The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 12, 2012, 07:39:10 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Going back to Leeds united  (Lest 514 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
kendo
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« på: April 29, 2010, 10:43:27 »

http://www.thefootballnetwork.net/main/s277/st157631.htm
Loggført

flynn
Fast på A-laget

esten@basefarm.no
Vis profil E-post
« Svar #1 på: April 29, 2010, 13:02:32 »

Fra nyere tid fortjener vel nesten Lubomir Michalik å bli nevnt i denne forbindelse. Stor helt på lån i mars og april 07, men en gedigen skuffelse etter å ha blitt hentet permanent i Januar 08.

Skulle jeg ønsket meg en av våre ex-players tilbake nå tror jeg jammen jeg hadde valgt Milner. Ærligere spiller finnes knapt i PL!
Av de mer realistiske faller jeg ned på Kilgallon, selv om han ikke har slått til helt i Sunderland enda. Han ble en stor helt i Sheff.Utd i alle fall, og kunne vært riktig medisin i midtforsvaret vårt.

Apropos Killa, vi hadde vel en sell-on-clause med Sheffield Utd, som burde gi oss 20% av salgssummen ved overgangen til S'land. Noen som vet hvor mye de betalte, og om Leeds har cashet inn sin andel av dette?

flynn
Loggført
Dorigo`s left foot
PÃ¥ juniorlaget

rkvitle@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #2 på: April 29, 2010, 15:27:15 »

Kishishev!
Loggført
Evig Pint
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #3 på: April 29, 2010, 16:34:25 »

Disse sønnene MÃ… hentes hjem  Sjokkert Sjokkert (mÃ¥ tillate oss Ã¥ drømme litt av og til, vet at ingen av disse er aktuelle per idag, og svært fÃ¥ av dem, om noen i det hele tatt, kommer til Ã¥ spille for Leeds igjen - sÃ¥ ikke ta det alt for seriøst Rekker tunge):

Jon "krykka" Woodgate: Hadde blitt emosjonelt, en av mine absolutte favoritter i Leedsdrakten, og en fantastisk god fotballspiller. Forutsetter selvfølgelig at han en vakker dag blir skadefri.

Aaron Lennon: Leedsgutt, som hører hjemme i Leeds. Kjempespiller når han er skadefri.

James Milner: Hører også selvsagt hjemme i Leeds. Nylig kåret til årets unge i Premier League, har hatt en kjempesesong i Aston Villa.

Fabian Delph: Hvis han flopper i Villa (i tillegg denne skaden) kan han alltids komme billig hjem og blomstre der han hører hjemme.

Alan Smith: Oi, burde jeg sagt dette da? God nok for Leeds uansett.

Kanskje også Lee Bowyer? Funnet tilbake til noe av "det gamle jeg" i Birmingham i år og har hatt en god sesong. Voksen nå?
Loggført

Marching on together
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #4 på: April 29, 2010, 19:50:51 »

Kishishev!

Jaaa! Og sÃ¥ Foxe inn pÃ¥ høyrebacken igjen!  Øyerulling  Gliser
Loggført

- Leif Olav
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |