The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 12, 2012, 06:54:04 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 50
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 106298 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #480 på: Juli 30, 2010, 09:15:14 »

Bruce har selv uttalt at han har ambisjoner og Þnsker Ä vÊre med pÄ opprykk. Det borger for at han ogsÄ Þnsker Ä gi jernet, men bare ikke jernet blir rÞdglÞdende. Bruce er ikke den kjappeste til Ä bevege fottÞyet, men sterk i taklingene og "commited to the case" slik Naylor er.
SpÞrsmÄlet er om at Bruce skal benyttes som back eller som defensiv, ryddende midtbanemann - det er en interessant rolle/problemstilling. Tror nok det siste kan vÊre i SG sin vurdering selv om jeg heldigvis ikke er tankeleser eller synsk. Begrenset synsk pÄ onsdag eller lÞrdag hadde dog vÊrt ok i forhold til tall som Norsk Tipping formidler.
Bruce blir nok savnet av fans pÄ Portman Road, mens det motsatte er tilfellet i forhold til manager som sendte ham ut i kulden. Spennende Ä se om Bruce stiller pÄ lÞrdag i en eller annen rolle. Da fÄr vi et innblikk i hva han stÄr for.

Dette er jo bare vanlig svadaprat fra spillere.Det skulle tatt seg ut at en spiller hadde sagt:"jeg har gÄtt til denne klubben for Ä hjelpe dem til Ä unngÄ nedrykk.... Gliser Gliser Gliser
Ellers registrerer jeg at det ikke har kommet en eneste signing som tyder pÄ at denne klubben satser pÄ Þvre halvdel.Flere her pÄ forumet skrev etter opprykket at vi kom til Ä se helt andre kvalitetsspillere enn ifjor.Bates ville komme til Ä sikte langt hÞyere enn ifjor...ehhh javel....hvor mange i troppen har erfaring fra et hÞyere nivÄ?alt for fÄ etter min mening Trist
Loggført
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #481 på: Juli 30, 2010, 09:18:29 »

Hva er prislappen pÄ Chopra? Tror noen og en hver bÞr sjekke litt fÞr Chopra blir et hett navn. Dette er en spiller som er verdsatt hÞyere enn Hooper - nÊrmest urealistisk at Leeds skal kaste seg inn i en eventuell kamp om Chopra.
En kjent sak at Cardiff er ute Ä kjÞre Þkonomisk, men at de kaster spillere etter klubber er usannsynlig. Seneste historikk viser ogsÄ at Leeds ikke tÞmmer konto eller bankboks for Ä skaffe seg spillere, her er det free agents, billigsalg, pruting og lÄn som gjelder.
Godt sagt!Og opptil flere pÄ forumet mener alikevel at vi kommer til Ä kjempe blant de 6 Þverste.....
Ganske usannsynlig dessverre tror jeg....
Loggført
sportcarl1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #482 på: Juli 30, 2010, 09:28:52 »

jag ser det inte som omöjligt att komma bland de 6 frÀmsta i CCC med eller utan chopra, mÄnga klubbar manglar med ekonomin och kommer ut med sÀmre trupp Àn förra sÀsongen, matchen mot brann visar att vi har en bra och bred trupp , imorgon möter vi wolverhampton som vÀrvat 4:e mest i PL(efter MC MU och Arsenal)15 miljoner pund, jag tror pÄ oavgjort
Loggført

berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #483 på: Juli 30, 2010, 10:06:06 »

Chopra.
Kommer ikke, hvis prisen er rundt ÂŁ 3 mill, som flere nettsteder antyder.

http://www.thescratchingshed.com/2010/07/grayson-eyeing-up-cardiff-citys-michael-chopra/

http://www.twtd.co.uk/news.php?storyid=16821

Men nÄ er Cardiff Þkonomisk presset, sÄ prisen kan kanskje bli lavere, men ikke lav nok (hehe) for oss.
Loggført
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #484 på: Juli 30, 2010, 10:07:50 »

jag ser det inte som omöjligt att komma bland de 6 frÀmsta i CCC med eller utan chopra, mÄnga klubbar manglar med ekonomin och kommer ut med sÀmre trupp Àn förra sÀsongen, matchen mot brann visar att vi har en bra och bred trupp , imorgon möter vi wolverhampton som vÀrvat 4:e mest i PL(efter MC MU och Arsenal)15 miljoner pund, jag tror pÄ oavgjort
det er sikkert ikke umulig,men ikke sĂŠrlig sannsynlig.Like sannsynlig som at det norske landslaget i hockey gjĂžr det bedre i vm enn Tre Kronor... Gliser
Loggført
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #485 på: Juli 30, 2010, 10:09:53 »

Chopra.

http://www.thescratchingshed.com/2010/07/grayson-eyeing-up-cardiff-citys-michael-chopra/

Men nÄ er Cardiff Þkonomisk presset, sÄ prisen kan kanskje bli lavere, men ikke lav nok (hehe) for oss.
sÄ hvis prisen feks er £1mill sÄ blir han kjÞpt...?yeah right....
tror vi sier han blir kjĂžpt hvis prisen er under ÂŁ500.000.Vi hakke penger...
Loggført
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #486 på: Juli 30, 2010, 10:14:14 »

Vi har penger bare bates ikke tar ut alt i utbytte Hæ
Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #487 på: Juli 30, 2010, 10:21:48 »

Hva er prislappen pÄ Chopra? Tror noen og en hver bÞr sjekke litt fÞr Chopra blir et hett navn. Dette er en spiller som er verdsatt hÞyere enn Hooper - nÊrmest urealistisk at Leeds skal kaste seg inn i en eventuell kamp om Chopra.
En kjent sak at Cardiff er ute Ä kjÞre Þkonomisk, men at de kaster spillere etter klubber er usannsynlig. Seneste historikk viser ogsÄ at Leeds ikke tÞmmer konto eller bankboks for Ä skaffe seg spillere, her er det free agents, billigsalg, pruting og lÄn som gjelder.

Hvis vi fĂžrst skal drĂžmme synes jeg Chopra blir litt vel mye fattigmann. Hvorfor ikke gĂ„ for Messi, Robben og Forlan?  Øyerulling

Loggført

Jon R.
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #488 på: Juli 30, 2010, 10:30:40 »

Hvis vi fĂžrst skal drĂžmme synes jeg Chopra blir litt vel mye fattigmann. Hvorfor ikke gĂ„ for Messi, Robben og Forlan?  Øyerulling

Det holder at vi henter Schmeichel Jr og Bruce Jr. Nok scum nÄ!
Loggført
abbe
Gjest
« Svar #489 på: Juli 30, 2010, 11:06:40 »

*sukk* Blir du ALDRI lei?
Loggført
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #490 på: Juli 30, 2010, 11:09:08 »

Chopra.

sÄ hvis prisen feks er £1mill sÄ blir han kjÞpt...?yeah right....
tror vi sier han blir kjĂžpt hvis prisen er under ÂŁ500.000.Vi hakke penger...

har ikke nevnt noen pris jeg, DHY.Men er pÄ linje med deg i dine antydninger,d.v.s han er ikke aktuell for oss.Basert pÄ de siste 2 mnd blir det ikke brukt noe sÊrlig penger i overgangssum.Har derimot en fÞlelse av at klubben avventer hva som skjer i klubbene (spes PL) i siste 2 uker av august,og kjÞrer i gang lÄneopplegget sitt:Siste rykte er f.eks Nathan Delfouneso fra Villa,som jeg sier et hÞyt ja takk til,minst like spennende spiller som Sanchez Watt fra Arsenal.

http://www.betfairfootball.com/premier-league/aston-villa/leeds-loan-for-aston-villa-youngster-300710.html
Loggført
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #491 på: Juli 30, 2010, 13:17:20 »

Rykter om Martyn Waghorn inn pÄ lÄn: http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/waghorn_linked_with_leeds_loan_541007/index.shtml

Det lille eg har sett av han har imponert meg stort! Ver sÄ snill Ä kom til oss Osteaktig
Loggført
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #492 på: Juli 30, 2010, 13:26:11 »

Nei vi blir aldri lei... Gliser

Loggført
B-m
Lorimer

jadaada2000@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #493 på: Juli 30, 2010, 13:55:29 »

Kallenavnet til Nile Ranger blant newcastle spillerne er forÞvrig Nil(Null) Ranger, pga hans enorme mÄltÞrke
Loggført

---------------------------
who killed Trondheimwhite?
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #494 på: Juli 30, 2010, 14:37:44 »

Men det blir vi andre, skal du og dine ta hensyn til det snart? Dere forpester nesten hver eneste trÄd med negativiteten Deres. Tenk om DHY, HB og deg skulle laget TPN, tror du mange hadde giddet Ä lese det?
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
vielljaa
I stallen
**

MOT

Vis profil
« Svar #495 på: Juli 30, 2010, 14:50:18 »

"Grayson is also confident he may add another face to the ranks ahead of the game."

http://www.leedsunited.com/news/20100730/boss-relishes-elland-road-return_2247585_2106166

Glad
Loggført

There is only one United
Frode
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #496 på: Juli 30, 2010, 16:26:48 »

Amr Zaki linket.  Hadde vĂŠrt noe, ja ...
Loggført

Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #497 på: Juli 30, 2010, 16:29:56 »

Han var meget god i fÞrste del av Wigan-oppholdet, men er visstnok ei urokrÄke av de sjeldne!
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #498 på: Juli 30, 2010, 17:35:04 »

Men det blir vi andre, skal du og dine ta hensyn til det snart? Dere forpester nesten hver eneste trÄd med negativiteten Deres. Tenk om DHY, HB og deg skulle laget TPN, tror du mange hadde giddet Ä lese det?[/color]
Men du bidrar positivt til Ä ha en god stemning pÄ forumet leser jeg?Tolerant overfor andre synspunkter enn dine egne?
MOT!
Loggført
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #499 på: Juli 30, 2010, 18:05:43 »

Men det blir vi andre, skal du og dine ta hensyn til det snart? Dere forpester nesten hver eneste trÄd med negativiteten Deres. Tenk om DHY, HB og deg skulle laget TPN, tror du mange hadde giddet Ä lese det?[/color]
Men du bidrar positivt til Ä ha en god stemning pÄ forumet leser jeg?Tolerant overfor andre synspunkter enn dine egne?
MOT!

Dine synspunkter er jo bare negative og mine er kanskje for positive. Klarer ikke du Ä se en forskjell pÄ det? Dessuten drar du inn din negativitet i de fleste trÄdene og det er jo bare Þdeleggelse av forumet.
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
mac_gyver
PĂ„ juniorlaget

Live for Leeds

Vis profil
« Svar #500 på: Juli 30, 2010, 18:08:37 »

Han var meget god i fÞrste del av Wigan-oppholdet, men er visstnok ei urokrÄke av de sjeldne!

sett zaki og gradel sammen pÄ topp... det blir fyrverkeri
Loggført
Leechap
I stallen
**

1992

Vis profil
« Svar #501 på: Juli 30, 2010, 18:14:15 »

Bruce har selv uttalt at han har ambisjoner og Þnsker Ä vÊre med pÄ opprykk. Det borger for at han ogsÄ Þnsker Ä gi jernet, men bare ikke jernet blir rÞdglÞdende. Bruce er ikke den kjappeste til Ä bevege fottÞyet, men sterk i taklingene og "commited to the case" slik Naylor er.
SpÞrsmÄlet er om at Bruce skal benyttes som back eller som defensiv, ryddende midtbanemann - det er en interessant rolle/problemstilling. Tror nok det siste kan vÊre i SG sin vurdering selv om jeg heldigvis ikke er tankeleser eller synsk. Begrenset synsk pÄ onsdag eller lÞrdag hadde dog vÊrt ok i forhold til tall som Norsk Tipping formidler.
Bruce blir nok savnet av fans pÄ Portman Road, mens det motsatte er tilfellet i forhold til manager som sendte ham ut i kulden. Spennende Ä se om Bruce stiller pÄ lÞrdag i en eller annen rolle. Da fÄr vi et innblikk i hva han stÄr for.

Dette er jo bare vanlig svadaprat fra spillere.Det skulle tatt seg ut at en spiller hadde sagt:"jeg har gÄtt til denne klubben for Ä hjelpe dem til Ä unngÄ nedrykk.... Gliser Gliser Gliser
Ellers registrerer jeg at det ikke har kommet en eneste signing som tyder pÄ at denne klubben satser pÄ Þvre halvdel.Flere her pÄ forumet skrev etter opprykket at vi kom til Ä se helt andre kvalitetsspillere enn ifjor.Bates ville komme til Ä sikte langt hÞyere enn ifjor...ehhh javel....hvor mange i troppen har erfaring fra et hÞyere nivÄ?alt for fÄ etter min mening Trist

"It's a good ambition of mine to help this club get promoted again."

Alex Bruce
Loggført
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #502 på: Juli 30, 2010, 18:16:35 »

MOT!

Dine synspunkter er jo bare negative og mine er kanskje for positive. Klarer ikke du Ä se en forskjell pÄ det? Dessuten drar du inn din negativitet i de fleste trÄdene og det er jo bare Þdeleggelse av forumet.

Det du pÄstÄr er positivt feil...

Det er fĂ„ fĂ„ trĂ„der som inneholder Bates diskusjoner.
Og alt som kommer er ikke negativt, og det meste er faktisk mer gjennomtenkt og analyserende en de fleste her pÄ formumet har fÄtt med seg.

Du tvinges ikke til Ă„ lese noe her pĂ„ formumet, det er 1000 vis av innlegg jeg hopper over og ikke engang leser, jeg vil tro 95% av det som skrives her ignorerer jeg.

SÄ du kan skrive det du vil.... sÄ skriver jeg, h.b, DHY og andre som ikke deler dine synspunkter det vi Þnsker.

Er du tilhenger av en sannhet, les Pravda ( den er vel nedlagt) eller Nord Koreas aviser.

jeg skal grave etter Bates sannheten til den er oppe i lyset, men etter klubbens statement sist om eierskapet kan vel ingen vĂŠre i tvil lengre.

Eneste poenget med en slik eierskap struktur er Ă„ tĂžmme selkapet for penger uten Ă„ betale skatt, de som tror noe annet tar 100% feil. Tro meg!!!!!!!

Hva tror dere offshore selskaper er til for egentlig?

Loggført
Leedsfan
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #503 på: Juli 30, 2010, 18:30:16 »

MOT!

Det du pÄstÄr er positivt feil...

Det er fĂ„ fĂ„ trĂ„der som inneholder Bates diskusjoner.
Og alt som kommer er ikke negativt, og det meste er faktisk mer gjennomtenkt og analyserende en de fleste her pÄ formumet har fÄtt med seg.

Du tvinges ikke til Ă„ lese noe her pĂ„ formumet, det er 1000 vis av innlegg jeg hopper over og ikke engang leser, jeg vil tro 95% av det som skrives her ignorerer jeg.

SÄ du kan skrive det du vil.... sÄ skriver jeg, h.b, DHY og andre som ikke deler dine synspunkter det vi Þnsker.

Er du tilhenger av en sannhet, les Pravda ( den er vel nedlagt) eller Nord Koreas aviser.

jeg skal grave etter Bates sannheten til den er oppe i lyset, men etter klubbens statement sist om eierskapet kan vel ingen vĂŠre i tvil lengre.

Eneste poenget med en slik eierskap struktur er Ă„ tĂžmme selkapet for penger uten Ă„ betale skatt, de som tror noe annet tar 100% feil. Tro meg!!!!!!!

Hva tror dere offshore selskaper er til for egentlig?

SÄ hvis det ikke blir noen avklaring pÄ eierskap, Bates og TA osv osv sÄ skal alle trÄder fylles med negativitet? Da mener jeg moderatorene mÄ begynne Ä sile trÄdene fordi jeg tror det gÄr en grense for hvor mange konspirasjonsteorier man orker Ä lese, sanne eller ikke sanne.
Loggført

Leechap
I stallen
**

1992

Vis profil
« Svar #504 på: Juli 30, 2010, 18:52:00 »

MOT!

Meget godt formulert og spikerslag rett pÄ med den gode, gamle hammeren. Siten mÄ ikke gjennomsyres med trist, nÊrmest drepende negativitet. Det er vel ikke meningen at vi skal grave oss ned i meningsutvekslinger oss imellom som ender opp med det rene ordfekteri? Hovedsaken er Ä ha et felles stÄsted hvor genuin interesse for fotball rÄder med ekstra glÞd og spirit for enestÄende Leeds United.
Loggført
Kato
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #505 på: Juli 30, 2010, 20:08:37 »

Er ikke dette en ryktetrÄd om spillere?

NĂ„ begynner det seriĂžst Ă„ bli nok av dette kjaset om Bates, utbytte, manglende ambisjoner osv.

Vi er mange her inne som er lei av dette. Dere er gjentatte ganger blitt bedt om Ă„ bremse ned. Men har snart kjĂžrt hele forbanna sommeren med samme gnaget.

RespektlĂžst.
Loggført

Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #506 på: Juli 30, 2010, 20:24:09 »

NĂ„ begynner det seriĂžst Ă„ bli nok av dette kjaset om Bates, utbytte, manglende ambisjoner osv.

Vi er mange her inne som er lei av dette. Dere er gjentatte ganger blitt bedt om Ă„ bremse ned. Men har snart kjĂžrt hele forbanna sommeren med samme gnaget.

RespektlĂžst.

ENIG!!!
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
Giske
I stallen
**

atle.giske@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #507 på: Juli 30, 2010, 20:32:07 »

RespektlĂžst.

ENIG!!!

StĂžttes! PrĂžv Ă„ samle den "diskusjonen" i en egen trĂ„d, ikke Ăždelegg ABSOLUTT ALLE trĂ„der  Blunker PĂ„ forhĂ„nd takk  Gliser
Loggført
eggus
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #508 på: Juli 30, 2010, 20:51:55 »

RespektlĂžst.

ENIG!!!

StĂžttes! PrĂžv Ă„ samle den "diskusjonen" i en egen trĂ„d, ikke Ăždelegg ABSOLUTT ALLE trĂ„der  Blunker PĂ„ forhĂ„nd takk  Gliser

StĂžttes x3!
Loggført

Glenn K
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #509 på: Juli 30, 2010, 21:08:01 »

RespektlĂžst.

ENIG!!!

StĂžttes x3!

Da fĂ„r vel jeg si stĂžttes x4!  Gliser
Loggført

Marching on together!
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 50
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |