|
Rudi G.
|
 |
« Svar #60 på: September 01, 2010, 00:04:22 » |
|
Det mÄ vÊre pga 03.01.2010 kl. 13:19 og bare det, hvis ikke kan det fort bli mange legender! Ka med 08.05.2010 kl. 16:38 engelsk tid?  Det er akkurat det jeg sier, for da blir Howson ogsÄ legende og da kan det bli ganske mange legender etter hvert!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Mats-
|
 |
« Svar #61 på: September 01, 2010, 06:28:11 » |
|
Utter disgrace Ä Þnske Becks vondt. Jeg hÄper han lykkes, og fÄr en hel del penger. Mannen er et eventyr, fra Wealdstone til Everton og PL i godt "voksen" alder.
126 kamper og 72 mÄl for Leeds, uten han hadde vi ikke vÊrt der vi er i dag. Husk det!
Han er det nÊrmeste vi kommer et ikon de siste 10 Ärene.
DrÞy pÄstand. Uten Beckford kunne en annen spiller med kanskje helt andre egenskaper gjort jobben. Vi brukte 3 sesonger pÄ Ä rykke opp med Beckford nÊrmest ever-present i laget. Med unntak av kampen mot Bristol R i mai, var han uhyre svak i nÊmest alle play off kamper vi spilte. Mot Millwall mai 2009 stod han nÊrmest i veien for videre avansement og opprykk. Den spilleren med hÞyste toppnivÄ og laveste bunnnivÄ i stallen de siste 3 Ära, og kanskje tidenes mest frustererende Leeds spiller i mine Þyne. Med mindre ballmottaket og all around egenskapene blir vesentlig forbedret, mangler han mye pÄ Ä lykkes i Premier League. Tullprat JR Hva faen mer kan en spiss gjÞre enn den mÄlraten... i tillegg har han sikkert en del assists og annet bra. Enig, mÄlraten pÄ 57% er meget rÄtt. Han overstiger begge toppscorerne i Leeds pÄ den, (ref.Lorimer og Charles, vet at de ikke var spisser). Beckford kommer etterhvert som Ärene gÄr Ä fÄ stÞrre status blant Leeds fansen. Den evige kritikken mot han er en skam. Bare se pÄ Bristol kampen, han oppfÞrte seg som en ordentlig kaptein. Hans inngripen mot blant annet Gradel skal han applauderes for. Nevn en spiller etter 2001 som har stÞrre navn enn han i Leeds "boka"?
|
|
|
|
|
Loggført
|
15 points! Who Gives a f**k, We're Super Leeds and We're Goin' Up!
|
|
|
|
AndyMathie
|
 |
« Svar #62 på: September 01, 2010, 09:02:57 » |
|
Utter disgrace Ä Þnske Becks vondt. Jeg hÄper han lykkes, og fÄr en hel del penger. Mannen er et eventyr, fra Wealdstone til Everton og PL i godt "voksen" alder.
126 kamper og 72 mÄl for Leeds, uten han hadde vi ikke vÊrt der vi er i dag. Husk det!
DrÞy pÄstand. Uten Beckford kunne en annen spiller med kanskje helt andre egenskaper gjort jobben. Vi brukte 3 sesonger pÄ Ä rykke opp med Beckford nÊrmest ever-present i laget. Med unntak av kampen mot Bristol R i mai, var han uhyre svak i nÊmest alle play off kamper vi spilte. Mot Millwall mai 2009 stod han nÊrmest i veien for videre avansement og opprykk. Den spilleren med hÞyste toppnivÄ og laveste bunnnivÄ i stallen de siste 3 Ära, og kanskje tidenes mest frustererende Leeds spiller i mine Þyne. Med mindre ballmottaket og all around egenskapene blir vesentlig forbedret, mangler han mye pÄ Ä lykkes i Premier League. Tullprat JR Hva faen mer kan en spiss gjÞre enn den mÄlraten... i tillegg har han sikkert en del assists og annet bra. Enig, mÄlraten pÄ 57% er meget rÄtt. Han overstiger begge toppscorerne i Leeds pÄ den, (ref.Lorimer og Charles, vet at de ikke var spisser). Beckford kommer etterhvert som Ärene gÄr Ä fÄ stÞrre status blant Leeds fansen. Den evige kritikken mot han er en skam. Bare se pÄ Bristol kampen, han oppfÞrte seg som en ordentlig kaptein. Hans inngripen mot blant annet Gradel skal han applauderes for. Nevn en spiller etter 2001 som har stÞrre navn enn han i Leeds "boka"? INGEN PROBLEM. ROBERT SNODGRASS!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds and we are proud of it!
|
|
|
|
Pleinar
|
 |
« Svar #63 på: September 01, 2010, 09:46:45 » |
|
Jeg ser de Everton-kampene som sendes nÄ. Jeg synes det er skikkelig spennenede Ä fÞlge Beckford videre, og er litt stolt og litt trist pÄ hans vegne.
SĂ„ langt har han lĂžpt rundt og lekt usynlig i de kampene jeg har sett, men det kommer seg vel etterhvert.
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Only Users Loose Drugs -
pleinars.blogspot.com
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #64 på: September 01, 2010, 11:25:36 » |
|
Jeg ser de Everton-kampene som sendes nÄ. Jeg synes det er skikkelig spennenede Ä fÞlge Beckford videre, og er litt stolt og litt trist pÄ hans vegne.
SĂ„ langt har han lĂžpt rundt og lekt usynlig i de kampene jeg har sett, men det kommer seg vel etterhvert.
Tror ikke Becks blir en hit i PL  Og Ê bryr mÊ heller ikke sÄ mye om eks-spillere, men fornÞyd med mÄlet som sendte oss opp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
Mats-
|
 |
« Svar #65 på: September 01, 2010, 14:16:39 » |
|
DrÞy pÄstand. Uten Beckford kunne en annen spiller med kanskje helt andre egenskaper gjort jobben. Vi brukte 3 sesonger pÄ Ä rykke opp med Beckford nÊrmest ever-present i laget. Med unntak av kampen mot Bristol R i mai, var han uhyre svak i nÊmest alle play off kamper vi spilte. Mot Millwall mai 2009 stod han nÊrmest i veien for videre avansement og opprykk. Den spilleren med hÞyste toppnivÄ og laveste bunnnivÄ i stallen de siste 3 Ära, og kanskje tidenes mest frustererende Leeds spiller i mine Þyne. Med mindre ballmottaket og all around egenskapene blir vesentlig forbedret, mangler han mye pÄ Ä lykkes i Premier League. Tullprat JR Hva faen mer kan en spiss gjÞre enn den mÄlraten... i tillegg har han sikkert en del assists og annet bra. Enig, mÄlraten pÄ 57% er meget rÄtt. Han overstiger begge toppscorerne i Leeds pÄ den, (ref.Lorimer og Charles, vet at de ikke var spisser). Beckford kommer etterhvert som Ärene gÄr Ä fÄ stÞrre status blant Leeds fansen. Den evige kritikken mot han er en skam. Bare se pÄ Bristol kampen, han oppfÞrte seg som en ordentlig kaptein. Hans inngripen mot blant annet Gradel skal han applauderes for. Nevn en spiller etter 2001 som har stÞrre navn enn han i Leeds "boka"? INGEN PROBLEM. ROBERT SNODGRASS!!! Den var uventet, kan ikke si jeg er enig. Dog er han et lyspunkt mot skygger som Graham F***** Stack og Hestesletta. Agree on disagree da.
|
|
|
|
|
Loggført
|
15 points! Who Gives a f**k, We're Super Leeds and We're Goin' Up!
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #66 på: September 01, 2010, 14:41:43 » |
|
Det mÄ vÊre pga 03.01.2010 kl. 13:19 og bare det, hvis ikke kan det fort bli mange legender! Ka med 08.05.2010 kl. 16:38 engelsk tid?  Det er akkurat det jeg sier, for da blir Howson ogsÄ legende og da kan det bli ganske mange legender etter hvert! Og hva er sÄ problemet? Det er jo ikke sÄnn at vi budsjetterer med et viss antall legender er det? Hele Revie-laget har vel legendestatus, at spillere nÄ til dags utretter ting som gjÞr dem verdig legendestatus er da vitterlig en positiv ting. Beckford har i mine Þyne uten tvil gjort seg fortjent til den statusen, det som er brent fast i mitt minne er manÞveren han gjÞr til oss nÄr han blir byttet ut mot Bristol Rovers, fantastisk! Howson har kultheltstatus som fÞlger av noen fantastisk viktige gÄllinger og lokal forankring, for Ä komme opp pÄ Becks nivÄ mÄ han prestere like jevnt,noe jeg har stor tro pÄ at han gjÞr ettersom han kommer til Ä ta oss helt opp 
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #67 på: September 01, 2010, 14:47:22 » |
|
DrÞy pÄstand. Uten Beckford kunne en annen spiller med kanskje helt andre egenskaper gjort jobben. Vi brukte 3 sesonger pÄ Ä rykke opp med Beckford nÊrmest ever-present i laget. Med unntak av kampen mot Bristol R i mai, var han uhyre svak i nÊmest alle play off kamper vi spilte. Mot Millwall mai 2009 stod han nÊrmest i veien for videre avansement og opprykk. Den spilleren med hÞyste toppnivÄ og laveste bunnnivÄ i stallen de siste 3 Ära, og kanskje tidenes mest frustererende Leeds spiller i mine Þyne. Med mindre ballmottaket og all around egenskapene blir vesentlig forbedret, mangler han mye pÄ Ä lykkes i Premier League. Tullprat JR Hva faen mer kan en spiss gjÞre enn den mÄlraten... i tillegg har han sikkert en del assists og annet bra. Enig, mÄlraten pÄ 57% er meget rÄtt. Han overstiger begge toppscorerne i Leeds pÄ den, (ref.Lorimer og Charles, vet at de ikke var spisser). Beckford kommer etterhvert som Ärene gÄr Ä fÄ stÞrre status blant Leeds fansen. Den evige kritikken mot han er en skam. Bare se pÄ Bristol kampen, han oppfÞrte seg som en ordentlig kaptein. Hans inngripen mot blant annet Gradel skal han applauderes for. Nevn en spiller etter 2001 som har stÞrre navn enn han i Leeds "boka"? INGEN PROBLEM. ROBERT SNODGRASS!!! Ha ha ... Robert Snodgrass... sÄ du sammenligner tidenes mÄlscorer i ratio men en som har spilt endel gode kamper og that's it? Mr Mathie..GOD BEDRING!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #68 på: September 01, 2010, 14:52:08 » |
|
SmÄtt utrolig...nÄ blir det altsÄ krangel her inne pga en Everton-spiller..mÄ flire litt ta dekk kara nÄ gitt
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #69 på: September 01, 2010, 15:17:53 » |
|
vi har fĂžrr mye fritid 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
Ăd
|
 |
« Svar #70 på: September 01, 2010, 15:21:03 » |
|
kÊn sjÄ slik ut ja 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Go Huddersfield!!
|
|
|
|
AndyMathie
|
 |
« Svar #71 på: September 01, 2010, 15:56:00 » |
|
Nevn en spiller etter 2001 som har stĂžrre navn enn han i Leeds "boka"? [/quote]
INGEN PROBLEM. ROBERT SNODGRASS!!! [/quote]
Ha ha ... Robert Snodgrass... sÄ du sammenligner tidenes mÄlscorer i ratio men en som har spilt endel gode kamper og that's it?
Mr Mathie..GOD BEDRING!!! [/quote]
Ja den stÄr Ê fÄr. Og regner med at de fleste med litt mellom Þran har Robert som en stÞrre spiller i Leeds sin historie enn Beckford. Beckford scora mange mÄl, men han var jo ubrukelig i nesten halvparten av kampan han spilte for oss. Omtrent som Ä spille me 10 spillere....
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds and we are proud of it!
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #72 på: September 01, 2010, 15:58:31 » |
|
Nevn en spiller etter 2001 som har stĂžrre navn enn han i Leeds "boka"?
Martyn, Kelly, Ferdinand, Woodgate, Harte, Bowyer, Dacourt, Bakke, Kewell, Viduka, Smith, GJESP!  , Mills, Radebe, Matteo, Batty, Keane, HISTORIELĂS!  , Robinson (i mĂ„l), i tillegg: Carson, Milner, Lennon, kanskje Delph.... ON-AND-ON!!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #73 på: September 01, 2010, 16:07:21 » |
|
INGEN PROBLEM. ROBERT SNODGRASS!!! [/quote] Ha ha ... Robert Snodgrass... sÄ du sammenligner tidenes mÄlscorer i ratio men en som har spilt endel gode kamper og that's it? Mr Mathie..GOD BEDRING!!! [/quote] Ja den stÄr Ê fÄr. Og regner med at de fleste med litt mellom Þran har Robert som en stÞrre spiller i Leeds sin historie enn Beckford. Beckford scora mange mÄl, men han var jo ubrukelig i nesten halvparten av kampan han spilte for oss. Omtrent som Ä spille me 10 spillere.... [/quote] Du har null peiling pÄ fotball... Du har sett mange Leeds kamper du...? minimum 126 kamper med Beckford i lagoppstillingen eller? viste ikke at det var TV overfÞringer fra samtlige Leeds kamper i 3 divisjon...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #74 på: September 01, 2010, 16:10:24 » |
|
Martyn, Kelly, Ferdinand, Woodgate, Harte, Bowyer, Dacourt, Bakke, Kewell, Viduka, Smith, GJESP!  , Mills, Radebe, Matteo, Batty, Keane, HISTORIELĂS!  , Robinson (i mĂ„l), i tillegg: Carson, Milner, Lennon, kanskje Delph.... ON-AND-ON!!!  Og av disse er det kun Kelly, Radebe og Batty som stiller i legende klassen  ForĂžvrig er jeg litt brydd for at jeg i det hele tatt begikk meg inn pĂ„ denne diskusjonen i denne trĂ„den 
|
|
|
|
« Siste redigering: September 01, 2010, 16:19:24 av Rudi G. »
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #75 på: September 01, 2010, 16:15:26 » |
|
and i quote; hehehehe  godt Ä se becks fortsatt engasjerer. jeg er en av de som gjerne ser han tilbake pÄ ER en gang. og mÄ vel si at jeg hadde satt han pÄ all star laget 50000 ganger fÞr snoddy kom med. ingen disrespekt til snoddy dog....
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #76 på: September 01, 2010, 16:17:43 » |
|
...denne trĂ„den har levd i en evig 'skal den snart flyttes off topic' siden overgangen. Innholdet avgjĂžr nĂ„r det skjer... ...og sĂ„ husker vi 'respekt for andre', sant 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #77 på: September 01, 2010, 16:50:46 » |
|
...denne trĂ„den har levd i en evig 'skal den snart flyttes off topic' siden overgangen. Innholdet avgjĂžr nĂ„r det skjer... ...og sĂ„ husker vi 'respekt for andre', sant  Men....jeg var jo bare morsom! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #78 på: September 01, 2010, 18:07:28 » |
|
Hver og en av oss skriver vel vÄr egen Leeds bok og krediterer vÄre egne legender. Noen fÄr stor plass i hjertene vÄre, andre ikke. Minner om at det faktisk er helt greit Ä vÊre uenig pÄ dette forumet. NÄr det gjelder Beckford har han vÊrt gjenstand for debatt blant Leeds supportere siden han etablerte seg pÄ fÞrstelaget. Hyllet og hÄnet. Elsket og hatet. "Boo boy" og "hero" i en og samme person, ikke minst blant hardcore supporterne pÄ Elland Road. Ingen som fÞlger Leeds United har vel vÊrt likegyldig til Beckford. Ingen kan fornekte at han har en vesentlig plass i historien om klubben nÄr vi snakker perioden 2007-2010, og jeg vil tro bare duoen Smith/ Kewell har engasjert oss mer pÄ 2000 tallet. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
euphor9
|
 |
« Svar #79 på: September 01, 2010, 18:19:54 » |
|
Ikke at jeg tror det skjer med det fÞrste,men hadde vÊrt morsomt om Leeds lÄnte Beckford fra Everton. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #80 på: September 02, 2010, 10:02:32 » |
|
ok, min tur.
Jeg mener Beckford har vÊrt helt avgjÞrende for oss de siste 3 Ärene. Jeg er sÄ sikker jeg kan fÄ blitt pÄ at vi ikke hadde rykket opp om vi hadde mÄttet klare oss med de Þvrige spissene vÄre. Hva en annen enn Beckford kunne gjort blir sÄpass hypotetisk at det orker jeg ikke bruke mye tid pÄ, utover Ä konstatere at de fleste lag ser ut til Ä slite med Ä finne spisser som scorer mÄl med den hyppigheten han gjorde.
Og, greit at han ikke presterte i play-off kampene i to foregÄende sesongene. Men, jeg betviler sterkt at vi engang hadde vÊrt i play-off uten Becks, sÄ dermed faller det argumentet litt pÄ stengrunn.
Derimot er jeg ikke sikker pÄ at vi savner ham sÄ innmari nÄ. Vi har en helt annen sammensetning av offensive spillertyper nÄ, med en rekke spennende vinger. Dette, og det faktum at vi ser ut til i alle fall av og til spille 4-3-3, gjÞr at det stilles krav til andre spillertyper ogsÄ pÄ topp enn det Becks representerer.
SĂ„ kan vi jo diskutere om Graysons veivalg her er fordi vi mistet Beckford, eller en Ăžnsket vridning mot en mer framtidsrettet type fotball..
SÄ skal vi ikke glemme at Beckford tross alt har begrensninger som nok kommer tydeligere til syne jo hÞyere kvalitet han spiller mot. FÞrstetouch'en er til tider grusom, og duellstyrken stort sett fravÊrende. Han kunne nok laget en del mÄl i nPC, og han vil sikkert ogsÄ score ett og annet i PL om han fÄr nok sjanser. Men, pÄ det nivÄet vi Þnsker at Leeds skal vÊre framover kreves det nok enda mer enn det Beckford ser ut til Ä vÊre kapabel til Ä levere.
Legendestatus? Ja, i mine Ăžyne er han det nĂŠrmeste vi kommer en legende pĂ„ lange tider. Alle skal bedĂžmmes utfra sin samtid, og det er ikke Beckfords feil at han var i klubben i en periode der vi spilte i 3.divisjon. Ă
mene at Snodgrass er stÞrre er selvsagt lov, men etter mitt syn ganske pussig. Det mÄ da vÊre ganske innlysende at av de to er det Beckford som har bidratt mest til klubbens framgang? Ingenting vil glede meg mer enn om Snoddy bruker de neste Ära pÄ Ä bli enda stÞrre enn Becks i Leeds-historien, men der er vi dog ikke enda!
Jeg Þnsker Becks alt vel i Everton, selv om jeg ikke akkurat tror han vil bli den store hit'en. Alikevel forstÄr jeg Þnsket hans om Ä prÞve seg pÄ dette nivÄet, den sjansen ville han kanskje aldri fÄtt igjen..
flynn
|
|
|
|
« Siste redigering: September 02, 2010, 10:10:03 av flynn »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #81 på: September 02, 2010, 10:18:22 » |
|
ok, min tur.
Jeg mener Beckford har vÊrt helt avgjÞrende for oss de siste 3 Ärene. Jeg er sÄ sikker jeg kan fÄ blitt pÄ at vi ikke hadde rykket opp om vi hadde mÄttet klare oss med de Þvrige spissene vÄre. Hva en annen enn Beckford kunne gjort blir sÄpass hypotetisk at det orker jeg ikke bruke mye tid pÄ, utover Ä konstatere at de fleste lag ser ut til Ä slite med Ä finne spisser som scorer mÄl med den hyppigheten han gjorde.
Og, greit at han ikke presterte i play-off kampene i to foregÄende sesongene. Men, jeg betviler sterkt at vi engang hadde vÊrt i play-off uten Becks, sÄ dermed faller det argumentet litt pÄ stengrunn.
Derimot er jeg ikke sikker pÄ at vi savner ham sÄ innmari nÄ. Vi har en helt annen sammensetning av offensive spillertyper nÄ, med en rekke spennende vinger. Dette, og det faktum at vi ser ut til i alle fall av og til spille 4-3-3, gjÞr at det stilles krav til andre spillertyper ogsÄ pÄ topp enn det Becks representerer.
SĂ„ kan vi jo diskutere om Graysons veivalg her er fordi vi mistet Beckford, eller en Ăžnsket vridning mot en mer framtidsrettet type fotball..
SÄ skal vi ikke glemme at Beckford tross alt har begrensninger som nok kommer tydeligere til syne jo hÞyere kvalitet han spiller mot. FÞrstetouch'en er til tider grusom, og duellstyrken stort sett fravÊrende. Han kunne nok laget en del mÄl i nPC, og han vil sikkert ogsÄ score ett og annet i PL om han fÄr nok sjanser. Men, pÄ det nivÄet vi Þnsker at Leeds skal vÊre framover kreves det nok enda mer enn det Beckford ser ut til Ä vÊre kapabel til Ä levere.
Legendestatus? Ja, i mine Ăžyne er han det nĂŠrmeste vi kommer en legende pĂ„ lange tider. Alle skal bedĂžmmes utfra sin samtid, og det er ikke Beckfords feil at han var i klubben i en periode der vi spilte i 3.divisjon. Ă
mene at Snodgrass er stÞrre er selvsagt lov, men etter mitt syn ganske pussig. Det mÄ da vÊre ganske innlysende at av de to er det Beckford som har bidratt mest til klubbens framgang? Ingenting vil glede meg mer enn om Snoddy bruker de neste Ära pÄ Ä bli enda stÞrre enn Becks i Leeds-historien, men der er vi dog ikke enda!
Jeg Þnsker Becks alt vel i Everton, selv om jeg ikke akkurat tror han vil bli den store hit'en. Alikevel forstÄr jeg Þnsket hans om Ä prÞve seg pÄ dette nivÄet, den sjansen ville han kanskje aldri fÄtt igjen..
flynn
Vel talt!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #82 på: September 02, 2010, 11:12:01 » |
|
flynn
Vel talt! Vel talt??? Han ville jo spilt i PL neste Är med LEEDS UNIIIIITED!!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ANNAN
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #83 på: September 02, 2010, 19:48:59 » |
|
flynn
Vel talt! Vel talt??? Han ville jo spilt i PL neste Är med LEEDS UNIIIIITED!!!  vel talt promo 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #84 på: September 02, 2010, 21:06:05 » |
|
INGEN PROBLEM. ROBERT SNODGRASS!!! [/quote] Ha ha ... Robert Snodgrass... sÄ du sammenligner tidenes mÄlscorer i ratio men en som har spilt endel gode kamper og that's it? Mr Mathie..GOD BEDRING!!! [/quote] Ja den stÄr Ê fÄr. Og regner med at de fleste med litt mellom Þran har Robert som en stÞrre spiller i Leeds sin historie enn Beckford. Beckford scora mange mÄl, men han var jo ubrukelig i nesten halvparten av kampan han spilte for oss. Omtrent som Ä spille me 10 spillere.... [/quote]Mens Snodgrass var strÄlende for oss i fjorÄrssesongen ikke sant?  Under middels, han har en hel del Ä bevise nÄr han er tilbake fra skade.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
janni
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #85 på: September 02, 2010, 23:07:50 » |
|
BECKFORD fikk leeds opp fra tegneserien til championship alene.!!!!!!!!!!!!!!!! Den som ikke er enig i det,kan begynne Ä tenke pÄ at det er andre ting Ä finne pÄ en Ä fÞlge med pÄ fotball.
GOD BEDRING.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #86 på: September 02, 2010, 23:19:25 » |
|
BECKFORD fikk leeds opp fra tegneserien til championship alene.!!!!!!!!!!!!!!!! Den som ikke er enig i det,kan begynne Ä tenke pÄ at det er andre ting Ä finne pÄ en Ä fÞlge med pÄ fotball.
GOD BEDRING.
Hmm, what to do? What to do? Volleyball eller hĂ„ndball? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Glenn K
|
 |
« Svar #87 på: September 02, 2010, 23:49:49 » |
|
GOD BEDRING.
Her tar man vel kanskje litt hardt i? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
The Boy Eddie Gray
|
 |
« Svar #88 på: September 03, 2010, 07:30:35 » |
|
GOD BEDRING.
Hehe, strÄlende. Her gÄr man ut i 100 og bare Þker pÄ. Fortsett slik.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #89 på: September 03, 2010, 08:09:31 » |
|
GOD BEDRING.

|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|