The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 00:44:29 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SPILLER: Billy Paynter  (Lest 20844 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
TK20
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #30 på: Juni 02, 2010, 19:16:01 »

Spennende!
Loggført
mac_gyver
PĂ„ juniorlaget

Live for Leeds

Vis profil
« Svar #31 på: Juni 02, 2010, 19:21:40 »

Grella og Paynter pÄ topp neste Är Kult
Loggført
trosetti
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #32 på: Juni 02, 2010, 19:30:19 »

Statistikken taler for seg selv. Becks scoret 30 i fjor, Paynter 29, pĂ„ samme nivĂ„. Det mĂ„ vel bety at de er like gode?  Øyerulling
Loggført

"E ska spele fĂžrr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
Lund93
I stallen
**

We are Leeds, We are Proud! <3

Lund_93@live.no
Vis profil E-post
« Svar #33 på: Juni 02, 2010, 19:42:39 »

Vi burde hentet inn Mark Viduka!  Blunker han er vel uten kontrakt

Det er jo Chapman ogsÄ...men av og til skal man la gamle helter vÊre gamle helter. Ja, jeg ser smileyen din ;-)

Ellers velkommen til Billy.

Comeback pĂ„ Chapman og Brian Deane hadde vĂŠrt topp!  Blunker
Loggført

Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3
raggen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #34 på: Juni 02, 2010, 19:47:18 »

vet ikke hva vi kan forvente oss av paynter men tror og hÄper det kan vÊre en god fortsterkning.

Ønsker han velkommen uansett Gliser
Loggført

Forever Leeds United!!!!!!!!
abbe
Gjest
« Svar #35 på: Juni 02, 2010, 20:18:44 »

Statistikken taler for seg selv. Becks scoret 30 i fjor, Paynter 29, pĂ„ samme nivĂ„. Det mĂ„ vel bety at de er like gode?  &Oslash;yerulling

HÄper Paynter ikke melder seg ut av laget i 3 mnd. slik at vi i praksis spiller med 10 spillere.
Dog, vi vinner jo rett som det er med 10 spillere Blunker
Loggført
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #36 på: Juni 02, 2010, 20:34:57 »

Igjen ein spennende signering av Larry.
Vanskelig Ă„ seie kor god Paynter er i Championship, men han har hatt ein kjempesesong i Swindon.

Schmeichel og Paynter pÄ plass og enda ikkje brukt eit pund i overgangsum, lover bra for fortsettelsen. Den store og dyre signingen er enda ikkje gjort, trur eg.
Loggført

COME ON LEEDS !!
olsen leeds
Gjest
« Svar #37 på: Juni 02, 2010, 20:47:11 »

Billy Paynter til Leeds

Kun fÄ dager etter kampen pÄ Wembley er det nÄ klart at sesongens toppscorer Billy Paynter har forlatt Swindon og skrevet under for Leeds United.

25-Äringen har scoret 29 mÄl for Swindon Town denne sesongen, og har tiltrukket seg oppmerksomhet ut over League One. Kontrakten til Billy gikk ut etter sesongen, og det har lenge vÊrt antatt at han kom til Ä forlate klubben for Ä prÞve seg pÄ et hÞyere nivÄ hvis ikke Swindon rykket opp.

Som kjent mÄ vi ta en ny sesong i League One, og Billy Paynter valgte - tross et gullkantet kontraktsforslag fra Swindon - Ä skrive under pÄ en lukerativ kontrakt med Leeds United som binder ham til Elland Road for de neste tre sesongene.

Paynter kom til Swindon fÞr 2007/08-sesongen fra Southend United, der han nÊrmest ble mobbet vekk av fansen og stemplet som utrent. Han hadde ingen spesiell god fÞrstesesong for Swindon, og noterte seg bare for 10 mÄl pÄ 40 kamper. Sesongen etter scoret han 12 pÄ 47 - og det er ikke fÞr i Är at det har lÞsnet for Billy, som i Är ble toppscorer med 29 mÄl pÄ totalt 50 kamper - cup og liga.

SÄ gjenstÄr det Ä se om Billy blir en umiddelbar hit i Leeds, eller om han ogsÄ der trenger en god del tid pÄ Ä slÄ igjennom. Personlig ser jeg ikke pÄ Billys avgang som noe stort tap for Swindon. Greit nok, vi har mistet toppscoreren vÄr - men Swindon har tilbake Charlie Austin som er god for like mange scoringer neste sesong. Personlig synes jeg at Paynter nok gjorde en i overkant bra sesong til ham Ä vÊre, men det var ogsÄ mange kamper han var fryktelig borte i - og han skal lÞfte seg atskillige hakk for ikke Ä bli gjort til plukkfisk av den kravstore fansen i Yorkshire.

... men for all del; lykke til Billy og takk for alt i STFC!

norskefans.com
Loggført
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #38 på: Juni 02, 2010, 20:48:08 »

Vanskelig Ă„ seie kor god Paynter er i Championship, men han har hatt ein kjempesesong i Swindon.

Schmeichel og Paynter pÄ plass og enda ikkje brukt eit pund i overgangsum, lover bra for fortsettelsen. Den store og dyre signingen er enda ikkje gjort, trur eg.

Enig med deg Tom!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Papi
PĂ„ juniorlaget

fredrislow@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #39 på: Juni 02, 2010, 20:57:05 »

Flott signering!
Paynter viser til nesten 30mÄl denne sesongen, og dette viser jo som flere poengterer her mÄlteft!

Kva vil vi egentlig helst kjĂžpe inn?

Ein PL spiss som har scoret 5 mÄl i lÞpet av siste Äret, CCC spiller fra i fjor som scoret 15 mÄl eller ein spiller som er skikkelig i vinden og kan vise til 30 mÄl???

Og kva er bedre enn og hente spillere som er ute av kontrakt sÄ lenge dei styrker laget?
For meg kan vi gjerne bruke 0 pund sÄ lenge resten av signeringene er pÄ dette nivÄet.
Loggført

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil
The Boy Eddie Gray
Fast pÄ A-laget

Vis profil
« Svar #40 på: Juni 02, 2010, 21:24:19 »

Tror dette kan bli en meget bra signering. Kun Lambert foran seg pÄ toppscorerlista for ligaen denne sesongen sier vel sitt.
Loggført
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #41 på: Juni 02, 2010, 22:19:35 »

helt enig..de beste spillerne koster sjelden noe som helst Gliser
den massive signingen av kvalitetspissen til £100.000 er ennÄ ikke gjort....eller er det Paynter som skal fylle Beckfords sko..?
blir spennende Ä se hvor mange lÄnespillere og annet rask vi har samlet opp til seriestart Gliser
Tviler pÄ at de kommende spillerne har like bra kvalitet som Schmeichel Blunker
Loggført
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #42 på: Juni 02, 2010, 22:27:05 »

Hmm. 'Gratisvare' som nettopp har nettet nesten 30 mÄl pÄ en sesong (i klasse med Beck'sen vÄr) er jo bra! Vi mÄtte nok ut med en del i sign on fee, men neppe avskrekkende mye(?) Det jeg frykter, er at han er en 'one season wonder' - det er en del av de.
SĂ„ en toppspiss i tillegg hadde iallefall beroliget meg...

Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
mac_gyver
PĂ„ juniorlaget

Live for Leeds

Vis profil
« Svar #43 på: Juni 02, 2010, 22:40:55 »

Spennende dette! Liker det!
Men han virker som en utrolig kjedelig person....hehe. sÄ intervjuet av han pÄ LUTV. Jeg sovna 14 ganger.
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #44 på: Juni 02, 2010, 22:41:39 »

Jeg tror heller ikke dette er den klare erstatteren for Beckford. Med tanke pÄ at Kandol er pÄ vei ut, tror jeg det kommer minst en spiss til inn.

Likevel: Kupp med tanke pÄ fjorÄrssesongen og at han kommer gratis gjÞr bare signeringen bedre.

DHY: Noen ganger tror jeg faktisk du MENER at overgangssummen bestemmer kvaliteten. Var Kisnorbo dÄrlig i Ärets sesong, selv om dere avskreiv han grunnet manglende sum? Er ikke Schmeichel like spennende ettersom han kom gratis? Ville Fabregas vÊrt dÄrlig om han gikk til Barca pÄ free transfer?

Merkelig at du alltid henger deg opp i om noen kommenterer at det er en god signering siden han ikke kostet pund. Veit i alle fall hva jeg ville valgt av Ă„ hente ti gratis spillere, kontra Ă„ hente de samme spillerne for 10 millioner pund.

Lover du Ă„ spise i deg ordene om det kommer en spiller til millionen?  Blunker
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #45 på: Juni 02, 2010, 22:52:24 »

Jeg tror heller ikke dette er den klare erstatteren for Beckford. Med tanke pÄ at Kandol er pÄ vei ut, tror jeg det kommer minst en spiss til inn.

Likevel: Kupp med tanke pÄ fjorÄrssesongen og at han kommer gratis gjÞr bare signeringen bedre.

DHY: Noen ganger tror jeg faktisk du MENER at overgangssummen bestemmer kvaliteten. Var Kisnorbo dÄrlig i Ärets sesong, selv om dere avskreiv han grunnet manglende sum? Er ikke Schmeichel like spennende ettersom han kom gratis? Ville Fabregas vÊrt dÄrlig om han gikk til Barca pÄ free transfer?

Merkelig at du alltid henger deg opp i om noen kommenterer at det er en god signering siden han ikke kostet pund. Veit i alle fall hva jeg ville valgt av Ă„ hente ti gratis spillere, kontra Ă„ hente de samme spillerne for 10 millioner pund.

Lover du Ă„ spise i deg ordene om det kommer en spiller til millionen?  Blunker
NÄ er det slik at summen i seg selv ikke bestemmer kvaliteten, men: hadde det enda vÊrt kjente gode spillere som kom gratis til oss.Er enig i at Schmeichel kan vÊre et scoop, men alle disse andre uten kontrakt eller som kommer gratis har vi nesten ikke hÞrt om.Poenget er at denne klubben som omsetter for ca £25mill i Äret, har altsÄ ikke rÄd til Ä kjÞpe en kvalitetsspiller til feks £1mill for Ä gi et signal om at klubben satser pÄ Ä rykke opp til PL.Jeg mener at ingenting idag gir signaler om at denne klubben satser pÄ opprykk og vil tiltrekke seg gode spillere.Imidlertid skal jeg legge meg langflat hvis bukkeskjegget splasher ut £1mill pÄ en spiller som Grayson Þnsker.Dessverre tror jeg ikke det vil skje.TÞr jeg minne om at mange her pÄ forumet spÄdde en helt annen pengebruk i fÄ tak i gode spillere bare vi rykket opp.Vel, nÄ har vi rykket opp.... Gliser
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #46 på: Juni 02, 2010, 22:53:46 »

... og overgangvinduet har ikke Äpnet.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Torpedo
PĂ„ juniorlaget

MOT !

Vis profil E-post
« Svar #47 på: Juni 02, 2010, 22:58:29 »

Sikkert grei som et oppspillspunkt, men vi mangler fortsatt en dugandes bakromspiss.
Loggført
nord
I stallen
**

Vis profil WWW
« Svar #48 på: Juni 02, 2010, 23:13:12 »

Velkommen til Leeds mr. Panter ! Spark os op til PL  Gliser
Loggført

Oggy
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #49 på: Juni 02, 2010, 23:18:32 »

LIKER  Glad

Give us some more....
Loggført

Oggy
Masinga
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW
« Svar #50 på: Juni 02, 2010, 23:18:50 »

Jeg er i den situasjon at jeg har opplevd Ä se Paynter gjÞre to mÄl mot Leeds live pÄ Elland Road i den begredelige kampen i pÄska. I sÄ mÄte er det jo typisk at et lag signerer en spiller som har gjort sine saker bra mot nettopp dem. Det trenger ikke bety at overgangen blir en suksess.

MÄlene hans pÄ Elland Road 3. april var fine, de. Men sant Ä si la jeg ikke spesielt merke til Paynter ellers i kampen og tenkte heller ikke at dette var en spiller Leeds mÄtte sikre seg. Men den ettermiddagen var jeg sÄ irritert at jeg neppe sÄ med velvilje pÄ det Swindon presterte.
Loggført

Masinga, medl.nr. 1250
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #51 på: Juni 02, 2010, 23:51:41 »

jeg skal legge meg langflat hvis vi i august, etter Ä ha handlet flere kvalitetsspillere har en sterk tropp som kan kjempe om opprykk.Legger DU deg langflat hvis vi som vanlig har rasket sammen 6-7 gratisspillere som kanskje slÄr an?
Loggført
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #52 på: Juni 03, 2010, 00:08:41 »

Var Kisnorbo dÄrlig i Ärets sesong, selv om dere avskreiv han grunnet manglende sum?

HalllllÄÄÄÄÄ. Kisnorbo holdt jo ikke en hel sesong da. Han klarte seg jo knapt nok til april, ikke rart det da nĂ„r vi tross alt bare betalte med knapper og glansbilder....  &Oslash;yerulling
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
B-m
Lorimer

jadaada2000@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #53 på: Juni 03, 2010, 00:11:38 »

jeg skal legge meg langflat hvis vi i august, etter Ä ha handlet flere kvalitetsspillere har en sterk tropp som kan kjempe om opprykk.Legger DU deg langflat hvis vi som vanlig har rasket sammen 6-7 gratisspillere som kanskje slÄr an?

Tror Kasper avslo Chelsea, Arsenal og bayern munchen nettopp fordi Leeds lovde en storsatsing for Ă„ rykke opp. Helt overbevist om det. Ta det med ro din glory hunter Glad
Loggført

---------------------------
who killed Trondheimwhite?
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #54 på: Juni 03, 2010, 00:27:25 »

Jeg vil bare minne folk pĂ„ om at Leon Constantine ogsĂ„ kunne score mĂ„l i en sesong...  &Oslash;yerulling Hvor mange var det han hadde i Port Vale fĂžr han kom til oss? 35?  Gliser
« Siste redigering: Juni 03, 2010, 00:29:16 av Alta-White » Loggført
snoddy
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #55 på: Juni 03, 2010, 00:33:03 »

welcome Billy boy Kysser
Loggført
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #56 på: Juni 03, 2010, 00:34:37 »

Grei konkurent til Becchio men unproven pĂ„ CCC nivĂ„. Kan bli en hit men magefĂžlsen min er bare sĂ„nn passe. Omtrent som nĂ„r vi hentet inn Carl Shutt i sin tid. MĂ„tte debuten bli like bra.  Gliser
Loggført

Jon R.
trondt
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #57 på: Juni 03, 2010, 07:23:59 »

Positiv, til det motsatte er bevist.
Å ha en omsetning pĂ„ 25 mill. i Ă„ret er vel ikke det samme samme som Ă„ si at man kan bruke ubegrenset pĂ„ spillerkjĂžp. Hvis utgiftene er 24 mill. i denne omstningen, sĂ„ er det ikke sĂ„ mye igjen. Og forresten hvilke "kvalitetsspillere" fĂ„r man til 1 mill ? Tror at en "free-agent" med 29 mĂ„l i bagasjen fra sist sesong besitter like mange kvaliteter som en sĂ„kalt "kvalitetsspiller" som vi mĂ„ kjĂžpe for 1 mill.
Loggført
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #58 på: Juni 03, 2010, 07:27:11 »

helt enig..de beste spillerne koster sjelden noe som helst Gliser
den massive signingen av kvalitetspissen til £100.000 er ennÄ ikke gjort....eller er det Paynter som skal fylle Beckfords sko..?
blir spennende Ä se hvor mange lÄnespillere og annet rask vi har samlet opp til seriestart Gliser
Tviler pÄ at de kommende spillerne har like bra kvalitet som Schmeichel Blunker

Lat no fred med dette evinnelige maset om at spillere mÄ koste alt for mykje penger for Ä vere god - boring!
Det er fleire og fleire spillere som "spekulerer" i Ä sitte ut kontrakten sin for sÄ Ä bli free agent, dette gjer ikkje spillerene hverken bedre eller dÄrligere,men rikere.
Det er nok rimeligere med sign on fee enn overgangsum for ein kontraktsfestet spiller, men dette sÄkalte "rasket" koster nok ein del likevel.

Som nemnt er dette en spennende signering, men Paynterman har kun en god sesong bak seg og ikkje bevisst i Championship sÄ her mÄ vi igjen stole pÄ Larry;
"He works ever so hard, holds the ball up well and he has proved he knows where the back of the net is.
When we knew he was available we were desperate to get him. We feel he will be a good acquisition for the club and I am delighted to have got him."

Eg trur ikkje dette er "erstatningen" for Becks og regner med at det kjem inn ein spiss til. Eg trur ogsÄ at Leeds har ein pott med pund til spillerkjÞp denne sommeren uten at eg har alt for store forhÄpninger.

Vi mĂ„ ha trua, DHY  Glad
Loggført

COME ON LEEDS !!
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #59 på: Juni 03, 2010, 08:37:48 »

Spennende dette! Liker det!
Men han virker som en utrolig kjedelig person....hehe. sÄ intervjuet av han pÄ LUTV. Jeg sovna 14 ganger.

Litt urettferdig av deg Ă„ skylde pĂ„ Billy fordi du lider av narkolepsi!!!  Blunker  Tror dette kan vĂŠre et kupp av en signering!!
Loggført

Yeboahs vitne
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |