The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 23, 2012, 13:00:33 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sky Sports  (Lest 357 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Here we go again
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« på: Mars 20, 2010, 08:40:51 »

NÄ som elendigheten har overtatt rettighetene til PL har jeg et spÞrsmÄl til de "bedrevitende" her inne?

Er det noen som vet om det er muligt Ă„ abonnere pĂ„ Sky Sports her til lands via omveier.  Vet at det var enkelte som gjorde det tidligere, men har ikke hĂžrt om det i senere tid.  Og kan man eventuelt abonnere pĂ„ Sky Sports via nett og pĂ„ den mĂ„ten fĂ„ sett PL? 
Loggført

Øivind, since 1962.
Blank_File
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: Mars 20, 2010, 12:47:54 »

Det er mulig, men du mÄ ty til ulovlige lÞsninger for Ä fÄ inn Sky Sports pÄ parabolen. Hvordan det er Ä abonnere pÄ nett vet jeg ikke. Aldri hÞrt at det er en mulighet...
Loggført
ollan
Fast pÄ A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: Mars 20, 2010, 13:00:38 »

Du mÄ ha adresse i UK for Ä abonere pÄ SKY.
Forholdsvis dyrt... Slapp av og vent sÄ skal du se tv2 fikser dette meget bra...
Ingen planer for sendingene er lagt enda.....
Snakk om Ă„  ta "sorgene" pĂ„ forskudd...jeeezzzzzzzzzz

maseltov Gliser
Loggført

Ollan
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #3 på: Mars 20, 2010, 13:02:21 »

NÄ som elendigheten har overtatt rettighetene til PL har jeg et spÞrsmÄl til de "bedrevitende" her inne?

Er det noen som vet om det er muligt Ă„ abonnere pĂ„ Sky Sports her til lands via omveier.  Vet at det var enkelte som gjorde det tidligere, men har ikke hĂžrt om det i senere tid.  Og kan man eventuelt abonnere pĂ„ Sky Sports via nett og pĂ„ den mĂ„ten fĂ„ sett PL? 

Jeg ser ikke noe problem i at TV2 har overtatt PL fra C+, tvert i mot. NÄr det gjelder Ä abonnere pÄ SKY Sports mÄ du ha en engelsk adresse Ä ha abonnementet pÄ.
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Lord-Meta
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #4 på: Mars 20, 2010, 14:15:09 »

Jeg ser ikke noe problem i at TV2 har overtatt PL fra C+, tvert i mot. NÄr det gjelder Ä abonnere pÄ SKY Sports mÄ du ha en engelsk adresse Ä ha abonnementet pÄ.

Er ikke et problem enda, men om det blir samma folka som har tippeligaen sÄ blir det et problem. Men men kunne vÊrt verre tenk hvis viasat og fjÞrtoft skulle ledet sendingene. Hadde blitt non stop snakk om C-r-r-r-iiistiano Ronaldo selv om han spiller i spania.
Loggført
Here we go again
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #5 på: Mars 20, 2010, 14:46:03 »

NĂ„ var dette en trĂ„d om mulighetene til Ă„ fĂ„ inn Sky Sports.  Ikke hva tv2 fikser eller ei.  Det diskuteres vel i en annen trĂ„d?
Loggført

Øivind, since 1962.
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #6 på: Mars 20, 2010, 15:01:22 »

NĂ„ var dette en trĂ„d om mulighetene til Ă„ fĂ„ inn Sky Sports.  Ikke hva tv2 fikser eller ei.  Det diskuteres vel i en annen trĂ„d?

NĂ„ nevnte du vel selv ogsĂ„ at du var misfornĂžyd med at TV2 (det som du kaller elendigheten) hadde fĂ„tt PL Øyerulling og svar pĂ„ spĂžrsmĂ„let om SKY Sports fikk du ogsĂ„....
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
Here we go again
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #7 på: Mars 20, 2010, 15:07:29 »

NĂ„ nevnte du vel selv ogsĂ„ at du var misfornĂžyd med at TV2 (det som du kaller elendigheten) hadde fĂ„tt PL Øyerulling og svar pĂ„ spĂžrsmĂ„let om SKY Sports fikk du ogsĂ„....

Man kan vri og vende pĂ„ ting ja, men det er en trĂ„d om Sky sport og ikke om elendigheten som diskuteres i en annen trĂ„d. 
Takker forÞvrig for de svarene som er kommet angÄende Sky og hvis noen har enda mer Ä komme med der mottaes det med takk Blunker
Loggført

Øivind, since 1962.
fmtj
Fast pÄ A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nÄ...

Vis profil E-post
« Svar #8 på: Mars 21, 2010, 20:35:54 »

TV2 har vel i hvertfall lovet at det blir dyrt!
Loggført

Yeboahs vitne
LeedsU878
I stallen
**

Vis profil
« Svar #9 på: Mars 21, 2010, 21:10:32 »

Jeg skal ikke si at det er umulig, for det finnes vel alltid muligheter, men det er ihvertfall ganske vanskelig nÄ.

Sky krever at alle bokser er koblet til telefonlinjen, og du fÄr faktisk ikke bestilt uten Ä oppgi et gyldig nummer.

Jeg har selv opplevd at de tar dette ganske seriÞst. Jeg har 3 sky-bokser i huset, og det fÞrste halve Äret var det kun hovedboksen i stuen som var koblet til telefonen. Jeg fikk da et brev fra sky om at jeg mÄtte fikse det innen 2 mÄneder, ellers ville de kanselere mitt abo.
Loggført

"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |