The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 11, 2012, 17:11:46 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Er Leeds fans mer passive enn Man U fans  (Lest 2264 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #60 på: Mars 11, 2010, 16:18:20 »

Jeg mener personlig at de feilene Ridsdale gjorde er bagateller i forhold til det Bates har usatt klubben for.

Med litt flaks og noen avgjĂžrelser gjort annerledes ville trolig alt sett bra ut.

Nr 1 - Woodgate og Bowyer skulle vĂŠrt transferlista med engang rasist saken dukket opp.

Nr. 2 - DOL skulle ikke fÄtt viljen sin med all signings han Þnsket seg.. ( Seth J og Cocaine sniifern som de vÊrste)

Nr. 3 Ansettelsen av El Tel..

Jeg mener med de 3 punktene over gjort annerledes ville vi fortsatt vĂŠrt i PL

I tillegg burde noen av talenten vÊrt solgt nÄr vi fikk latterlige gode tilbud pÄ de...etter at vi rock' et Europa...

Med Bates ved roret har ille gĂ„tt til RÆVA...
Juvel etter juvel er blitt solgt..
Vi er pÄ tidenes lav nivÄ
Vi har mista muligheten til Ă„ kjĂžpe tilbake TA
ER blir vel samme historien...
Vi krangler med alt og alle..( ref div tapte rettsaker)
15 poeng straff for typisk Bates oppfĂžrsel
Tok 10 poeng straffen etter at nedrykk var sikkert...
Ingen vet hvem som eier klubben

and the list goes on and on...

Loggført
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #61 på: Mars 11, 2010, 16:19:30 »

jeg mener at nedturen startet for alvor da vi rykket ned fra PL.Og hvem har skylden for det???Jo nemlig Guden deres Eddie Gray.det er nesten ingen som vil prate om dette.han hadde en fantastisk stall,og burde hatt en premie for Ä klare Ä rykke ned med dette laget...... det er en gÄte at det hele tatt gikk an Ä spille sÄ dÄrlig og slippe inn sÄ latterlige mÄl som i den tiden under Eddie.ja ,jeg har sett det pÄ dvd utallige ganger,noe jeg oppfordrer alle andre til ogsÄ.men hva skjer?jo,man rakker ned pÄ OŽLeary,som om han var skyld i at det begynte Ä gÄ utfor.Grunnen til nedturen skyldes selvfÞlgelig en rekke faktorer,men det hele startet etter min mening med ansettelsen av Venables.Og der kommer vÄr venn Ridsdale inn....Den latterligste og dÄrligste manager i Leeds sin historie etter min mening!Han kjÞrte laget rett ned pÄ et lavt nivÄ og forble der!
SÄ hva med Bates?jeg hater gubben og vil helst at klubben selges fordi jeg er bombesikker pÄ at med Bates sÄ kommer vi ikke lenger enn til kanskje et opprykk til PL,og med hans Þnske/mulighet til Þkonomiske muskler vil det gÄ rett ned igjen.derfor er det beste om denne klubben blir solgt mens vi er i ccc.Da kan vi bli rustet for PL.Jeg kan godt vÊre med pÄ en demonstrasjon mot Bates,men noe boikott kommer ikke pÄ tale.kommer til Ä dra pÄ kamp igjen sÄ fort jeg har muligheten.MOT!
Loggført
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #62 på: Mars 11, 2010, 16:36:33 »

vell.. ta en kikk pÄ Fiorentina... Ä slutt med alle unnskyldninger..

Rykka ned til diisjon 4 i Italia i 2002 etter en total konkurs...
Spilte 4-4 mot Bayern Munchen i CL her om dagen...

Vi er fortsatt i 3 divisjon og alt er fantastisk!!!

SÄ ikke kom her og si at ikke ting kunne blitt gjort annerledes og skyld pÄ Ridsdale...

Leser du andres innlegg? Er mange her inne som pÄpeker at ting kunne vÊrt gjort annerledes.

Fatter ikke at det er mulig Ă„ drive Ă„ forbanne seg over at vi ligger pĂ„ nivĂ„ 3 nĂ„ pĂ„ Ă„ret. Dette er noe vi alle har visst vi kom til Ă„ gjĂžre siden midten av mai i fjor, og skuffelsen over dette har vel lagt seg hos de aller fleste. Vi ligger pĂ„ direkte opprykk 2 mĂ„neder fĂžr sesongslutt, den dealen hadde isĂ„fall jeg tatt fĂžr sesongstart. 

Veldig sterkt av Fiorentina, men som det blir nevnt har de nok andre arbeidsbetingelser enn engelske lag, de har ogsÄ hatt visse privilegier som et gratis opprykk og noen tvilsomme dommerinteraksjoner som Leeds ikke har blitt tilgodesett med. SÄ noen direkte sammenligning er jeg ikke med pÄ.
Loggført

KEEP FIGHTING!!
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #63 på: Mars 11, 2010, 16:39:41 »

Jeg mener personlig at de feilene Ridsdale gjorde er bagateller i forhold til det Bates har usatt klubben for.

Med litt flaks og noen avgjĂžrelser gjort annerledes ville trolig alt sett bra ut.

Nr 1 - Woodgate og Bowyer skulle vĂŠrt transferlista med engang rasist saken dukket opp.

Nr. 2 - DOL skulle ikke fÄtt viljen sin med all signings han Þnsket seg.. ( Seth J og Cocaine sniifern som de vÊrste)

I tillegg burde noen av talenten vÊrt solgt nÄr vi fikk latterlige gode tilbud pÄ de...etter at vi rock' et Europa...

Og dette presterer du Ă„ kalle bagatellerGliser Gliser Gliser  Earth to jarle, nĂ„ mister du fotfestet her...!
Loggført

KEEP FIGHTING!!
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #64 på: Mars 11, 2010, 16:42:19 »

jeg mener at nedturen startet for alvor da vi rykket ned fra PL.Og hvem har skylden for det???Jo nemlig Guden deres Eddie Gray.det er nesten ingen som vil prate om dette.han hadde en fantastisk stall,og burde hatt en premie for Ä klare Ä rykke ned med dette laget...... det er en gÄte at det hele tatt gikk an Ä spille sÄ dÄrlig og slippe inn sÄ latterlige mÄl som i den tiden under Eddie.ja ,jeg har sett det pÄ dvd utallige ganger,noe jeg oppfordrer alle andre til ogsÄ.

Selv om du liker Ä forestille deg at du er aleine mot verden er du nok ikke fÞrstemann pÄ dette forumet som gir Eddie Gray skylden for nedrykket..
Loggført

KEEP FIGHTING!!
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #65 på: Mars 11, 2010, 16:47:59 »

jeg mener at nedturen startet for alvor da vi rykket ned fra PL.Og hvem har skylden for det???Jo nemlig Guden deres Eddie Gray.det er nesten ingen som vil prate om dette.han hadde en fantastisk stall,og burde hatt en premie for Ä klare Ä rykke ned med dette laget...... det er en gÄte at det hele tatt gikk an Ä spille sÄ dÄrlig og slippe inn sÄ latterlige mÄl som i den tiden under Eddie.ja ,jeg har sett det pÄ dvd utallige ganger,noe jeg oppfordrer alle andre til ogsÄ.
Er jeg alene mot verden?den var ny Gliser
Selv om du liker Ä forestille deg at du er aleine mot verden er du nok ikke fÞrstemann pÄ dette forumet som gir Eddie Gray skylden for nedrykket..
Loggført
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #66 på: Mars 11, 2010, 16:51:58 »

Det var ikke ment som noe kritikk eller negativt sleivspark (les drittslenging) pĂ„ noen som helst mĂ„te . Det var rett og slett en liten analyse av hvordan jeg oppfatter deg her inne pĂ„ forumet.  Glad
Loggført

KEEP FIGHTING!!
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #67 på: Mars 11, 2010, 16:53:52 »

Det var ikke ment som noe kritikk eller negativt sleivspark (les drittslenging) pĂ„ noen som helst mĂ„te . Det var rett og slett en liten analyse av hvordan jeg oppfatter deg her inne pĂ„ forumet.  Glad
alt iorden,bror Glad
Loggført
Evig Pint
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #68 på: Mars 11, 2010, 17:01:59 »

Denne stallen til Leeds og innvestering i den er totalt fravĂŠrende for suksess oppover i divisjonene. Kan ikke stille opp i formel 1 med en skoda

Det du ikke skjÞnner er at vi hadde et vrak, men nÄ har vi en Opel OG VI KAN sammenligne oss med en Skoda!

Snoddy
Becks
White
Kisnorbo
Grella
Howson

Kan alle fĂžlge med oss til Premier League!   Glad

Enig i det, med unntak av Grella. Hva har han bevist??
Loggført

Marching on together
McMidjo
PĂ„ juniorlaget

Winning doesn't really matter - as long as you win

Vis profil WWW
« Svar #69 på: Mars 11, 2010, 17:11:38 »

....

Tuller du? Her utelater du jo det mest vesentlige av alt:

Ridsdale lÄnte ufattelige 60 mill pund med sikkerhet i framtidige Champions League-inntekter.

Han investerte sÄ mesteparten av dette i kjÞp av Fowler, Seth Johnson, Danny Mills etc - pÄ slike astronomiske lÞnninger at klubben mÄtte fortsette Ä betale lÞnna deres flere Är inn i Bates sin styretid.

NÄr bobla sprakk og de framtidige CL-inntektene aldri kom, fÞrte det til at Ridsdales etterfÞlgere mÄtte selge unna alt av verdi for Ä betjene lÄnene: Exit Elland Road, Thorp Arch, James Milner, Aaron Lennon + det som var av spillere som det var mulig Ä fÄ en transfersum for....

Bagateller!?  Sjokkert

Loggført

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #70 på: Mars 11, 2010, 18:41:48 »

....

Tuller du? Her utelater du jo det mest vesentlige av alt:

Ridsdale lÄnte ufattelige 60 mill pund med sikkerhet i framtidige Champions League-inntekter.

Han investerte sÄ mesteparten av dette i kjÞp av Fowler, Seth Johnson, Danny Mills etc - pÄ slike astronomiske lÞnninger at klubben mÄtte fortsette Ä betale lÞnna deres flere Är inn i Bates sin styretid.

NÄr bobla sprakk og de framtidige CL-inntektene aldri kom, fÞrte det til at Ridsdales etterfÞlgere mÄtte selge unna alt av verdi for Ä betjene lÄnene: Exit Elland Road, Thorp Arch, James Milner, Aaron Lennon + det som var av spillere som det var mulig Ä fÄ en transfersum for....

Bagateller!?  Sjokkert

Enig alt du sier... men hva var grunnen til at det raknet... det er mitt poeng...
Vi hadde levd med gjelden... som alle andre lag har gjort... etter oss...

De andre tingene du nevner blir en konskvens av feil valg som jeg poengterer...

Man U, Liverpool osv... sitter vel ogsĂ„ med kontrakter pĂ„ spillere og ville vĂŠrt i deep shit som oss om de rykket ned... du kan da ikke mene at de ikke skal ha spillere med gode lĂžnnniger og kontrakter... Hæ
Loggført
berlin
Lorimer

Vis profil WWW
« Svar #71 på: Mars 11, 2010, 18:50:12 »

TrÄden startet med en interessant sosiologisk spm.stilling om hvor langt, fotballsupportere generelt eller klubbspesifikt, er villig til Ä gÄ for om mulig Ä fremprovosere handlinger/endringer som de mener sterkt er til det bedre.

SÄ utarter trÄden til den sedvanlige diskusjonen.

Ganske tidlig (side 1) skriver jarle et nytt anlegg om "kapring" av klubben, igjen en sprek tanke om "folket til makten".

Diskusjoner rundt disse to innleggene til jarle har omtrent uteblitt. (antagelig fordi ingen tror pÄ eller gidder Ä diskutere "vÊpna opprÞr" i disse dager)

Per Arne gjÞr et forsÞk ved Ä spÞrre hva h.b. faktisk gjÞr, men fÄr ikke noe sprekt svar; litt om Ä prioritere Ä gÄ pÄ bortekamper, men jo - en kamp pÄ ER innimellom til og med!

Har du resignert da, h.b?  Jeg husker nemlig fra tidligere at h.b. skrev at han skulle til Leeds, men at han ikke skulle inn pĂ„ ER og se den aktuelle kampen, men skulle (eller ville?) stille seg foran Bremner-statuen og demsonstrere. Hva ble det til egentlig, h.b?

En norsk Leeds-supporter (du mÄtte ha med deg en diger plakat, hvor "kommet fra Norge" og velvalgte "politiske anti-Bates slagord" pÄskrevet, men da kan det faktiskt tenkes at du hadde havnet i YEP! Se det hadde vÊrt noe! Da hadde du fÄtt min respekt, uavhengig om jeg er enig med deg eller ei.

SĂ„ jeg skyter litt tilbake, hvorfor ikke sette handling bak ordene?

Men det er vel sÄnn at dere kanskje ikke helt tror pÄ tanken (om felles opprÞr)? Og dermed fortsetter Ä skrive innlegg for Ä forsÞke Ä overbevise andre supportere her pÄ forumet om at dere har rett i deres oppfatning av Leeds sin totale situasjon (som er at vi supportere er blitt og blir fÞrt bak lyset)?

For det mĂ„ vel vĂŠre en grunn til de stadige meningsytringene mot "situasjonen"?  Dere fĂ„r jo sĂ„ hatten passer hver gang. Kanskje dere bĂžr velge en ny strategi?

Eller er det sÄ enkelt: Dere mÄ fÄ utlÞp for den frustrasjon dere fÞler over styringen av LUFC?
Samt at dere liker en heftig debatt? Tenker helst det ligger i de to tingene ja. Am I right?

Til slutt: En eller annen gang skifter Leeds eierskap. Kommer da sannheten om Bates-periode frem i lyset? Dere har predikert det sÄvidt jeg husker.

DÊven sÄ flaue majoriteten av dette forumet blir om dere fÄr rett. Nei og nei sÄ lettlurte vi har vÊrt! Men dessverre (eller heldigvis? hehe) vil det nok komme divergerende rapporter/biografier om perioden i ettertid. HistoriebÞkene har vÊrt skrevet om flere ganger, og vil nok bli det i fremtiden ogsÄ.
« Siste redigering: Mars 11, 2010, 19:10:29 av berlin » Loggført
roaldv
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #72 på: Mars 11, 2010, 18:57:56 »

Denne stallen til Leeds og innvestering i den er totalt fravĂŠrende for suksess oppover i divisjonene. Kan ikke stille opp i formel 1 med en skoda

Synes denne dissingen av Skoda er det mest historielĂžse her. Skoda per 2010 er nok atskillige divisjoner over Leeds United.

Hilsen lykkelig Skoda-eier Kult
Loggført

jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #73 på: Mars 11, 2010, 19:11:29 »

TrÄden startet med en interessant sosiologisk spm.stilling om hvor langt, fotballsupportere generelt eller klubbspesifikt, er villig til Ä gÄ for om mulig Ä fremprovosere handlinger/endringer som de mener sterkt er til det bedre.

Ganske tidlig (side 1) skriver jarle et nytt anlegg om "kapring" av klubben, igjen en sprek tanke om "folket til makten".

Diskusjoner rundt disse to innleggene til jarle har omtrent uteblitt. (antagelig fordi ingen tror pÄ eller gidder Ä diskutere "vÊpna opprÞr" i disse dager)

Per Arne gjÞr et forsÞk ved Ä spÞrre hva h.b. faktisk gjÞr, men fÄr ikke noe sprekt svar; litt om Ä prioritere Ä gÄ pÄ bortekamper, men jo - en kamp pÄ ER innimellom til og med!

Har du resignert da, h.b?  Jeg husker nemlig fra tidligere at h.b. skrev at han skulle til Leeds, men at han ikke skulle inn pĂ„ ER og se den aktuelle kampen, men skulle (eller ville?) stille seg foran Bremner-stauten og demsonstrere. Hva ble det til egentlig, h.b?

En norsk Leeds-supporter (du mÄtte ha med deg en diger plakat, hvor "kommet fra Norge" og velvalgte "politiske anti-Bates slagord" pÄskrevet, men da kan det faktiskt tenkes at du hadde havnet i YEP! Se det hadde vÊrt noe! Da hadde du fÄtt min respekt, uavhengig om jeg er enig med deg eller ei.

Men det er vel sÄnn at dere kanskje ikke helt tror pÄ tanken (om felles opprÞr)? Og dermed fortsetter Ä skrive innlegg for Ä forsÞke Ä overbevise andre supportere her pÄ forumet om at dere har rett i deres oppfatning av Leeds sin totale situasjon (som er at vi supportere er blitt og blir fÞrt bak lyset)?

For det mĂ„ vel vĂŠre en grunn til de stadige meningsytringene mot "situasjonen"?  Dere fĂ„r jo sĂ„ hatten passer hver gang. Kanskje dere bĂžr velge en ny strategi?

Eller er det sÄ enkelt: Dere mÄ fÄ utlÞp for den frustrasjon dere fÞler over styringen av LUFC?
Samt at dere liker en heftig debatt? Tenker helst det ligger i de to tingene ja. Am I right?

Til slutt: En eller annen gang skifter Leeds eierskap. Kommer da sannheten om Bates-periode frem i lyset? Dere har predikert det sÄvidt jeg husker.

DÊven sÄ flaue majoriteten av dette forumet blir om dere fÄr rett. Nei og nei sÄ lettlurte vi har vÊrt! Men dessverre (eller heldigvis? hehe) vil det nok komme divergerende rapporter/biografier om perioden i ettertid. HistoriebÞkene har vÊrt skrevet om flere ganger, og vil nok bli det i fremtiden ogsÄ.

Bra innlegg Berlin....

Enig at h.b om du er pÄ kamp bÞr ha et banner... kom igjen h.b...

Loggført
sportcarl1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #74 på: Mars 11, 2010, 19:12:35 »

jeg mener at nedturen startet for alvor da vi rykket ned fra PL.Og hvem har skylden for det???Jo nemlig Guden deres Eddie Gray.det er nesten ingen som vil prate om dette.han hadde en fantastisk stall,og burde hatt en premie for Ä klare Ä rykke ned med dette laget...... det er en gÄte at det hele tatt gikk an Ä spille sÄ dÄrlig og slippe inn sÄ latterlige mÄl som i den tiden under Eddie.ja ,jeg har sett det pÄ dvd utallige ganger,noe jeg oppfordrer alle andre til ogsÄ.men hva skjer?jo,man rakker ned pÄ OŽLeary,som om han var skyld i at det begynte Ä gÄ utfor.Grunnen til nedturen skyldes selvfÞlgelig en rekke faktorer,men det hele startet etter min mening med ansettelsen av Venables.Og der kommer vÄr venn Ridsdale inn....Den latterligste og dÄrligste manager i Leeds sin historie etter min mening!Han kjÞrte laget rett ned pÄ et lavt nivÄ og forble der!
SÄ hva med Bates?jeg hater gubben og vil helst at klubben selges fordi jeg er bombesikker pÄ at med Bates sÄ kommer vi ikke lenger enn til kanskje et opprykk til PL,og med hans Þnske/mulighet til Þkonomiske muskler vil det gÄ rett ned igjen.derfor er det beste om denne klubben blir solgt mens vi er i ccc.Da kan vi bli rustet for PL.Jeg kan godt vÊre med pÄ en demonstrasjon mot Bates,men noe boikott kommer ikke pÄ tale.kommer til Ä dra pÄ kamp igjen sÄ fort jeg har muligheten.MOT!
helt sjukt att skylla pÄ eddie gray, han kom in nÀr den olyckssaliga spiralen kommit igÄng och vi börjat sÀlja spelare i parti och minut, gÄr inte att peka pÄ en enskild faktor att det gick som det gick, dÀremot kan jag hÄlla med att hade vi inte köpt fowler och seth som bara kostade och inte levererade hade vi nog varit kvar i PL, om jag inte minns sÄ ledde vi Pl och körde med viduka och keane pÄ topp nÀr risdale och o leary fick storhetsvansinne och vÀrvade fowler
Loggført

Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #75 på: Mars 11, 2010, 19:22:45 »

Ansettelsen av Brian Kidd var starten pÄ den sportslige nedturen.
Loggført

COME ON LEEDS !!
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #76 på: Mars 11, 2010, 19:30:39 »

Sikker pĂ„ det?  Øyerulling

http://www.vg.no/sport/motor/artikkel.php?artid=593719
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #77 på: Mars 11, 2010, 19:32:08 »

det stemmer faktisk...aldri det samme etter han kom...
Loggført
McMidjo
PĂ„ juniorlaget

Winning doesn't really matter - as long as you win

Vis profil WWW
« Svar #78 på: Mars 11, 2010, 19:51:55 »

.....

Enig alt du sier... men hva var grunnen til at det raknet... det er mitt poeng...

Man U, Liverpool osv... sitter vel ogsĂ„ med kontrakter pĂ„ spillere og ville vĂŠrt i deep shit som oss om de rykket ned... du kan da ikke mene at de ikke skal ha spillere med gode lĂžnnniger og kontrakter... Hæ

Grunnen til at det raknet var jo at Ridsdale hadde budsjettert med Ä fÄ inntekter fra CL i mange Är framover. NÄr disse inntektene aldri kom, i kombinasjon med at 70-80% av klubbens inntekter gikk rett ut i spillerlÞnninger til tullinger som Johnson og Fowler, sier det jo seg selv at Þkonomien ville bryte sammen ganske fort. Er ikke det enkel matematikk da?

Dette opplegget hadde for lengst raknet nĂ„r Bates kom inn i klubben i 2005, sĂ„ hvordan du fĂ„r det til at Bates har gjort mer skade enn ’bagatellene’ til Ridsdale er virkelig beyond me
..  Hæ

Ift scum og Liverpool er vi jo tilbake til utgangspunktet for hele trĂ„den. Begge disse klubbene akkumulerer nĂ„ en sĂ„ enorm gjeld, at de er avhengig av Ă„rlig suksess i Champions League for Ă„ holde Ăžkonomien noenlunde i balanse. Det er skummelt nok til at scumsupporterne demonstrerer - og at den mer bevisste delen av Liverpoolsupporterne holder pĂ„ Ă„ pisse i buksa av redsel for hva som skjer med klubben i tilfelle CL-plassen glipper
.  Glad
Loggført

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
ollan
Fast pÄ A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #79 på: Mars 11, 2010, 19:59:06 »

Har du resignert da, h.b?  Jeg husker nemlig fra tidligere at h.b. skrev at han skulle til Leeds, men at han ikke skulle inn pĂ„ ER og se den aktuelle kampen, men skulle (eller ville?) stille seg foran Bremner-statuen og demsonstrere. Hva ble det til egentlig, h.b?

h.b klagde pĂ„ at han kom til Ă„ bli arrestert hvis han lagde demostrasjon utenfor ER.Dette hadde han nemmelig fĂ„tt beskjed om fra politiet. Hva svar forventer en pĂ„ slike spm? Har oppfordret han utallige ganger til Ă„ stĂ„ pĂ„ og vise at han stĂ„r for alle de ytringene han har gitt her inne. Sist i Leeds skulle han endelig dukke opp hos Peter, ingen h.b kom denne gangen heller... skyldte visst pĂ„ at han hadde drukket seg full og ikke rakk det. merkelig nok skrev han at han var pĂ„ ER, men hvorfor ikke da ta turen ned til Peter og treffe en god del av de som han diskuterer med her pĂ„ OFF. Ja da hadde vi fĂ„tt svar pĂ„ mangt eller Hæ

men tilbake til topic.....

Vi og vÄre brÞdre i alle land, vi er nok ikke mere passive enn Scum fans. Men vi elsker en klubb som har vÊrt langt langt nede i de mÞrke daler, blitt gjeldsfri og er forhÄpenlig pÄ vei oppover igjen. ForgÄpentlig med andre enn KB som sjef, men det er ikke sikkert vi fÄr noe bedre ved et salg(selv om mange her inne tror at bare KB forsvinner ja da blir alt sÄ mye bedre)Se pÄ Pompey,Hammers,Toons,Looserpol og Scum som eksempel nÊrmere avgrunnen Þkonomisk i dag enn Leeds United er?
Scum er pÄ toppen av verden, det er kun en vei Ä gÄ slik eierne forvalter klubben, nedover......bryr meg egentlig dÞyten om andre sine Þkonomiske problemer.

MOT, dette gÄr mot CCC
« Siste redigering: Mars 11, 2010, 20:00:38 av ollan » Loggført

Ollan
sportcarl1
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #80 på: Mars 11, 2010, 20:14:30 »

.....

Grunnen til at det raknet var jo at Ridsdale hadde budsjettert med Ä fÄ inntekter fra CL i mange Är framover. NÄr disse inntektene aldri kom, i kombinasjon med at 70-80% av klubbens inntekter gikk rett ut i spillerlÞnninger til tullinger som Johnson og Fowler, sier det jo seg selv at Þkonomien ville bryte sammen ganske fort. Er ikke det enkel matematikk da?

Dette opplegget hadde for lengst raknet nĂ„r Bates kom inn i klubben i 2005, sĂ„ hvordan du fĂ„r det til at Bates har gjort mer skade enn ’bagatellene’ til Ridsdale er virkelig beyond me
..  Hæ

Ift scum og Liverpool er vi jo tilbake til utgangspunktet for hele trĂ„den. Begge disse klubbene akkumulerer nĂ„ en sĂ„ enorm gjeld, at de er avhengig av Ă„rlig suksess i Champions League for Ă„ holde Ăžkonomien noenlunde i balanse. Det er skummelt nok til at scumsupporterne demonstrerer - og at den mer bevisste delen av Liverpoolsupporterne holder pĂ„ Ă„ pisse i buksa av redsel for hva som skjer med klubben i tilfelle CL-plassen glipper
.  Glad

mr midjo ligger mycket nĂ€ra sanningen, hela leeds föll ihop som ett korthus nĂ€r vi missade att kvalif9scera oss till CL och fick  sĂ€lja spelare till vrakpris, sĂ€ga vad man vill om bates men jag Ă€r tveksam till om LU exsisterat som klubb idag om inte han kommit in och styrt upp ekonomin med ett stĂ„lbad, mĂ„nga gnĂ€ller över att han inte spenderar sĂ„ mycket pĂ„ spelarförstĂ€rkningar men han bygger frĂ„n grunden, för att lyckas i framtidens fotboll kommer det krĂ€vas en stark ekonomi,
Loggført

Ød
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #81 på: Mars 11, 2010, 20:18:53 »

nei
Loggført

Call me Bean.
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #82 på: Mars 11, 2010, 20:28:12 »

Leeds United
3 divisjon...
Nr 2 pÄ tabellen
Ikke vunnet noe pÄ 20 Är...
Eier... en meget tvilsom Mr. Bates
Null penger
Null gjeld
Mye dÄrlige fotballspiller

Fantastiske fans, og de fleste synes godt fornĂžyde...

Manchester United
PL
Nr. 2 pÄ tabellen
Kvartfinale i CL
Vunnet alt som gÄr og vinne, kanskje verdens mest suksessrike lag de siste 20 Ärene
Eier... en meget tvilsom Mr. Glazer
Mye penger
Mye gjeld
Mye bra fotballspillere

Fantastiske fans, men de aller fleste meget misfornĂžyde.

SÄ misfornÞyde at de stiller i grÞnne og gule skjerf pÄ kamp.. og dette er nok bare starten.

Start diskusjon...

Kan det tenkes at ManU-fansen rett og slett er en gjeng surmaga kverulanter?  Gliser

Nei, men for Ă„ vĂŠre litt alvorlig, burde ikke disse punktene jeg har uthevet vĂŠre en vekker for de blant Leedsfansen som NETTOPP ber om mer gjeld og hardere satsing? Er ManU-fansen lykkelige?
Loggført

- Leif Olav
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #83 på: Mars 11, 2010, 20:55:02 »

Leeds United
3 divisjon...
Nr 2 pÄ tabellen
Ikke vunnet noe pÄ 20 Är...
Eier... en meget tvilsom Mr. Bates
Null penger
Null gjeld
Mye dÄrlige fotballspiller

Fantastiske fans, og de fleste synes godt fornĂžyde...

Manchester United
PL
Nr. 2 pÄ tabellen
Kvartfinale i CL
Vunnet alt som gÄr og vinne, kanskje verdens mest suksessrike lag de siste 20 Ärene
Eier... en meget tvilsom Mr. Glazer
Mye penger
Mye gjeld
Mye bra fotballspillere

Fantastiske fans, men de aller fleste meget misfornĂžyde.

SÄ misfornÞyde at de stiller i grÞnne og gule skjerf pÄ kamp.. og dette er nok bare starten.

Start diskusjon...

Kan det tenkes at ManU-fansen rett og slett er en gjeng surmaga kverulanter?  Gliser

Nei, men for Ă„ vĂŠre litt alvorlig, burde ikke disse punktene jeg har uthevet vĂŠre en vekker for de blant Leedsfansen som NETTOPP ber om mer gjeld og hardere satsing? Er ManU-fansen lykkelige?

Vi fĂ„r isĂ„fall endelig vĂŠre orntli misfornĂžyd igjen, og om ikke det er nok, sĂ„ fĂ„r vi (les de 20-25000 som stiller pĂ„ ER hver uke) vist at vi faktisk bryr oss om klubben vĂ„r!!  Sint Sint   Osteaktig Blir deilig...
Loggført

KEEP FIGHTING!!
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #84 på: Mars 11, 2010, 22:45:37 »

83 innlegg og 818 lesninger pÄ 17,5 timer forteller vel sitt om vÄrt engasjement!

We're Leeds and we're proud of it!

Ingen ved siden og ingen over!

MOT

Glad
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #85 på: Mars 11, 2010, 23:49:50 »

Helt sant. Ansettelsen av Kidd og "degraderingen" av Eddie Gray var skjebnesvanger, O'Learys stĂžrste glipp side om side med den forbannade boken. Irriterer meg den dag i dag.

NĂ„r det gjelder Seth Johnson er jeg ikke enig i at han skal bli kalt tulling, 7 millioner pund for Englands mest talentfulle midtbanespiller er mye, men ikke overdrevent. At Risdale kastet penger etter han er ikke Johnsons feil. Husker jeg sĂ„ han noen kamper for Derby fĂžr vi hentet han, fantastisk venstrefot og overblikk, i en klasse for seg sjĂžl pĂ„ det Derby-laget. Valget sto visst mellom han og Sebastian Deisler? Et godt kjĂžp i utganspunktet, men ett trist sorti. Combacket noen Ă„r etter var nok preget av mye frustrasjon - han var overbetalt og ikke den samme spilleren. Var det noen burduljer med klubben fĂžr han dro ogsĂ„?  Trist
Loggført

KEEP FIGHTING!!
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #86 på: Mars 12, 2010, 00:13:37 »

Helt sant. Ansettelsen av Kidd og "degraderingen" av Eddie Gray var skjebnesvanger, O'Learys stĂžrste glipp side om side med den forbannade boken. Irriterer meg den dag i dag.

NĂ„r det gjelder Seth Johnson er jeg ikke enig i at han skal bli kalt tulling, 7 millioner pund for Englands mest talentfulle midtbanespiller er mye, men ikke overdrevent. At Risdale kastet penger etter han er ikke Johnsons feil. Husker jeg sĂ„ han noen kamper for Derby fĂžr vi hentet han, fantastisk venstrefot og overblikk, i en klasse for seg sjĂžl pĂ„ det Derby-laget. Valget sto visst mellom han og Sebastian Deisler? Et godt kjĂžp i utganspunktet, men ett trist sorti. Combacket noen Ă„r etter var nok preget av mye frustrasjon - han var overbetalt og ikke den samme spilleren. Var det noen burduljer med klubben fĂžr han dro ogsĂ„?  Trist

Vel vel.. de penga kunne vi brukt pĂ„ Jon Arne Riise f.eks. vi trengte en venstre back og en hĂžyre kant.. dette var de eneste plassene det aldri ble kjĂžpt noe til... Hæ helt merkelig.

Loggført
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #87 på: Mars 12, 2010, 00:24:44 »

Vel vel.. de penga kunne vi brukt pĂ„ Jon Arne Riise f.eks. vi trengte en venstre back og en hĂžyre kant.. dette var de eneste plassene det aldri ble kjĂžpt noe til... Hæ helt merkelig.

Bowyer spilte mye hÞyrekant og han var jo den sjukeste spilleren vi hadde, har knapt sett pÄ maken til innsats og driv. PÄ backen hadde vi Harte, som gjorde opp for noen off-days med flust av frisparksperler. Og Dom Matteo ble vel fÞrst og fremst hentet som venstreback/midtbane, kanskje O'Learys beste kjÞp tatt i betraktning den billig pengen og det stroe intet han ble hentet fra.
« Siste redigering: Mars 12, 2010, 00:27:46 av Bites Yer Legs » Loggført

KEEP FIGHTING!!
Evig Pint
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #88 på: Mars 12, 2010, 01:55:24 »

Helt riktig! La om hele spillestilen.. Skulle spille ballbesittende, trillefotball.. Ødla alt.
« Siste redigering: Mars 12, 2010, 01:59:47 av Evig Pint » Loggført

Marching on together
torivar
Gjest
« Svar #89 på: Mars 12, 2010, 16:35:50 »

FornĂžyelig h.b.

Jeg kunne veldig godt tenke meg at du skrev ned et godt gjennomtenkt innlegg der du deler dine tanker om hvordan du Ăžnsker Leeds United.

Kanskje blir det litt lettere Ä forstÄ mange av innleggene dine da.

Please
Loggført
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |