The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 00:39:14 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Hvilken plassering forventer du at Leeds skal kjempe om til neste sesong?  (Avstemning er avsluttet: August 06, 2010, 20:30:36)
Direkte opprykk - 14 (10.9%)
Play-off - 41 (31.8%)
Øvre halvdel - 26 (20.2%)
Midtsjiktet - 33 (25.6%)
Nedre halvdel - 9 (7%)
Nedrykkskamp - 5 (3.9%)
De rykker rett ned - 1 (0.8%)
Vet ikke - 0 (0%)
Stemmer totalt: 124

Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Poll #1: Forventninger til sesongen 2010/2011  (Lest 3151 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« på: Mai 23, 2010, 20:30:36 »

Tenkte det kunne vÊre artig Ä lodde stemningen i lÞpet av sesongen. FÞrst ut er altsÄ en poll nÄ fÞr noen nye signeringer er gjort. Neste poll blir like fÞr sesongstart.

auren
« Siste redigering: Mai 23, 2010, 20:36:31 av auren » Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #1 på: Mai 23, 2010, 20:33:21 »

Midtsjiktet  , noe jeg skal vĂŠre fornĂžyd med.
Loggført
raggen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #2 på: Mai 23, 2010, 20:33:38 »

kommer veldig an pÄ hva som skjer pÄ transfermarkedet men en plass midt pÄ tabellen vil vÊre fornuftig mÄlsetning
Loggført

Forever Leeds United!!!!!!!!
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Mai 23, 2010, 20:35:40 »

kommer veldig an pÄ hva som skjer pÄ transfermarkedet men en plass midt pÄ tabellen vil vÊre fornuftig mÄlsetning

Jepp, dette er rett og slett en temperaturmÄler nÄ fÞr transferaktivitetene setter inn. SÄ fÄr vi se om optimismen sprer seg etterhvet, eller om det motsatte skjer. Blir spennende.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #4 på: Mai 23, 2010, 20:38:08 »

Promotion of course,We are Leeds Kult
Loggført
Kato
Fast pÄ A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: Mai 23, 2010, 20:48:05 »

Med dagens mannskap, en kamp for tilvÊrelsen. SÄ fÄr hÄpe vi signerer oss oppover tabellen.
Loggført

sportcarl1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: Mai 23, 2010, 20:48:47 »

topp6 Àr en realistisk mÄlsÀttning, övre halvan Àr godkÀnnt, sÄ bra lag har vi och det kan bli Ànnu bÀttre
Loggført

Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #7 på: Mai 23, 2010, 21:00:53 »

Med dagens stall blir det midt pÄ tabellen. Med forsterkninger, tre bak to pÄ midten og en eller to pÄ topp rykker vi rett opp!
« Siste redigering: Mai 23, 2010, 21:03:27 av Rudi G. » Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #8 på: Mai 23, 2010, 21:07:58 »

Pollen har avslutning 6.aug, det blir vel feil?

I dag har vi en dÄrligere, eller i det minste tynnere stall enn for 3 uker siden, sÄ da mÄtte jeg faktisk si at vi mÄ slite hardt for Ä overleve.

Men jeg velger Ä svare ut fra at vi ikke har en sterkere stall pr seriestart enn nÄr vi rykket opp,
men at altsÄ de som er gÄtt ut er erstattet med omtrent tilsvarende. Velger da nedre halvdel.

Kommer det inn bedre spillere enn de som gÄr ut, vurdert helhetsmessig, vil jeg nok vurdere mulighetene opp.

Artig tiltak, auren, men tror du fÄr svar ut fra forskjellige tolkninger av hva som menes med nÄ-situasjonen. En poll i begynnelsen av august vil vÊre grei.
Loggført
tobn pÄ tur
PĂ„ juniorlaget

MOT

Vis profil WWW
« Svar #9 på: Mai 23, 2010, 21:19:25 »

GÄr for midtsjiktet, sÄ fÄr jeg se om jeg endrer mening utover sommeren.
Loggført

Adis
I stallen
**

adis.skjetne@broadpark.no
Vis profil E-post
« Svar #10 på: Mai 23, 2010, 21:23:59 »

Øvre halvdel, rett over midten. Greit det.
Loggført

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #11 på: Mai 23, 2010, 21:44:23 »

I dag har vi en dÄrligere, eller i det minste tynnere stall enn for 3 uker siden, sÄ da mÄtte jeg faktisk si at vi mÄ slite hardt for Ä overleve.

Men jeg velger Ä svare ut fra at vi ikke har en sterkere stall pr seriestart enn nÄr vi rykket opp,
men at altsÄ de som er gÄtt ut er erstattet med omtrent tilsvarende. Velger da nedre halvdel.

Kommer det inn bedre spillere enn de som gÄr ut, vurdert helhetsmessig, vil jeg nok vurdere mulighetene opp.

Artig tiltak, auren, men tror du fÄr svar ut fra forskjellige tolkninger av hva som menes med nÄ-situasjonen. En poll i begynnelsen av august vil vÊre grei.

Jeg har tydeligvis ikke vÊrt flink nok til Ä forklare hva jeg mener. Jeg vil IKKE at dere kun ser pÄ de spillerne vi nÄ har i stallen. Det er selvsagt umulig Ä vite hvilke nye spillere som kommer inn (og hvem som blir solgt), og dermed er jo grunnlaget mye bedre dagen fÞr seriestart. Jeg vil rett og slett bare se hva folk nÄ forventer seg av Leeds nÄr sesongen sparkes i gang. Og sÄ se om folk blir mer positive eller mer negative nÄr nye spillere ankommer fÞr seriestart. Neste poll vil derfor vÊre like fÞr seriestart. I utgangspunktet bÞr trÄden stenges for avstemming idet vi kjÞper / lÄner inn den fÞrste nye spilleren.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

ollan
Fast pÄ A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #12 på: Mai 23, 2010, 22:56:12 »

Vi blir nr 5, Play off finale mot Cardiff Scum som vi vinner 5-1
Loggført

Ollan
stian94
I stallen
**

marching on together

leeds_pizza@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #13 på: Mai 23, 2010, 23:42:34 »

Vi blir nr 5, Play off finale mot Cardiff Scum som vi vinner 5-1
liker Osteaktig
Loggført

SJ
Stephenjazz
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #14 på: Mai 24, 2010, 00:56:08 »

Blir nok en kamp for Ă„ overleve, noe annet ville overraske meg
Loggført

Det blir aldri umoderne Ă„ vinne
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #15 på: Mai 24, 2010, 00:56:13 »

Per dags dato seier magekjensla mi "midt pÄ treet", men denne vil nok variere veldig fram mot seriestart.
Loggført
Stifler
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #16 på: Mai 24, 2010, 01:27:42 »

Tror vi kan forvente en play off plass nÄr alle overgangene er i boks.
Vi er Leeds, som fortsatt er et stort navn i hele verden. Vi vil nok klare Ä fÄ hentet noen nÞkkelspillere. Har troa pÄ topp 6 og et opprykk.
Loggført

-Nr 2 er den fĂžrste taperen-
JacobScreek
PĂ„ juniorlaget

*** LEEDS UTD - the greatest team in the world***

Vis profil E-post
« Svar #17 på: Mai 24, 2010, 02:06:50 »

Vi rykker rett opp til Premier League!

MOT
Loggført

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...
Mats-
PĂ„ juniorlaget

matsbohlin_FF@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #18 på: Mai 24, 2010, 07:58:15 »

Jeg har tydeligvis ikke vÊrt flink nok til Ä forklare hva jeg mener. Jeg vil IKKE at dere kun ser pÄ de spillerne vi nÄ har i stallen. Det er selvsagt umulig Ä vite hvilke nye spillere som kommer inn (og hvem som blir solgt), og dermed er jo grunnlaget mye bedre dagen fÞr seriestart. Jeg vil rett og slett bare se hva folk nÄ forventer seg av Leeds nÄr sesongen sparkes i gang. Og sÄ se om folk blir mer positive eller mer negative nÄr nye spillere ankommer fÞr seriestart. Neste poll vil derfor vÊre like fÞr seriestart. I utgangspunktet bÞr trÄden stenges for avstemming idet vi kjÞper / lÄner inn den fÞrste nye spilleren.

auren

Good idea.

Tror i utgangspunktet at sÄ Ä si alle blir skuffet over transfer aktiviteten. Dette fordi vi antageligvis ikke kommer til Ä hente inn kjente 'merkevarer', men det utelukker pÄ ingen mÄte at vi sitter igjen med en 'Paddy' eller tre etter sommeren.

Mats som tror en plass mellom 24 og 10.
Loggført

15 points! Who Gives a f**k, We're Super Leeds and We're Goin' Up!
Giske
I stallen
**

atle.giske@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #19 på: Mai 24, 2010, 08:02:55 »

Vi toler en sesong i midtsjiktet fĂžr vi suser videre mot Premier League  Gliser
Tror det er en ganske realistisk mÄlsetning pr. dags dato.. MÄ inn med 4-5 solide forsterkninger for Ä havne i opprykkskampen i Är.. SÄ: midtsjiktet i Är.
Loggført
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #20 på: Mai 24, 2010, 11:08:12 »

Forventer forsterkinger av stallen og ein topp 10 plassering.
(med dagens stall trur eg det kan bli tĂžft Ă„ holde plassen)
Loggført

COME ON LEEDS !!
kilgallon
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #21 på: Mai 24, 2010, 11:44:25 »

Har forventning om at Grayson agerer fornuftig pÄ transfermarkedet og henter inn noen spillere som vil forstÊrke den stallen vi har nÄ. Har derfor trua pÄ en plass fra 3-6.
Loggført
Ove
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #22 på: Mai 24, 2010, 15:36:01 »

Det blir artig Ä se om det blir forskjell pÄ denne avstemmingen og den som skjer like fÞr seriestart. Men en ting er Ä lodde stemningen etter hvilke spillere som kommer til oss, en annen ting er Ä vurdere dette opp i mot hvilke signeringer som blir gjort av antatt sterke konkurrenter.

Vi mÄ selvfÞlgelig mÄle dette opp mot hva lag som Leicester, Derby, Norwich... gjÞr pÄ transferfronten i sommer.
Loggført

AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #23 på: Mai 24, 2010, 15:46:53 »

Det blir artig Ä se om det blir forskjell pÄ denne avstemmingen og den som skjer like fÞr seriestart. Men en ting er Ä lodde stemningen etter hvilke spillere som kommer til oss, en annen ting er Ä vurdere dette opp i mot hvilke signeringer som blir gjort av antatt sterke konkurrenter.

Vi mÄ selvfÞlgelig mÄle dette opp mot hva lag som Leicester, Derby, Norwich... gjÞr pÄ transferfronten i sommer.

...for Ă„ sitere kjĂŠre Gro: "Alt henger sammen med alt." Glad

Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
MooCow
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #24 på: Mai 24, 2010, 15:58:05 »

Kjempa om playoff plass  Glad
Loggført
B-m
Lorimer

jadaada2000@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #25 på: Mai 24, 2010, 16:13:22 »

Synes det er urovekkende at vi ikke har prestert mot topplagene i league one, og i Championship er det de fleste lagene 'topplag i league one'. Men samtidig vant vi mot scum, og vi spilte bra borte mot Norwich.

Vi trenger sĂ„rt forsvarsspillere og keepere som blir innkjĂžrt i pre-season, husker sist da vi rykket ned fra CCC, med aldrende Gregan, Butler og Marques .... og hentet i panikk aldrende Hayden Foxe, Ehiogu, Heath. Samtidig som keeper-plassen var en katastrofe, vi brukte vel 4-5 forskjellige mĂ„lmenn den sesongen? Warner, Casper, Stack, Sullivan... noen flere? Alle prater om spiss og defensiv midtbane-mann som viktigste spillere Ă„ fĂ„ inn, men jeg mener vi MÅ fĂ„ inn 1-2 GODE forsvarsspillere.

Jeg hÄper pÄ midt-table plassering neste sesong, men kan fort bli kamp om overlevelse. Kisnorbo er ute hele hÞst-sesongen, og vi vet alle hvor viktig han er for oss. Og han har vÊrt meget skadeforfulgt, kan fort bli ny skade pÄ Kisnorbo. Og fÄr vi en elendig start vil vi sikkert rushe kisno tilbake, og alle vet hva som bruker Ä skje da. Et meget usikkert kapittel neste sesong desverre Trist

Jeg liker Naylor, men jeg er usikker pÄ helsa og hvor mye han kan bidra med neste sesong. Han er ogsÄ en typisk league one midt-stopper.. Jeg tror heller ikke Naylor klarer mer enn 15-20 kamper neste sesong, og jeg hÄper at vi bruker han som en back-up. Minte meg desverre mer og mer som en Butler light i lÞpet av sesongen.......

Bromby er heldigivis relativt "ung", og synes han har spilt bra som stopper de gangene han har fÄtt sjansen. Har ok ferdigheter pÄ det meste. Har spilt i CCC nesten hele sin karriere. Kan bli viktig. Men har ingen enorme ferdigheter.

Collins, ryktes om at vi er ute etter han. Er ogsÄ en ok forsvarsspiller, men ingen sjef. Lik Bromby. Har erfaring i CCC med Sunderland og Preston. Han har vel ogsÄ vÊrt oppe i PL med sunderland?

Det kan fort bli Bromby og Collins i midtforsvaret neste sesong, og jeg tror ikke det blir det sterkeste partnerskapet i CCC. Husk pÄ at denne sesongen vil vi mÞte Steve Morisons, Grant Holts, Lee Barnards, Ricky lamberts etc hver en eneste kamp..

NÄ har heldigvis Grayson vist dyktighet i innhenting av forsvarsspillere, sÄ har troen pÄ at han har kontroll og oversikt over gode spillere tilgjengelig..

Mitt tips 15.plass.
Loggført

---------------------------
who killed Trondheimwhite?
baste
Fast pÄ A-laget

Marching on together

jan_erik_bastesen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #26 på: Mai 24, 2010, 16:14:37 »

mitt tips er 7 plass.

HÄper jeg tar feil og at det blir direkte opprykk.
Loggført

"Florence is dead- I`m here instead"
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #27 på: Mai 24, 2010, 17:27:30 »

Vi har ihvertfall et bedre utgangspunkt enn hva vi hadde ved nedrykket i 2004. Den gang startet vi sesongen med Gary Kelly + en mix av noksĂ„ tilfeldig sammenraskede "free agent" spillere ( Blackwell hadde ingen talentspeidere, sĂ„ han mĂ„tte gjĂžre hele jobben sjĂžl) og akademispillere. Den gang forsterket vi betydelig underveis i sesongen og endte til slutt pĂ„ en trygg 14. plass. Jeg mener det er realistisk Ă„ gjĂžre det langt bedre denne "fĂžrste" sesongen i CCC fordi vi nĂ„ har et stort og godt stĂžtteapparat og bra kontinuitet bĂ„de pĂ„ spiller- og trenersiden.  

For det fĂžrste er det mye vanskeligere Ă„ mĂ„le kvaliteten pĂ„ troppen denne sommeren, enn for et Ă„r siden. At det mĂ„ kompenseres for de vi mister og forsterkes for Ă„ takle nivĂ„hevingen er det allikevel ingen tvil om.  Ser for meg 4-5 potensielt gode permanente signinger fĂžr sesongstart. En spiss, en midtbanespiller og to forsvarere. I tilegg tipper jeg at det vil lĂ„nes et par-tre spillere, kanskje en keeper, en sentral midtbane og en kantspiller. Utover hĂžsten vil problemsplasser Ă„penbare seg og jeg tipper minst to nye lĂ„nespillere komme til. I januar fĂ„r Grayson forhĂ„pentligvis litt frisk kapital til Ă„ signe et par nye kvalitetsspillere for Ă„ forsterke de lagdelene som i lĂžpet av hĂžsten har vist seg svakest, samt noen lĂ„nespillere for Ă„ kompensere for skader, suspensjoner og formsvikt. Det er ingen signaler sĂ„ langt som tyder pĂ„ at det vil bli noen kanonsigninger, men pĂ„ dette nivĂ„et kan vi komme langt med god bredde, lagmoral og godt managment.  

Det er grunn til Ä forvente en noksÄ svak CCC neste sesong med fÄ eller ingen "kanonlag". Pr idag er Nottingsham Forest og Middlesborugh mine favoritter til de to Þverste plassene, men mye vil skje fÞr 7. august. Jeg velger pr 24. mai Ä vÊre optimist og gÄr for 6. plass og play off spill i mai men mye avhenger naturligvis av at vi fÄr en tilfredstillende erstatter for Beckford. SpÞrs om den gamle gnieren er villig til Ä betale hva det koster, eller om han tar sjansen pÄ at Becchio og Gradel skal skyte oss oppover tabellen...
« Siste redigering: Mai 24, 2010, 17:36:15 av Jon R » Loggført

Jon R.
sportcarl1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #28 på: Mai 24, 2010, 20:46:43 »

Synes det er urovekkende at vi ikke har prestert mot topplagene i league one, og i Championship er det de fleste lagene 'topplag i league one'. Men samtidig vant vi mot scum, og vi spilte bra borte mot Norwich.

Vi trenger sĂ„rt forsvarsspillere og keepere som blir innkjĂžrt i pre-season, husker sist da vi rykket ned fra CCC, med aldrende Gregan, Butler og Marques .... og hentet i panikk aldrende Hayden Foxe, Ehiogu, Heath. Samtidig som keeper-plassen var en katastrofe, vi brukte vel 4-5 forskjellige mĂ„lmenn den sesongen? Warner, Casper, Stack, Sullivan... noen flere? Alle prater om spiss og defensiv midtbane-mann som viktigste spillere Ă„ fĂ„ inn, men jeg mener vi MÅ fĂ„ inn 1-2 GODE forsvarsspillere.

Jeg hÄper pÄ midt-table plassering neste sesong, men kan fort bli kamp om overlevelse. Kisnorbo er ute hele hÞst-sesongen, og vi vet alle hvor viktig han er for oss. Og han har vÊrt meget skadeforfulgt, kan fort bli ny skade pÄ Kisnorbo. Og fÄr vi en elendig start vil vi sikkert rushe kisno tilbake, og alle vet hva som bruker Ä skje da. Et meget usikkert kapittel neste sesong desverre Trist

Jeg liker Naylor, men jeg er usikker pÄ helsa og hvor mye han kan bidra med neste sesong. Han er ogsÄ en typisk league one midt-stopper.. Jeg tror heller ikke Naylor klarer mer enn 15-20 kamper neste sesong, og jeg hÄper at vi bruker han som en back-up. Minte meg desverre mer og mer som en Butler light i lÞpet av sesongen.......

Bromby er heldigivis relativt "ung", og synes han har spilt bra som stopper de gangene han har fÄtt sjansen. Har ok ferdigheter pÄ det meste. Har spilt i CCC nesten hele sin karriere. Kan bli viktig. Men har ingen enorme ferdigheter.

Collins, ryktes om at vi er ute etter han. Er ogsÄ en ok forsvarsspiller, men ingen sjef. Lik Bromby. Har erfaring i CCC med Sunderland og Preston. Han har vel ogsÄ vÊrt oppe i PL med sunderland?

Det kan fort bli Bromby og Collins i midtforsvaret neste sesong, og jeg tror ikke det blir det sterkeste partnerskapet i CCC. Husk pÄ at denne sesongen vil vi mÞte Steve Morisons, Grant Holts, Lee Barnards, Ricky lamberts etc hver en eneste kamp..

NÄ har heldigvis Grayson vist dyktighet i innhenting av forsvarsspillere, sÄ har troen pÄ at han har kontroll og oversikt over gode spillere tilgjengelig..

Mitt tips 15.plass.
Bromby har jag aldrig sett göra en kanonmatch, men agerandet nÀr bristolR gjorde 1-0 och han bara tittade pÄ ist för att gÄ in i duellen har gjort att jag tappat all förtroende för honom, var ju vÀrre Àn vÀrsta pojklagsfotbollen
Loggført

auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #29 på: Juni 02, 2010, 17:25:46 »

Da har jeg stengt trÄden for avstemming. Neste poll kommer uken fÞr seriestart. Det blir spennende Ä se om optimismen er stÞrre da enn nÄ like etter at sesongen var slutt. Over 40 % har altsÄ tro pÄ en topp 6 plassering.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |