|
Tom S
|
 |
« på: Mars 11, 2010, 22:41:42 » |
|
Tur til London helga 1.mai er i boks  Det er vel ikkje mulig Ă„ oppdrive billetter i Leedssvingen, ettersom dette er lojalitetskamp  Men, har klart Ă„ sitte blant heimefansen pĂ„ The Valley fĂžr sĂ„ det gĂ„r nok denne gangen ogsĂ„. Fleire som har denne pĂ„ reiseruta?
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #1 på: Mars 12, 2010, 09:27:19 » |
|
JA , vi skal sitte og holde hverandre i hendene nÄr SuperLeeds goller og opprykket er klart 
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 12, 2010, 23:30:54 av ollan »
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
|
|
Dinho
|
 |
« Svar #3 på: Mars 26, 2010, 12:22:25 » |
|
Har planer om Ä ta turen nedover jeg og. Er det helt umulig Ä fÄ tak i billetter gjennom Int.membership ? Er det ellers noe hÄp om Ä fÄ tak i billetter noe sted? (Snakker selvfÞlgelig om billett blant Leedsfansen :-))
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #4 på: Mars 26, 2010, 20:36:02 » |
|
Jeg har forhÞrt meg med klubben og det blir lagt ut detaljert informasjon pÄ mandag om sÞknadsdetaljene.
Det ligger derimot i kortene at dette er en lojalitets-kamp, og det betyr at de som har vÊrt pÄ flest bortekamper denne sesongen er det som fÄr billett. Det avhenger selvsagt hvor mange som sÞker og pÄ antall billetter Leeds fÄr, men jeg kan vel ikke forestille meg annet en at det kun er vÄr Kjell Skjerven som er i nÊrheten av Ä kvalifisere til billett.
Jeg har ogsÄ sendt en epost for Ä hÞre om VIP-billetter, men regner med at det blir stor pÄgang ogsÄ her, og de faste kundene vil bli prioritert.
SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SuperLeeds!
|
 |
« Svar #5 på: Mars 27, 2010, 16:43:24 » |
|
 Hva sies til en tur til London i begynnelsen av mai? Ryanair kjÞrer fra Sandefjord lÞrdag morgen og vi rekker kampen Charlton - Leeds kl. 15 med god margin. Overnatting pÄ et hotell i nÊrheten av Stansted for retur og hjemreise tidlig sÞndag morgen. SÞndag kveld er det toppoppgjÞr i Tippeligaen pÄ Marienlyst med Godset og Enga i hovedrollene. Pris for Fly kr 50,- hver vei = 100 NOK Hotell ved Stansted $46 = ca 300 NOK Kampbillett pÄ The Valley £22= 200 NOK Totalt blir det ikke mer enn ca 600 kroner. I tillegg kommer togbillett tur/retur The Valley, evt. parkering i Sandefjord og noen smÄutgifter. Noen som har lyst pÄ en forsommertur til verdensmetropolen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SuperLeeds!
|
 |
« Svar #6 på: Mars 27, 2010, 16:45:41 » |
|
Tar nok turen jeg. Startet en annen trÄd med omtrent samme innhold. SÄ ikke denne fÞr nÄ. Ryanair kjÞrer skitbillig fra Sandefjord lÞrdag morgen og retur tildlig sÞndag. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #7 på: Mars 31, 2010, 11:16:17 » |
|
Billettinfo er lagt ut pÄ web, sÞknadsperioden Äpner torsdag og stenger torsdag etter pÄske. Det er IKKE fÞrstemann til mÞlla.
Som jeg spÄdde blir det umulig Ä fÄ normal Leeds-billett her. Jeg venter fortsatt pÄ VIP-svar, og forhÞrer meg hos noen billettfolk....
SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #8 på: April 09, 2010, 17:30:53 » |
|
SÞknadsfristen for Ä sÞke pÄ billett gikk ut i gÄr, og jeg venter spent pÄ hvor mange som sÞkte. Jeg har et bittelite hÄp om at den listen med antall kamper man mÄ ha skremte bort en del, og at den dÄrlige formen til laget kanskje har fÄtt et par til Ä droppe turen.
London-tur blir det i alle fall, sÄ fÄr vi se om det blir kamp ogsÄ.
SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
pguttorm
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #9 på: April 13, 2010, 13:29:14 » |
|
hei, har ogsÄ planer om London tur 1 mai. Har innsett at det er umulig Ä fÄ billett i leeds svingen. PrÞvde igÄr Ä kjÞpe billetter gjennom ticket office pÄ banen, men fikk beskjed om at jeg mÄtte vÊre medlem samt ha dokumentasjon for Ä ha vÊrt pÄ hjemmekamper tidligere iÄr. Er det noen som vet om andre muligheter til Ä fÄ tak i billetter?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #10 på: April 13, 2010, 19:30:40 » |
|
hei, har ogsÄ planer om London tur 1 mai. Har innsett at det er umulig Ä fÄ billett i leeds svingen. PrÞvde igÄr Ä kjÞpe billetter gjennom ticket office pÄ banen, men fikk beskjed om at jeg mÄtte vÊre medlem samt ha dokumentasjon for Ä ha vÊrt pÄ hjemmekamper tidligere iÄr. Er det noen som vet om andre muligheter til Ä fÄ tak i billetter?
Har fÄtt tilbud om VIP-billetter til £225+ moms. Inkluderer reise fra Leeds og en natt pÄ hotel med treretters fÞr kampen. Mail meg om det er interessant. SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Nilz
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #11 på: April 15, 2010, 12:15:56 » |
|
Helt hÄplÞst Ä fÄ tak i billetter til denne kampen, noen som har tips? Har tom meldt meg inn i Charlton Ath. , men fÄr ikke tak i billetter der heller.
|
|
|
|
|
Loggført
|
....in my own time.
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #12 på: April 15, 2010, 12:50:30 » |
|
Er det noen som har prÞvd via sportsreisebyrÄ (Steve Perryman eller lignende)?
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
Nilz
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #13 på: April 15, 2010, 13:45:13 » |
|
Har sendt en mail (i dag), ikke fÄtt noe svar enda.
|
|
|
|
|
Loggført
|
....in my own time.
|
|
|
|
kendo
|
 |
« Svar #14 på: April 15, 2010, 14:04:00 » |
|
Send mail til Tickets service Ä spÞr om de kan ordne billetter til Charlton kampen? ticketservice@ticketservice.no373,00 pr billett stÄr det pÄ deres side.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #15 på: April 15, 2010, 14:08:45 » |
|
Send mail til Tickets service Ä spÞr om de kan ordne billetter til Charlton kampen? ticketservice@ticketservice.no373,00 pr billett stÄr det pÄ deres side. Utsolgt stÄr det pÄ hjemmesiden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
Nilz
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #16 på: April 15, 2010, 15:11:13 » |
|
Send mail til Tickets service Ä spÞr om de kan ordne billetter til Charlton kampen? ticketservice@ticketservice.no373,00 pr billett stÄr det pÄ deres side. StÄr utsolgt pÄ websia www.ticketservice.no
|
|
|
|
|
Loggført
|
....in my own time.
|
|
|
Nilz
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #17 på: April 15, 2010, 15:11:47 » |
|
Har sendt en mail (i dag), ikke fÄtt noe svar enda. Svar fra Perryman: Hei.
Billetter til den kampen fÄr dere kjÞpt pÄ stadion eller pÄ Charlton sine hjemmesider nÄr de kommer pÄ general sale. The Valley har en kapasitet pÄ rundt 27.000 og det har ikke vÊrt i nÊrheten av fullt denne sesongen. Tror ikke de vÊrt over 20.000 pÄ noen av kampene. Selv mot rival Millwall var det i underkant av 20.000 der. Selv om kampen mot Leeds kanskje blir sesongens stÞrste blir det nok ikke utsolgt. Vi selger dessuten ikke lÞse billetter, kun i forbindelse med hotell i minst to netter.Har ogsÄ forsÞkt Ä maile, tidligere, med Charlton, her er svaret fra Sales Executive: We will need to wait until a month before the game to see what to restrictions are for that game, but it may well be you may need to have some sort of history on your red card.
Kindest Regards
Ravi PatelDet er ikke mulig Ä kjÞpe billetter til kampen fra deres hjemmeside  Har ogsÄ ringt deres ticketoffice, man fÄr ikke kjÞpe billetter uten Ä ha historie pÄ medlemskapet.
|
|
|
|
« Siste redigering: April 15, 2010, 15:42:48 av Nilz »
|
Loggført
|
....in my own time.
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #18 på: April 16, 2010, 13:39:46 » |
|
Virker helt hÄplÞst Ä skaffe billetter til denne  Kjedelig nÄr ein likevel er i London... Om det ikkje skjer noe siste dagene, sÄ blir det nok tur til Craven Cottage med resten av reisefÞlget, vert liksom ikkje heilt det samme 
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Bjalle Skien
|
 |
« Svar #19 på: April 19, 2010, 10:27:50 » |
|
Har selv prÞvd Ä fÄ kjÞpt billett til kampen uten suksess (sendte faks og fikk hyggelig men negativt svar tilbake). SÄ blir nok svartebÞrs pÄ meg. Men kampen skal jeg se. Har telefonnummeret til en som driver Ä selger pÄ svartebÞrs liggende pÄ min internett side...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #20 på: April 19, 2010, 12:46:57 » |
|
Har selv prÞvd Ä fÄ kjÞpt billett til kampen uten suksess (sendte faks og fikk hyggelig men negativt svar tilbake). SÄ blir nok svartebÞrs pÄ meg. Men kampen skal jeg se. Har telefonnummeret til en som driver Ä selger pÄ svartebÞrs liggende pÄ min internett side...
sendt PM
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
|
Bjalle Skien
|
 |
« Svar #21 på: April 19, 2010, 14:41:01 » |
|
Fikk denne mailen ifra ming gamle "ticket hallik" : Sorry I cant help you with this one Thanks Adam LONDON TICKET CENTRE IS A MEMBER OF ASTA the Association of Secondary Ticket Agents The Association requires its members to maintain a high level of ethics in the marketplace and therefore has adopted a set of standards and procedures that govern the conduct of its members. -----Original Message----- From: jarle@columbiregnskap.no [mailto:jarle@columbiregnskap.no] Sent: Mon 4/19/2010 9:49 AM To: Tickets LTC Subject: Enquiry at London Ticket Centre Website Enquiry Full Name : Jarle S. Bakke Contact Phone Number : 0047 900 74 522 Email Address : jarle@columbiregnskap.no Hello agin Adam. How mutch will it cost to get me a ticket to the Charlton - Leeds match 1/5 -10 . It is a lot of Leeds supporters from Norway that shall on that match that dont have a ticket. But for now I need just 1 ticket, but I can inform all the other persons of the price i get.. Thanks a lot. Best wishes from Norway
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kendo
|
 |
« Svar #22 på: April 20, 2010, 08:25:42 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #23 på: April 20, 2010, 11:06:14 » |
|
ÂŁ225 + mva Inkluderer buss t/r, hotellovernatting og middag. Litt dyrt for meg (i alle fall mtp at eg allerede er i London og har hotell).
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Bjalle Skien
|
 |
« Svar #24 på: April 21, 2010, 08:04:12 » |
|
£225 + mva Inkluderer buss t/r, hotellovernatting og middag. Litt dyrt for meg (i alle fall mtp at eg allerede er i London og har hotell). Har vÊrt i England noen fÄ ganger fÞr!!!, og er det noe jeg har lÊrt meg er at hvis det er utsolgt er det alltid personer som selger pÄ svartebÞrs. Man mÄ regne med ca 2,5 * den prisen som stÄr pÄ billetten. Men ser selger at du kommer i allvÊrs jakke og prater norsk kan det nok bli dyrere  . NÄr det er kamper som gÄr i London, kan man ogsÄ fÄ kjÞpt billetter rundt Leicester square der de selger teater billetter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #25 på: April 21, 2010, 08:45:56 » |
|
£225 + mva Inkluderer buss t/r, hotellovernatting og middag. Litt dyrt for meg (i alle fall mtp at eg allerede er i London og har hotell). Har vÊrt i England noen fÄ ganger fÞr!!!, og er det noe jeg har lÊrt meg er at hvis det er utsolgt er det alltid personer som selger pÄ svartebÞrs. Man mÄ regne med ca 2,5 * den prisen som stÄr pÄ billetten. Men ser selger at du kommer i allvÊrs jakke og prater norsk kan det nok bli dyrere  . NÄr det er kamper som gÄr i London, kan man ogsÄ fÄ kjÞpt billetter rundt Leicester square der de selger teater billetter. Men, registrerer at det kun vert solgt billetter til medlemmer med minst 2 kamper tidlegere i sesongen, kan ein da regne med at ein blir bortvist fra stadion da det kan vere lett Ä avslÞre svartebÞrs?
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
Bjalle Skien
|
 |
« Svar #26 på: April 21, 2010, 12:45:25 » |
|
£225 + mva Inkluderer buss t/r, hotellovernatting og middag. Litt dyrt for meg (i alle fall mtp at eg allerede er i London og har hotell). Har vÊrt i England noen fÄ ganger fÞr!!!, og er det noe jeg har lÊrt meg er at hvis det er utsolgt er det alltid personer som selger pÄ svartebÞrs. Man mÄ regne med ca 2,5 * den prisen som stÄr pÄ billetten. Men ser selger at du kommer i allvÊrs jakke og prater norsk kan det nok bli dyrere  . NÄr det er kamper som gÄr i London, kan man ogsÄ fÄ kjÞpt billetter rundt Leicester square der de selger teater billetter. Men, registrerer at det kun vert solgt billetter til medlemmer med minst 2 kamper tidlegere i sesongen, kan ein da regne med at ein blir bortvist fra stadion da det kan vere lett Ä avslÞre svartebÞrs? Har aldri opplevd Ä bli bortvist ifra en stadio. Men de som selger pÄ svartebÞrs stÄr jo ikke rett ved fotballbanen de stÄr i gatene pÄ vei opp til fotballbanen og ved tog utganger mm. PS se et annet innlegg jeg har her hvor jeg har lagt ut info om noen ifra Stoclholm som kan ordne billetter..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #27 på: April 21, 2010, 16:17:38 » |
|
Virker helt hÄplÞst Ä skaffe billetter til denne  Kjedelig nÄr ein likevel er i London... Om det ikkje skjer noe siste dagene, sÄ blir det nok tur til Craven Cottage med resten av reisefÞlget, vert liksom ikkje heilt det samme  ...og no er Fulhamkampen flyttet til sÞndag, ser ikkje ut som det vert fotballkamp pÄ denne turen, men det er mykje anna moro i London!
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
Nilz
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #28 på: April 22, 2010, 10:11:29 » |
|
Virker helt hÄplÞst Ä skaffe billetter til denne  Kjedelig nÄr ein likevel er i London... Om det ikkje skjer noe siste dagene, sÄ blir det nok tur til Craven Cottage med resten av reisefÞlget, vert liksom ikkje heilt det samme  ...og no er Fulhamkampen flyttet til sÞndag, ser ikkje ut som det vert fotballkamp pÄ denne turen, men det er mykje anna moro i London! Akkurat i samme bÄt, men har funnet ut at det er en stor festival i Camden, The Camden Crawl. http://www.thecamdencrawl.com/Blir morro ja 
|
|
|
|
|
Loggført
|
....in my own time.
|
|
|
|
Bjalle Skien
|
 |
« Svar #29 på: April 22, 2010, 13:56:29 » |
|
Virker helt hÄplÞst Ä skaffe billetter til denne  Kjedelig nÄr ein likevel er i London... Om det ikkje skjer noe siste dagene, sÄ blir det nok tur til Craven Cottage med resten av reisefÞlget, vert liksom ikkje heilt det samme  ...og no er Fulhamkampen flyttet til sÞndag, ser ikkje ut som det vert fotballkamp pÄ denne turen, men det er mykje anna moro i London! Akkurat i samme bÄt, men har funnet ut at det er en stor festival i Camden, The Camden Crawl. http://www.thecamdencrawl.com/Blir morro ja  Dra pÄ boksestevne pÄ fredag da vel. Prizefighter i Yorke hall i London. Herbie Hide (tidl WBO verdensmester i tungvekt) bla. skal bokse.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|