The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 00:58:29 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: "Live test" av LUSCOS nye Nettbutikk  (Lest 954 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Jomar
På prøvespill
*

Vis profil WWW E-post
« på: Juni 20, 2010, 20:25:53 »

Samtidlig som de nye hjemmeskjorter/Drakter har ankommet testes LUSCOS nye Nettbutikk.
Sidene er under konstruksjon og kan til tider virke litt "treg".

http://jomar.123bemyhost.com/
Jomar
Loggført

kjelvi
Lorimer

kbvinje@msn.com
Vis profil E-post
« Svar #1 på: Juni 20, 2010, 21:16:43 »

Leter og leter, men finner ingen LUSCOS' vuvuzela....
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #2 på: Juni 20, 2010, 22:21:05 »

Leter og leter, men finner ingen LUSCOS' vuvuzela....

Ikke sÃ¥ trist for det, jeg da...  Blunker
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
mac_gyver
PÃ¥ juniorlaget

Live for Leeds

Vis profil
« Svar #3 på: Juni 20, 2010, 23:27:13 »

går litt tregt ja... men oversiktelig og greit Blunker
Loggført
Here we go again
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #4 på: Juni 21, 2010, 18:54:10 »

SÃ¥ bra ut dette Glad  Kanskje det kommer enda flere produkter etter hvert?
Loggført

Øivind, since 1962.
jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #5 på: Juni 21, 2010, 22:08:59 »

Eg må bare beklage,men det forundrer meg hvis noen kjøper drakta for 625,- når du kan klikke deg inn på leedsunited.com å betale 377,-!!!! Sjokkert
Loggført
Sleivind
Fast på A-laget

eivindknudsen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #6 på: Juni 21, 2010, 22:18:47 »

Eg må bare beklage,men det forundrer meg hvis noen kjøper drakta for 625,- når du kan klikke deg inn på leedsunited.com å betale 377,-!!!! Sjokkert

"Alle" fotballdrakter som selges i Norge koster rundt 600 kroner.
Loggført
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #7 på: Juni 21, 2010, 22:25:10 »

Postens fortollingsgebyr var sist jeg sjekka en drøy hundrelapp kroner eller deromkring. Moms, 25% En snau hundrings til. Toll på tekstiler for å beskytte norsk tekstilindustri i Kina, aner ikke, ditto porto, skjønt det må jo LUSCOS også ha. Det er uansett ikke mange tierne du sparer. Med mindre pakka glir gjennom systemet uten at tollerne rører den.
Loggført

- Leif Olav
ollan
Fast på A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #8 på: Juni 21, 2010, 22:30:33 »

Postens fortollingsgebyr var sist jeg sjekka en drøy hundrelapp kroner eller deromkring. Moms, 25% En snau hundrings til. Toll på tekstiler for å beskytte norsk tekstilindustri i Kina, aner ikke, ditto porto, skjønt det må jo LUSCOS også ha. Det er uansett ikke mange tierne du sparer. Med mindre pakka glir gjennom systemet uten at tollerne rører den.

og de 7 siste gangene jeg har fått varer fra Leeds United Online Superstore har det verken blitt fortollingsgebyr eller moms......sikkert bare flaks Sjokkert
Loggført

Ollan
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #9 på: Juni 21, 2010, 23:37:47 »

OBS!!! Voldsom inflasjon pÃ¥ junior hjemmdrakt 09-10 sesongen. StÃ¥r priset til 420, men i det du legger den i kurven stiger prisen til NOK 525!!! Er det "leie av handlekurv" pÃ¥ NOK 105 som faktureres?  Sjokkert Sjokkert
Loggført

Jon R.
jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Juni 22, 2010, 00:02:34 »

og de 7 siste gangene jeg har fått varer fra Leeds United Online Superstore har det verken blitt fortollingsgebyr eller moms......sikkert bare flaks Sjokkert

Samme her,plastpakke rett i postkassa,easy!
Loggført
baste
Fast på A-laget

Marching on together

jan_erik_bastesen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #11 på: Juni 22, 2010, 17:23:55 »

Fikk 2 drakter + en shorts ifra Leeds united.com..fikk det rekomandert...null gebyr/ toll
Loggført

"Florence is dead- I`m here instead"
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |