The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 00:07:55 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Frank Lowy interessert i Ã¥ kjøpe Leeds United?  (Lest 6530 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Adis
I stallen
**

adis.skjetne@broadpark.no
Vis profil E-post
« på: April 10, 2010, 16:52:17 »

Dette var da meget interessant lesing. Jeg er ikke videre kjent med mannen med etter denne artikkelen å dømme er armene mine åpne. Hvis solid økonomi, fotballteft og fornuft kan kombineres så er det jo gull.

http://www.smh.com.au/sport/football/lowy-looking-at-adding-leeds-united-to-portfolio-20100410-rzpz.html
Loggført

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
marve
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: April 10, 2010, 16:57:30 »

Dette var da meget interessant lesing. Jeg er ikke videre kjent med mannen med etter denne artikkelen å dømme er armene mine åpne. Hvis solid økonomi, fotballteft og fornuft kan kombineres så er det jo gull.

http://www.smh.com.au/sport/football/lowy-looking-at-adding-leeds-united-to-portfolio-20100410-rzpz.html

Har vært en del slike rykter som en har hatt veldig liten tro på ,men denne har jeg en veldig god følelse av kan være sann .
Loggført

Papi
PÃ¥ juniorlaget

fredrislow@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: April 10, 2010, 16:58:12 »

Men fare for og drite på draget.
Her vises det til at Tony Dorigo er fra Australia.
Ganske sikker pÃ¥ at han er engelsk?Hæ?
Loggført

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #3 på: April 10, 2010, 17:00:59 »

Han er vel australskfødt?

Utover det er det alltid pirrende å lese slikt, men jeg prøver å ta alt slikt med en klype salt etter mange bristede drømmer. Syns artikkelen også bærer preg av mye "mas" rundt en påstått interesse fra fire måneder tilbake.

Jeg trenger i alle fall en uttalelse fra mannen selv.

« Siste redigering: April 10, 2010, 17:03:09 av Mr Kaizer » Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Adis
I stallen
**

adis.skjetne@broadpark.no
Vis profil E-post
« Svar #4 på: April 10, 2010, 17:01:45 »

Joda, men Tony ble født i Melbourne Australia
Loggført

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
Per Arne
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #5 på: April 10, 2010, 17:02:11 »

Han er vel australsk født?

Korrekt. Men han har britisk pass.
Loggført
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #6 på: April 10, 2010, 17:02:30 »

Han er vel australsk født?

Det mÃ¥ nok dragvask til her, ja.  Glad
Dorigo er født i Melbourne, sier wikipedia.
Loggført

- Leif Olav
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #7 på: April 10, 2010, 17:02:56 »

Dorigo er født i Melbourne, oppvokst i Italia men har engelsk pass Glad
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
baste
Fast på A-laget

Marching on together

jan_erik_bastesen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #8 på: April 10, 2010, 17:03:19 »

Opprykk og oppkjøp i år...det hadde vært noe!!
Loggført

"Florence is dead- I`m here instead"
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #9 på: April 10, 2010, 17:06:12 »

La disse ryktene være sanne Glad
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Here we go again
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #10 på: April 10, 2010, 17:08:03 »

Hadde vel ikke vært så dumt dette, selv om jeg hadde kommet til å savne Bates og hans omgjengelighet Blunker
Loggført

Øivind, since 1962.
p0ndus
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #11 på: April 10, 2010, 17:14:05 »

Ja hadde Bates forlatt oss hadde gledestÃ¥rene spruta, det er bare Ã¥ hÃ¥pe at det hold i disse spekulasjonene.  Glad
Loggført
Stephenjazz
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #12 på: April 10, 2010, 18:01:11 »

Det er ren utopi å tro på løsrevne rykter. Jeg tar ingenting for gitt før det faktisk har skjedd. Vil ikke bli skuffet på ny om ryktet ikke stemmer.
Loggført

Det blir aldri umoderne å vinne
GeirO
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #13 på: April 10, 2010, 18:06:49 »

Bring him in!

Forutsatt han bruker mer penger på Leeds enn Bates, og at han ellers er en fornuftig mann.
Loggført

MOT
abbe
Gjest
« Svar #14 på: April 10, 2010, 18:07:51 »

Problemet er vel at Leeds ikke er til salgs....?
Loggført
Ferre
Lorimer

Vis profil
« Svar #15 på: April 10, 2010, 18:11:14 »

Til den rette prisen, så er alle til salgs. Det er bare spørs hva Bates krever...
Loggført

-WE'LL BE BACK-
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #16 på: April 10, 2010, 18:11:37 »

Alt er til salgs bortsett ifra ungene dine!
Loggført

Andersen
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #17 på: April 10, 2010, 18:13:10 »

WHAT! BRING HIM ON ! Men det er vel for godt til Ã¥ være sant  Flau Sist jeg hørte oppkjøpsplaner var visst en sjeik nedi saudi arabia som var Leedsfan men det var vel ogsÃ¥ bare rykter ? LEEDS4EVER
Loggført
ollan
Fast på A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #18 på: April 10, 2010, 18:20:25 »

ka??skal ikke abbe selge ungene sine Blunker
Loggført

Ollan
jaho
Gjest
« Svar #19 på: April 10, 2010, 18:36:11 »

ka??skal ikke abbe selge ungene sine Blunker
Bates hadde kanskje gjort det....Ja da hadde d blitt ramaskrik her...
Loggført
abbe
Gjest
« Svar #20 på: April 10, 2010, 19:30:08 »

Til den rette prisen, så er alle til salgs. Det er bare spørs hva Bates krever...

Så klart. Men tidligere har han bare sagt at han er interessert i medinvestorer. Les: Idioter som vil hive penger etter ham uten å få innflytelse :-S
Loggført
Kato
Fast på A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #21 på: April 10, 2010, 19:43:15 »

Problemet er at ingen vet hvem som er selger.. Kult
Loggført

Leeeeeeeeeeeeds
Fast på A-laget

Vil slåss for LEEDS

viktormann@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #22 på: April 11, 2010, 12:20:21 »

April 9 - Frank Lowy (pictured), the chairman of Football Federation Australia (FFA), is set to launch a bid to take-over former English champions Leeds United, it was reported today.

The Sun-Herald in Australia reported that Lowy, who is worth $6 billion (£3.6 billion), engaged a Leeds-based sporting agent to compile a due diligence report on the club, who have been crowned English champions three times,  in January.

The report concluded that although Leeds are now playing in League One - the third tier of English football - they remain one of the country's strongest brands as they continue to draw average crowds of more than 25,000.

The Leeds squad contains two Australians - Patrick Kisnorbo and Neil Kilkenny - and Harry Kewell, Mark Viduka, Paul Okon, Tony Dorigo and Jacob Burns all had stints at Elland Road.

''He has corporate credibility in England through his business [Westfield] while football-wise he's seen as both passionate and intelligent," a source told the Sun-Herald.

"The view is any English club would be lucky to have him buy into it."

The newspaper claimed that Lowy, who is also heading Australia's bid to host the 2018 or 2022 World Cup, has engaged a group of lawyers, accountants and business consultants to consider whether to launch a formal bid.

Leeds reached the semi-finals of the Champions League as recently as 2001 but then fell on hard times after it emerged that then-chairman Peter Ridsdale had taken out large loans against the prospect of the share of the TV rights and sponsorship revenues that come with UEFA Champions League qualification, which they failed to do in 2002.

They were relegated at the end of the 2003-2004 season and the club was sold to former Chelsea chairman Ken Bates for £10 million ($15 million).

After early initial success in the Championship they were relegated to League One in May 2007 after they entered administration and were docked 10 points.

The club are currently third in League One and one of the favourites for promotion back to the Championship.
Loggført

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD
Cbas10an
I stallen
**

Vis profil
« Svar #23 på: April 11, 2010, 12:44:42 »

I Like!!!

Loggført

MOT

Joachim
Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #24 på: April 11, 2010, 12:57:07 »

Uten å være en spoiler, det finnes allerede en tråd om denne saken fra igår, noen centimeter lenger ned på siden. Regner med at mods'a slår sammen trådene...

SA
Loggført

h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #25 på: April 11, 2010, 13:05:38 »

Hvis det blir et oppkjøp av Leeds. Ja da er jeg rimelig sikker på at Grayson får sparken etter sesongen.
For hvis man kjøper opp en klubb med ambisjoner om å få klubben tilbake til toppen av engelsk fotball. Ja da regner jeg med at de vil skaffe seg den beste manageren til dette
Loggført

Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
Ferre
Lorimer

Vis profil
« Svar #26 på: April 11, 2010, 14:40:27 »

Kom over dette innlegget på WACCOE, og hvis det er sant er det jo et ørlite håp om at dette kan skje:

Ok this is something I can add a little weight to.

I have lived in Sydney for the last 20 years and have worked at Frank Lowry's house numerous times as a Joiner/Cabinet maker. The place is like Fort Knox and you need grade A security clearance just to enter the premises. Every time I have worked there I have had a security guard within 3 meters of me at all times. I had never meet the dude till just after Christmas just gone. I was replacing cedar plantation shutters in the Master Suite and had the usual security clown keeping me company. I then see this little fat fella come in and ask if that was my van with the Leeds United logo adorning the rear window. Told him I followed Leeds everwhere from 78-90 untill moving out of the UK and what a mess the club was in at the mo. He started firing a load of question into me on what ER was like, what it meant to be a Leeds fan, Did I think the Aussies players were well excepted at Leeds, what would they think of an Aussie owning their club?Hæ I was a bit shocked as I know he is the man bankrolling the whole football scene over here in Aus and thought why would he be intersted in 'little old Leeds'. I said ''I think the majority would welcome anyone with a bit of salt, if it meant getting rid of ''The crook'' that is Ken Bates! why are you thinking of being the knight in shining armour to take the famous Leeds United back to where they belong''. He gave me a wry old smile and said ''there was only one thing standing in his way of already owning Leeds United''. To be honest I thought he was talking shit and just making conversation but after seeing this thread this morning I thought I would tell you the above.

The only thing wrong here is that he is a f**king Shyster and is just like Bates. As somebody has already mentioned It looks as he is only looking for exposure for Australia's attempt at getting the World Cup downunder.

Do we really want another tight arsed old bastard who does not have the clubs best interests at heart.

I expect the usual shite that gets thrown at people who claim this or that, but to tell you the truth I couldn't give flying f*ck who says what.

Just telling you what came out of the horses mouth
Loggført

-WE'LL BE BACK-
Here we go again
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #27 på: April 11, 2010, 16:07:49 »

Kom over dette innlegget på WACCOE, og hvis det er sant er det jo et ørlite håp om at dette kan skje:

HÃ¥p om at hva kan skje, at "another tight arsed old bastard who does not have the clubs best interests at heart" overtar klubben? Blunker
Loggført

Øivind, since 1962.
JanPSyse

PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #28 på: April 11, 2010, 16:22:46 »

Tja, enkelte ganger kunne de bli lagt ut til salgs... Blunker
Loggført

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-
Vonsiggy
I stallen
**

<3 Leeds <3

Vis profil E-post
« Svar #29 på: April 11, 2010, 16:36:40 »

Så hvis jeg gir deg en viss sum penger så bytter du til å heie på Chelski eller SuckerPool? Rekker tunge

Tilbake til topic. Tror hvis vi rykker opp så er det større sannsynlighet for at muligens noen rike sjeiker ser potensiale i vårt elskede Leeds.
« Siste redigering: April 11, 2010, 16:38:27 av Vonsiggy » Loggført

~Leeds till I die! ~
Marching on together!
Sider: [1] 2 3 4
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |