|
Loggført
|
pembo
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #5 på: Juli 04, 2010, 19:44:00 » |
|
Min siste info er at kampen skal gÄ i Bergen mot Brann  Kilde: Hemmelig PÄlitelig? Ja E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #6 på: Juli 04, 2010, 20:37:28 » |
|
Min siste info er at kampen skal gÄ i Bergen mot Brann  Kilde: Hemmelig PÄlitelig? Ja E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden SeriÞst? Irriterende. FÄr hÄpe du tar feil.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #7 på: Juli 04, 2010, 20:59:01 » |
|
Tviler. Leeds har jo meldt at de leter etter erstatter for at folk som har bestilt reise til Oslo skal fÄ en kamp...
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #8 på: Juli 04, 2010, 21:01:54 » |
|
Min siste info er at kampen skal gÄ i Bergen mot Brann  Kilde: Hemmelig PÄlitelig? Ja E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden SeriÞst? Irriterende. FÄr hÄpe du tar feil. Budda. Fjern ? etter SeriÞst og gjÞr om stor I i Irriterende til liten im altsÄ "SeriÞst irriterende". Det er vel det vi begge mener, for seriÞst er det pr.def ikke fra en Brann-fan, som ikke har en kilde.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
metaljon
|
 |
« Svar #9 på: Juli 04, 2010, 21:19:51 » |
|
Min siste info er at kampen skal gÄ i Bergen mot Brann  Kilde: Hemmelig PÄlitelig? Ja E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden SeriÞst? Irriterende. FÄr hÄpe du tar feil. Budda. Fjern ? etter SeriÞst og gjÞr om stor I i Irriterende til liten im altsÄ "SeriÞst irriterende". Det er vel det vi begge mener, for seriÞst er det pr.def ikke fra en Brann-fan, som ikke har en kilde. er vel ganske sikkert at kampen IKKE gÄr i bergen! SerriÞst!hehe
|
|
|
|
|
Loggført
|
The Chief!
|
|
|
|
Geir Magne
|
 |
« Svar #10 på: Juli 04, 2010, 21:29:03 » |
|
Med tanke pÄ alle som har bestilt reise til Oslo og overnatting der, fÄr vi hÄpe at det ordner seg med en kamp i nÊrheten. Kommer helt sikkert en del engelskmenn over ogsÄ. Og Michael Hewitt har sikkert allerede kamppins i produksjon. De kan jo bli en collector's item nÄ som Lyn er ute av bildet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Happy days are here again, it's official from Number 10!
|
|
|
|
kendo
|
 |
« Svar #11 på: Juli 04, 2010, 22:17:00 » |
|
Det eneste som gjelder er vel hva Bobestyrer Erling Opdal gjĂžr/bestemmer/sier etc Har LUSCOS tatt kontakt med han ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
arneg
|
 |
« Svar #12 på: Juli 04, 2010, 23:12:57 » |
|
Det eneste som gjelder er vel hva Bobestyrer Erling Opdal gjĂžr/bestemmer/sier etc Har LUSCOS tatt kontakt med han ?
Det eneste som er sikkert er at Lyn mot Leeds er avlyst.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
pemberton
|
 |
« Svar #13 på: Juli 06, 2010, 07:21:58 » |
|
AngÄende Leeds- Lyn, sÄ se hovedsiden og hva som stÄr der. Skulle alt bli kanselert og de ikke kommer til Norge kan dere som har bestillt billetter pÄ fly kontakte flyselskapet og booke om billettene til en annen tur i Norge. Sas tar 450 kr i gebyr og Norwegian sÄnn ca det samme pluss da ev prisendringer. For de som har kjÞpt billetter til kampen pÄ bislett kan dere se hva som stÄr pÄ www.lyn.no. Her skal det komme info om kanselering av kampen og tilbakebetaling. Mvh Ray TÞrnkvist LUSCOS
|
|
|
|
|
Loggført
|
pembo
|
|
|
|
pemberton
|
 |
« Svar #14 på: Juli 06, 2010, 11:46:46 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
pembo
|
|
|
lassie
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #15 på: Juli 07, 2010, 07:34:47 » |
|
god morgen leeds venner, ser pĂ„ nettsider at odd grenland har prĂžvd og fĂ„ leedskamp men der sa de at det sto mellom viking og brann nĂ„?  Hadde vĂŠrt gull og fĂ„tt leeds kamp pĂ„ skagerak arena, det er ikke langt og unna oslo og overnatting hadde ikke noen vĂŠrt noe problem.odd grenland var klar hvis ikke noen andre klarte og fĂ„ dette til. men det ser ut som det blir vestlandet som fĂ„r kampen pĂ„ dette tidspunktet  ? hĂ„per ikke det men  . Gleder meg sinnsykt til Ă„rets sesong i england og har som alltid god tro pĂ„ super leeds.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Lassie
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #16 på: Juli 07, 2010, 16:39:48 » |
|
god morgen leeds venner, ser pĂ„ nettsider at odd grenland har prĂžvd og fĂ„ leedskamp men der sa de at det sto mellom viking og brann nĂ„?  Hadde vĂŠrt gull og fĂ„tt leeds kamp pĂ„ skagerak arena, det er ikke langt og unna oslo og overnatting hadde ikke noen vĂŠrt noe problem.odd grenland var klar hvis ikke noen andre klarte og fĂ„ dette til. men det ser ut som det blir vestlandet som fĂ„r kampen pĂ„ dette tidspunktet  ? hĂ„per ikke det men  . Gleder meg sinnsykt til Ă„rets sesong i england og har som alltid god tro pĂ„ super leeds. Det spĂžrs om Leeds er interessert i Ă„ spille pĂ„ kunstgress
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
pemberton
|
 |
« Svar #17 på: Juli 07, 2010, 22:01:59 » |
|
SISTE NYTT OM LEEDS SITT EV. NORGESBESĂK:
Det er fortsatt ingen avklaring. Det jobbes med en motstander og sÄ fort vi i styret vet noe sikkert om hva som skjer kommer det pÄ hovedsiden. I lÞpet av morgendagen bÞr ting vÊre pÄ plass. FÞlg med for mer informasjon.
Med vennlig hilsen Ray TĂžrnkvist LUSCOS
|
|
|
|
|
Loggført
|
pembo
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #18 på: Juli 07, 2010, 22:46:08 » |
|
... Brann Stadion er altsÄ en mulighet... http://fotball.bt.no/england/article173765.eceBrann i Leeds-dialogDen gamle storheten kan komme til Brann Stadion. Publisert: 07.07.2010 kl. 23:33 , endret: 07.07.2010 kl. 23:34
Av: Roy Ellingsen âąVi fĂžlger Brann: Siste nytt om klubben her Leeds United hadde avtale om Ă„ spille treningskamp mot Lyn i Oslo 27. juli. I kjĂžlvannet av Lyns konkurs ble naturligvis den kampen avlyst. Flere norske lag har vĂŠrt inne i bildet til Ă„ ta over kampen, men forelĂžpig er ingen bekreftet. «I likhet med Godset, LSK, Viking og sikkert mange flere har vi snakket med en agent om mulighetene for en kamp mot Leeds. Ingen avtale inngĂ„tt, men vi ser pĂ„ muligheten,» skriver operativ leder/strategisk controller i Brann, Roald Bruun-Hanssen, i en tekstmelding til bt.no. Leeds United Association Football Club har mange tilhengere i Norge. De har vunnet ligaen i England tre ganger, sist i 1991-92-sesongen, og FA-cupen Ă©n gang (1972). De siste Ă„rene har vĂŠrt harde mot den ĂŠrverdige klubben, men de rykket opp i Mesterskapsserien (nivĂ„ to) i vĂ„r.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
hobberst
|
 |
« Svar #19 på: Juli 07, 2010, 22:56:36 » |
|
Det er fortsatt ingen avklaring. Det jobbes med en motstander og sÄ fort vi i styret vet noe sikkert om hva som skjer kommer det pÄ hovedsiden. I lÞpet av morgendagen bÞr ting vÊre pÄ plass. FÞlg med for mer informasjon.
Aha, i lÞpet av morgendagen... Akoratt som vi ikke har hÞrt den nok ganger.. Ikke missforstÄ meg Ray  Jeg synest dette er dÄrlig av den som planlegger kamp. Flere lag er intresserte, men ingen ting blir klart.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #20 på: Juli 08, 2010, 00:05:17 » |
|
ForstÄr ikke et fnugg av det du skriver her, Hobberst. Det er jo ikke dÄrlig av den som planlegger kampen?! Vi snakker ikke om et guttelag som har en kommunal bane hvor man kan bruke banen nÄr man vil, men stadioner og gress som nÞdvendigvis ikke tÄler mange kamper pÄ kort tid. I tillegg til dette har du jo ombookingen av hotell/fly for Leeds, ikke faen om de Þnsker Ä tape tusner av kroner fordi de ikke fÄr booket det om, spillerene til motstanderlaget skal jo ikke gÄ rett fra seriekamp til en meningslÞs kamp til en seriekamp pÄ 5 dager... Selv om lag er interessert i Ä ha en kamp med Leeds, betyr ikke det at de stÄr klar med Äpne armer og godtar et hvert alternativ... Tenk...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
hobberst
|
 |
« Svar #21 på: Juli 08, 2010, 08:30:49 » |
|
ForstÄr ikke et fnugg av det du skriver her, Hobberst. Det er jo ikke dÄrlig av den som planlegger kampen?! Vi snakker ikke om et guttelag som har en kommunal bane hvor man kan bruke banen nÄr man vil, men stadioner og gress som nÞdvendigvis ikke tÄler mange kamper pÄ kort tid. I tillegg til dette har du jo ombookingen av hotell/fly for Leeds, ikke faen om de Þnsker Ä tape tusner av kroner fordi de ikke fÄr booket det om, spillerene til motstanderlaget skal jo ikke gÄ rett fra seriekamp til en meningslÞs kamp til en seriekamp pÄ 5 dager... Selv om lag er interessert i Ä ha en kamp med Leeds, betyr ikke det at de stÄr klar med Äpne armer og godtar et hvert alternativ... Tenk...
Alikvell synest jeg dette har tatt for lang tid 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #22 på: Juli 08, 2010, 10:50:08 » |
|
Da har du dÄrlig tolmodighet, mtp at Leeds fikk avklaring 1 juli, 8 dager siden i dag...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per Arne
|
 |
« Svar #23 på: Juli 08, 2010, 14:31:19 » |
|
Aha, i lÞpet av morgendagen... Akoratt som vi ikke har hÞrt den nok ganger.. Ikke missforstÄ meg Ray  Jeg synest dette er dÄrlig av den som planlegger kamp. Flere lag er intresserte, men ingen ting blir klart. DÄrlig av den som planlegger kamp? Svada. NÄ mÄ du huske pÄ at Leeds hadde planene klinkende klare. Alt var i orden, men sÄ gikk Lyn konkurs. Tro det eller ei, dette var ikke Leeds sin skyld. NÄ mÄ alt stokkes om. Og jeg tror at personene som holder i dette gjÞr sÄ godt de kan, men det er mange ting som skal avklares. SÄ nÄ synes jeg du skal slutte Ä klage, og heller vÊre en smule tÄlmodig, som de fleste andre her. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kendo
|
 |
« Svar #24 på: Juli 09, 2010, 10:12:26 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
newsome
|
 |
« Svar #25 på: Juli 09, 2010, 15:16:45 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #26 på: Juli 09, 2010, 17:32:44 » |
|
Min siste info er at kampen skal gÄ i Bergen mot Brann  Kilde: Hemmelig PÄlitelig? Ja E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden jaja, dette har eg visst lenge 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
euphor9
|
 |
« Svar #27 på: Juli 09, 2010, 17:49:47 » |
|
Min siste info er at kampen skal gÄ i Bergen mot Brann  Kilde: Hemmelig PÄlitelig? Ja E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden jaja, dette har eg visst lenge  Nice 1 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ANNAN
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #28 på: Juli 09, 2010, 22:45:17 » |
|
har sjekket Lyn sine nettside,men finner ikke info om hva/hvordan vi gjÞr for Ä fÄ tilbake penger for kjÞpte billetter.noen som har en link??
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Per Arne
|
 |
« Svar #29 på: Juli 09, 2010, 22:48:49 » |
|
har sjekket Lyn sine nettside,men finner ikke info om hva/hvordan vi gjÞr for Ä fÄ tilbake penger for kjÞpte billetter.noen som har en link??
FÞlg med pÄ Lyns hjemmeside. Kommer info der etterhvert.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|