|
SĂžlvreven
|
 |
« på: Juni 02, 2010, 16:34:47 » |
|
http://www.leedsunited.com/news/20100602/billys-the-boy-_2247585_2063633Swindon Town striker Billy Paynter will join Leeds United on July 1. The 26-year-old, who fired Swindon to the League One play off final last season, was one of the most prolific marksmen in League One having netted 29 goals last season, four of them coming against ourselves. Beklager fiklingen, SĂžlvrev, men Promo er ei MASERĂV! 
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 12, 2011, 03:40:12 av lojosang »
|
Loggført
|
Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #1 på: Juni 02, 2010, 16:36:45 » |
|
Velkommen skal du vÊre. Bra med konkurranse for Becchio. NÄ venter vi pÄ en kjapp spiss ...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #2 på: Juni 02, 2010, 16:38:09 » |
|
Det blir spennende Ă„ se om han kan fylle plassen etter Beckford 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #3 på: Juni 02, 2010, 16:39:02 » |
|
Det blir spennende Ä se om han kan fylle plassen etter Beckford  Det er han nok ikke tiltenkt du .. Paynter er overhodet ikke samme spisstype sÄ det ville vÊrt svÊrt dumt isÄfall.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lund93
|
 |
« Svar #4 på: Juni 02, 2010, 16:39:33 » |
|
Spennende spiller!  gleder meg til Ä se han i Leeds drakta forhÄpentligvis mot Lyn!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3
|
|
|
|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #5 på: Juni 02, 2010, 16:45:46 » |
|
Det blir spennende Ă„ se om han kan fylle plassen etter Beckford  Det er han nok ikke tiltenkt du .. Paynter er overhodet ikke samme spisstype sĂ„ det ville vĂŠrt svĂŠrt dumt isĂ„fall. Er han ikke kjĂžpt inn for Ă„ score mĂ„l  JĂžss, det kom litt overraskende pĂ„ meg. Hva tror du at vi skal bruke han til da? Kanskje Simon har tenkt at han skal overta som hĂžyre back? Aiaiaia, dette blir spennede Ă„ fĂžlge med pĂ„ 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #6 på: Juni 02, 2010, 16:47:24 » |
|
Tja, hvis han skal erstatte Beckford er jeg skuffet. Hvis ikke, sÄ er det et greit kjÞp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
Lund93
|
 |
« Svar #7 på: Juni 02, 2010, 16:51:11 » |
|
Vi burde hentet inn Mark Viduka!  han er vel uten kontrakt
|
|
|
|
|
Loggført
|
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #8 på: Juni 02, 2010, 16:54:32 » |
|
Et tja "kjÞp" dette. Det er faktisk ikke umulig at Grayson sier seg tilfreds med Ä kun hente inn Paynter foran sesongen. Det kan jo alltids hende han ser pÄ Gradel (og evt. Grella) som gjennombruddsspissene og Becchio og Paynter som target men. HÄper selvsagt jeg tar grundig feil. Vi trenger en kvalitetssignering up front. Tiden vil vise.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Lord-Meta
|
 |
« Svar #9 på: Juni 02, 2010, 16:57:55 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SDalen
|
 |
« Svar #10 på: Juni 02, 2010, 16:58:11 » |
|
Vi burde hentet inn Mark Viduka!  han er vel uten kontrakt Han har flyttet til Australia og lagt karrieren pÄ is.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland whites!
|
|
|
|
readysteady
|
 |
« Svar #11 på: Juni 02, 2010, 16:58:52 » |
|
Hva skal vi med en Paynter, nÄ som vi ikke er med i malingscupen lenger?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #12 på: Juni 02, 2010, 17:09:56 » |
|
Lukter ikke akkurat svidd av denne signeringen, men sÄ lenge vi henter inn en til spiss som kan erstatte Beckford er jeg fornÞyd.
Uansett - velkommen skal du vĂŠre!
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #13 på: Juni 02, 2010, 17:13:49 » |
|
En mann som har skoret 29 mÄl pÄ en sesong - uansett liga - har mÄlteft, og kan sies er en god signering(nÄr pÄ free). Hardt arbeidende spiss, og sterk mann. Selv om dette ikke er en erstatter for Beckford sÄ tror jeg Becchio-Paynter kan bli en hÄndfull for mange forsvarere neste sesong. Men vi mÄ ha et stÞrre fokus pÄ innlegg/vingspill og overlapp fra back nÄr disse evt. spiller sammen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #14 på: Juni 02, 2010, 17:13:55 » |
|
Lukter ikke akkurat svidd av denne signeringen, men sÄ lenge vi henter inn en til spiss som kan erstatte Beckford er jeg fornÞyd.
Uansett - velkommen skal du vĂŠre!
mÄlsnittmÀssigt Àr de ganska lika paynter och beckford, ingen av dem har ju nÄgon erfarenhet av högre divisioner vÀl? tror beckford har endast 5 matcher i CCC och inga mÄl
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LeedsU878
|
 |
« Svar #15 på: Juni 02, 2010, 17:17:51 » |
|
Velkommen Billy!
FÞrste sesongen i fjor siden han var i Port Vale at han har hatt en bra sesong, sÄ jeg hÄper virkelig at han klarer Ä ta meg seg noen av de kvalitetene han viste i Swindon. Klarer han det, mener jeg at det er en bra signing.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"
|
|
|
|
Joe Jordan
|
 |
« Svar #16 på: Juni 02, 2010, 17:35:21 » |
|
Hm, skeptisk... Rimer forelĂžpig ikke med denne uttalelsen: "Ken Bates has told Leeds fans the club "want to challenge for the Premiership" following a surge of interest in season tickets at Elland Road." - Teamtalk 
|
|
|
|
|
Loggført
|
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #17 på: Juni 02, 2010, 17:39:08 » |
|
Hm, skeptisk... Rimer forelĂžpig ikke med denne uttalelsen: "Ken Bates has told Leeds fans the club "want to challenge for the Premiership" following a surge of interest in season tickets at Elland Road." - Teamtalk  Kasper og Paynter klar, og datoen er 2.juni. Ca. 40 dager igjen pĂ„ Ă„ handle spillere. Hva som ikke rimer?
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
Kato
|
 |
« Svar #18 på: Juni 02, 2010, 17:39:18 » |
|
En mann som har skoret 29 mÄl pÄ en sesong - uansett liga - har mÄlteft, og kan sies er en god signering(nÄr pÄ free). Hardt arbeidende spiss, og sterk mann. Selv om dette ikke er en erstatter for Beckford sÄ tror jeg Becchio-Paynter kan bli en hÄndfull for mange forsvarere neste sesong. Men vi mÄ ha et stÞrre fokus pÄ innlegg/vingspill og overlapp fra back nÄr disse evt. spiller sammen.
FÞlger denne helt og holdent. 30 mÄl i League one, og sÄ fÄ han signert pÄ free er svÊrt bra..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
abbe
Gjest
|
 |
« Svar #19 på: Juni 02, 2010, 17:40:24 » |
|
Vi burde hentet inn Mark Viduka!  han er vel uten kontrakt Det er jo Chapman ogsÄ...men av og til skal man la gamle helter vÊre gamle helter. Ja, jeg ser smileyen din ;-) Ellers velkommen til Billy.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Joe Jordan
|
 |
« Svar #20 på: Juni 02, 2010, 17:44:00 » |
|
Hm, skeptisk... Rimer forelĂžpig ikke med denne uttalelsen: "Ken Bates has told Leeds fans the club "want to challenge for the Premiership" following a surge of interest in season tickets at Elland Road." - Teamtalk  Kasper og Paynter klar, og datoen er 2.juni. Ca. 40 dager igjen pĂ„ Ă„ handle spillere. Hva som ikke rimer? Det er tidlig, helt klart. Har bare en fĂžlelse av at Paynter ikke er en klar forsterkning og at det fort kan bli det eneste spisskjĂžpet. Men er klar for Ă„ bite de ordene i meg!
|
|
|
|
|
Loggført
|
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #21 på: Juni 02, 2010, 17:46:26 » |
|
For meg sÄ starter Paynter med blanke ark. Har ingen grunn til Ä vÊre hverken skeptisk eller ha skyhÞye forventninger. NÞyer meg med Ä hÄpe. At han er en helt annerledes spisstype enn Beckford ser jeg ikke pÄ som noe problem. Det blir litt bakvendt Ä ha et fastlÄst spillesystem eller angrepsspill.
Jeg er slett ikke sikker pÄ om det kommer noen flere angripere til Leeds, i alle fall vil jeg tro at amgriper/ving 2, prioriteres etter en midtbanemann og en eller to forsvarere.
Deretter vil Mr Grayson vurdere flere nyervervelser etter hva vi da har for type spillere i troppen. Det er nÄ bare en slags gjetning fra min side.
For meg sÄ virker som om noen her inne lider under et "Beckford-syndrom", altsÄ at vi mÄ ha en god og tilsvarende spillertype som Beckford, ellers sÄ vil det gÄ dÄrlig.
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 02, 2010, 17:50:07 av berlin »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #22 på: Juni 02, 2010, 17:50:09 » |
|
Hm, skeptisk... Rimer forelĂžpig ikke med denne uttalelsen: "Ken Bates has told Leeds fans the club "want to challenge for the Premiership" following a surge of interest in season tickets at Elland Road." - Teamtalk  Kasper og Paynter klar, og datoen er 2.juni. Ca. 40 dager igjen pĂ„ Ă„ handle spillere. Hva som ikke rimer? Huh?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #23 på: Juni 02, 2010, 17:53:01 » |
|
Hm, skeptisk... Rimer forelĂžpig ikke med denne uttalelsen: "Ken Bates has told Leeds fans the club "want to challenge for the Premiership" following a surge of interest in season tickets at Elland Road." - Teamtalk  Kasper og Paynter klar, og datoen er 2.juni. Ca. 40 dager igjen pĂ„ Ă„ handle spillere. Hva som ikke rimer? Huh? Hehe... Vi har vel sĂ„nn mer eller mindre nesten ca. 90 dager igjen Ă„ handle spillere for  Men overgangsvinduet Ă„pnes vel ikke offisielt fĂžr 1.juli? auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
vielljaa
I stallen

MOT
|
 |
« Svar #24 på: Juni 02, 2010, 18:02:30 » |
|
Virker som om folk er litt lunken til denne signeringen  Synes 29 mÄl i league 1 taler for seg egentlig, men det gjenstÄr Ä se.
|
|
|
|
|
Loggført
|
There is only one United
|
|
|
|
tobn pÄ tur
|
 |
« Svar #25 på: Juni 02, 2010, 18:08:58 » |
|
Blir spennende Ä se hvordan han takler dette nivÄet. Er ikke helt overbevist over Billy, men tiden vil vise. HÄper jeg tar feil. Har i det minste ett bra navn i, Billy!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Allanclarke
|
 |
« Svar #26 på: Juni 02, 2010, 18:11:40 » |
|
Han scorte 4 mÄl mot Leeds i de 2 kampene Swindon slo oss 3-0. Payntermaaaaan, Payntermaaaaan...........
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #27 på: Juni 02, 2010, 18:34:36 » |
|
Kanonsigning!! Swindon er DET laget som virkelig pisset pÄ oss over to kamper denne sesongen sÄ Ä hente nÞkkelspillere derfra er positivt. Nei, vi trenger ikke ex-Leeds-gutta tilbake, men om Billy hadde tatt med seg makkeren sin Charlie Austin hadde jeg jublet, men han er vel i halve Premier Leagues sÞkelys..
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
torivar
Gjest
|
 |
« Svar #28 på: Juni 02, 2010, 18:42:59 » |
|
Han scorte 4 mÄl mot Leeds i de 2 kampene Swindon slo oss 3-0. Payntermaaaaan, Payntermaaaaan...........
Han hadde jo ikke rare motstanden mot oss da. Men uansett, som B-m skriver over, en som skorer 29 gÄller pÄ en sesong har mÄlteft. Det kommer nok flere spisser. Rettelse - en spiss til
|
|
|
|
« Siste redigering: Juni 02, 2010, 18:46:37 av Duncan McKenzie »
|
Loggført
|
|
|
|
|