|
Per-Stian
|
 |
« Svar #990 på: September 01, 2010, 21:51:19 » |
|
N. Butt desverre
Frå Wikipedia: "Nicky Butt (born 21 January 1975) is an English retired footballer who played primarily as a defensive midfielder."
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rasmussen7
|
 |
« Svar #991 på: September 01, 2010, 22:30:53 » |
|
E stygt redd for at d er Butt(head) d er snakk om her ja... Da håper jeg heller på Vieira på lån... Dacourt??? Spiller han enda?? Hadde vært en kjempesignering!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #992 på: September 01, 2010, 22:31:31 » |
|
N. Butt desverre
Frå Wikipedia: "Nicky Butt (born 21 January 1975) is an English retired footballer who played primarily as a defensive midfielder." Gode nyheter
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Eriksen55
|
 |
« Svar #993 på: September 01, 2010, 22:39:04 » |
|
Om det er Butt, Maradonna eller Rekdal driter jeg i...bare den som kommer inn blir en suksess på midten. Om det blir Butt, og han storspiller og gjør at vi rykker opp, så må han gjerne spille med manchester united t-skjorte under drakta og et rødt pannebånd for min del!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LEEDS UNITED
|
|
|
janni
På prøvespill

|
 |
« Svar #994 på: September 01, 2010, 23:01:45 » |
|
er det virkelig sånn at folk tror på opprykk i år ? stikk fingen i jorden folkens . vi trenger 2-3 år i champinship. det er ingen vits i å rykke opp og ned igjenn året etter. spillerstallen er grei nok til å klare seg. eg er drita lei alle som klager hele tiden inne på dette forum. ingen ting simon gjør er godt nok.skjerp dere ER DERE LEEDS SUPORTERE!!!!!!!!!!!!!!? Hilsen en EKTE LEEDS SUPORTER
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Bore
På prøvespill

|
 |
« Svar #996 på: September 01, 2010, 23:07:58 » |
|
er det virkelig sånn at folk tror på opprykk i år ? stikk fingen i jorden folkens . vi trenger 2-3 år i champinship. det er ingen vits i å rykke opp og ned igjenn året etter. spillerstallen er grei nok til å klare seg. eg er drita lei alle som klager hele tiden inne på dette forum. ingen ting simon gjør er godt nok.skjerp dere ER DERE LEEDS SUPORTERE!!!!!!!!!!!!!!? Hilsen en EKTE LEEDS SUPORTER
Folk kan være ekte supportere selv om de er opptimistiske. Selv tror jeg vi ender blant topp 12 når sesongen er over, men håper selvsagt på noe mer. Kanskje det kan være godt for klubben å være nede noen år, men om vi skulle rykke opp, og rett ned igjen, så får vi endel penger i "fallskjerm". Klubben vil også tiltrekke seg gode spillere hvis vi kommer oss opp som vil spille PL-fotball. Så jeg ser ikke problemet ditt her. La folk ha forhåpninger. Det er de det går utover - ikke deg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #997 på: September 01, 2010, 23:18:35 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Leechap
I stallen

Free Palestina
|
 |
« Svar #998 på: September 01, 2010, 23:21:04 » |
|
Selv synes jeg smått om senn at satsingen begynner å stå i stil med klubbens finansielle posisjon og potensiale, men er redd for at vi smører for tynt utover i form av mange squadplayers. Skulle gjerne droppet Bruce, Connolly og Nunez til fordel for en kvalitets midtbanespiller. Tror fortsatt vi er bare tre kvalitetsspillere fra et mannskap som kan kjempe om direkte opprykk allerede denne sesongen, men play off er slett ikke urealistisk med det vi har idag. Kan også bekjenne at hver gang noen sier "Blackpool" tenker jeg verdensherredømme innen 2013.  Nunez er vel landslagsspiller? Han kan jo være den vi alle ønsker skal styre midtbanen vår? I wish  Sølvreven er en smart rev, bare se på YouTube der Nunez ikke bare triller ball, men tryller med ball . . .
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leechap
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #999 på: September 01, 2010, 23:23:00 » |
|
En gratisspiller eller en lånespiller på vei inn. Er det bekreftet at Grayson er på jakt etter en defensivmidtbanespiller?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #1000 på: September 01, 2010, 23:46:03 » |
|
Slapp av folkens.Ingenting å hisse seg opp over...det kommer garantert en spiller etpar stk har hørt om på free transfer.... Viera?Butt?Dacourt?yeah right 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Stephenjazz
|
 |
« Svar #1001 på: September 02, 2010, 00:38:18 » |
|
Slapp av folkens.Ingenting å hisse seg opp over...det kommer garantert en spiller etpar stk har hørt om på free transfer.... Viera?Butt?Dacourt?yeah right  Og Leeds skal satse på fremtiden? dobbeltmoral å signe en avdanka overbetalt spiller, som bare hever lønn. Leeds har prøvd på det før og mislyktes
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det blir aldri umoderne å vinne
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #1002 på: September 02, 2010, 01:10:27 » |
|
Oida. Lite visste man at man gikk rundt og var uekte Leedssupporter. Hvorfor i huleste skulle det være bedre å bruke tre sesonger på å rykke opp enn å rykke opp, ned og opp igjen? Økonomisk er det en ENORM forskjell. Vi snakker millioner på millioner av pund her, først i økte inntekter inkludert TV-penger, så i "fallskjermpenger" som nedrykket lag. Det finnes ikke ETT ENESTE godt argument mot å rykke opp i år, muligens med unntak av at vi må betale tilbake litt mer av gjelda som ble sanert da vi gikk ut av administrasjon.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Here we go again
|
 |
« Svar #1003 på: September 02, 2010, 06:35:19 » |
|
Ja, så aktiv som du har vært her på forumet kan jeg godt forstå at du er lei! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Øivind, since 1962.
|
|
|
|
abbe
Gjest
|
 |
« Svar #1004 på: September 02, 2010, 07:38:06 » |
|
Oida. Lite visste man at man gikk rundt og var uekte Leedssupporter. Hvorfor i huleste skulle det være bedre å bruke tre sesonger på å rykke opp enn å rykke opp, ned og opp igjen? Økonomisk er det en ENORM forskjell. Vi snakker millioner på millioner av pund her, først i økte inntekter inkludert TV-penger, så i "fallskjermpenger" som nedrykket lag. Det finnes ikke ETT ENESTE godt argument mot å rykke opp i år, muligens med unntak av at vi må betale tilbake litt mer av gjelda som ble sanert da vi gikk ut av administrasjon. Det du sier høres jo fornuftig ut, men så kommer det jo fra en uekte Leeds supporter. Jeg er også optimistisk for denne sesongen og kan dermed ikke lenger regnes som ekte. Pokker. Ja ja, det var gøy så lenge det varte.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #1005 på: September 02, 2010, 08:10:23 » |
|
er det virkelig sånn at folk tror på opprykk i år ? stikk fingen i jorden folkens . vi trenger 2-3 år i champinship. det er ingen vits i å rykke opp og ned igjenn året etter. spillerstallen er grei nok til å klare seg. eg er drita lei alle som klager hele tiden inne på dette forum. ingen ting simon gjør er godt nok.skjerp dere ER DERE LEEDS SUPORTERE!!!!!!!!!!!!!!?Hilsen en EKTE LEEDS SUPORTER
1 innlegg, og der blir man altså spurt om man er ekte supporter. Velkommen til forumet, og velkommen som Leeds-supporter 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #1006 på: September 02, 2010, 08:29:41 » |
|
Vi er ikkje uekte eller ekte supportere, men "so called Leeds fans"  Velkommen til forumet, håper å kunne lese mange av dine betraktninger framover!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Masinga
|
 |
« Svar #1007 på: September 02, 2010, 08:46:31 » |
|
Vi er ikkje uekte eller ekte supportere, men "so called Leeds fans"  Velkommen til forumet, håper å kunne lese mange av dine betraktninger framover! Her kan vi nok vente oss mange friske innlegg og nye vinklinger.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Masinga, medl.nr. 1250
|
|
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #1009 på: September 02, 2010, 09:15:49 » |
|
Bra første post... Friskt satsa!!! Du blir forumets nye kjæledegge om du fortsetter i samme stil.... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #1010 på: September 02, 2010, 09:19:53 » |
|
Bra første post... Friskt satsa!!! Du blir forumets nye kjæledegge om du fortsetter i samme stil....  sikkert en som har skiftet nick for å provosere....h.b 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #1011 på: September 02, 2010, 10:08:13 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #1012 på: September 02, 2010, 11:09:23 » |
|
Meanwhile, United are understood to have ended their interest in trialist defender Calum Davenport. The former West Ham, Spurs and Coventry City centre-half, who has not played since being stabbed in both legs a year ago, is looking for a new club after leaving the Hammers earlier this summer. Championship outfit Nottingham Forest recently ran the rule over him and he is thought to have also attracted some tentative interest from Cardiff City. Pussig, etter blesten rundt dette for en uke siden!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min første Leeds-kamp: Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
pedro
|
 |
« Svar #1013 på: September 02, 2010, 11:29:02 » |
|
Ja, så aktiv som du har vært her på forumet kan jeg godt forstå at du er lei!  
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsomaniac
|
|
|
|
|
|
Karl Hot Shot
|
 |
« Svar #1015 på: September 02, 2010, 15:18:55 » |
|
Bra første post... Friskt satsa!!! Du blir forumets nye kjæledegge om du fortsetter i samme stil....  sikkert en som har skiftet nick for å provosere....h.b  Hvor har det forresten blitt av h.b? Jeg savner noen alternative vinklinger, men kanskje Janni kan bidra?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #1016 på: September 02, 2010, 15:20:42 » |
|
Fra den offisielle sida: "The boss revealed that United had been near to signing another player on the transfer deadline day. "We were close - very close - to bringing in another player but the deal fell at the last hurdle which was unfortunate because I thought he would have been a good signing for us. "But at the last minute he decided he wanted to stay where he was, which, of course, he was entitled to do," he added." Da blir det nok ikke noen "icing on the cake" dessverre...  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #1017 på: September 02, 2010, 15:31:48 » |
|
Fra den offisielle sida: "The boss revealed that United had been near to signing another player on the transfer deadline day. "We were close - very close - to bringing in another player but the deal fell at the last hurdle which was unfortunate because I thought he would have been a good signing for us. "But at the last minute he decided he wanted to stay where he was, which, of course, he was entitled to do," he added." Da blir det nok ikke noen "icing on the cake" dessverre...  auren Faen altså 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rasmussen7
|
 |
« Svar #1018 på: September 02, 2010, 15:33:30 » |
|
D positive med dette Vil jeg påstå er at Butt(head) ikke kommer.... Og viss Leeds fortsetter fremgangen som de har vist til nå,så kan d jo hende at "kake-pynten" Ønsker å spille for oss etter jul da vist han fortsatt skulle være god nok da...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang