|
Jon R
|
 |
« Svar #30 på: Mai 14, 2010, 12:50:28 » |
|
Du glemte Somma, Promo! Har faktisk et hÄp om at han kan slÄ til for oss neste sesong.  Stusser over at Mickalik og Ankers mÄ ut. To greie squad players i CCC. Er feks Naylor bedre enn Lubo? I think not! Og Tom Elliot? Hvis han slÄr til for Leeds i CCC skal jeg spise hatten min!  ForÞvrig ser stammen ganske lovende ut. 5 nye spillere inn som gÄr rett inn i startoppstillingen og 2-3 andre som sikrer bredden, og vi kan vÊre en seriÞs kandidat for opprykk! Vi kan saktens ogsÄ hÄpe pÄ at en eller to av juniorene fÄr sitt gjennombrudd i tillegg til de nye som kommer.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 14, 2010, 12:52:06 av Jon R »
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #31 på: Mai 14, 2010, 21:44:09 » |
|
Somma hadde nummer 27 i en JPT-kamp mot Darlington. Jeg har et grumsete bilde av det. Satser pÄ at det er 27.  Riktig som du sier Jon, her er det ganske lett Ä fylle inn de som mangler. HÄper bare at de kommer inn med litt kvalitet. Er litt redd for Ian Harte, f.eks. Han har fine offensive kvaliteter, men vi har sett i 2-3 kamper mot Leeds at de defensive kvslitetene sÄ godt som er borte. I tillegg er han fortsatt veldig treg....., men han er nok en smart spiller nÄ for tiden. Hvor gammel mon tro?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #32 på: Mai 14, 2010, 21:46:22 » |
|
Godeste Ian er ikke mer enn 32 Är, dog han blir 33 Är 31. august. Fortsatt et par-tre Är igjen skulle jeg tro. Men litt lunken til Ä hente han til Leeds. Er nok mest pga han tidligere har spilt for Leeds at han linkes til oss.
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
->Robert
|
 |
« Svar #33 på: Mai 14, 2010, 22:01:19 » |
|
NÄr blir nr til spillerne presentert? Jeg skal ha den nye drakten med Howson bakpÄ, lovet meg det i kamptrÄden mot Bristol Rovers  SpÞrsmÄlet er vel om han muligens bytter fra nr 14... Men er vel fortsatt en stund til dette bestemmes..
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM
League One Finally Done - Championship here We Come!
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #34 på: Mai 14, 2010, 22:12:30 » |
|
NÄr blir nr til spillerne presentert? Jeg skal ha den nye drakten med Howson bakpÄ, lovet meg det i kamptrÄden mot Bristol Rovers  SpÞrsmÄlet er vel om han muligens bytter fra nr 14... Men er vel fortsatt en stund til dette bestemmes.. Draktnumrene de siste Ärene har vÊrt klare mellom den 25.-28.juli.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #35 på: Mai 15, 2010, 18:43:33 » |
|
NÄr blir nr til spillerne presentert? Jeg skal ha den nye drakten med Howson bakpÄ, lovet meg det i kamptrÄden mot Bristol Rovers  SpÞrsmÄlet er vel om han muligens bytter fra nr 14... Men er vel fortsatt en stund til dette bestemmes.. Lovet meg ogsÄ drakter i kampens hete mot Bristol - en til alle som puttet. SÄ nÄ skal jeg ha meg bÄde Howson og Beckford drakt (selv om han 99%sikkert er ferdig). Viktig for lommeboka at Bromby headet i stanga og ikke i mÄl pÄ den ene der.. 
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 19, 2010, 01:37:09 av Evig Pint »
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
Roy
|
 |
« Svar #36 på: Mai 15, 2010, 23:18:55 » |
|
NÄr blir nr til spillerne presentert? Jeg skal ha den nye drakten med Howson bakpÄ, lovet meg det i kamptrÄden mot Bristol Rovers  SpÞrsmÄlet er vel om han muligens bytter fra nr 14... Men er vel fortsatt en stund til dette bestemmes.. GÄr nok en 2 mÄneders tid...minst 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Stand up and sing for LEEDS UNITED
|
|
|
|
sindre12
|
 |
« Svar #37 på: Mai 16, 2010, 12:49:02 » |
|
Ingen av disse spillerene jeg MĂ
ha med videre, kommer til Ă„ savne Ankers da. men viser vel at vi satser og at han har planer godt Ă„ bli kvitt de andre : )
|
|
|
|
|
Loggført
|
Beckford 4 England!
|
|
|
|
hobberst
|
 |
« Svar #38 på: Mai 16, 2010, 12:56:01 » |
|
Mike Grella kan vi kvitte oss med, klarer ikke sÄ noe som helst talent i den gutten der. Beklager.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #39 på: Mai 16, 2010, 13:27:24 » |
|
Du glemte Somma, Promo! Har faktisk et hÄp om at han kan slÄ til for oss neste sesong.  Stusser over at Mickalik og Ankers mÄ ut. To greie squad players i CCC. Er feks Naylor bedre enn Lubo? I think not! Og Tom Elliot? Hvis han slÄr til for Leeds i CCC skal jeg spise hatten min!  ForÞvrig ser stammen ganske lovende ut. 5 nye spillere inn som gÄr rett inn i startoppstillingen og 2-3 andre som sikrer bredden, og vi kan vÊre en seriÞs kandidat for opprykk! Vi kan saktens ogsÄ hÄpe pÄ at en eller to av juniorene fÄr sitt gjennombrudd i tillegg til de nye som kommer. Tja, er litt skeptisk til Somma. Er litt vanskeligere Ä putte mÄl i Championship enn L2. Lubo og Ankergreen kunne gjerne blitt med videre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
sindre12
|
 |
« Svar #40 på: Mai 16, 2010, 13:52:32 » |
|
Grella og Somma ut!
L2 kan ikke sammenlignes med Championship!
FÄ de ut og fÄ inn nye!
ut: Dickov Grella Somma Alan Martin
|
|
|
|
|
Loggført
|
Beckford 4 England!
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #41 på: Mai 19, 2010, 01:41:39 » |
|
UT: Alle lÄnespillerene Og (en del av disse er allerede ferdige) Ankergren Marques Michalik Sheehan Robinson Dickov Kandol
Ikke trist viss: Grella, Elliot, Crowe eller Naylor (gÄr bare en vei med ham desverre) forsvinner heller, men som jeg sa i en annen trÄd - det er ikke lurt med for mange utskiftninger pÄ en gang.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
Kontakinte
|
 |
« Svar #42 på: Mai 19, 2010, 07:29:01 » |
|
SĂ„ lenge utskiftningene er forsterkninger.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SupALeedS
|
 |
« Svar #43 på: Mai 19, 2010, 08:02:35 » |
|
Er nok litt som evig print skriver at man ikke mÄ ta for store utskiftninger, men likevel sÄ ser jeg pÄ disse ut fra stallen fÞr Championship sparker i gang,
-Jermaine Beckford -Paul dickov -Andy robinson -alan sheenan -tresor kandol -casper ankergren -rui marques .david somma
Ănskeliste inn:
-Robert Koren -Nick Montgomery -Ian Harte -Steve Finnan -Jason Roberts -Kasper Schmeichel
|
|
|
|
|
Loggført
|
Alex
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #44 på: Mai 19, 2010, 08:24:13 » |
|
Ikke trist viss: Grella, Elliot, Crowe eller Naylor (gÄr bare en vei med ham desverre) forsvinner heller, men som jeg sa i en annen trÄd - det er ikke lurt med for mange utskiftninger pÄ en gang.
Mike Grella er nok en veldig billig herremann Ä ha i stallen. Han har godt balltalent (Kilkenny og Becks forklarte i et slikt "ti-kjappe-intervju" at han soleklart er den med best skills), men mangler mye pÄ Ä bli en fast spiss. PÄ det punktet minner han ikke rent sÄ lite om Jermaine Beckford da han kom til klubben. Det er selvsagt ikke gitt at Grella kopierer Becks, men jeg mener han bÞr beholdes minst ett Är til; kanskje lÄnes ut for Ä fÄ smaken pÄ fast spill? Richard Naylor var meget skuffende i store deler av Ärets sesong. Likevel er jeg ikke sÄ klar som mange pÄ at han bÞr "sparkes" ut umiddelbart. Det er mulig at alderen har innhentet han sÄ til de grader, fra en meget god vÄr 2009, men jeg er ikke sÄ sikker. Husk at Nayls gikk glipp av hele pre-season pga skader og neppe har kroppen til Ä restituere like fort som yngre spillere. Med en god sommertrening i beina, tror jeg faktisk Naylor kan komme tilbake pÄ et hÞyere nivÄ igjen. I tillegg er Naylor en leder; husk hvor forandret laget virket pÄ nyÄret 2009, kontra hÞst/jul 2008. Det samme kan sies Ä ha skjedd under Kisnorbos inntreden. Slike spillere bÞr man vÊre varsom med Ä kvitte seg med. Like fullt trengs forsterkninger bÄde i forsvar og pÄ topp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #45 på: Mai 19, 2010, 08:32:25 » |
|
Mike Grella er nok en veldig billig herremann Ä ha i stallen. Han har godt balltalent (Kilkenny og Becks forklarte i et slikt "ti-kjappe-intervju" at han soleklart er den med best skills), men mangler mye pÄ Ä bli en fast spiss. PÄ det punktet minner han ikke rent sÄ lite om Jermaine Beckford da han kom til klubben. Det er selvsagt ikke gitt at Grella kopierer Becks, men jeg mener han bÞr beholdes minst ett Är til; kanskje lÄnes ut for Ä fÄ smaken pÄ fast spill? Richard Naylor var meget skuffende i store deler av Ärets sesong. Likevel er jeg ikke sÄ klar som mange pÄ at han bÞr "sparkes" ut umiddelbart. Det er mulig at alderen har innhentet han sÄ til de grader, fra en meget god vÄr 2009, men jeg er ikke sÄ sikker. Husk at Nayls gikk glipp av hele pre-season pga skader og neppe har kroppen til Ä restituere like fort som yngre spillere. Med en god sommertrening i beina, tror jeg faktisk Naylor kan komme tilbake pÄ et hÞyere nivÄ igjen. I tillegg er Naylor en leder; husk hvor forandret laget virket pÄ nyÄret 2009, kontra hÞst/jul 2008. Det samme kan sies Ä ha skjedd under Kisnorbos inntreden. Slike spillere bÞr man vÊre varsom med Ä kvitte seg med. Like fullt trengs forsterkninger bÄde i forsvar og pÄ topp. Det tror eg ogsÄ,hvis Naylor bruka sommeren i lÞpesko og ikkje pÄ stranda,sÄ regner eg med han er tilbake i storform 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #46 på: Mai 19, 2010, 09:02:08 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #47 på: Mai 19, 2010, 11:23:45 » |
|
Mike Grella er nok en veldig billig herremann Ă„ ha i stallen. Han har godt balltalent (Kilkenny og Becks forklarte i et slikt "ti-kjappe-intervju" at han soleklart er den med best skills), men mangler mye pĂ„ Ă„ bli en fast spiss. PĂ„ det punktet minner han ikke rent sĂ„ lite om Jermaine Beckford da han kom til klubben. Det er selvsagt ikke gitt at Grella kopierer Becks, men jeg mener han bĂžr beholdes minst ett Ă„r til; kanskje lĂ„nes ut for Ă„ fĂ„ smaken pĂ„ fast spill? Richard Naylor var meget skuffende i store deler av Ă„rets sesong. Likevel er jeg ikke sĂ„ klar som mange pĂ„ at han bĂžr "sparkes" ut umiddelbart. Det er mulig at alderen har innhentet han sĂ„ til de grader, fra en meget god vĂ„r 2009, men jeg er ikke sĂ„ sikker. Husk at Nayls gikk glipp av hele pre-season pga skader og neppe har kroppen til Ă„ restituere like fort som yngre spillere. Med en god sommertrening i beina, tror jeg faktisk Naylor kan komme tilbake pĂ„ et hĂžyere nivĂ„ igjen. I tillegg er Naylor en leder; husk hvor forandret laget virket pĂ„ nyĂ„ret 2009, kontra hĂžst/jul 2008. Det samme kan sies Ă„ ha skjedd under Kisnorbos inntreden. Slike spillere bĂžr man vĂŠre varsom med Ă„ kvitte seg med. Like fullt trengs forsterkninger bĂ„de i forsvar og pĂ„ topp. ForsĂ„vidt enig med det du skriver Kaizer, utlĂ„n for Grella til League 1 tror jeg vil vĂŠre ideelt for ham (slik som det var for Becks i sin tid). Er ogsĂ„ helt enig i at Nayls hadde kjempe impact nĂ„r han kom til klubben. Endelig holdt vi nullen igjen! Men ifjor sĂ„ vi klare tegn til en spiller pĂ„ vei ned. Det eneste jeg frykter med Naylor er at hans "lederposisjon" kan gi ham spilletid som han ikke burde hatt. Mulig han kan levere en sesong i CCC, det gjenstĂ„r Ă„ se, men jeg Ăžnsker ikke Ă„ se ham pĂ„ banen hvis han ikke er god nok, bare fordi Larry mener laget trenger en kaptein. En rutinert og trofast spiller er ofte vanskelig Ă„ benke, selv om de bĂžr benkes fordi de ikke lenger leverer pĂ„ det nivĂ„et som kreves (mange eksempler). Hvordan stiller han seg evt til en reserveposisjon? Han er jo en fornuftig mann, sĂ„ jeg tror ikke han lager trĂžbbel. Vet bare at trenere ofte finner det vanskelig Ă„ benke "ledertyper", selv om spillet deres ikke alltid er til det beste for laget.. Vi fĂ„r se hva en god oppkjĂžring kan gjĂžre for hans del. Som sagt er ikke dette en jeg nĂždvendigvis MĂ
kvitte meg med, men jeg blir ikke trist om jeg ser ham forsvinne (han blir 99 % sikkert i Leeds). PÄ den annen side er han helt sikkert en viktig mann i garderoben og pÄ treningsfeltet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #48 på: Mai 19, 2010, 12:02:17 » |
|
Fullstendig enig at han sÄ ut som en spiller pÄ vei ned. SpÞrsmÄlet blir rett og slett om han virkelig har mistet det han stod for i fjor vÄres, i lÞpet av hÞst/vinter 2009 og i vÄres, eller om han kan reise seg med skikkelig oppkjÞring i lÞpet av sommeren. GÄr han skadd ogsÄ i Är, har vi nok sett det siste av Richard Naylor. HÄper selvsagt han kan reise seg igjen og prestere som pÄ Old Trafford oftere.  Selvsagt skal han ikke spille kun fordi han er en ledertype og utnevnt kaptein. Han mÄ ogsÄ vÊre god nok. Spillere skal ikke fredes totalt; kapteiner og keepere har nok en tendens til Ä fÄ "lov til" Ä underprestere lenger enn andre. Beckfords vÄrform gÄr ogsÄ under den kategorien. Disse er likevel vanskelig Ä sette ut, ettersom de jo skal vÊre en del av bÊrebjelkene i et lag. Macca rulerte altfor mye i sin tid, spesielt pÄ keeperplass og i forsvaret er slikt utsatt. PÄ den andre siden sÄ vi hva Becks stÄr for, da han kom inn i kampene og startet siste match med kapteinsbindet. En balansegang for en manager! Jeg hÄper Neil Collins eller en annen direkte utfordrer til startelleveren signeres, ikke bare for Ä gi konkurranse, men for Ä holde spillere pÄ tÄ hev. En noenlunde fast ellever er viktig, men ingen skal fÞle seg for sikre etter lengre formnedgang. Som du sier, er det ikke kun behov for ledere og spillere som yter fullt pÄ banen, men ogsÄ utenfor. Selv om de egentlig er unevnelige, er det en grunn til at Scholes, Giggs og Neville stadig fÄr nye ettÄrskontrakter hos Scum, selv om de ikke spiller fast.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 19, 2010, 12:04:37 av Mr Kaizer »
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #49 på: Mai 19, 2010, 12:04:55 » |
|
hehe,jepp,det er utrolig men sant 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #50 på: Mai 19, 2010, 12:22:00 » |
|
Casper Ankergren har forlatt klubben.
Men dette er blitt postet fĂžr?
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
kilgallon
|
 |
« Svar #51 på: Mai 19, 2010, 16:13:33 » |
|
Casper Ankergren har forlatt klubben.
Men dette er blitt postet fĂžr?
Det er det nok, men egentlig litt merkelig det ikke er skrevet noe mere om hans avgang. Hans avgang var vel egentlig forventet, ettersom Grayson satte Higgs pÄ mÄlet sÄ snart han var klar - til tross for at Casper overall har vÊrt en av Leeds' aller beste spillere gjennom sesongen. SÄ vidt jeg kan notere, sÄ kan han klandres for et enkelt mÄl imot (Millwalls 2. scoring pÄ ER). Men Casper har i flere danske media sagt at det er uinteressant for han Ä vÊre 2. keeper i Leeds: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1343796.eceAlt tyder pÄ at Grayson har Higgs som soleklart 1. valg og sÄ er det ut med Ankers. Sannsynligvis vil Ankers ikke ha det store problem med Ä finne en klubb enten pÄ hÞyeste nivÄ i Danmark (eller det Þvrige Skandinavia) eller i CCC. Jeg Þnsker Casper all mulig hell og lykke, og han fortjener all mulig takk for den innsats han har gjort for vÄrt kjÊre Leeds United de siste sesongene.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #52 på: Mai 19, 2010, 17:17:57 » |
|
Fullstendig enig at han sÄ ut som en spiller pÄ vei ned. SpÞrsmÄlet blir rett og slett om han virkelig har mistet det han stod for i fjor vÄres, i lÞpet av hÞst/vinter 2009 og i vÄres, eller om han kan reise seg med skikkelig oppkjÞring i lÞpet av sommeren. GÄr han skadd ogsÄ i Är, har vi nok sett det siste av Richard Naylor. HÄper selvsagt han kan reise seg igjen og prestere som pÄ Old Trafford oftere.  Selvsagt skal han ikke spille kun fordi han er en ledertype og utnevnt kaptein. Han mÄ ogsÄ vÊre god nok. Spillere skal ikke fredes totalt; kapteiner og keepere har nok en tendens til Ä fÄ "lov til" Ä underprestere lenger enn andre. Beckfords vÄrform gÄr ogsÄ under den kategorien. Disse er likevel vanskelig Ä sette ut, ettersom de jo skal vÊre en del av bÊrebjelkene i et lag. Macca rulerte altfor mye i sin tid, spesielt pÄ keeperplass og i forsvaret er slikt utsatt. PÄ den andre siden sÄ vi hva Becks stÄr for, da han kom inn i kampene og startet siste match med kapteinsbindet. En balansegang for en manager! Jeg hÄper Neil Collins eller en annen direkte utfordrer til startelleveren signeres, ikke bare for Ä gi konkurranse, men for Ä holde spillere pÄ tÄ hev. En noenlunde fast ellever er viktig, men ingen skal fÞle seg for sikre etter lengre formnedgang. Som du sier, er det ikke kun behov for ledere og spillere som yter fullt pÄ banen, men ogsÄ utenfor. Selv om de egentlig er unevnelige, er det en grunn til at Scholes, Giggs og Neville stadig fÄr nye ettÄrskontrakter hos Scum, selv om de ikke spiller fast. Enig, det er viktig at en spiller som Naylor mÄ "fÞle presset" for Ä prestere. HÄper vi kan hente ut en god siste sesong fra kroppen til kapteinen vÄr. PÄ midstopperplass neste Är ? : Naylor, Kisnorbo, NY (Collins?), NY (unggutt - fra en av de tre store, som ikke klarer slÄ gjennom der? Vet alle disse tre klubbene har et par lovende, men kÞen er stor), NY (egen avdeling) 4 + en fra egen avdeling skal i utgangspunktet holde. Eneste spÞrsmÄlet er Kisnorbo som vel er skadet et stykke ut i hÞstsesongen - nÄr kan vi regne med ham igjen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #53 på: Mai 19, 2010, 19:21:06 » |
|
NÄ mÄ dere slutte med Ä spÞr etter Collins! Vi skal ha FORSTERKNINGER! Ikke stallfyll!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #54 på: Mai 19, 2010, 19:41:02 » |
|
Dere har nettop rykket opp fra L1. Tror dere at f.eks Jason Roberts gidder Ă„ dra til dere? Han er free agent, men han tar ikke hakket ned en liga for Ă„ kjempe om nedrykk.  Rolig nĂ„ Gambigutt!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #55 på: Mai 19, 2010, 19:41:59 » |
|
Dere har nettop rykket opp fra L1. Tror dere at f.eks Jason Roberts gidder Ă„ dra til dere? Han er free agent, men han tar ikke hakket ned en liga for Ă„ kjempe om nedrykk.  Vem har talat om nedryck? En topp6 plats Ă€r fullt realistiskt
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #56 på: Mai 19, 2010, 19:51:49 » |
|
Kan ikke han kastes ut? Please.. SkjĂžnner ikke hva han skal her inne.
Edith: AltsÄ dette er et forum for Leeds-fans, ikke et fotballforum for alle og enhver.
Another Roger hadde tidvis interessante innspill, men han her forsĂžpler bare forumet etter min mening.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 19, 2010, 19:57:04 av Evig Pint »
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
hallghel
|
 |
« Svar #57 på: Mai 19, 2010, 20:25:31 » |
|
Kan ikke han kastes ut? Please.. SkjĂžnner ikke hva han skal her inne.
Edith: AltsÄ dette er et forum for Leeds-fans, ikke et fotballforum for alle og enhver.
Another Roger hadde tidvis interessante innspill, men han her forsĂžpler bare forumet etter min mening.
Roger var (er) ok. Hadde ingenting imot han. Men kanskje vi bÞr starte en egen trÄd kalt "Forumopprydding"? (Veldig fleipete og veldig OFF TOPIC)  P.S. : Jeg forstÄr ditt poeng!
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 19, 2010, 20:28:45 av hallghel »
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #58 på: Mai 19, 2010, 20:28:16 » |
|
HÄper uansett at forsterkningene kommer raskt slik at de fÄr tid til og samspilles. Bedre med 3 virkelige forsterkninger enn 5-6 stk som er freetransfere og kontraktslÞse. Kanskje noen kunne lage en full update pÄ hvem som er pÄ lÄn, hvem som har kontrakter som gÄr ut til sommeren og hvem som allerede har fÄtt fyken.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #59 på: Mai 19, 2010, 20:36:33 » |
|
MĂ„ jo vĂŠre gull for spillere med ambisjoner Ă„ komme til CCC desidert stĂžrste klubb og bli med opp i PL... og bli en del av klubbhistorien i en av de 4 store i England...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|