The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 10, 2012, 01:29:14 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 5
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Everton set to sign Beckford  (Lest 6483 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Yeboah
PĂ„ juniorlaget

pettern86@hotmail.com
Vis profil
« på: Mai 02, 2010, 13:40:59 »

Everton hÄper Ä fÄ fullfÞrt overgangen til Jermaine Beckford fra Leeds etter denne sesongen.

Er han i det hele tatt god nok for Premier League og Everton?

(Beklager hvis lignende topic har blitt laget fĂžr...) Glad

http://www.soccerway.com/news/2010/May/01/everton-set-to-sign-beckford/
Loggført
nord
I stallen
**

Vis profil WWW
« Svar #1 på: Mai 02, 2010, 17:09:27 »

Bare Beckford fĂ„r os op i CCC sĂ„ mĂ„ han gerne rejse til Everton!  Gliser -

Tiden vil vise om han er god nok!  Hæ
Loggført

Cbas10an
I stallen
**

Vis profil
« Svar #2 på: Mai 02, 2010, 17:20:51 »

Everton hÄper Ä fÄ fullfÞrt overgangen til Jermaine Beckford fra Leeds etter denne sesongen.

Jeg tror ikke han er god nok for PL.. han er alt for ustabil, og svikter nĂ„r det virkelig gjelder gang pĂ„ gang..  NĂ„ har riktignok det siste vĂŠrt et problem for hele Leeds, sĂ„ Becks kan kanskje ikke klandres for det..  Men jeg tror rett og slett av han ikke har de kvalitetene som skal til for Ă„ spille fast i PL....   Det skal sies at jeg skal vĂŠre det fĂžrste til Ă„ innrĂžmme det om jeg tar feil...
Loggført

MOT

Joachim
newsome
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #3 på: Mai 02, 2010, 18:13:33 »

Fem mÄneder gammelt nytt!
Blir mye benk og reservelagsfotball pÄ"guden" fra hÞsten av.

Blir et mikroskopisk punktum i Leeds sin historie!!

God tur!!!!!!!!!!
Loggført
Barba
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #4 på: Mai 02, 2010, 18:34:30 »

Jeg tror at Beckford kan bli en hit. Satt opp riktig i boksen, er han giftig. Og det uansett nivÄ. Tror han vil blomstre i et bedre lag som klarer Ä utnytte kvalitetene hans bedre. Vi mangler den kreative midtbanespilleren som kan spille Beckford riktig igjennom. Og et lag som ofte kommer inn i boksen vil ha bruk for sÄnne typer. BakromsBeckford som vi kjenner vil vi nok ikke se like mye til.
Men fÞrst skal han skyte oss opp, og sÄ skal han fÄ reise som en helt, forhÄpentligvis med litt flau smak i munnen.

Barba - klar for ny uke i spenning.
Loggført
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: Mai 02, 2010, 19:07:37 »

Helt greit om Beckford reiser. Han fullfÞrer kontrakten sin, og det er vel og bra. Det er vel ingen automatikk at man skal signere en ny kontrakt nÄr den gamle gÄr ut, selv om mange ser ut til Ä mene det. Vi har MYE Ä takke Beckford for. Kommer til Ä fÞlge litt med ham i PL.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
newsome
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #6 på: Mai 02, 2010, 20:59:50 »

Helt greit om Beckford reiser. Han fullfÞrer kontrakten sin, og det er vel og bra. Det er vel ingen automatikk at man skal signere en ny kontrakt nÄr den gamle gÄr ut, selv om mange ser ut til Ä mene det. Vi har MYE Ä takke Beckford for. Kommer til Ä fÞlge litt med ham i PL.

auren
Auren!MYE Ă„ takke han for?
Han har scoret mange mÄl ja,men har klubben utviklet seg og gÄtt fremover med de mÄlene?NEI!
Tror han har mye av skylden for Leeds sin totale kollaps etter nyttÄr.Hvor mye har han scoret etter han ble klar for Everton?Lite!

StÄr veldig lite Êre av Beckfords siste tid i Leeds.
Loggført
TK20
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #7 på: Mai 02, 2010, 21:03:22 »

auren
Han har scoret mange mÄl ja,men har klubben utviklet seg og gÄtt fremover med de mÄlene?NEI!
Tror han har mye av skylden for Leeds sin totale kollaps etter nyttÄr.Hvor mye har han scoret etter han ble klar for Everton?Lite!

Konklusjon: fem av de siste 36 mÄnedene har han altsÄ vÊrt dÄrlig. Ellers har han vÊrt vÄr suverene ener i tre sesonger.

Og i denne "katastrofesesongen" har han altsÄ putta 30 mÄl.

Brannfakkel: om ti Är vil Beckford vÊre pÄ "tiÄrets lag", uavhengig av hvor vi er i ligasystemet.
Loggført
vielljaa
I stallen
**

MOT

Vis profil
« Svar #8 på: Mai 02, 2010, 21:13:24 »

auren

Et lag bestÄr ikke av en spiller, selv ikke en spiss med 30+ mÄl hver sesong. Og hive deg pÄ unÞdige beskyldninger om at Beckford har en stor del av skylden for vÄr kollaps etter jul er dumt. Hiver meg pÄ takkebÞlgen og hÄper Jermaine blir en hit i PL Glad
Loggført

There is only one United
raggen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #9 på: Mai 02, 2010, 22:12:36 »

i mine Ăžyne er ikke Becks god nok for PL men Ăžnsker han uansett lykke til hvis det blir en realitet
Loggført

Forever Leeds United!!!!!!!!
bmoen
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #10 på: Mai 03, 2010, 09:09:31 »

Hvor hadde Leeds vÊrt i dag hvis ikke Beckford hadde spilt for klubben de to siste sesongene? I hvertfall ikke kjempet om opprykk! Hvem er det som har en spiller som lager over 30 mÄl eller mer to Är pÄ rad? Uten ham hadde klubben vÊrt en middelhavsfarer pÄ tabellen. SÄ slutt Ä furte over at Beckford sÞker stÞrre utfordringer.
 Blunker
Loggført

BMo - Leeds-fan siden 1964
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #11 på: Mai 03, 2010, 09:13:31 »

Hvor hadde Leeds vÊrt i dag hvis ikke Beckford hadde spilt for klubben de to siste sesongene? I hvertfall ikke kjempet om opprykk! Hvem er det som har en spiller som lager over 30 mÄl eller mer to Är pÄ rad? Uten ham hadde klubben vÊrt en middelhavsfarer pÄ tabellen. SÄ slutt Ä furte over at Beckford sÞker stÞrre utfordringer.
 Blunker

Delvis enig. Saken er at vi aner ikke hvordan vi hadde gjort det uten Beckford. Det kan fint hende at vi hadde kjempet om opprykk likevel med de spissene vi har, eller at vi hadde fÄtt inn en fullgod erstatter. I grunnen er det meningslÞst Ä spekulere i dette. Men jeg er enig i at han har vÊrt sÊrdeles viktig for Leeds i vÄre tre sesonger i L1.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
fmtj
Fast pÄ A-laget

3. januar, 2010 ca. kl. 13.19, Old Trafford !!!

Vis profil E-post
« Svar #12 på: Mai 03, 2010, 11:55:46 »

For Becks skyld hÄper jeg han fÄr suksess, men er redd han blir vÊrende ute i tÄkeheimeni PL- altsÄ benkesliter, evt. ikke det engang, reservelagsfotball.
Loggført

Yeboahs vitne
abbe
Gjest
« Svar #13 på: Mai 03, 2010, 13:27:31 »

Jeg skal i hvertfall vĂŠre glad for Ă„ bli kvitt all stĂžyen og usikkerheten Beckford har fĂžrt med seg hele sesongen.
Loggført
Yeboahs vitne
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #14 på: Mai 03, 2010, 13:48:02 »

Vi skal utvilsomt vÊre takknemlige for den jobben Becks har gjort siste 3 Ära. At mannen har rota det til for seg selv og kanskje har hatt en negativ effekt pÄ laget ved Ä signalisere at han vil bort fÄr vÊre Grayson sitt ansvar Ä hÄndtere. Her handler det om Ä til enhver tid ta ut det laget som er best og mest motivert. Hadde ikke Grayson gjort det grepet Ä vrake Becks og gi ham en push for Ä spille seg inn igjen pÄ laget sÄ hadde vi neppe klart Ä reise oss og hente inn 4 seire pÄ 5 kamper. Spekulasjoner, men dog.

Ønsker Beckford lykke til i sin neste klubb - men det er gjentatte eksempler pÄ spisser som har vÊrt suverene i Championship (Scotland, Ebanks-Blake, Nugent etc) som har vÊrt tilnÊrmede katastrofer i Premier League - sÄ det er ikke tvil om at overgangen fra tredje til Þverste nivÄ er som natt og dag.

Det er en ting som gjelder nÄ og det er Ä slÄ et av lagene med den grelleste bortestatistikken i divisjonen pÄ ER pÄ lÞrdag - helt greit med et Beckford hat-trick ogsÄ Kult

MOT
Loggført
Cherry
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #15 på: Mai 04, 2010, 08:55:53 »

vet noen  spisser i Leeds som blir husket mer enn den mannen- kan nevne:

Clarke, Jones, Davison, Viduka, Chapman, Keane, Jordan, Hankin, Shutt, Fowler og Mc Niven & Mac Kenzie....  vet jeg provoserer, men det er noe med den guttens `kropps- sprĂ„k som ikke tiltaler meg- han er "for full av seg sjĂžl!"

Scorer han & bidrar pÄ lÞrdag- sÄ skal jeg love Ä huske han fra denne tiden i L1 da1 Gliser
Loggført

bmoen
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #16 på: Mai 04, 2010, 08:58:20 »

Kan vanskelig se for meg at Leeds hadde fÄtt tak i en spiller som som hadde scoret like mye som Backford. League One er ikke en atraktiv liga for spillere med ambisjoner, og i hvertfall scoringsmaskiner a la Beckford. De sÞker nok andre steder.
 Blunker

Blunker

Delvis enig. Saken er at vi aner ikke hvordan vi hadde gjort det uten Beckford. Det kan fint hende at vi hadde kjempet om opprykk likevel med de spissene vi har, eller at vi hadde fÄtt inn en fullgod erstatter. I grunnen er det meningslÞst Ä spekulere i dette. Men jeg er enig i at han har vÊrt sÊrdeles viktig for Leeds i vÄre tre sesonger i L1.

auren
Loggført

BMo - Leeds-fan siden 1964
Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #17 på: Mai 04, 2010, 09:02:43 »

Kan vanskelig se for meg at Leeds hadde fÄtt tak i en spiller som som hadde scoret like mye som Backford. League One er ikke en atraktiv liga for spillere med ambisjoner, og i hvertfall scoringsmaskiner a la Beckford. De sÞker nok andre steder.
 Blunker

Blunker

auren

Lambert     Southampton     29
Paynter    Swindon    25
Barnard    Southampton    24
Loggført

Call me Bean.
Masinga
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW
« Svar #18 på: Mai 04, 2010, 09:36:44 »

Beckford er ikke helt lett Ä bli klok pÄ.

Det var Kevin Blackwell som hentet ham inn i sin tid. Han kom til klubben i mars 2006 fra non-league Wealdstone. Som 22-Äring! Siden ble han lÄnt ut til Carlisle. Det var ikke fÞr i 2007/08 sesongen at det ble noe fart i karrieren under Wise.

Han har aldri vist noe pÄ hÞyere nivÄ. MÄlet hans mot ManU i januar var et gjennombrudd i sÄ mÄte.

Beckford har utvilsomt potensiale og talent. NÄr man er 26 kan man ikke lenger flyte pÄ talent. NÄ er han en veteran i klubben. Men lever han opp til det som forventes av en veteran? Jeg synes ikke det. Jeg mÄ virkelig vri hodet for Ä komme pÄ noe vettugt fra Beckfords munn.

PÄ meg virker det som det skorter noe mentalt. Men hvis han scorer et par mÄl pÄ lÞrdag skal jeg aldri mer klage. Det vil vÊre et nytt gjennombrudd for gutten. Da mÄ han gjerne forsvinne til Everton. Og pengene. Men om han kommer sÊrlig langt sportslig er jeg ikke sikker pÄ. Fordi jeg ikke blir klok pÄ karrieren hans.
Loggført

Masinga, medl.nr. 1250
gill
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #19 på: Mai 04, 2010, 09:49:32 »

Clarke, Jones, Davison, Viduka, Chapman, Keane, Jordan, Hankin, Shutt, Fowler og Mc Niven & Mac Kenzie....  vet jeg provoserer, men det er noe med den guttens `kropps- sprĂ„k som ikke tiltaler meg- han er "for full av seg sjĂžl!"

Scorer han & bidrar pÄ lÞrdag- sÄ skal jeg love Ä huske han fra denne tiden i L1 da1 Gliser
Carl Shutt??? Ikke enig det. Han var slettes ingen stor spiss spĂžr du meg.
Loggført

David Harle
I stallen
**

Vis profil
« Svar #20 på: Mai 04, 2010, 09:54:58 »

Tja. Scoret hat-trick i debuten mot Bournmouth og avgjorde omkampen mot Stutgart pÄ Nou Camp.
Loggført
nord
I stallen
**

Vis profil WWW
« Svar #21 på: Mai 04, 2010, 10:26:36 »

HĂ„per virkelig at han fĂ„r succes i Everton  Glad fĂžler absolut ingen bitterhed overfor Beckford  Blunker
Loggført

Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #22 på: Mai 04, 2010, 10:36:20 »

Ikke i nĂŠrheten av Ă„ vĂŠre god nok for Premier League. God bakrommsspiss for all del, men alt det andre tekniske og taktiske mangler i Jermaines kropp og hode. Taper nĂŠr sagt (fremdeles) alt av dueller f.eks.

En spiss i Premier League, ihvertfall pÄ Everton og de andre hardtkjempende lagene, mÄ kunne noe mer enn Ä lÞpe ballen i mÄl alene med keeper.

OppfĂžrt seg som en dritt etter kampen mot scum, fortjener i mine Ăžyne ingen lykkeĂžnskninger.
Loggført
Borge
I stallen
**

Vis profil
« Svar #23 på: Mai 04, 2010, 10:37:53 »

Han mĂ„ jo ha visse kvaliteter for Ă„ score sĂ„ mye mĂ„l som han har gjort de siste Ă„rene, og at han da ikke sĂžker nye utfordringer hadde vĂŠrt merkelig. SĂ„ kan vi mene at han burde fĂžlge Leeds opp en divisjon og prĂžve seg der, men for alle del; Hvem hadde ikke sagt ja til Ă„ prĂžve seg i PL hvis muligheten bĂžd seg?Hæ
SÄ fÄr fremtiden vise om han duger pÄ dette nivÄet, Ä mene sÄ mye om dette nÄ er jo ren gjetting. Jeg Þnsker han iallefall lykke til.
Loggført

Borge
Joe Jordan
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #24 på: Mai 04, 2010, 10:58:39 »

Seff ingenting Ä si pÄ at Beckford Þnsker Ä prÞve seg pÄ Þverste nivÄ, det skulle egentlig bare mangle. Det er til tider litt vanskelig Ä like mannen, men han har vÊrt en notorisk scoringsmaskin i 3 Är nÄ.

Sammen med en midtbane som leverer presise gjenombruddspasninger tror jeg han kan gjÞre det bra. Det er liten vits i Ä bruke de minuttene mot Charlton som eksempel, der var jo midtbanen HELT fravÊrende den perioden han var innpÄ.
Loggført

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #25 på: Mai 04, 2010, 11:06:24 »

Tror Leeds som klubb og lag/tropp tjener pÄ at Beckford drar videre etter siste offisielle kamp denne sesongen (som forhÄpentligvis blir 8.mai). Han er definitivt ingen Lucas Radebe hva gjelder klubbfÞlelse, det er alle enige om, og det har vÊrt sÄpass mye fuzz rundt han at det er sannsynlig at det kan ha hatt negativ innvirkning pÄ laget i perioder.

Jeg vil Þnske ham lykke til og takk for de mange og flotte mÄlene han har gjort, men han vil aldri komme hÞyt pÄ min liste over spillere som jeg mener virkelig har vÊrt respekterte "klubb-spillere" for Leeds United.
Loggført
torivar
Gjest
« Svar #26 på: Mai 04, 2010, 12:27:13 »

Carl Shutt??? Ikke enig det. Han var slettes ingen stor spiss spĂžr du meg.

Just for the record: Carl Shutt var en meget positiv person Ä ha i klubben selv om han ikke var den helt store spissen, men Lee Chapman hadde VELDIG god hjelp fra Shutt de sesongene han bÞttet inn med mÄl.
Loggført
Totto
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #27 på: Mai 04, 2010, 12:42:42 »

Thomas Brolin var/ble ogsÄ en STOR spiss...
Loggført

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum
hallghel
Fast pÄ A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #28 på: Mai 04, 2010, 15:50:20 »

Ja, spesielt stor rundt midjen......
Loggført

Super-Leeds since 1968
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #29 på: Mai 04, 2010, 15:56:38 »

Ja, spesielt stor rundt midjen......

Det jeg husker best fra Brolins debut var en fandenivolsk spurt med en gang han kom ble byttet inn. Tror han fikk hold pronte............ Gliser
« Siste redigering: Mai 04, 2010, 15:58:36 av berlin » Loggført
Sider: [1] 2 3 ... 5
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |