|
testo
|
 |
« Svar #30 på: Mai 01, 2010, 18:06:44 » |
|
Resultater fra tidligere mĂžter 27.10.09 12. runde League One 2009-2010 Bristol Rovers 0-4 Leeds United 07.03.09 36. runde League One 2008-2009 Bristol Rovers 2-2 Leeds United 30.08.08 4. runde League One 2008-2009 Leeds United 2-2 Bristol Rovers 22.12.07 21. runde League One 2007-2008 Leeds United 1-0 Bristol Rovers 14.09.07 6. runde League One 2007-2008 Bristol Rovers 0-3 Leeds United
Formtabell, siste 6 kamper Lag V U T + - Leeds United hjemme 3 1 2 9 7 Leeds United borte 2 0 4 8 7 Bristol Rovers hjemme 2 2 2 6 11 Bristol Rovers borte 2 0 4 8 10
Statistikk innbyrdes (alle turneringer) Stadion Leeds United Uavgjort Bristol Rovers + - Elland Road 1 1 0 3 2 Memorial Stadium 2 1 0 9 2 Total 3 2 0 12 4
|
|
|
|
|
Loggført
|
I have faith, and we will promote this year as well.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
lowfields
|
 |
« Svar #31 på: Mai 01, 2010, 18:08:04 » |
|
Surt med tap i dag men vi stÄr ikke verre stilt en hva vi gjorde kl 1600 i dag! Gleder meg nÄ noe sinnsykt til dramaet som skal oppleves ringside pÄ ER neste lÞrdag og jeg kan love en ting; NÄr kampen mot BR er vunnet kommer jeg personlig til Ä storme banen!!!
Ăkke det farlig a  Vet ikke, har ikke gjort det fĂžr  Tror det vil bli vanskelig og IKKE bli dratt med i stormen ut pĂ„ banen til lĂžrdag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #32 på: Mai 01, 2010, 18:09:13 » |
|
Surt med tap i dag men vi stÄr ikke verre stilt en hva vi gjorde kl 1600 i dag! Gleder meg nÄ noe sinnsykt til dramaet som skal oppleves ringside pÄ ER neste lÞrdag og jeg kan love en ting; NÄr kampen mot BR er vunnet kommer jeg personlig til Ä storme banen!!!
Ăkke det farlig a  Vet ikke, har ikke gjort det fĂžr  Tror det vil bli vanskelig og IKKE bli dratt med i stormen ut pĂ„ banen til lĂžrdag. Ikke glem autograf blokka da 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #33 på: Mai 01, 2010, 18:10:20 » |
|
Det var fiske bÄten som kom inn til BodÞ etter 1 mnd. pÄ fiskefeltet og deksgutten roper opp til jenten som stÄr pÄ kaien i det bÄten er i ferd med Ä ligge til: Hei du, skal vi k***le? Jenten svarer: Hadd ikkje tÊnkt det, men no har du overtalt mÊ!
Jada, offtoppikk men jeg har drukket Ăžl!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #34 på: Mai 01, 2010, 18:12:54 » |
|
Ăkke det farlig a  Vet ikke, har ikke gjort det fĂžr  Tror det vil bli vanskelig og IKKE bli dratt med i stormen ut pĂ„ banen til lĂžrdag. Ikke glem autograf blokka da  Autografer driter jeg i, skal bare ha med meg litt gress jeg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #35 på: Mai 01, 2010, 18:17:53 » |
|
Skrekkscenario: en overtent Beckford fÄr sjansen fra start, og svarer med et idiotisk rÞdt kort tidlig i kampen.
Javisst. Bare fjern Beckford fra Leeds sÄ fort som mulig! Han er alltid en dum drid som bare lager problemer og smiler og er glad etter kamper vi har tapt. Han skaper aldri sjanser og scorer aldri mÄl! Vi bÞr mye heller ha spillere som lÞper hele kampen og blÞr for drakta og ikke eier ballfÞlelse og spesialegenskaper! Det er virkelig oppskriften pÄ et spennende lag! ? Bla i Beckford-trÄden, du. Har alltid forsvart Beckford. Men at en overtent Beckford tuller det til i siste kamp for klubben ville jo vÊrt typisk. ForsÄvidt sant. Regnet med du var en av de vanlige... Legger meg flat!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Same
|
 |
« Svar #36 på: Mai 01, 2010, 18:18:41 » |
|
Hvis Leeds hadde rykka opp i dag, og storma banen pÄ The Valley. Kunne vi ikke teknisk sett da fÄtt straff om at vi mÄtte ha spilt uten tilskuere mot Bristol nÄ neste helg?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #37 på: Mai 01, 2010, 19:25:00 » |
|
Ăkke det farlig a  Vet ikke, har ikke gjort det fĂžr  Tror det vil bli vanskelig og IKKE bli dratt med i stormen ut pĂ„ banen til lĂžrdag. Ikke glem autograf blokka da  Autografer driter jeg i, skal bare ha med meg litt gress jeg  Ikke glem Ă„ behandle det pĂ„ riktig mĂ„te nĂ„r du kommer hjem, med tanke pĂ„ Ă„ tĂžrke det riktig. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
GeirO
|
 |
« Svar #38 på: Mai 01, 2010, 19:39:16 » |
|
Ganske jevnt foran siste runde: Taper vi og Charlton, og Millwall og Swindon spiller uavgjort, behĂžver bare Hudds Ă„ slĂ„ Exeter med 6 mĂ„l, og de kaprer 2.plassen  Fem lag har muligheten for Ă„ ta 2.plassen. MEGET spent pĂ„ hvordan matchen pĂ„ ER blir Ă„ utvikle seg. Skrekkscenarioet er jo at vi ligger og presser og presser og aldri fĂ„r mĂ„l, mens Rovers scorer pĂ„ sin eneste kontring. DrĂžmmescenariet er jo at Leeds fĂ„r et par kjappe mĂ„l, Rovers gir opp, og vi vinner 5-0. Siste scenariet er kanskje mest sannsynlig, siden Rovers ikke har mye Ă„ spille for. MEN, jeg har opplevd sĂ„ ofte at favorittlaget mitt har presset og presset og presset og presset og presset og tapt (evt. 0-0). Derfor er jeg ikke sikker pĂ„ at det gĂ„r som vi alle hĂ„per pĂ„. OgsĂ„ basert pĂ„ at Leeds er et lag som ikke lykkes nĂ„r det gjelder (med 3-4 historiske unntak). Men jeg HĂ
PER (og tror)! ...tror jeg....
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
|
hallghel
|
 |
« Svar #39 på: Mai 01, 2010, 21:24:26 » |
|
Jeg tror det Ä score det fÞrste mÄlet blir uhyre viktig, for jeg er redd for at nervene vil ligge i knuter utenpÄ drakta hos de som skal utpÄ ER mot Bristol Rovers. Blir vi liggende Ä stange mot Rovers sitt forsvar uten Ä fÄ uttelling og (Gud forby) fÄr et mÄl imot, er jeg redd for at vi snubler pÄ mÄlstreken for n'te gang.
En gang mÄ det jo bli slutt pÄ denne serien av "snubletrÄder" som vi ikke evner Ä unngÄ. Jeg satser pÄ at det skjer nÄ, til neste helg. Vi er gode nok dersom nervene holdes under kontroll.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Super-Leeds since 1968
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #40 på: Mai 01, 2010, 23:17:10 » |
|
Jeg tror det Ä score det fÞrste mÄlet blir uhyre viktig, for jeg er redd for at nervene vil ligge i knuter utenpÄ drakta hos de som skal utpÄ ER mot Bristol Rovers. Blir vi liggende Ä stange mot Rovers sitt forsvar uten Ä fÄ uttelling og (Gud forby) fÄr et mÄl imot, er jeg redd for at vi snubler pÄ mÄlstreken for n'te gang.
En gang mÄ det jo bli slutt pÄ denne serien av "snubletrÄder" som vi ikke evner Ä unngÄ. Jeg satser pÄ at det skjer nÄ, til neste helg. Vi er gode nok dersom nervene holdes under kontroll.

|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #41 på: Mai 01, 2010, 23:46:08 » |
|
20-03-2010 League One W Yeovil Town 0 - 3 Bristol Rovers 27-03-2010 League One W Bristol Rovers 4 - 3 Southend United 02-04-2010 League One L Carlisle United 3 - 1 Bristol Rovers 05-04-2010 League One W Bristol Rovers 1 - 0 Milton Keynes Dons 10-04-2010 League One L Oldham Athletic 2 - 1 Bristol Rovers 13-04-2010 League One L Bristol Rovers 1 - 5 Southampton 17-04-2010 League One D Bristol Rovers 0 - 0 Brentford 24-04-2010 League One L Brighton & Hove Albion 2 - 1 Bristol Rovers 01-05-2010 League One L Bristol Rovers 0 - 3 Norwich City 08-05-2010 League One Leeds United 16 : 00 Bristol RoversDenne blir ogsĂ„ RĂD...Sikker i min sak.....Vinner vi ikke denne kampen skal jeg gĂ„ pĂ„ vannet 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Frode
|
 |
« Svar #42 på: Mai 02, 2010, 09:03:16 » |
|
Enig. Og jeg tror nervÞsiteten tar spillerne mer jo lengre tid det gÄr fÞr det forlÞsende mÄlet. Tror nesten vi trenger en scoring fÞr vi runder 20 minutter, DA kan det fort komme mange flere. GÄr vi til pause med 0-0 tror jeg historien innhenter oss ... igjen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #43 på: Mai 02, 2010, 11:09:57 » |
|
PÊra mÄ spille... han har vanvittig fart!! NÄr han kom inn bel det mer trykk fremover.
Hva med
Higgs
Bromby Naylor Collins Parker
Kilkenny
Gradel Snoddy Watt
Becchio Beckford
Her er det attacking power sÄ det holder...
BR vil ha 5 offensive spillere Ă„ forholde deg til, pluss Parker som kommer frem og passningene til Kilkenny.. GENIALT
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leif Egil
|
 |
« Svar #44 på: Mai 02, 2010, 11:33:19 » |
|
Om jeg ikke regner helt feil kan vi faktisk rykke opp selv med tap. Om vi taper med 1 mÄl (vi taper ikke - men hvis...), Charlton ikke vinner og millwall og swindon spiller uavgjort er vi likevel foran millwall og swindon pÄ mÄlforskjell. MÄlforskjellen er lik - men vi har scoret flere enn millwall. Men om det skulle bli 3-3 eller noe slikt mellom millwall og swindon er millwall foran.... Mye om og men - det enkleste er at vi knuser Bristol Rovers..... MOT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Leechap
I stallen

1992
|
 |
« Svar #45 på: Mai 02, 2010, 12:02:04 » |
|
PÊra mÄ spille... han har vanvittig fart!! NÄr han kom inn bel det mer trykk fremover.
Hva med
Higgs
Bromby Naylor Collins Parker
Kilkenny
Gradel Snoddy Watt
Becchio Beckford
Her er det attacking power sÄ det holder...
BR vil ha 5 offensive spillere Ă„ forholde deg til, pluss Parker som kommer frem og passningene til Kilkenny.. GENIALT
Lagoppstillingen sendes direkte og usensurert over til dommerpanelet, klart for avspark pÄ ER 8. mai. Situasjonen nÄ ligner mye pÄ den i 1990 opprykkskampen til nivÄ 1. Sto da pÄ ER den 24. februar og sÄ Leeds spille uavgjort 2-2 mot WBA, etter Ä ha ledet 2-0 langt inne i 2. omgang. Camara og Chapman scoret for oss i 1. omgang. Det var masse nerver ogsÄ pÄ den tiden. Opprykket var faktisk fÞrst klart i siste serierunde. Da vi senere vant det gjeve seriemesterskapet pÄ Þverste nivÄ, fikk jeg signert trÞye med navnet til alle heltene. Hvilken opplevelse bare det Ä fÄ en slik trÞye . . .
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 02, 2010, 12:23:20 av Leechap »
|
Loggført
|
|
|
|
|
GeirO
|
 |
« Svar #46 på: Mai 02, 2010, 12:25:15 » |
|
Om jeg ikke regner helt feil kan vi faktisk rykke opp selv med tap. Om vi taper med 1 mÄl (vi taper ikke - men hvis...), Charlton ikke vinner og millwall og swindon spiller uavgjort er vi likevel foran millwall og swindon pÄ mÄlforskjell. MÄlforskjellen er lik - men vi har scoret flere enn millwall. Men om det skulle bli 3-3 eller noe slikt mellom millwall og swindon er millwall foran.... Mye om og men - det enkleste er at vi knuser Bristol Rovers..... MOT!
Jo,da. Bare ikke Hudds vinner stort og tar 2.plassen..... FÞler lÞrdagens kamp blir den fÞrste av fire mulige cupfinaler. Vinner vi fÞrste cupfinale er sesongen over. GjÞr vi det ikke er play-off sannsynlig. Da er det viktig at vi vinner fjerde og siste cupfinale pÄ Wembley (tredje play-off-kamp) 
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
|
nord
|
 |
« Svar #47 på: Mai 02, 2010, 12:59:17 » |
|
Denne kamp mÄ det vÊre Leeds som afgÞr hvad skal ske med oprykning! Vi kan ikke forvente at andre skal gÞre det for os!  . Dette er en fantastiskt mulighed -vi skal bare vinde! SelvfÞlgelig vinder Leeds hjemme mod Bristol City pÄ et udsolgt station!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
snoddy
|
 |
« Svar #48 på: Mai 02, 2010, 13:08:06 » |
|
Har faktisk aldri vĂŠrt sĂ„ sikker pĂ„ seier fĂžr! Grattis med opprykket Gutter!!!!! SKĂ
L 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
The Magnificents
|
 |
« Svar #49 på: Mai 02, 2010, 13:09:05 » |
|
ditta skal gÄ vegen vÄr! eit Är til i denne divisjonen og eg spyr!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds Leeds Leeds!!
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #50 på: Mai 02, 2010, 15:16:22 » |
|
Higgs Bromby - Naylor - Collins - Parker (Johnson) Snodgrass - Kilkenny - Howson - Watt Becchio - Gradel
Reservar: Ankergren, Hughes, (Johnson), Beckford, McSheffrey, Grella, Doyle
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #51 på: Mai 02, 2010, 16:29:03 » |
|
Denne kamp mÄ det vÊre Leeds som afgÞr hvad skal ske med oprykning! Vi kan ikke forvente at andre skal gÞre det for os!  . Dette er en fantastiskt mulighed -vi skal bare vinde! SelvfÞlgelig vinder Leeds hjemme mod Bristol City pÄ et udsolgt station!!  SelvfÞlgelig. SkjÞnner ikke at det skal kunne herske sÄ mye som et fnugg av tvil om at Leeds aldri kan rote det til i en sÄ viktig kamp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Peters
|
 |
« Svar #52 på: Mai 02, 2010, 16:35:04 » |
|
Denne kamp mÄ det vÊre Leeds som afgÞr hvad skal ske med oprykning! Vi kan ikke forvente at andre skal gÞre det for os!  . Dette er en fantastiskt mulighed -vi skal bare vinde! SelvfÞlgelig vinder Leeds hjemme mod Bristol City pÄ et udsolgt station!!  SelvfÞlgelig. SkjÞnner ikke at det skal kunne herske sÄ mye som et fnugg av tvil om at Leeds aldri kan rote det til i en sÄ viktig kamp. Hvis vi vinner pÄ lÞrdag sÄ blir det mot Rovers og ikke City... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #53 på: Mai 02, 2010, 18:51:49 » |
|
Teoretisk sett kan vi rykke opp med tap, skrives det her. Det er riktig, men jeg er 100% overbevist om at minst et av de de 3 lagene Charlton, Swindon eller Millwall tar 3 poeng i siste serierunde.
Uavgjort holder for Ä holde Hudds og Charlton (pÄ mÄldiff) bak oss, men jeg er rimelig sikker pÄ at det ikke blir uavgjort i kampen Millwall-Swindon. Skulle det stÄ uavgjort i den kampen rundt 80 minutter, kan man vÊre sikkert pÄ at begge lag kaster alle kluter til med det som kan krype og gÄ av offensive krefter, for uavgjort tjener ingen. I teorien kan millwall rykke opp med uavgjort om de fÞler seg sikre pÄ at Leeds taper, men da mÄ vi nok (som Millwall mot Tranmere) ligger under med minst 2 mÄl ved ca 75-80 minutter.
Regn med et vanvittig stormlÞp mot Rovers-mÄlet fra start, og sÄ fÄr vi hÄpe at ikke blir helt hawai, men at det gir rask uttelling. Leeds har jo ellers gang pÄ gang vist at de er nÞdt til Ä drepe en kamp for ikke Ä pisse i buksa, sÄ det er Ä hÄpe at mÄlene virkelig renner inn i RoversmÄlet.
Vi bare skal opp i Ă„r og det MĂ
skje 8.mai, ellers kommer alle psykiatriske institusjoner i Norge til Ă„ bli overfyllt av Leeds-fans. Personlig regner jeg med minst 6 mnd rekonvalens.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 03, 2010, 09:54:32 av berlin »
|
Loggført
|
|
|
|
|
tobn pÄ tur
|
 |
« Svar #54 på: Mai 02, 2010, 19:00:20 » |
|
Higgs Hughes - Bromby - Collins - Parker Gradel - Kilkenny - Howson - Watt Becchio - Beckford
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Stephenjazz
|
 |
« Svar #55 på: Mai 02, 2010, 19:38:02 » |
|
Har faktisk aldri vĂŠrt sĂ„ sikker pĂ„ seier fĂžr! Grattis med opprykket Gutter!!!!! SKĂ
L  Har du ikke lÊrt etter 3 Är at man aldri kan kasere inn en seier pÄ forskudd, da gÄr det alltid skeis!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det blir aldri umoderne Ă„ vinne
|
|
|
|
stian94
|
 |
« Svar #56 på: Mai 02, 2010, 19:48:26 » |
|
Higgs Hughes - Bromby - Collins - Parker Gradel - Kilkenny - Howson - Watt Becchio - Beckford
stĂžttes!
|
|
|
|
|
Loggført
|
SJ
|
|
|
|
Here we go again
|
 |
« Svar #57 på: Mai 02, 2010, 19:53:09 » |
|
Regner med Leeds drar denne kampen i land pga tidligere erfaring samt roen i laget og blandt supporterne!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ăivind, since 1962.
|
|
|
|
Leif Egil
|
 |
« Svar #58 på: Mai 02, 2010, 19:54:05 » |
|
Teoretisk sett kan vi rykke opp med tap, skrive det her. Det er riktig, men jeg er 100% overbevist om at minst et av de de 3 lagene Charlton, Swindon eller Millwall tar 3 poeng i siste serierunde. Uavgjort holder for Ă„ holde Hudds og Charlton (pĂ„ mĂ„ldiff) bak oss, men jeg er rimelig sikker pĂ„ at det ikke blir uavgjort i kampen Millwall-Swindon. Skulle det stĂ„ uavgjort i den kampen rundt 80 minutter, kan man vĂŠre sikkert pĂ„ at begge lag kaster alle kluter til med det som kan krype og gĂ„ av offensive krefter, for uavgjort tjener ingen. I teorien kan millwall rykke opp med uavgjort om det fĂžler seg sikre pĂ„ at Leeds taper, men da mĂ„ vi nok (som millwall) ligger under med minst 2 mĂ„l ved ca 75-80 minutter. Regn med et vanvittig stormlĂžp mot Rovers-mĂ„let fra start, og sĂ„ fĂ„r vi hĂ„pe at ikke blir helt hawai, men at det gir rask uttelling. Leeds har jo ellers gang pĂ„ gang vist at de er nĂždt til Ă„ drepe en kamp for ikke Ă„ pisse i buksa, sĂ„ de er Ă„ hĂ„pe at mĂ„lene virkelig renner inn i RoversmĂ„let. Vi bare skal opp i Ă„r og det MĂ
skje 8.mai, ellers kommer alle psykiatriske institusjoner i Norge bli overfyllt av Leeds-fans. Personlig regner jeg med minst 6 mnd rekonvalens. Bare seks mÄneder  Sterk psyke du 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LEO
|
 |
« Svar #59 på: Mai 02, 2010, 19:58:06 » |
|
Howson skal selvfĂžlgelig erstattet med Johnsen sentralt.
Grayson gjorde feil med Ă„ ikke starte med Watt og Beckford.
Jeg hĂ„per han NĂ
har lÊrt. Problemet vÄrt de siste mÄnedene er at vÄr boss ikke har klart Ä sette en fÞrste elver.
Samt at vi gjorde en kardinal feil med Ä ikke kjÞpe inn en en General pÄ midtbanen i januar. Men som vi vet, Bates skal bare ha, men ikke betale noe. Det blir det som oftes ikke noe greie pÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|