The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 10, 2012, 02:42:10 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4 ... 34
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010  (Lest 21831 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #30 på: Mai 01, 2010, 18:06:44 »

Resultater fra tidligere mĂžter
27.10.09    12. runde    League One 2009-2010    Bristol Rovers    0-4    Leeds United    
07.03.09    36. runde    League One 2008-2009    Bristol Rovers    2-2    Leeds United    
30.08.08    4. runde    League One 2008-2009    Leeds United    2-2    Bristol Rovers    
22.12.07    21. runde    League One 2007-2008    Leeds United    1-0    Bristol Rovers    
14.09.07    6. runde    League One 2007-2008    Bristol Rovers    0-3    Leeds United

Formtabell, siste 6 kamper
Lag                             V    U    T    +    -
Leeds United hjemme    3    1    2    9    7
Leeds United borte        2    0    4    8    7
Bristol Rovers hjemme    2    2    2    6    11
Bristol Rovers borte         2    0    4    8    10

Statistikk innbyrdes (alle turneringer)
Stadion                   Leeds United    Uavgjort    Bristol Rovers    +    -
Elland Road                    1                  1             0            3    2
Memorial Stadium            2                  1             0            9    2
Total                            3                   2              0           12  4

Loggført

I have faith, and we will promote this year as well.

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
lowfields
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #31 på: Mai 01, 2010, 18:08:04 »

Surt med tap i dag men vi stÄr ikke verre stilt en hva vi gjorde kl 1600 i dag! Gleder meg nÄ noe sinnsykt til dramaet som skal oppleves ringside pÄ ER neste lÞrdag og jeg kan love en ting; NÄr kampen mot BR er vunnet kommer jeg personlig til Ä storme banen!!!

Ække det farlig a Osteaktig

Vet ikke, har ikke gjort det fĂžr Gliser
Tror det vil bli vanskelig og IKKE bli dratt med i stormen ut pÄ banen til lÞrdag.
Loggført

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #32 på: Mai 01, 2010, 18:09:13 »

Surt med tap i dag men vi stÄr ikke verre stilt en hva vi gjorde kl 1600 i dag! Gleder meg nÄ noe sinnsykt til dramaet som skal oppleves ringside pÄ ER neste lÞrdag og jeg kan love en ting; NÄr kampen mot BR er vunnet kommer jeg personlig til Ä storme banen!!!

Tror det vil bli vanskelig og IKKE bli dratt med i stormen ut pÄ banen til lÞrdag.

Ikke glem autograf blokka da  Osteaktig Osteaktig Osteaktig Osteaktig Osteaktig
Loggført

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #33 på: Mai 01, 2010, 18:10:20 »

Det var fiske bÄten som kom inn til BodÞ etter 1 mnd. pÄ fiskefeltet og deksgutten roper opp til jenten som stÄr pÄ kaien i det bÄten er i ferd med Ä ligge til: Hei du, skal vi k***le? Jenten svarer: Hadd ikkje tÊnkt det, men no har du overtalt mÊ!

Jada, offtoppikk men jeg har drukket Ăžl!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #34 på: Mai 01, 2010, 18:12:54 »

Autografer driter jeg i, skal bare ha med meg litt gress jeg Kult
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #35 på: Mai 01, 2010, 18:17:53 »

Skrekkscenario:  en overtent Beckford fĂ„r sjansen fra start, og svarer med et idiotisk rĂždt kort tidlig i kampen.
Javisst. Bare fjern Beckford fra Leeds sÄ fort som mulig! Han er alltid en dum drid som bare lager problemer og smiler og er glad etter kamper vi har tapt. Han skaper aldri sjanser og scorer aldri mÄl! Vi bÞr mye heller ha spillere som lÞper hele kampen og blÞr for drakta og ikke eier ballfÞlelse og spesialegenskaper! Det er virkelig oppskriften pÄ et spennende lag!
?  Bla i Beckford-trĂ„den, du.  Har alltid forsvart Beckford. Men at en overtent Beckford tuller det til i siste kamp for klubben ville jo vĂŠrt typisk.
ForsÄvidt sant. Regnet med du var en av de vanlige... Legger meg flat!
Loggført
Same
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #36 på: Mai 01, 2010, 18:18:41 »

Hvis Leeds hadde rykka opp i dag, og storma banen pÄ The Valley. Kunne vi ikke teknisk sett da fÄtt straff om at vi mÄtte ha spilt uten tilskuere mot Bristol nÄ neste helg?
Loggført
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #37 på: Mai 01, 2010, 19:25:00 »

Autografer driter jeg i, skal bare ha med meg litt gress jeg Kult

Ikke glem Ä behandle det pÄ riktig mÄte nÄr du kommer hjem, med tanke pÄ Ä tÞrke det riktig. Blunker
Loggført

Terje
GeirO
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #38 på: Mai 01, 2010, 19:39:16 »

Ganske jevnt foran siste runde:

Taper vi og Charlton, og Millwall og Swindon spiller uavgjort, behÞver bare Hudds Ä slÄ Exeter med 6 mÄl, og de kaprer 2.plassen Sjokkert

Fem lag har muligheten for Ă„ ta 2.plassen.

MEGET spent pÄ hvordan matchen pÄ ER blir Ä utvikle seg. Skrekkscenarioet er jo at vi ligger og presser og presser og aldri fÄr mÄl, mens Rovers scorer pÄ sin eneste kontring. DrÞmmescenariet er jo at Leeds fÄr et par kjappe mÄl, Rovers gir opp, og vi vinner 5-0.

Siste scenariet er kanskje mest sannsynlig, siden Rovers ikke har mye Ă„ spille for.
MEN, jeg har opplevd sÄ ofte at favorittlaget mitt har presset og presset og presset og presset og presset og tapt (evt. 0-0). Derfor er jeg ikke sikker pÄ at det gÄr som vi alle hÄper pÄ. OgsÄ basert pÄ at Leeds er et lag som ikke lykkes nÄr det gjelder (med 3-4 historiske unntak).

Men jeg HÅPER (og tror)!

...tror jeg....
Loggført

MOT
hallghel
Fast pÄ A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #39 på: Mai 01, 2010, 21:24:26 »

Jeg tror det Ă„ score det fĂžrste mĂ„let blir uhyre viktig, for jeg er redd for at nervene vil ligge i knuter utenpĂ„ drakta hos de som skal utpĂ„ ER mot Bristol Rovers. Blir vi liggende Ă„ stange mot Rovers sitt forsvar uten Ă„ fĂ„ uttelling og (Gud forby) fĂ„r et mĂ„l imot, er jeg redd for at vi snubler pĂ„ mĂ„lstreken for n'te gang.

En gang mĂ„ det jo bli slutt pĂ„ denne serien av "snubletrĂ„der" som vi ikke evner Ă„ unngĂ„. Jeg satser pĂ„ at det skjer nĂ„, til neste helg. Vi er gode nok dersom nervene holdes under kontroll.
Loggført

Super-Leeds since 1968
Alta-White

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #40 på: Mai 01, 2010, 23:17:10 »

Jeg tror det Ä score det fÞrste mÄlet blir uhyre viktig, for jeg er redd for at nervene vil ligge i knuter utenpÄ drakta hos de som skal utpÄ ER mot Bristol Rovers. Blir vi liggende Ä stange mot Rovers sitt forsvar uten Ä fÄ uttelling og (Gud forby) fÄr et mÄl imot, er jeg redd for at vi snubler pÄ mÄlstreken for n'te gang.

En gang mĂ„ det jo bli slutt pĂ„ denne serien av "snubletrĂ„der" som vi ikke evner Ă„ unngĂ„. Jeg satser pĂ„ at det skjer nĂ„, til neste helg. Vi er gode nok dersom nervene holdes under kontroll.
Øyerulling
Loggført
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #41 på: Mai 01, 2010, 23:46:08 »

20-03-2010   League One   
W
   Yeovil Town   0 - 3   Bristol Rovers

27-03-2010   League One   
W
   Bristol Rovers   4 - 3   Southend United

02-04-2010   League One   
L
   Carlisle United   3 - 1   Bristol Rovers

05-04-2010   League One   
W
   Bristol Rovers   1 - 0   Milton Keynes Dons

10-04-2010   League One   
L
   Oldham Athletic   2 - 1   Bristol Rovers      
13-04-2010   League One   
L
   Bristol Rovers   1 - 5   Southampton      
17-04-2010   League One   

D
   Bristol Rovers   0 - 0   Brentford      
24-04-2010   League One   
L
   Brighton & Hove Albion   2 - 1   Bristol Rovers      
01-05-2010   League One   
L
   Bristol Rovers   0 - 3   Norwich City

08-05-2010   League One      Leeds United   16 : 00   Bristol Rovers
Denne blir ogsÄ RØD...Sikker i min sak.....Vinner vi ikke denne kampen skal jeg gÄ pÄ vannet Osteaktig
Loggført

Terje
Frode
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #42 på: Mai 02, 2010, 09:03:16 »

Jeg tror det Ä score det fÞrste mÄlet blir uhyre viktig, for jeg er redd for at nervene vil ligge i knuter utenpÄ drakta hos de som skal utpÄ ER mot Bristol Rovers. Blir vi liggende Ä stange mot Rovers sitt forsvar uten Ä fÄ uttelling og (Gud forby) fÄr et mÄl imot, er jeg redd for at vi snubler pÄ mÄlstreken for n'te gang.

Enig. Og jeg tror nervĂžsiteten tar spillerne mer jo lengre tid det gĂ„r fĂžr det forlĂžsende mĂ„let.  Tror nesten vi trenger en scoring fĂžr vi runder 20 minutter, DA kan det fort komme mange flere. GĂ„r vi til pause med 0-0 tror jeg historien innhenter oss ... igjen.
Loggført

jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #43 på: Mai 02, 2010, 11:09:57 »

PÊra mÄ spille... han har vanvittig fart!! NÄr han kom inn bel det mer trykk fremover.

Hva med

Higgs

Bromby            Naylor             Collins          Parker

Kilkenny

Gradel                 Snoddy              Watt

Becchio                 Beckford

Her er det attacking power sÄ det holder...

BR vil ha 5 offensive spillere Ă„ forholde deg til, pluss Parker som kommer frem og passningene til Kilkenny.. GENIALT
Loggført
Leif Egil
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #44 på: Mai 02, 2010, 11:33:19 »

Om jeg ikke regner helt feil kan vi faktisk rykke opp selv med tap.
Om vi taper med 1 mÄl (vi taper ikke - men hvis...), Charlton ikke vinner og millwall og swindon spiller uavgjort er vi likevel foran millwall og swindon pÄ mÄlforskjell. MÄlforskjellen er lik - men vi har scoret flere enn millwall. Men om det skulle bli 3-3 eller noe slikt mellom millwall og swindon er millwall foran.... Mye om og men - det enkleste er at vi knuser Bristol Rovers..... MOT!
Loggført

Leechap
I stallen
**

1992

Vis profil
« Svar #45 på: Mai 02, 2010, 12:02:04 »

PÊra mÄ spille... han har vanvittig fart!! NÄr han kom inn bel det mer trykk fremover.

Hva med

Higgs

Bromby            Naylor             Collins          Parker

Kilkenny

Gradel                 Snoddy              Watt

Becchio                 Beckford

Her er det attacking power sÄ det holder...

BR vil ha 5 offensive spillere Ă„ forholde deg til, pluss Parker som kommer frem og passningene til Kilkenny.. GENIALT

Lagoppstillingen sendes direkte og usensurert over til dommerpanelet, klart for avspark pÄ ER 8. mai.

Situasjonen nÄ ligner mye pÄ den i 1990 opprykkskampen til nivÄ 1. Sto da pÄ ER den 24. februar og sÄ Leeds spille uavgjort 2-2 mot WBA, etter Ä ha ledet 2-0 langt inne i 2. omgang. Camara og Chapman scoret for oss i 1. omgang. Det var masse nerver ogsÄ pÄ den tiden. Opprykket var faktisk fÞrst klart i siste serierunde. Da vi senere vant det gjeve seriemesterskapet pÄ Þverste nivÄ, fikk jeg signert trÞye med navnet til alle heltene. Hvilken opplevelse bare det Ä fÄ en slik trÞye . . .
« Siste redigering: Mai 02, 2010, 12:23:20 av Leechap » Loggført
GeirO
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #46 på: Mai 02, 2010, 12:25:15 »

Om jeg ikke regner helt feil kan vi faktisk rykke opp selv med tap.
Om vi taper med 1 mÄl (vi taper ikke - men hvis...), Charlton ikke vinner og millwall og swindon spiller uavgjort er vi likevel foran millwall og swindon pÄ mÄlforskjell. MÄlforskjellen er lik - men vi har scoret flere enn millwall. Men om det skulle bli 3-3 eller noe slikt mellom millwall og swindon er millwall foran.... Mye om og men - det enkleste er at vi knuser Bristol Rovers..... MOT!

Jo,da. Bare ikke Hudds vinner stort og tar 2.plassen.....

FÞler lÞrdagens kamp blir den fÞrste av fire mulige cupfinaler. Vinner vi fÞrste cupfinale er sesongen over. GjÞr vi det ikke er play-off sannsynlig. Da er det viktig at vi vinner fjerde og siste cupfinale pÄ Wembley (tredje play-off-kamp) Blunker
Loggført

MOT
nord
I stallen
**

Vis profil WWW
« Svar #47 på: Mai 02, 2010, 12:59:17 »

Denne kamp mĂ„ det vĂŠre Leeds som afgĂžr hvad skal ske med oprykning! Vi kan ikke forvente at andre skal gĂžre det for os!  Tvilende. Dette er en fantastiskt mulighed -vi skal bare vinde! SelvfĂžlgelig vinder Leeds hjemme mod Bristol City pĂ„ et udsolgt station!!  Rekker tunge
Loggført

snoddy
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #48 på: Mai 02, 2010, 13:08:06 »

Har faktisk aldri vĂŠrt sĂ„ sikker pĂ„ seier fĂžr! Grattis med opprykket Gutter!!!!! SKÅL Gliser
Loggført
The Magnificents
I stallen
**

leeds_92@hotmail.com Leeds-92
Vis profil E-post
« Svar #49 på: Mai 02, 2010, 13:09:05 »

ditta skal gÄ vegen vÄr! eit Är til i denne divisjonen og eg spyr!
Loggført

Leeds Leeds Leeds!!
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #50 på: Mai 02, 2010, 15:16:22 »

Higgs
Bromby - Naylor - Collins - Parker (Johnson)
Snodgrass - Kilkenny - Howson - Watt
Becchio - Gradel

Reservar: Ankergren, Hughes, (Johnson), Beckford, McSheffrey, Grella, Doyle
Loggført
HÄvardK
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #51 på: Mai 02, 2010, 16:29:03 »

Denne kamp mĂ„ det vĂŠre Leeds som afgĂžr hvad skal ske med oprykning! Vi kan ikke forvente at andre skal gĂžre det for os!  Tvilende. Dette er en fantastiskt mulighed -vi skal bare vinde! SelvfĂžlgelig vinder Leeds hjemme mod Bristol City pĂ„ et udsolgt station!!   Rekker tunge
SelvfÞlgelig. SkjÞnner ikke at det skal kunne herske sÄ mye som et fnugg av tvil om at Leeds aldri kan rote det til i en sÄ viktig kamp.
Loggført
Peters
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #52 på: Mai 02, 2010, 16:35:04 »

Denne kamp mĂ„ det vĂŠre Leeds som afgĂžr hvad skal ske med oprykning! Vi kan ikke forvente at andre skal gĂžre det for os!  Tvilende. Dette er en fantastiskt mulighed -vi skal bare vinde! SelvfĂžlgelig vinder Leeds hjemme mod Bristol City pĂ„ et udsolgt station!!   Rekker tunge
SelvfÞlgelig. SkjÞnner ikke at det skal kunne herske sÄ mye som et fnugg av tvil om at Leeds aldri kan rote det til i en sÄ viktig kamp.

Hvis vi vinner pĂ„ lĂžrdag sĂ„ blir det mot Rovers og ikke City...  Blunker
Loggført
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #53 på: Mai 02, 2010, 18:51:49 »

Teoretisk sett kan vi rykke opp med tap, skrives det her. Det er riktig, men jeg er 100% overbevist om at minst et av de de 3 lagene Charlton, Swindon eller Millwall tar 3 poeng i siste serierunde.

Uavgjort holder for Ä holde Hudds og Charlton (pÄ mÄldiff) bak oss, men jeg er rimelig sikker pÄ at det ikke blir uavgjort i kampen Millwall-Swindon. Skulle det stÄ uavgjort i den kampen rundt 80 minutter, kan man vÊre sikkert pÄ at begge lag kaster alle kluter til med det som kan krype og gÄ av offensive krefter, for uavgjort tjener ingen. I teorien kan millwall rykke opp med uavgjort om de fÞler seg sikre pÄ at Leeds taper, men da mÄ vi nok (som Millwall mot Tranmere) ligger under med minst 2 mÄl ved ca 75-80 minutter.

Regn med et vanvittig stormlÞp mot Rovers-mÄlet fra start, og sÄ fÄr vi hÄpe at ikke blir helt hawai, men at det gir rask uttelling. Leeds har jo ellers gang pÄ gang vist at de er nÞdt til Ä drepe en kamp for ikke Ä pisse i buksa, sÄ det er Ä hÄpe at mÄlene virkelig renner inn i RoversmÄlet.

Vi bare skal opp i Ă„r og det MÅ skje 8.mai, ellers kommer alle psykiatriske institusjoner i Norge til Ă„ bli overfyllt av Leeds-fans. Personlig regner jeg med minst 6 mnd rekonvalens.
« Siste redigering: Mai 03, 2010, 09:54:32 av berlin » Loggført
tobn pÄ tur
PĂ„ juniorlaget

MOT

Vis profil WWW
« Svar #54 på: Mai 02, 2010, 19:00:20 »

Higgs
Hughes - Bromby - Collins - Parker
Gradel - Kilkenny - Howson - Watt
Becchio - Beckford
Loggført

Stephenjazz
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #55 på: Mai 02, 2010, 19:38:02 »

Har faktisk aldri vĂŠrt sĂ„ sikker pĂ„ seier fĂžr! Grattis med opprykket Gutter!!!!! SKÅL Gliser
Har du ikke lÊrt etter 3 Är at man aldri kan kasere inn en seier pÄ forskudd, da gÄr det alltid skeis!
Loggført

Det blir aldri umoderne Ă„ vinne
stian94
I stallen
**

marching on together

leeds_pizza@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #56 på: Mai 02, 2010, 19:48:26 »

Higgs
Hughes - Bromby - Collins - Parker
Gradel - Kilkenny - Howson - Watt
Becchio - Beckford
stĂžttes!
Loggført

SJ
Here we go again
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #57 på: Mai 02, 2010, 19:53:09 »

Regner med Leeds drar denne kampen i land pga tidligere erfaring samt roen i laget og blandt supporterne!
Loggført

Øivind, since 1962.
Leif Egil
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #58 på: Mai 02, 2010, 19:54:05 »

Teoretisk sett kan vi rykke opp med tap, skrive det her. Det er riktig, men jeg er 100% overbevist om at minst et av de de 3 lagene Charlton, Swindon eller Millwall tar 3 poeng i siste serierunde.

Uavgjort holder for Ä holde Hudds og Charlton (pÄ mÄldiff) bak oss, men jeg er rimelig sikker pÄ at det ikke blir uavgjort i kampen Millwall-Swindon. Skulle det stÄ uavgjort i den kampen rundt 80 minutter, kan man vÊre sikkert pÄ at begge lag kaster alle kluter til med det som kan krype og gÄ av offensive krefter, for uavgjort tjener ingen. I teorien kan millwall rykke opp med uavgjort om det fÞler seg sikre pÄ at Leeds taper, men da mÄ vi nok (som millwall) ligger under med minst 2 mÄl ved ca 75-80 minutter.

Regn med et vanvittig stormlÞp mot Rovers-mÄlet fra start, og sÄ fÄr vi hÄpe at ikke blir helt hawai, men at det gir rask uttelling. Leeds har jo ellers gang pÄ gang vist at de er nÞdt til Ä drepe en kamp for ikke Ä pisse i buksa, sÄ de er Ä hÄpe at mÄlene virkelig renner inn i RoversmÄlet.

Vi bare skal opp i Ă„r og det MÅ skje 8.mai, ellers kommer alle psykiatriske institusjoner i Norge bli overfyllt av Leeds-fans. Personlig regner jeg med minst 6 mnd rekonvalens.

Bare seks mĂ„neder Sjokkert Sjokkert Sjokkert Sjokkert Sjokkert Sjokkert  Sterk psyke du Gliser
Loggført

LEO

PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #59 på: Mai 02, 2010, 19:58:06 »

Howson skal selvfĂžlgelig erstattet med Johnsen sentralt.

Grayson gjorde feil med Ă„ ikke starte med Watt og Beckford.

Jeg hĂ„per han NÅ har lĂŠrt.  Problemet vĂ„rt de siste mĂ„nedene er at vĂ„r boss ikke har klart Ă„ sette en fĂžrste elver.

Samt at vi gjorde en kardinal feil med Ä ikke kjÞpe inn en en General pÄ midtbanen i januar.
Men som vi vet, Bates skal bare ha, men ikke betale noe.  Det blir det som oftes ikke noe greie pĂ„.
Loggført

Sider: 1 [2] 3 4 ... 34
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |