|
RuneR
|
 |
« på: Juni 29, 2010, 07:54:04 » |
|
Noen av oss synes at 18. desember blir LITT for tett opp i jula, og vi tar derfor førjulsturen allerede 4. desember.
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
|
|
|
|
martind
|
 |
« Svar #1 på: August 02, 2010, 12:27:50 » |
|
er med på den ja 
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT!! We are Leeds!
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #2 på: August 22, 2010, 11:44:43 » |
|
Da er jeg klar for denne  Ennå får man tur/retur Flesland-Manchester (via Amsterdam) for ca 1900,-kr.  (KLM). Blir herlig, Rune 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #3 på: August 26, 2010, 21:49:00 » |
|
...bare for å ha sagt det, det er juleparty sammen med spillerne på Elland Road lørdagskvelden (...for Members). Gleeder meg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
martind
|
 |
« Svar #4 på: August 27, 2010, 13:12:08 » |
|
storartet  blir bra det. skal bestille billetter snarest... Hvor skaffer man seg billetter til dette "partyet" da Asbjørn?
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT!! We are Leeds!
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #5 på: August 28, 2010, 13:15:01 » |
|
Booked 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #6 på: August 28, 2010, 13:23:52 » |
|
storartet  blir bra det. skal bestille billetter snarest... Hvor skaffer man seg billetter til dette "partyet" da Asbjørn? ...følg med på de offisielle sidene så tror jeg det blir annonsert.  (det er jo en stund til ennå  )
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #7 på: August 31, 2010, 21:04:19 » |
|
Skal på denne 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #8 på: August 31, 2010, 21:56:14 » |
|
Skal på denne  Stilig, Rudy 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #9 på: September 01, 2010, 19:05:35 » |
|
Skal på denne  Stilig, Rudi  Kjempestilig  Klm er booket fredag - mandag, Bergen - møkkaplassen - Bergen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #10 på: September 01, 2010, 19:23:22 » |
|
Plass til flere.... ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #11 på: September 01, 2010, 19:40:33 » |
|
Plass til flere.... ?
Flere plasser på KLM ja. Booker hotell i morgen! Er du med?
|
|
|
|
« Siste redigering: September 01, 2010, 20:10:14 av Rudi G. »
|
Loggført
|
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #12 på: September 01, 2010, 22:52:00 » |
|
Er tv-kampene fastsatt helt frem til desember, eller KAN denne kampen bli flyttet?
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #13 på: September 02, 2010, 14:20:11 » |
|
3 rom booket på Marriott 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
pesi
|
 |
« Svar #14 på: September 04, 2010, 08:42:07 » |
|
blir nok meg å dama over på denne også!! flyr manchester på torsdag med KLM, andre som skal samme vei? er vi flere kunne det kansje svart seg å leid minibuss med sjåfør?
|
|
|
|
|
Loggført
|
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!
|
|
|
|
ØBS
|
 |
« Svar #15 på: September 11, 2010, 23:04:40 » |
|
Ser ut som om jeg skal over på denne også gitt...
Håper samtidig på å få meg jobb et eller annet sted i byen denne helgen. Hadde vært moro å få samlet folk et sted, som på liga-starten. Var moro det selv om det blei litt amputert.
Sees på Stockport intl., Rudi. Vent til jeg kommer, da. Skulle klare å rekke 09.52 toget mener jeg bestemt. Ellers går det vel et ni over hel som burde passe...
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS-hilsen ØBS
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #16 på: September 12, 2010, 18:52:04 » |
|
Ser ut som om jeg skal over på denne også gitt...
Håper samtidig på å få meg jobb et eller annet sted i byen denne helgen. Hadde vært moro å få samlet folk et sted, som på liga-starten. Var moro det selv om det blei litt amputert.
Sees på Stockport intl., Rudi. Vent til jeg kommer, da. Skulle klare å rekke 09.52 toget mener jeg bestemt. Ellers går det vel et ni over hel som burde passe...
Du må vente på meg. Lander ikke før 10:25!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ØBS
|
 |
« Svar #17 på: September 14, 2010, 19:15:56 » |
|
Forandring i planene...
Treffer deg og Asbjørn i Amsterdam...
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS-hilsen ØBS
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #18 på: September 14, 2010, 19:28:00 » |
|
Forandring i planene...
Stråååålende 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #19 på: September 14, 2010, 19:32:12 » |
|
Forandring i planene...
Snakker vi KLM kl 10:00 fra Gardermoen da? Hvilken retur skal du ha?
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #20 på: September 14, 2010, 19:41:05 » |
|
Forandring i planene...
Så-så, gutter. Greia er den at dere skal reise over torsdagen for å klargjøre byen for min ankomst fredagen, skjønner?  Men ellers, stråålende. Håper du lykkes i å finne et nytt spillested, Øyvind  (Men husk, lørdagen skal vi på juleparty med klubben...)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #21 på: September 14, 2010, 20:05:45 » |
|
Forandring i planene...
Så-så, gutter. Greia er den at dere skal reise over torsdagen for å klargjøre byen for min ankomst fredagen, skjønner?  Men ellers, stråålende. Håper du lykkes i å finne et nytt spillested, Øyvind  (Men husk, lørdagen skal vi på juleparty med klubben...) Neida, vi reiser over om fredagen vi og 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

|
 |
« Svar #22 på: September 14, 2010, 20:10:54 » |
|
Forandring i planene...
Så-så, gutter. Greia er den at dere skal reise over torsdagen for å klargjøre byen for min ankomst fredagen, skjønner?  Men ellers, stråålende. Håper du lykkes i å finne et nytt spillested, Øyvind  (Men husk, lørdagen skal vi på juleparty med klubben...) Neida, vi reiser over om fredagen vi og  Åkeeey  Vel, anyhow, eg lander ikkje før 15:30, og drar videre 17:10
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #23 på: September 14, 2010, 20:37:00 » |
|
Vi lander 10:25 i Stockport
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ØBS
|
 |
« Svar #24 på: September 14, 2010, 21:04:34 » |
|
Forandring i planene...
Snakker vi KLM kl 10:00 fra Gardermoen da? Hvilken retur skal du ha? 06.30 fra G'moen fredag 3.12. Retur fra Stockport Intl. 13.05 mandag 6.12.
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS-hilsen ØBS
|
|
|
7cato7
På prøvespill

SUPERLEEDS!!!!
|
 |
« Svar #25 på: September 22, 2010, 11:10:37 » |
|
Er det noen som skal over på denne kampen? Jeg hadde tenkt meg over til denne kampen og det er første gang jeg drar over til Leeds og Elland Road for å se kamp. Jeg vil gjerne ha tips ang reise, hotel osv osv Mvh en som gleder seg sinnsykt til tur -Cato M-
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #26 på: September 22, 2010, 11:22:05 » |
|
Jeg oppfordrer deg til å lese gjennom innlegg i vår egen reiseavdeling: http://www.leedsunited.no/forum/index.php/board,7.0.htmlHer finner du nok stoff til alt du lurer på  Lykke til på din første Leedskamp! auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
7cato7
På prøvespill

SUPERLEEDS!!!!
|
 |
« Svar #27 på: September 22, 2010, 20:06:21 » |
|
Tusen takk for link med tips  gleder meg veldig!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
whitelocks
På prøvespill

|
 |
« Svar #28 på: September 23, 2010, 22:56:06 » |
|
Reis å ha det gøy!!! Sjekk reisebeskrivelser og tips i "På tur til England". Det er veldig mange her inne som kan gi råd og vink. Du vil få en opplevelse for livet!!:-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
pesi
|
 |
« Svar #29 på: September 27, 2010, 12:18:40 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!
|
|
|
|