The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 11, 2012, 15:21:27 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Stallopprydding  (Lest 4610 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Killa
I stallen
**

Vis profil E-post
« på: Mai 11, 2010, 11:30:24 »

Som naturlig er i disse dager spekuleres det vilt og hemningslÞst i hvilke spillere vi gjerne ser inn pÄ ER, spillere man har hÞrt rykter om er pÄ vei osv. Og det er jo gÞy Ä spekulere og drÞmme litt, det hÞrer jo med!! Men vi mÄ vel kvitte oss med en del overflÞdige/ ubrukbare spillere ogsÄ nÄ som vi er ett nivÄ hÞyere opp.

Kunne vÊrt artig Ä hÞre med dere pÄ forumet hvilke spillere vi helst ser forsvinner?

Det beror jo sjÞlsagt mye pÄ hva SG og KB greier Ä skaffe oss av forsterekninger, men personlig mener jeg en del av disse bÞr ut (lÄnespillerne ikke regnet med her):
Hughes, Crowe, Kandol, Grella, Robinson, Rui, Michalik, Elliott

Dette er vel folk vi forhÄpentlig kan klare oss uten i CCC?
Loggført
abbe
Gjest
« Svar #1 på: Mai 11, 2010, 11:37:46 »

Litt i sakens anledning:
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-promoted-I-will.6285577.jp

Loggført
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #2 på: Mai 11, 2010, 12:45:30 »

Higgs
Ny keeper

2 nye hĂžyre backer

Naylor
Collins
Kirs
Bromby

Parker
White

Snoddy
Gradel

Kilkenny
Howson
Doyle
Ny mann

Watt
Ny mann

Becchio
Beckford
2 nye spisser

7 nye spillere
Loggført
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #3 på: Mai 11, 2010, 12:50:23 »

Tror trĂ„dstarter mener hvem du vil sparke ut, jarle, selv om det er mulig Ă„ se det ut fra din oppstilling, som jeg gĂ„r ut fra er de du vil beholde.  Blunker

NÄr du sier 7 nye spillere, inkluderer du da de 2(!) hÞyrebackene og de 2 spissene,
eller mener du 11 nye?
Loggført
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #4 på: Mai 11, 2010, 13:06:39 »

Tror trĂ„dstarter mener hvem du vil sparke ut, jarle, selv om det er mulig Ă„ se det ut fra din oppstilling, som jeg gĂ„r ut fra er de du vil beholde.  Blunker

NÄr du sier 7 nye spillere, inkluderer du da de 2(!) hÞyrebackene og de 2 spissene,
eller mener du 11 nye?

Ja resten kan vi kvitte oss med...

Det blir 7 nÄr jeg teller over lista mi...
ny keeper
2 hĂžyre backer
1 sentral
1 venstre
2 spisser

( 10 iogmed at Collins, Doyle og Watt er "ute")
Loggført
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #5 på: Mai 11, 2010, 13:30:04 »

En vurdering av THE BOOTROOM, Yorkshire Post:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/bootroom/BOOT-ROOM-TV-Leeds-United.6283687.jp

Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Papi
PĂ„ juniorlaget

fredrislow@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #6 på: Mai 11, 2010, 14:12:51 »

Enklere og liste opp hvem som kan kan forlate skuta, fordi det kreves store utskiftninger foran neste sesong.

Casper Ankergren
Rui Marques
Lubo Michalik
Jason Crowe
Alan Sheehan
Andy Robinson
Tresor Kandol

I tillegg forsvinner vel Doyle, Dickov, Lowry, Watt, Collins, McSheffrey, samt mest sannsnylig Beckford.

SĂ„ mĂ„ jo nesten handles inn ein ny stall Øyerulling

Loggført

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil
B-m
Lorimer

jadaada2000@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #7 på: Mai 11, 2010, 15:00:58 »

Som naturlig er i disse dager spekuleres det vilt og hemningslÞst i hvilke spillere vi gjerne ser inn pÄ ER, spillere man har hÞrt rykter om er pÄ vei osv. Og det er jo gÞy Ä spekulere og drÞmme litt, det hÞrer jo med!! Men vi mÄ vel kvitte oss med en del overflÞdige/ ubrukbare spillere ogsÄ nÄ som vi er ett nivÄ hÞyere opp.

Kunne vÊrt artig Ä hÞre med dere pÄ forumet hvilke spillere vi helst ser forsvinner?

Det beror jo sjÞlsagt mye pÄ hva SG og KB greier Ä skaffe oss av forsterekninger, men personlig mener jeg en del av disse bÞr ut (lÄnespillerne ikke regnet med her):

Hvorfor ut med Grella og Hughes? Grella er et lovende talent, og pga college i Usa ligger han 2-3 Är bak utvikling av f.eks engelske spillere. Derfor blomsrter amerikanske spillere ofte ikke ut fÞr 24 Ärs alderen-->. Hughes er en meget habil squad-spiller ala Gunnar Halle:D , og er tydeligvis utrolig viktig for miljÞet og lagmoral(kulere personlighet enn Halle). Kan spille over hele midtbanen og i forsvar, var kaptein for Norwich da de var i championship.

Er enige med de andre spillerne som du mener skal ut. Naylor bÞr ogsÄ vurderes som ren back-up neste sesong. Er usikker pÄ om han er fit nok til Ä spille i Championship. HÄper og tror han blir en god back-up med ca.15 kamper neste sesong.
Loggført

---------------------------
who killed Trondheimwhite?
newsome
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #8 på: Mai 11, 2010, 15:17:08 »

Enklere og liste opp hvem som kan kan forlate skuta, fordi det kreves store utskiftninger foran neste sesong.

Casper Ankergren
Rui Marques
Lubo Michalik
Jason Crowe
Alan Sheehan
Andy Robinson
Tresor Kandol

I tillegg forsvinner vel Doyle, Dickov, Lowry, Watt, Collins, McSheffrey, samt mest sannsnylig Beckford.

SĂ„ mĂ„ jo nesten handles inn ein ny stall Øyerulling

Blir en vanskelig oppgave uten penger Ă„ handle for Tvilende
Loggført
B-m
Lorimer

jadaada2000@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #9 på: Mai 11, 2010, 15:27:08 »

Sitat
Blir en vanskelig oppgave uten penger Ă„ handle for Tvilende

Hvor har du dette i fra?

Vi har ikke handlet spesielt i league one, og lurt er det. I league one kan vi lokke til oss dÄrlige championship spillere, men i chamiponship kan vi lokke til oss dÄrlige premier league spillere eller gode championship spillere. Jeg tror Bates finner frem sjekkheftet i sommer,

watch this space
Loggført

---------------------------
who killed Trondheimwhite?
newsome
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #10 på: Mai 11, 2010, 21:04:00 »

Hvis du tror at Bates blir som en sjeik eller rik russer sÄ fÄr du drÞmme videre.
Loggført
Killa
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #11 på: Mai 11, 2010, 21:08:13 »

Hvorfor ut med Grella og Hughes? Grella er et lovende talent, og pga college i Usa ligger han 2-3 Är bak utvikling av f.eks engelske spillere. Derfor blomsrter amerikanske spillere ofte ikke ut fÞr 24 Ärs alderen-->. Hughes er en meget habil squad-spiller ala Gunnar Halle:D , og er tydeligvis utrolig viktig for miljÞet og lagmoral(kulere personlighet enn Halle). Kan spille over hele midtbanen og i forsvar, var kaptein for Norwich da de var i championship.

Er enige med de andre spillerne som du mener skal ut. Naylor bÞr ogsÄ vurderes som ren back-up neste sesong. Er usikker pÄ om han er fit nok til Ä spille i Championship. HÄper og tror han blir en god back-up med ca.15 kamper neste sesong.
Du har muligens rett med tanke pÄ at Hughes er en viktig miljÞskaper - skal ikke motsi deg pÄ det. Men jeg synes ikke han har imponert veldig de gangene jeg har sett han denne sesongen, han mangler bÄde fart og til dels pasningsfot.
Grella mener jeg er for lett, sjÞl om han er god teknisk og ganske rask. Ser ikke han som noen potensiell storscorer i CCC, da mÄ han i sÄ fall utvikle seg voldsomt.
Men han virker som en Älreit fyr - sÄ det er helt greit for meg at han blir bare han bÞtter inn mÄl! Men det tror jeg neppe kommer til Ä skje...
Loggført
stefan

PĂ„ juniorlaget

donutdrum@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #12 på: Mai 12, 2010, 10:42:29 »

I og med at vi strengt tatt ikke vet hvem som eier klubben, sÄ blir det bare spekulasjon pÄ hvor mye penger vi kan bruke. Jeg tror vi trenger 4 nye spillere pluss 2-3 lÄn i sommer. SÄ 2-3 nye fjes i januar.
Noen kjappe backer hadde gjort seg.  Shehan var vel Swindons beste spiller denne sesongen og bĂžr vurderes Ă„ hentes tilbake. Parkers skader er det store spenningsmomentet. White bĂžr brukes som subersub pĂ„ venstresiden denne sesongen. En makker til Kisnorbo (Collins?) hadde ogsĂ„ gjort seg med Bromby og Naylor som back up.
Midten burde pÄ papiret vÊre greit med Johnson og Kilkenny som fÞrstevalg for min del. Howson som back up. En bedre box to box type spiller med en skikkelig pasningsfor hadde ikke vÊrt dumt heller.
En kjapp kreativ ving er vel heller ikke noe Ă„ forakte. Å lĂ„ne Watt en sesong tror jeg personlig hadde vĂŠrt en god lĂžsning.
Spissene blir vel vÄrt store problem neste sesong. Vi kommer til Ä trenge to nye fÞrstevalg pÄ spissplass med Becchio og Gradel som oppbacking.
Loggført

www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #13 på: Mai 12, 2010, 10:56:01 »

Jeg forventer som mange andre at en sterk og god midtbanespiller stÄr hÞyt pÄ Garysons Þnskeliste.
Dermed sÄ bÞr Doyle sendes tilbake til Coventry. Han har ikke overbevist nok til at bÞr signeres permanent.
Loggført
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #14 på: Mai 12, 2010, 11:16:01 »

I og med at vi strengt tatt ikke vet hvem som eier klubben, sÄ blir det bare spekulasjon pÄ hvor mye penger vi kan bruke. Jeg tror vi trenger 4 nye spillere pluss 2-3 lÄn i sommer. SÄ 2-3 nye fjes i januar.
Noen kjappe backer hadde gjort seg.  Shehan var vel Swindons beste spiller denne sesongen og bĂžr vurderes Ă„ hentes tilbake. Parkers skader er det store spenningsmomentet. White bĂžr brukes som subersub pĂ„ venstresiden denne sesongen. En makker til Kisnorbo (Collins?) hadde ogsĂ„ gjort seg med Bromby og Naylor som back up.
Midten burde pÄ papiret vÊre greit med Johnson og Kilkenny som fÞrstevalg for min del. Howson som back up. En bedre box to box type spiller med en skikkelig pasningsfor hadde ikke vÊrt dumt heller.
En kjapp kreativ ving er vel heller ikke noe Ă„ forakte. Å lĂ„ne Watt en sesong tror jeg personlig hadde vĂŠrt en god lĂžsning.
Spissene blir vel vÄrt store problem neste sesong. Vi kommer til Ä trenge to nye fÞrstevalg pÄ spissplass med Becchio og Gradel som oppbacking.

Det var vel Douglas og ikke Sheehan som ble Ärets spiller i Swindon. Men vi visste vel alt om Dougies ferdigheter, play-off og ikke noe mer!
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #15 på: Mai 12, 2010, 11:21:09 »

Hvis du tror at Bates blir som en sjeik eller rik russer sÄ fÄr du drÞmme videre.

Det gjÞr han ikke, men han brukte en viss mengde penger forrige gang vi var i CCC og da var vi i langt dÄrligere Þkonomisk forfatning enn vi er i. i dag. Med andre ord, det blir feil Ä konkludere totalt med at det ikke vil bli brukt noen pund i sommer.

PĂ„ den andre siden er det selvsagt mulig at "kranen" er stengt igjen siden det.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #16 på: Mai 12, 2010, 11:28:03 »

Det gjÞr han ikke, men han brukte en viss mengde penger forrige gang vi var i CCC og da var vi i langt dÄrligere Þkonomisk forfatning enn vi er i. i dag. Med andre ord, det blir feil Ä konkludere totalt med at det ikke vil bli brukt noen pund i sommer.

PĂ„ den andre siden er det selvsagt mulig at "kranen" er stengt igjen siden det.

Det er virkelig sant det! Helt bankerupt og vi kjĂžpte Healy, Hulse, med mange fler!

Kanskje, kanskje det virkelig begynner Ă„ skje noe! Den godeste Bates har lovet at investeringer vil skje!

Publikumsinntektene vil Þke, sponsorinntektene vil Þke dramatisk. TV inntektene vil Þke og ikke minst Ligaens premiering av CCC-lag som er pÄ over £ 3 millioner vil gi oss plenty of revenue! I tillegg begynner vel Delph-pengene Ä strÞmme inn til hÞsten og Vi har et fint overskudd fra i Är med rundt £ 2 milliner fra cup-innsatsen!

Selger vi i tillegg Kisnorbo til jul sĂ„ kan Bates bygge seg hytte i KragerĂžskjĂŠrgĂ„rden til vĂ„ren!  Blunker (Dette siste var en kjempefleip. Jeg tror vi er pĂ„ rett spor!)
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #17 på: Mai 12, 2010, 12:26:37 »

Jeg vet ikke om summene er helt korrekte, men Footballtranfers.co.uk opplyser om fĂžlgende overganger (i pund) for oss 2004-2006 (utvalgte spillere):

Sean Gregan 500K
David Healy undisclosed (antakelig mellom 500-1mill?)
Richard Cresswell 1,15mill
Robbie Blake 800k
Dan Harding 450k
Kevin Nicholls 700k
Rob Hulse undisclosed (mellom 500-1mill??)
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #18 på: Mai 14, 2010, 10:42:05 »

NĂ„ er det klart:

Ut ryker Ankergren, Rui og Andrew Milne.

FÞlgende har fÄtt beskjed om at de ikke blir med videre: Sheehan, Mikkelikk, Robinson, Kandol.

FÞlgende fÄr tilbud om ny kontrakt: Hughes og Beckford som fÄr samme tilbud som det han tidligere har avslÄtt!

http://www.leedsunited.com/news/20100514/leeds-united-released-and-retained_2247585_2051743
« Siste redigering: Mai 14, 2010, 10:52:52 av Promotion 2010 » Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #19 på: Mai 14, 2010, 10:48:53 »

"Further players may be available once the club has signed new players for the first season back in the Championship. Second-year apprentices, Mike Whitwell, Ryan Jones, Sam Jones, Callum Williams and Adam Watson will not be offered professional contracts."

Forstod det slik at disse ungdommene ogsÄ er pÄ vei ut?

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
4ever arcticwhite
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #20 på: Mai 14, 2010, 10:52:58 »

Dette er vel omtrent som forventet, kan ikke se noen store "bomber" her.
SÄ fÄr vi bare hÄpe at de av disse som ikke har kontrakt lenger enn til 2011 (kandol, Mikkelikk, sheehan og robinson) finner seg nye klubber, slik at vi kan fÄ hentet inn noen som er bedre.

OgsÄ viktig at disse signalene kommer sÄpass tidlig, det gir disse tid til Ä finne seg noe nytt, og viser tydelig at dette er noe Grayson har tenkt gjennom lenge fÞr det ble endelig klart at vi rykker opp.
Loggført

Reka inn!!! Glad
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #21 på: Mai 14, 2010, 10:55:19 »

Ser for meg at alle disse 4 som ikke Þnskes med videre vil gÄ tilnÊrmet gratis til andre klubber. Tipper ogsÄ at vi kan fÄ gode spillere pÄ samme mÄten - spillere fra toppklubber i PL som ikke vil bli satset pÄ.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #22 på: Mai 14, 2010, 10:56:16 »

"Further players may be available once the club has signed new players for the first season back in the Championship. Second-year apprentices, Mike Whitwell, Ryan Jones, Sam Jones, Callum Williams and Adam Watson will not be offered professional contracts."

Forstod det slik at disse ungdommene ogsÄ er pÄ vei ut?

auren

Enig med deg.

Ser ogsÄ ut som om noen spillere henger i en tynn trÄd skulle vi signe noen spillere som er bedre! Spennende tider! I tillegg vil man oppgradere eksisterende kontrakter (Becchio og Kilkenny vil jeg tro) og vurdere om noen av lÄnespillerne skal tilbys kontrakter (kanksje Collins, evt McSjef).

Hadde vĂŠrt moro med et slagkraftig mannskap igjen!  Glad
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
mac_gyver
PĂ„ juniorlaget

Live for Leeds

Vis profil
« Svar #23 på: Mai 14, 2010, 11:15:40 »

NĂ„ er det klart:

FÞlgende har fÄtt beskjed om at de ikke blir med videre: Sheehan, Mikkelikk, Robinson, Kandol.

FÞlgende fÄr tilbud om ny kontrakt: Hughes og Beckford som fÄr samme tilbud som det han tidligere har avslÄtt!

http://www.leedsunited.com/news/20100514/leeds-united-released-and-retained_2247585_2051743

Helt greit dette her. Synd at Casper mÄ dra, ikke fordi han er veldig god, men fordi det er gÞy med en fra skandinavia i Leeds Kult HÄper Stokkelien eller Braaten kommer da Blunker
Loggført
Runar
Fast pÄ A-laget

runaredvardsen@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #24 på: Mai 14, 2010, 11:16:33 »

Jeg vet ikke om summene er helt korrekte, men Footballtranfers.co.uk opplyser om fĂžlgende overganger (i pund) for oss 2004-2006 (utvalgte spillere):

Sean Gregan 500K
David Healy undisclosed (antakelig mellom 500-1mill?)
Richard Cresswell 1,15mill
Robbie Blake 800k
Dan Harding 450k
Kevin Nicholls 700k
Rob Hulse undisclosed (mellom 500-1mill??)

Men Aaron Lennon hadde vi ikke rÄd til Ä beholde
Loggført

Runar
Fast pÄ A-laget

runaredvardsen@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #25 på: Mai 14, 2010, 11:20:27 »

NĂ„ er det klart:

Helt greit dette her. Synd at Casper mÄ dra, ikke fordi han er veldig god, men fordi det er gÞy med en fra skandinavia i Leeds Kult HÄper Stokkelien eller Braaten kommer da Blunker

Kampene hans mot Spurs og Man Utd synes demonstrere at han er god nok, jeg hÄper at ved Ä la Ankergren gÄ sÄ ender det opp med at han signer enn skikkelig fÞrste keeper (eller ingen keeper i hele tatt, satser pÄ Martin).

Stiller meg litt tvilende til denne vurderingen
Loggført

Borge
I stallen
**

Vis profil
« Svar #26 på: Mai 14, 2010, 11:33:04 »

med en begrenset sum til nye spillere (som man mÄ forvente at vi fÄr), sÄ tror jeg faktisk at jeg ikke ville ha prioritert noen ny keeper. Mener Higgs holder mÄl i sesongen 2010/2011, og at Ankers er en grei reserve. Alternativet mÄ vÊre at vi henter noen gratis.
Ville heller brukt pengene pÄ Þvrige spillere / lagdeler.
Loggført

Borge
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #27 på: Mai 14, 2010, 11:41:56 »

Da ser det sÄnn ut pr idag:
Mellom 16 og 18 proffspillere!

1
2 Jason CROWE
3 Patrick KISNORBO
4
5
6 Richard NAYLOR
7
8 Neil Kilkenny
9
10 Luciano Becchio
11
12 Shane HIGGS
13 Mike GRELLA
14 Jonny Howson
15
16 Bradley Johnson
17
18
19 Ben Parker
20
21
22 Andrew Hughes
23 Robert Snodgrass
24
25 Alan Martin
26 Leigh BRONBY
27 Davide SOMMA (utlÄnt til Lincoln, 9 mÄl pÄ 13 kamper)
28 Max GRADEL
29 Tom Elliott
30
31
32 Aidan WHITE
33
34
35
36 David MARTIN
37
38
39
40
41
« Siste redigering: Mai 14, 2010, 21:40:23 av Promotion 2010 » Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
fmtj
Fast pÄ A-laget

3. januar, 2010 ca. kl. 13.19, Old Trafford !!!

Vis profil E-post
« Svar #28 på: Mai 14, 2010, 11:50:49 »

Drakt nr. 9 og 11 ledig altsÄ......spennnede og se hvem som skal bekle disse neste sesong da!!!
Loggført

Yeboahs vitne
Torpedo
PĂ„ juniorlaget

MOT !

Vis profil E-post
« Svar #29 på: Mai 14, 2010, 12:48:33 »

Drakt nr. 9 og 11 ledig altsÄ......spennnede og se hvem som skal bekle disse neste sesong da!!!

Gi Howson 11, det passer ham godt!
Loggført
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |