The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 23, 2012, 13:04:46 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: NÃ¥r fÃ¥r Grayson sparken?  (Lest 40355 ganger)
0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #990 på: Desember 31, 2011, 17:17:43 »

Grayson får sparken i morgen.. Ny manager inn og O'Brien blir vår forsvarskonge...!
Måtte du bli bønnhørt.

Halleluja.....

Med mindre Grayson har mistet garderoben, tror jeg dessverre det er best at han fortsetter som manager, ihvertfall så lenge Bates styrer butikken slik han gjør nå. Kan ikke se hvilken kanon som ønsker å ta over det sportslige ansvaret slik rammebetingelsene og "auraen" rundt klubben er akkurat nå.

Garderoben er garantert mistet...

Har du lottotalla også oppe i Snåsa?

-LeifO

Moderatortroll.

Tror du spillerne tror på Grayson? Tror du spillerne er villig til å dø for Grayson? Opppppsss, glemte meg bort.. du har jo ikke tro på slikt engasjement..Glad

Det er vel snarere du som tror at folket er villig til å dø for Chaucescu og andre ledertyper som var avleggs i 86.

-LeifO

Moderatortroll.

Jeg har tro på en trener som får spillerne med seg og som gir alt i kamp etter kamp...
Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #991 på: Desember 31, 2011, 17:20:33 »

Grayson får sparken i morgen.. Ny manager inn og O'Brien blir vår forsvarskonge...!
Måtte du bli bønnhørt.

Halleluja.....

Med mindre Grayson har mistet garderoben, tror jeg dessverre det er best at han fortsetter som manager, ihvertfall så lenge Bates styrer butikken slik han gjør nå. Kan ikke se hvilken kanon som ønsker å ta over det sportslige ansvaret slik rammebetingelsene og "auraen" rundt klubben er akkurat nå.

-LeifO

Moderatortroll.

Tror du spillerne tror på Grayson? Tror du spillerne er villig til å dø for Grayson? Opppppsss, glemte meg bort.. du har jo ikke tro på slikt engasjement..Glad

Det er vel snarere du som tror at folket er villig til å dø for Chaucescu og andre ledertyper som var avleggs i 86.

-LeifO

Moderatortroll.

Jeg har tro på en trener som får spillerne med seg og som gir alt i kamp etter kamp...

Og det ser du på radioen din at de ikke gjør?

-LeifO

Moderatortroll.
Loggført

- Leif Olav
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #992 på: Desember 31, 2011, 17:21:23 »

Dagens kjempesmell må vere spikaren i Graysons kiste! Eg klarer ikkje sjå korleis han skal klare å snu dette.
Loggført
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #993 på: Desember 31, 2011, 17:23:10 »

Måtte du bli bønnhørt.

Halleluja.....

-LeifO

Moderatortroll.

-LeifO

Moderatortroll.

Og det ser du på radioen din at de ikke gjør?

-LeifO

Moderatortroll.

Nei, jeg ser det på tabellen, kampfakta og highlights på LUTV + ringside og på tv.

Sitat
Engelsk Championship 24. runde, 31.12.11 14:00 Oakwell T: 17499
Mål: 1-0 (16) Vaz Te • 2-0 (51) Vaz Te • 3-0 (61) C. Davies • 4-0 (72) Vaz Te • 4-1 (90) BecchioDommer: Neil Swarbrick

Loggført

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.
p0ndus
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #994 på: Desember 31, 2011, 17:31:00 »

Snakker om Was(te) of time. Sint Flau Tvilende Gråter
Loggført
Alta-White

Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #995 på: Desember 31, 2011, 18:48:34 »

I morgen.
Loggført
rd1
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #996 på: Desember 31, 2011, 19:30:50 »

Når "Leedsfan" mener det er på tide å sparke Grayson, er det virkelig på tiden å la mannen få sparken Glad
Loggført

"Who needs Cantona??"
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #997 på: Desember 31, 2011, 19:49:51 »

Når "Leedsfan" mener det er på tide å sparke Grayson, er det virkelig på tiden å la mannen få sparken Glad

Nok er nok, det finnes jo ingen stabilitet. Grayson sier ofte han har en gameplan som spillerne ikke følger. En kamp er han et taktisk geni, neste kamp taktisk dum. Noe sier meg da at han ikke helt vet hva han holder på med. Slik ting utvikler seg så er det ikke bra. Det er ikke for sent å få til en opprykkssesong, men da må Grayson ut døra i løpet av få dager.. Grayson er clueless om dagen dessverre.

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.945497,10.892309
Loggført

Kato
Fast på A-laget

Vis profil WWW E-post
« Svar #998 på: Desember 31, 2011, 19:57:57 »

For en måned siden luktet vi på direkte opprykk, og alt var bare fryd og gammen. Og det med et mannskap som ikke er i nærheten av PL.

En måneds downperiode så skal vi sparke.

Fotballhistorien er full av eksempler som viser at det slett ikke blir bedre på sikt av å sparke manageren.

De som lykkes over tid, har en litt annen tankegang enn bare den neste måneden.

Tenk langsiktig, vis kontinuitet på spiller- og managersiden. Til slutt belønnes vi.

Sparke nå med de rammebetingelser som foreligger. Niks.
Loggført

Alta-White

Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #999 på: Desember 31, 2011, 21:05:41 »

For en måned siden luktet vi på direkte opprykk, og alt var bare fryd og gammen. Og det med et mannskap som ikke er i nærheten av PL.

En måneds downperiode så skal vi sparke.

Fotballhistorien er full av eksempler som viser at det slett ikke blir bedre på sikt av å sparke manageren.

De som lykkes over tid, har en litt annen tankegang enn bare den neste måneden.

Tenk langsiktig, vis kontinuitet på spiller- og managersiden. Til slutt belønnes vi.

Sparke nå med de rammebetingelser som foreligger. Niks.
Skal vi begynne Ã¥ tenke pÃ¥ league one igjen ? Øyerulling
Loggført
Rasmussen7
I stallen
**

Vis profil
« Svar #1000 på: Desember 31, 2011, 22:23:48 »

Ser ikke ut til at stemninga i England står i taket heller.
Ca.70% av leserne av YEP ønsker Grayson sitt hode på fat...
Godt nyttår folkens!! Skål fra Harstad...
Loggført
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #1001 på: Mars 29, 2012, 10:27:42 »

1. februar 2012 er fasiten!

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
fmtj
Fast på A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nå...

Vis profil E-post
« Svar #1002 på: Mars 29, 2012, 10:33:15 »

auren

...og i Huddersfield....Hæ... Rekker tunge
Loggført

Yeboahs vitne
RoarG
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #1003 på: Mars 29, 2012, 12:14:09 »

auren

...og i Huddersfield....Hæ... Rekker tunge
Bryr vi oss om det Hæ? Trodde at vi hadde sett det siste av denne trÃ¥den 1. februar 2012.
Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
Ød
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #1004 på: Mars 29, 2012, 13:33:46 »

jeg bryr meg, og holder et lite øye med hvordan Hudds gjør det ja.
Loggført

Go Huddersfield!!
Sydhagen

Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #1005 på: Mars 29, 2012, 13:59:31 »

Jeg også. Ønsker Grayson alt godt!
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
RoarG
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #1006 på: Mars 29, 2012, 14:34:59 »

Litt tidlig å si om han får sparken der, allerede?
Loggført

Sydhagen

Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #1007 på: Mars 29, 2012, 14:37:46 »

Jeg tror ikke han får sparken, jeg tror derimot at det er stor sannsynlighet for at vi møter ham neste sesong.
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
RoarG
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #1008 på: Mars 29, 2012, 14:39:16 »

Jeg tror ikke han får sparken, jeg tror derimot at det er stor sannsynlighet for at vi møter ham neste sesong.
Uansett, så mp vel en tråd om SG karakteriseres som OT, nå som han lenger ikke har noe med Leeds å gjøre?
Loggført

Sydhagen

Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #1009 på: Mars 29, 2012, 14:41:41 »

Enig i det. Kunne kanskje tatt det i denne:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,11569.msg384557.html#new
Loggført

rd1
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #1010 på: Mars 29, 2012, 14:53:22 »

Har ikke Grayson fÃ¥tt sparken for lenge sidet Øyerulling
Loggført

"Who needs Cantona??"
RoarG
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #1011 på: Mars 29, 2012, 18:35:20 »

Har ikke Grayson fÃ¥tt sparken for lenge sidet Øyerulling
Det er det jeg har forsøkt å hinte litt om. OT, takk!
Loggført

fmtj
Fast på A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nå...

Vis profil E-post
« Svar #1012 på: Mars 31, 2012, 19:12:03 »

• Neil Warnock's side is the only club without at least one home clean sheet in the Championship in 2012.

Dette er en kommentar på BBC i dag!! Arven etter Grayson...... Sint
Loggført

Yeboahs vitne
jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #1013 på: Mars 31, 2012, 20:00:21 »

• Neil Warnock's side is the only club without at least one home clean sheet in the Championship in 2012.

Det sier jo alt!!
Loggført
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #1014 på: April 01, 2012, 09:00:17 »

Det sier jo alt!!

Det sier at du har fint lite peil på fotball og at Grayson, i motsetning til Colin Wanker faktisk vant flere fotballkamper enn han tapte med Leeds? Eller tenkte du på no anna?

-LeifO

Moderatortroll.
Loggført

- Leif Olav
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #1015 på: April 01, 2012, 10:44:04 »

Det sier jo alt!!

Det sier at du har fint lite peil på fotball og at Grayson, i motsetning til Colin Wanker faktisk vant flere fotballkamper enn han tapte med Leeds? Eller tenkte du på no anna?

-LeifO

Moderatortroll.

Er jo ikke sikkert at han tenkte i det hele tatt, men nÃ¥ fikk han noe Ã¥ tanke pÃ¥.  Osteaktig
Loggført
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #1016 på: April 01, 2012, 12:30:02 »

Etter tapet i går så skal Grayson slite litt med å få Hudders' opp. Rykker de ikke opp så har Grayson mislykkes i det han ble hentet for...
Loggført

samadhi
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #1017 på: April 01, 2012, 12:35:20 »

Etter tapet i går så skal Grayson slite litt med å få Hudders' opp. Rykker de ikke opp så har Grayson mislykkes i det han ble hentet for...

Blir samme som med Warnock. Han ble også hentet inn for å rykke opp, men det ser ut at oppdraget ikke blir utført.
Loggført

marching on together,
derudaf forever...
Leedsfan
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #1018 på: April 01, 2012, 12:41:43 »

Blir samme som med Warnock. Han ble også hentet inn for å rykke opp, men det ser ut at oppdraget ikke blir utført.

Vet ikke helt om Bates hadde like stort håp om opprykk som Hudders' formannen?!?
Loggført

kongsmo
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #1019 på: April 01, 2012, 13:21:06 »

Vet ikke helt om Bates hadde like stort håp om opprykk som Hudders' formannen?!?
det var i allefall det som var målet og grunnen til å sparke SG i følge styret og KB......
« Siste redigering: April 01, 2012, 20:20:27 av kongsmo » Loggført

"SNIFFER"
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |