|
Cbas10an
|
 |
« på: April 27, 2010, 20:21:23 » |
|
Noen som vet om kampen pÄ lÞrdag vises pÄ en pub eller noe i trondheim? Edit: Fant svar pÄ spÞrsmÄlet mitt.. Men oppdaterer her pÄ hvor kampen vises ettersom folk skriver inn sted pÄ sin hjemplass.. Trondheim: Three Lions Stord: BlÄ Time Kristiansund: Christian Bar Bergen: Fotballpuben ValderÞy: Kjellern til Stig-Ove (SÄ om noen trenger plass Ä se kamp pÄ ValderÞy er dette plassen) Oslo: Oslo Sportsbar BodÞ: Wembley Pub
|
|
|
|
« Siste redigering: April 29, 2010, 17:00:25 av Cbas10an »
|
Loggført
|
MOT
Joachim
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #1 på: April 27, 2010, 20:45:32 » |
|
Ikke bare pÄ en pub eller noe, men rett og slett pÄ Three Lions, Norges beste fotball-pub.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cbas10an
|
 |
« Svar #2 på: April 27, 2010, 20:47:27 » |
|
Ikke bare pÄ en pub eller noe, men rett og slett pÄ Three Lions, Norges beste fotball-pub.
Sikker? SĂ„ de viser ikke PL i stedet for?
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
Joachim
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #3 på: April 27, 2010, 20:52:20 » |
|
Sikker? SÄ de viser ikke PL i stedet for? aldri vert der, men om det stemmer som HÄvard sier at det er norges beste fotball-pub, ja da viser de ikke PL i steden for. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Cbas10an
|
 |
« Svar #4 på: April 27, 2010, 21:05:30 » |
|
Sikker? SÄ de viser ikke PL i stedet for? aldri vert der, men om det stemmer som HÄvard sier at det er norges beste fotball-pub, ja da viser de ikke PL i steden for.  Vil nok tro at de er Norges beste fotballpub ja.. Har vÊrt der et par ganger Ä sett kamp tisligere.. Men ville tro de viste City-Villa, eller Spurs-Bolton i stedet for Leeds.. Men, som sagt jeg aner ikke.. SÄ om noen kan bekrefte at det er Leeds som vises pÄ Three Lions pÄ lÞrdag hadde det vÊrt supert..
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
Joachim
|
|
|
|
tobn pÄ tur
|
 |
« Svar #5 på: April 27, 2010, 21:08:06 » |
|
PrĂžver her jeg og. Noen som vet om en pub som viser kampen i Lillehammer?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cbas10an
|
 |
« Svar #6 på: April 27, 2010, 21:21:11 » |
|
Kan bekrefte for meg selv, og andre i tr.heim at kampen vises pÄ Tree Lions.. Var inne pÄ hjemmesiden deres, og der sto det:
BIG GAME
SATURDAY 1ST OF MAY.
LEEDS VS CHARLTON
16:00
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
Joachim
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #7 på: April 27, 2010, 21:33:16 » |
|
Stord: BlÄ Time!!!!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
JacobScreek
|
 |
« Svar #8 på: April 27, 2010, 22:36:11 » |
|
ValderĂžy: Kjelleren til Stig-Ove 
|
|
|
|
|
Loggført
|
There's only ONE United - LEEDS UNITED! MOT...
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #9 på: April 27, 2010, 23:04:49 » |
|
Kan bekrefte for meg selv, og andre i tr.heim at kampen vises pÄ Tree Lions.. Var inne pÄ hjemmesiden deres, og der sto det:
BIG GAME
SATURDAY 1ST OF MAY.
LEEDS VS CHARLTON
16:00
Hmmmm..... HJEMMEKAMP FOR OSS!!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #10 på: April 28, 2010, 00:46:58 » |
|
Sikker? SÄ de viser ikke PL i stedet for? aldri vert der, men om det stemmer som HÄvard sier at det er norges beste fotball-pub, ja da viser de ikke PL i steden for.  Vil nok tro at de er Norges beste fotballpub ja.. Har vÊrt der et par ganger Ä sett kamp tisligere.. Men ville tro de viste City-Villa, eller Spurs-Bolton i stedet for Leeds.. Men, som sagt jeg aner ikke.. SÄ om noen kan bekrefte at det er Leeds som vises pÄ Three Lions pÄ lÞrdag hadde det vÊrt supert.. City - Villa trekker potensielt tjue personer. I Playofffinalen mot Doncaster var det over hundre Leedsfans pÄ 3L. Og i tillegg kan de vise minst 6 forksjelliga kamper samtidig. Ikke noe problem. Og Leeds blir prioritert. Bare synd jeg mÄ i konfirmasjon sÞr for Boknafjorden til helgen. Hvor i Sandnes eller Stavanger finner man kamp?
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Torpedo
|
 |
« Svar #11 på: April 28, 2010, 07:37:46 » |
|
Bergen: Fotballpuben
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
rogak
I stallen

White Riot!
|
 |
« Svar #12 på: April 28, 2010, 08:49:01 » |
|
Kristiansund: Christian Bar Äpner dÞrene 15.45. Leeds-priser pÄ all drikke. Ta med ren LUSK-skjorte, nyrensede negler og gode nerver  Spennende blir det uansett. Og kanskje bidrar LUSK-medlem Idar Olsen live fra The Valley.
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #13 på: April 28, 2010, 19:23:17 » |
|
Oslo?
|
|
|
|
|
Loggført
|
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a ÂŁ35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #14 på: April 28, 2010, 19:30:57 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #15 på: April 28, 2010, 22:26:22 » |
|
Oslo?
Tillater at denne ligger ute pÄ OEF ettersom dette gjelder televisionkringkasting av en av historiens viktigste Leeds kamper.  Oslo Sportsbar i Gamlebyen har bekreftet at de viser kampen. Se lokale avdelinger for nÊrmere info. http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,5901.0.html
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Cbas10an
|
 |
« Svar #16 på: April 29, 2010, 07:20:23 » |
|
 TrÄden har blitt endret litt etter jeg fikk svar pÄ spÞrsmÄlet mitt.. SÄ etterpÄ at den burde kanskje ligge et annet sted.. Menmen, man kan ikke huske alt hver eneste gang.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
Joachim
|
|
|
|
lufc86
|
 |
« Svar #17 på: April 29, 2010, 07:27:28 » |
|
Til alle Leeds-fans som studerer eller bur i Australia; Kampen blir sendt direkte pÄ fox-tel og heilt sikkert pÄ din nÊrmaste lokale pub. Les meir her for info: http://www.waccoe.com/index.php?showtopic=181610Marching on together
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Andor