The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 10, 2012, 02:07:49 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SISTE INFORMASJON FRA LUSCOS OM LYN-LEEDS KAMPEN  (Lest 3803 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
pemberton
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« på: Juni 30, 2010, 21:37:47 »

Som dere sikkert har hĂžrt er LYN konkurs fra i dag. Laget eksisterer ikke lenger og A-laget trekker seg dermed fra divisjonspill i Adeccoligaen 2010.
Jeg har vÊrt i mÞte med Walstad i Lyn i kveld og kampen pÄ Bislett er AVLYST! Det jobbes med en ny motstander og vi vil fÄ beskjed om en eller to dager om hvilken klubb det blir, og hvor. LÞsningen er mest nÊrliggende for Oslo omrÄdet og omegn. Det vil bli avgjort fÞr helga.
Dere som har kjÞpt billetter pÄ LYN.no vil fÄ pengene tilbake. Det kommer mer informasjon om dette pÄ www.lyn.no. En evntuell annen motstander vil ikke spille kampen pÄ Bislett. Kampdato kan ogsÄ bli endret, men ikke noe rundt dette er sikkert ennÄ.

Det er den informasjonen jeg og styret har sÄ langt. FortlÞpende vil vi legge ut informasjon her, og se ogsÄ hovedsiden. ForhÄpentligvis vet vi mer allerede i morgen. Vi krysser fingrene for at Leeds United kommer.

Med vennlig hilsen

Ray TĂžrnkvist
for LUSCOS sitt styre.
Loggført

pembo
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #1 på: Juli 04, 2010, 12:48:59 »

Som dere sikkert har hĂžrt er LYN konkurs fra i dag. Laget eksisterer ikke lenger og A-laget trekker seg dermed fra divisjonspill i Adeccoligaen 2010.
Jeg har vÊrt i mÞte med Walstad i Lyn i kveld og kampen pÄ Bislett er AVLYST! Det jobbes med en ny motstander og vi vil fÄ beskjed om en eller to dager om hvilken klubb det blir, og hvor. LÞsningen er mest nÊrliggende for Oslo omrÄdet og omegn. Det vil bli avgjort fÞr helga.
Dere som har kjÞpt billetter pÄ LYN.no vil fÄ pengene tilbake. Det kommer mer informasjon om dette pÄ www.lyn.no. En evntuell annen motstander vil ikke spille kampen pÄ Bislett. Kampdato kan ogsÄ bli endret, men ikke noe rundt dette er sikkert ennÄ.

Det er den informasjonen jeg og styret har sÄ langt. FortlÞpende vil vi legge ut informasjon her, og se ogsÄ hovedsiden. ForhÄpentligvis vet vi mer allerede i morgen. Vi krysser fingrene for at Leeds United kommer.

Med vennlig hilsen

Ray TĂžrnkvist
for LUSCOS sitt styre.

Det jobbes med en ny motstander og vi vil fÄ beskjed om en eller to dager om hvilken klubb det blir, og hvor.

Hvor ligger svaret.....Blir det ikke kamp.......Litt info hadde ikke gjort noe med tanke pÄ litt planlegging for reisende til evnt en ny arena / hotell / fly etc......
Loggført

I have faith, and we will promote this year as well.

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
hobberst
Fast pÄ A-laget

hobberst@gmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: Juli 04, 2010, 13:31:01 »

Veldig dÄrlig med info... Klager ikke pÄ LUSCOS men pÄ Lyn. Dette er elendigt! Ikke noe ang billetpenger har komme frem heller....
Loggført

Rogaland Whites
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #3 på: Juli 04, 2010, 13:58:57 »

Veldig dÄrlig med info... Klager ikke pÄ LUSCOS men pÄ Lyn. Dette er elendigt! Ikke noe ang billetpenger har komme frem heller....
Noe som sier meg at de muligens har andre ting Ă„ tenke pĂ„ i disse dager?  Øyerulling Info kommer sikkert over helgen...
Loggført
pemberton
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: Juli 04, 2010, 17:36:59 »

HER KOMMER SISTE OPPDATERING FRA LUSCOS SØNDAG. 4 JULI

Slik situasjonen er nÄ, blir det 100 % ikke Lyn pÄ Bislett. Det jobbes med et annet alternativ og lÞsning, men det var ikke mulig Ä fÄ til dette fÞr helgen, og vi har ikke fÄtt vite noe mer rundt dette. SÄ fort noe blir gjort kjent legger vi det ut her. Husk: Se ogsÄ hovedsiden.

MVH
Ray TĂžrnkvist
LUSCOS
Loggført

pembo
jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Juli 04, 2010, 19:44:00 »

Min siste info er at kampen skal gÄ i Bergen mot Brann Kult

Kilde: Hemmelig
PÄlitelig? Ja
E eg heilt sikker? Nei,ingenting er sikkert her i verden
Loggført
Budda
Fast pÄ A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #6 på: Juli 04, 2010, 20:37:28 »

PÄlitelig? Ja

SeriÞst? Irriterende. FÄr hÄpe du tar feil.
Loggført

Endre
Trulsaren
PĂ„ juniorlaget

truls__92@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #7 på: Juli 04, 2010, 20:59:01 »

Tviler. Leeds har jo meldt at de leter etter erstatter for at folk som har bestilt reise til Oslo skal fÄ en kamp...
Loggført

The following sentence is a lie. The previous sentence is true
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #8 på: Juli 04, 2010, 21:01:54 »

PÄlitelig? Ja

Budda. Fjern ? etter SeriÞst og gjÞr om stor I i Irriterende til liten im altsÄ "SeriÞst irriterende".
Det er vel det vi begge mener, for seriĂžst er det pr.def ikke fra en Brann-fan, som ikke har en kilde.
Loggført
metaljon
I stallen
**

Vis profil
« Svar #9 på: Juli 04, 2010, 21:19:51 »

PÄlitelig? Ja

Budda. Fjern ? etter SeriÞst og gjÞr om stor I i Irriterende til liten im altsÄ "SeriÞst irriterende".
Det er vel det vi begge mener, for seriĂžst er det pr.def ikke fra en Brann-fan, som ikke har en kilde.
er vel ganske sikkert at kampen IKKE gÄr i bergen! SerriÞst!hehe
Loggført

The Chief!
Geir Magne
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #10 på: Juli 04, 2010, 21:29:03 »

Med tanke pÄ alle som har bestilt reise til Oslo og overnatting der, fÄr vi hÄpe at det ordner seg med en kamp i nÊrheten. Kommer helt sikkert en del engelskmenn over ogsÄ. Og Michael Hewitt har sikkert allerede kamppins i produksjon. De kan jo bli en collector's item nÄ som Lyn er ute av bildet.
Loggført

Happy days are here again, it's official from Number 10!
kendo
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #11 på: Juli 04, 2010, 22:17:00 »

Det eneste som gjelder er vel hva Bobestyrer Erling Opdal gjĂžr/bestemmer/sier etc
Har LUSCOS tatt kontakt med han ?
Loggført

arneg
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #12 på: Juli 04, 2010, 23:12:57 »

Det eneste som gjelder er vel hva Bobestyrer Erling Opdal gjĂžr/bestemmer/sier etc
Har LUSCOS tatt kontakt med han ?

Det eneste som er sikkert er at Lyn mot Leeds er avlyst.
Loggført

pemberton
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #13 på: Juli 06, 2010, 07:21:58 »

AngÄende Leeds- Lyn, sÄ se hovedsiden og hva som stÄr der. Skulle alt bli kanselert og de ikke kommer til Norge kan dere som har bestillt billetter pÄ fly kontakte flyselskapet og booke om billettene til en annen tur i Norge. Sas tar 450 kr i gebyr og Norwegian sÄnn ca det samme pluss da ev prisendringer. For de som har kjÞpt billetter til kampen pÄ bislett kan dere se hva som stÄr pÄ www.lyn.no. Her skal det komme info om kanselering av kampen og tilbakebetaling.

Mvh

Ray TĂžrnkvist
LUSCOS
Loggført

pembo
pemberton
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #14 på: Juli 06, 2010, 11:46:46 »

Se siste om Leeds og NorgesbesÞk fra VG nett nÄ i formiddag:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10002838
Loggført

pembo
lassie
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil E-post
« Svar #15 på: Juli 07, 2010, 07:34:47 »

god  morgen  leeds venner, ser  pĂ„ nettsider at  odd grenland  har  prĂžvd og  fĂ„  leedskamp men der sa de at det  sto  mellom viking  og brann nĂ„?Hæ Hadde  vĂŠrt  gull og  fĂ„tt leeds  kamp  pĂ„  skagerak arena, det er  ikke  langt  og   unna  oslo  og overnatting  hadde  ikke   noen vĂŠrt  noe  problem.odd  grenland var  klar  hvis  ikke  noen  andre  klarte  og  fĂ„  dette  til. men det ser  ut som det  blir vestlandet  som fĂ„r  kampen  pĂ„ dette  tidspunktet Hæ? hĂ„per ikke  det  men Osteaktig Gliser Gliser. Gleder  meg  sinnsykt  til  Ă„rets  sesong  i  england og  har  som alltid  god  tro pĂ„ super leeds.
Loggført

Lassie
Budda
Fast pÄ A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #16 på: Juli 07, 2010, 16:39:48 »

god  morgen  leeds venner, ser  pĂ„ nettsider at  odd grenland  har  prĂžvd og  fĂ„  leedskamp men der sa de at det  sto  mellom viking  og brann nĂ„?Hæ Hadde  vĂŠrt  gull og  fĂ„tt leeds  kamp  pĂ„  skagerak arena, det er  ikke  langt  og   unna  oslo  og overnatting  hadde  ikke   noen vĂŠrt  noe  problem.odd  grenland var  klar  hvis  ikke  noen  andre  klarte  og  fĂ„  dette  til. men det ser  ut som det  blir vestlandet  som fĂ„r  kampen  pĂ„ dette  tidspunktet Hæ? hĂ„per ikke  det  men Osteaktig Gliser Gliser. Gleder  meg  sinnsykt  til  Ă„rets  sesong  i  england og  har  som alltid  god  tro pĂ„ super leeds.

Det spÞrs om Leeds er interessert i Ä spille pÄ kunstgress
Loggført

Endre
pemberton
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #17 på: Juli 07, 2010, 22:01:59 »

SISTE NYTT OM LEEDS SITT EV. NORGESBESØK:

Det er fortsatt ingen avklaring. Det jobbes med en motstander og sÄ fort vi i styret vet noe sikkert om hva som skjer kommer det pÄ hovedsiden. I lÞpet av morgendagen bÞr ting vÊre pÄ plass. FÞlg med for mer informasjon.

Med vennlig hilsen
Ray TĂžrnkvist
LUSCOS
Loggført

pembo
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #18 på: Juli 07, 2010, 22:46:08 »

... Brann Stadion er altsÄ en mulighet...

http://fotball.bt.no/england/article173765.ece

Brann i Leeds-dialog

Den gamle storheten kan komme til Brann Stadion.

Publisert: 07.07.2010 kl. 23:33 , endret: 07.07.2010 kl. 23:34

Av: Roy Ellingsen

‱Vi fþlger Brann: Siste nytt om klubben her

Leeds United hadde avtale om Ă„ spille treningskamp mot Lyn i Oslo 27. juli. I kjĂžlvannet av Lyns konkurs ble naturligvis den kampen avlyst. Flere norske lag har vĂŠrt inne i bildet til Ă„ ta over kampen, men forelĂžpig er ingen bekreftet.

«I likhet med Godset, LSK, Viking og sikkert mange flere har vi snakket med en agent om mulighetene for en kamp mot Leeds. Ingen avtale inngÄtt, men vi ser pÄ muligheten,» skriver operativ leder/strategisk controller i Brann, Roald Bruun-Hanssen, i en tekstmelding til bt.no.

Leeds United Association Football Club har mange tilhengere i Norge. De har vunnet ligaen i England tre ganger, sist i 1991-92-sesongen, og FA-cupen én gang (1972).

De siste Ärene har vÊrt harde mot den Êrverdige klubben, men de rykket opp i Mesterskapsserien (nivÄ to) i vÄr.
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
hobberst
Fast pÄ A-laget

hobberst@gmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #19 på: Juli 07, 2010, 22:56:36 »

Det er fortsatt ingen avklaring. Det jobbes med en motstander og sÄ fort vi i styret vet noe sikkert om hva som skjer kommer det pÄ hovedsiden. I lÞpet av morgendagen bÞr ting vÊre pÄ plass. FÞlg med for mer informasjon.

Med vennlig hilsen
Ray TĂžrnkvist
LUSCOS

Aha, i lĂžpet av morgendagen... Akoratt som vi ikke har hĂžrt den nok ganger..

Ikke missforstÄ meg Ray Glad Jeg synest dette er dÄrlig av den som planlegger kamp. Flere lag er intresserte, men ingen ting blir klart.
Loggført

Rogaland Whites
Trulsaren
PĂ„ juniorlaget

truls__92@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #20 på: Juli 08, 2010, 00:05:17 »

ForstÄr ikke et fnugg av det du skriver her, Hobberst. Det er jo ikke dÄrlig av den som planlegger kampen?! Vi snakker ikke om et guttelag som har en kommunal bane hvor man kan bruke banen nÄr man vil, men stadioner og gress som nÞdvendigvis ikke tÄler mange kamper pÄ kort tid.
I tillegg til dette har du jo ombookingen av hotell/fly for Leeds, ikke faen om de Þnsker Ä tape tusner av kroner fordi de ikke fÄr booket det om, spillerene til motstanderlaget skal jo ikke gÄ rett fra seriekamp til en meningslÞs kamp til en seriekamp pÄ 5 dager... Selv om lag er interessert i Ä ha en kamp med Leeds, betyr ikke det at de stÄr klar med Äpne armer og godtar et hvert alternativ... Tenk...
Loggført

hobberst
Fast pÄ A-laget

hobberst@gmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #21 på: Juli 08, 2010, 08:30:49 »

ForstÄr ikke et fnugg av det du skriver her, Hobberst. Det er jo ikke dÄrlig av den som planlegger kampen?! Vi snakker ikke om et guttelag som har en kommunal bane hvor man kan bruke banen nÄr man vil, men stadioner og gress som nÞdvendigvis ikke tÄler mange kamper pÄ kort tid.
I tillegg til dette har du jo ombookingen av hotell/fly for Leeds, ikke faen om de Þnsker Ä tape tusner av kroner fordi de ikke fÄr booket det om, spillerene til motstanderlaget skal jo ikke gÄ rett fra seriekamp til en meningslÞs kamp til en seriekamp pÄ 5 dager... Selv om lag er interessert i Ä ha en kamp med Leeds, betyr ikke det at de stÄr klar med Äpne armer og godtar et hvert alternativ... Tenk...

Alikvell synest jeg dette har tatt for lang tid Glad
Loggført

Rogaland Whites
Trulsaren
PĂ„ juniorlaget

truls__92@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #22 på: Juli 08, 2010, 10:50:08 »

Da har du dÄrlig tolmodighet, mtp at Leeds fikk avklaring 1 juli, 8 dager siden i dag...
Loggført

Per Arne
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #23 på: Juli 08, 2010, 14:31:19 »

Med vennlig hilsen
Ray TĂžrnkvist
LUSCOS

Aha, i lĂžpet av morgendagen... Akoratt som vi ikke har hĂžrt den nok ganger..

Ikke missforstÄ meg Ray Glad Jeg synest dette er dÄrlig av den som planlegger kamp. Flere lag er intresserte, men ingen ting blir klart.

DÄrlig av den som planlegger kamp? Svada. NÄ mÄ du huske pÄ at Leeds hadde planene klinkende klare. Alt var i orden, men sÄ gikk Lyn konkurs. Tro det eller ei, dette var ikke Leeds sin skyld. NÄ mÄ alt stokkes om. Og jeg tror at personene som holder i dette gjÞr sÄ godt de kan, men det er mange ting som skal avklares.

SÄ nÄ synes jeg du skal slutte Ä klage, og heller vÊre en smule tÄlmodig, som de fleste andre her.

Blunker
Loggført
kendo
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #24 på: Juli 09, 2010, 10:12:26 »

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=995699567

Krav i boet innen 2.8
Loggført

newsome
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #25 på: Juli 09, 2010, 15:16:45 »

Leeds til Bergen Gliser

http://www.brann.no/nyheter/moter-leeds-united-pa-stadion/
Loggført
jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #26 på: Juli 09, 2010, 17:32:44 »

PÄlitelig? Ja

jaja, dette har eg visst lenge Sjokkert
Loggført
euphor9
PĂ„ juniorlaget

gand70@hotmail.com
Vis profil
« Svar #27 på: Juli 09, 2010, 17:49:47 »

PÄlitelig? Ja

jaja, dette har eg visst lenge Sjokkert

Nice 1 Glad
Loggført
ANNAN
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #28 på: Juli 09, 2010, 22:45:17 »

har sjekket Lyn sine nettside,men finner ikke info om hva/hvordan vi gjÞr for Ä fÄ tilbake penger for kjÞpte billetter.noen som har en link??
Loggført

LIFE IS LEEDS
Per Arne
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #29 på: Juli 09, 2010, 22:48:49 »

har sjekket Lyn sine nettside,men finner ikke info om hva/hvordan vi gjÞr for Ä fÄ tilbake penger for kjÞpte billetter.noen som har en link??

FÞlg med pÄ Lyns hjemmeside. Kommer info der etterhvert.
Loggført
Sider: [1] 2
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |