The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 24, 2012, 00:07:03 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: LUSCOS pÃ¥ Facebook!  (Lest 1975 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Masinga
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW
« Svar #30 på: Januar 04, 2012, 10:43:46 »

Jeg skjønner spørsmålet til Jon R. Det er lenge siden jeg trykket på "liker"-knappen, men det virker ikke som jeg er medlem av denne gruppen så lenge det ikke ramler inn nyheter fra LUSCOS på min hjemmeside av og til. Det gjør det med andre grupper jeg er medlem av.
Loggført

Masinga, medl.nr. 1250
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #31 på: Januar 04, 2012, 12:33:53 »

Jeg har vært inne på siden flere ganger. Hvordan er det man blir registrert som medlem av gruppen? Finner ingen "knapp" for det...

Du har nå klart og trykke på "liker" knappen for nå er du med Gliser

På tide spør du meg Kult

Det har jeg da gjort før ogsÃ¥, men jeg fÃ¥r den fortsatt ikke opp i oversikten over grupper jeg er med i. Hvor ser du at jeg er med?  Glad

På fb-veggen din står det at du liker LUSCOS og det står også under "info" knappen din og videre under "Aktiviteter og interesser". Adiminstratorene på LUSCOS-siden kan også se at du "liker" Glad
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #32 på: Januar 04, 2012, 12:37:16 »

Jeg skjønner spørsmålet til Jon R. Det er lenge siden jeg trykket på "liker"-knappen, men det virker ikke som jeg er medlem av denne gruppen så lenge det ikke ramler inn nyheter fra LUSCOS på min hjemmeside av og til. Det gjør det med andre grupper jeg er medlem av.

Hmmm, prøv igjen, ser ikke at det skulle ikke være noen problemer, siden testo reklamerte i går er det blitt 12 nye medlemmer, Frode Estil er en av de siste Kult
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
ollan
Fast på A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #33 på: Januar 04, 2012, 12:47:26 »

Hmmm, prøv igjen, ser ikke at det skulle ikke være noen problemer, siden testo reklamerte i går er det blitt 12 nye medlemmer, Frode Estil er en av de siste Kult
Sjekk innstillinger for opdateringer i gruppen oppe til høyre

ollan
Loggført

Ollan
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #34 på: Januar 04, 2012, 17:30:38 »

Jeg har vært inne på siden flere ganger. Hvordan er det man blir registrert som medlem av gruppen? Finner ingen "knapp" for det...

Du har nå klart og trykke på "liker" knappen for nå er du med Gliser

På tide spør du meg Kult

Det har jeg da gjort før ogsÃ¥, men jeg fÃ¥r den fortsatt ikke opp i oversikten over grupper jeg er med i. Hvor ser du at jeg er med?  Glad

LUSCOS er en side, ikke en gruppe. Skal du finne LUSCOS på FB så er det bare å søke LUSCOS i søkefeltet der.

SA

I see. Dumme meg.  Osteaktig

Grunnen til at jeg oppfatte dette som en "gruppe" var at du 13 april 2010 skrev:
 "Promoteringen av den nye gruppa er i all hovedsak ment for de som har lyst til Ã¥ være med".  Det refereres ogsÃ¥ flere ganger til antall "medlemmer".   Glad

Jeg har derfor oppfattet dette som en noksÃ¥ eksklusiv gruppe med litt høy terskel inn,  ettersom jeg ikke har klart Ã¥ oppnÃ¥ status som medlem av "gruppen".  Som en slags IQ test der bare de smarteste kommer inn.  Gliser
Loggført

Jon R.
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |