|
jarle
|
 |
« på: Mars 11, 2010, 03:17:27 » |
|
Leeds United 3 divisjon... Nr 2 pÄ tabellen Ikke vunnet noe pÄ 20 Är... Eier... en meget tvilsom Mr. Bates Null penger Null gjeld Mye dÄrlige fotballspiller Fantastiske fans, og de fleste synes godt fornÞyde...
Manchester United PL Nr. 2 pÄ tabellen Kvartfinale i CL Vunnet alt som gÄr og vinne, kanskje verdens mest suksessrike lag de siste 20 Ärene Eier... en meget tvilsom Mr. Glazer Mye penger Mye gjeld Mye bra fotballspillere Fantastiske fans, men de aller fleste meget misfornÞyde.
SÄ misfornÞyde at de stiller i grÞnne og gule skjerf pÄ kamp.. og dette er nok bare starten.
Start diskusjon...
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 11, 2010, 07:51:42 av jarle »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #1 på: Mars 11, 2010, 05:14:34 » |
|
...Og samtidig tenker samtlige fotballsupportere det samme, hvorfor stiller idiotene i Norwich-skjerf?
NÄ har vel protesten ingenting Ä gjÞre med det sportslige, du hopper over det faktum at det er Glazer og hans overdragelse av gjeld som er problemet. Selv om det verserer diverse rykter om Bates, sÄ har han ikke gjort det samme, som du ogsÄ understreker her.
Ser at de heller ikke klarte Ă„ gjennomfĂžre den hypede storaksjonen sin.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 11, 2010, 05:23:43 av Bites Yer Legs »
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #2 på: Mars 11, 2010, 07:48:50 » |
|
NÄ er vel det grÞnne og gule en protestfarge mot Glazer http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=591541 For fotballen sin del og spenningen. Ja da er ddt nok en fordel at Manu har massiv gjeld. For hvis man hadde gjort den klubben gjeldfri. Ja da ville Manu dominert enda kraftigere enn de gjÞr nÄ. Og jeg vil si at fansen deres og mÄten de protesterer mot Glazer pÄ. Ja da har de min dypeste sympati. Vi Leeds fans er nok for feige og lite vant til suksess at vi tÞrr Ä gjÞre noe slikt
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #3 på: Mars 11, 2010, 08:04:41 » |
|
Jeg fÞler ikke at det er noen grunn til Ä skulle protestere mot Bates pÄ samme mÄte som mot Glazer. Bates har reddet Leeds United fra avgrunnen og gjort klubben sÄ og si gjeldsfri. i tillegg kjÞrer vi med overskudd. Tror dette vil gjÞre at Leeds stÄr meget sterkt stilt nÄr boblen i PL sprekker. Det kommer til Ä komme flere konkurser/administrasjoner de nÊrmeste Ärene.
Jeg fÞler at Leeds har en veldig fornuftig kurve oppover nÄ. ikke hodelÞs satsing som vil straffe seg pÄ sikt, men et fornuftig Þkonomisk lÞp som sakte men sikkert vil ta oss opp til PL igjen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
trondt
|
 |
« Svar #4 på: Mars 11, 2010, 08:10:52 » |
|
Til jarle og h.b.: Hvorfor ikke melde permanent overgang ? SÄ kan dere dyrke deres misnÞyes vinter (fritt etter Steinbeck) sammen med de rÞde, fantastiske supporterne. Jeg fÞler at dere skulle rette spÞrmÄlet til de 20-40000 som kamp etter kamp stiller ER og gir sitt for at laget skal tilbake der vi hÞrer hjemme.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 11, 2010, 08:27:45 av trondt »
|
Loggført
|
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #5 på: Mars 11, 2010, 08:49:10 » |
|
En viktig forskjell; vi er kjÞrt i grÞfta forlengst, og er nÄ i ferd med Ä klatre oppover mot overflaten igjen. Man.Utd's fans frykter at den kursen de er pÄ nÄ ogsÄ bÊrer lukt i avgrunnen, og forsÞker pÄ sin mÄte Ä forhindre at det skal skje.
SpÞrsmÄlet blir da snarere; hvorfor stilte ikke Leeds-fansen opp i hopetall f.eks pÄ semifinalekampen mot Valencia og protesterte villt pÄ Ridsdales styring av klubben ??
flynn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
torivar
Gjest
|
 |
« Svar #6 på: Mars 11, 2010, 08:58:58 » |
|
Jeg fÞler ikke at det er noen grunn til Ä skulle protestere mot Bates pÄ samme mÄte som mot Glazer. Bates har reddet Leeds United fra avgrunnen og gjort klubben sÄ og si gjeldsfri. i tillegg kjÞrer vi med overskudd. Tror dette vil gjÞre at Leeds stÄr meget sterkt stilt nÄr boblen i PL sprekker. Det kommer til Ä komme flere konkurser/administrasjoner de nÊrmeste Ärene.
Jeg fÞler at Leeds har en veldig fornuftig kurve oppover nÄ. ikke hodelÞs satsing som vil straffe seg pÄ sikt, men et fornuftig Þkonomisk lÞp som sakte men sikkert vil ta oss opp til PL igjen.
For meg var dette et veldig bra innlegg Sydhagen, og beskriver kjernen i hvorfor jeg ikke gidder Ä bruke kalorier pÄ Ä stille i hylekoret mot Bates. Jarles beskrivelse av situasjonen i de to klubbene er forsÄvidt grei og sikkert riktig. SelvfÞlgelig hadde det vÊrt kjekt Ä kjÞpe seg opp igjen til the bigboys, det har vi prÞvd og det gikk til helvete. Dermed ikke sagt at jeg synest at alt er bare velstand nÄ. Men vi har en klubb fortsatt - og det vil med dagens konservative forretningsdrift ta lang tid fÞr vi igjen er top5 i PL. Men det kommer - vi vil reise oss igjen. Marching on together
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #7 på: Mars 11, 2010, 09:00:15 » |
|
Reddet klubben fra avgrunnen. Jeg kjÞper ikke den. Bates tok over klubben og truet med Ä opplÞse klubben hvis han ikke fikk det som han ville. Det er bevis godt nok pÄ en person som driter i klubben. Leeds har hatt massive inntekter de siste Ärene. Men pengene er borte. Leeds eier ikke nÄla i veggen. Vi ha her med en kynisk leder som driter i selve klubben. Hvis Bates hadde fulgt spillereglee. ja da hadde vi faktisk hatt en annen eier til Ä drive klubben etter denne administrasjonen. Leeds er en for stor klubb til at innvestorer vil la muligheten gÄ fra seg til Ä eie en storklubb
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #8 på: Mars 11, 2010, 09:01:55 » |
|
For meg var dette et veldig bra innlegg Sydhagen, og beskriver kjernen i hvorfor jeg ikke gidder Ä bruke kalorier pÄ Ä stille i hylekoret mot Bates. Jarles beskrivelse av situasjonen i de to klubbene er forsÄvidt grei og sikkert riktig. SelvfÞlgelig hadde det vÊrt kjekt Ä kjÞpe seg opp igjen til the bigboys, det har vi prÞvd og det gikk til helvete. Dermed ikke sagt at jeg synest at alt er bare velstand nÄ. Men vi har en klubb fortsatt - og det vil med dagens konservative forretningsdrift ta lang tid fÞr vi igjen er top5 i PL. Men det kommer - vi vil reise oss igjen. Marching on together Reise oss igjen. Sorry. men sÄ lenge bates er i klubben. Ja da vil aldri Leeds United reise seg igjen. Skal Leeds reise seg. ja da sitter vi med milliardgjeld. SÄ enkelt er det
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
SĂžlvreven
|
 |
« Svar #9 på: Mars 11, 2010, 09:12:32 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
|
|
|
|
torivar
Gjest
|
 |
« Svar #10 på: Mars 11, 2010, 09:16:41 » |
|
Du er sÄ positiv h.b.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #11 på: Mars 11, 2010, 09:26:45 » |
|
Du er sÄ positiv h.b.
Hvordan kan man vÊre positiv. Vi er Leeds United pÄ 3 nivÄ i engelsk fotball. En bakgÄrdsdivisjon. Leeds har ingen visjoner og vi lever med en eier som ikke har til hensyn Ä kjempe i toppen av engelsk fotball. Vi er faktisk dÄrligere enn Doncaster osv
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
AndyMathie
|
 |
« Svar #12 på: Mars 11, 2010, 09:54:14 » |
|
Ble uvel av denne trÄden. Hater virkelig d faens laget og nÄr Ê kommer inn pÄ forumet sÄ Þnsker Ê slettes ikke sÄnne faens overskrifter. Nu kommer Ê ikke tilbake til dÊ her forumet fÞr denne trÄden har lagt sÊ pÄ neste side Ä slipper Ä lese om laget fra h......
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds and we are proud of it!
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #13 på: Mars 11, 2010, 10:44:14 » |
|
hva med denne...
Fansen slutter Ä gÄ pÄ kamp, men putter billett prisen inn pÄ en konto som har som mÄl Ä kjÞpe Leeds... 30 kamper x 25.000 x 500 kroner = 225 millioner... slutt Ä kjÞp drakter... sett samme de penga inn pÄ konto ogsÄ... samme med LUTV...osv
Skal se at "VI" har en 300 mill pÄ et Är...
Bates mÄ selge og klubben er eid av supporterne...
ENKELT!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #14 på: Mars 11, 2010, 10:48:02 » |
|
Fin tanke. Men supporterne til Leeds bryr seg ikke om klubben nok til Ă„ gjĂžre det
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #15 på: Mars 11, 2010, 10:52:40 » |
|
En viktig forskjell; vi er kjÞrt i grÞfta forlengst, og er nÄ i ferd med Ä klatre oppover mot overflaten igjen. Man.Utd's fans frykter at den kursen de er pÄ nÄ ogsÄ bÊrer lukt i avgrunnen, og forsÞker pÄ sin mÄte Ä forhindre at det skal skje.
SpÞrsmÄlet blir da snarere; hvorfor stilte ikke Leeds-fansen opp i hopetall f.eks pÄ semifinalekampen mot Valencia og protesterte villt pÄ Ridsdales styring av klubben ??
flynn
Helt enig. Det er flere gode grunner til Ă„ protestere mot Bates â og de ukjente eierne av Leeds â ogsĂ„, men jeg klarer ikke Ă„ se parallellen til Glazer/scum. Derimot synes ogsĂ„ jeg det er grunn til Ă„ STORE spĂžrsmĂ„lstegn ved oss Leedssupporteres bevissthet i den perioden Ridsdale og hans styre kjĂžrte klubben fullstendig i grĂžfta. Var vi virkelig sĂ„ blindet av suksess og framtidsdrĂžmmer at vi ikke sĂ„ risikoen i det Ridsdale drev pĂ„ med?Her ligger ogsĂ„ et av mine virkelige store ankepunkter mot det som var den ene store uavhengige supporterorganisasjonen pĂ„ den tida â LUSC. Ikke for Ă„ legge opp en ny LUSC-debatt, men at LUSC fungerte som Ridsdales nikkedokker pĂ„ den tida er etter min personlige mening U T I L G I V E L I GâŠ.. For Ă„ banne enda mer i kjerka: Jeg har fĂ„tt stĂžrre respekt for scumsupporterne gjennom denne prosessen enn det jeg noen gang trodde jeg skulle fĂ„. Det gule og grĂžnne er for Ăžvrig klubbfargene til Newton Heath â som var forlĂžperen for den klubben vi i dag kjenner som scum.
|
|
|
|
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
jarle
|
 |
« Svar #16 på: Mars 11, 2010, 11:00:04 » |
|
Nei jeg klarer heller ikke Ă„ se helt sammenhengen  Man U er en suksess under Glazer og Leeds er en joke under Bates... enda protesterer de mens Leeds fansen sitter stille...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #17 på: Mars 11, 2010, 11:00:38 » |
|
FC United har jo blitt startet opp i non league som et direkte resultat av Glazers politikk.
Uansett om man er for eller imot Glazxer sÄ har vel Man Utd aldri vÊrt mer suksessrik enn de har vÊrt under deres regime. Og det er jo pÄ banen det skal avgjÞres?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #18 på: Mars 11, 2010, 11:03:11 » |
|
Manu har gjeld langt opp etter Þra. Men de er suksessrike og kan kjÞpe det de vil. Leeds er gjeldfrie i gÄseÞyne og har ikke rÄd til noe verdens ting
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
Per Arne
|
 |
« Svar #19 på: Mars 11, 2010, 11:03:56 » |
|
Fin tanke. Men supporterne til Leeds bryr seg ikke om klubben nok til Ă„ gjĂžre det
Hva pokker vet du om hvor mye supporterne bryr seg om klubben sin? Ikke en forbannet dritt, tenker jeg... Og du bare kommer med en masse ord, ingen handling. GjÞr noe da! Og pÄ meg virker det faktisk ikke som om DU bryr deg en dritt om Leeds United. Og ikke opphÞy deg selv til supersupporter, og alle andre til annenrangs fans. Vennligst.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #20 på: Mars 11, 2010, 11:08:23 » |
|
Hva pokker vet du om hvor mye supporterne bryr seg om klubben sin? Ikke en forbannet dritt, tenker jeg... Og du bare kommer med en masse ord, ingen handling. GjÞr noe da! Og pÄ meg virker det faktisk ikke som om DU bryr deg en dritt om Leeds United. Og ikke opphÞy deg selv til supersupporter, og alle andre til annenrangs fans. Vennligst.  Slik gidder jeg ikke svare pÄ. Jeg ser gjerne Leeds live. Men da aller helst pÄ bortebane. Dette for at Bates ikke skal fÄ mine penger. Men noen kamper blir det pÄ Elland Road ogsÄ. Og hvis jeg hadde hatt en mulighet til Ä gjÞre noe. Ja da hadde jeg gjort det. Og jeg vil faktisk vÊre villig til Ä putte 10.000 inn i et evt oppkjÞp av klubben
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #21 på: Mars 11, 2010, 11:10:40 » |
|
hva med denne...
Fansen slutter Ä gÄ pÄ kamp, men putter billett prisen inn pÄ en konto som har som mÄl Ä kjÞpe Leeds... 30 kamper x 25.000 x 500 kroner = 225 millioner... slutt Ä kjÞp drakter... sett samme de penga inn pÄ konto ogsÄ... samme med LUTV...osv
ENKELT!!!
Du er lur du! OG JEG VIL TA UT LAGET! BARE JEG!!!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #22 på: Mars 11, 2010, 11:11:07 » |
|
Hva pokker vet du om hvor mye supporterne bryr seg om klubben sin? Ikke en forbannet dritt, tenker jeg... Og du bare kommer med en masse ord, ingen handling. GjÞr noe da! Og pÄ meg virker det faktisk ikke som om DU bryr deg en dritt om Leeds United. Og ikke opphÞy deg selv til supersupporter, og alle andre til annenrangs fans. Vennligst. Helt enig! blir for dumt Ä si at Leeds supporterne ikke bryr seg! skjerpings!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #23 på: Mars 11, 2010, 11:13:24 » |
|
hva med denne...
ENKELT!!!
Hva med de pengene Leeds taper pÄ at "VI" putter penga i egen lomme? Leeds kommer til Ä fÄ en kjempegjeld igjen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per Arne
|
 |
« Svar #24 på: Mars 11, 2010, 11:14:12 » |
|
Hva pokker vet du om hvor mye supporterne bryr seg om klubben sin? Ikke en forbannet dritt, tenker jeg... Og du bare kommer med en masse ord, ingen handling. GjÞr noe da! Og pÄ meg virker det faktisk ikke som om DU bryr deg en dritt om Leeds United. Og ikke opphÞy deg selv til supersupporter, og alle andre til annenrangs fans. Vennligst.  Slik gidder jeg ikke svare pÄ. Jeg ser gjerne Leeds live. Men da aller helst pÄ bortebane. Dette for at Bates ikke skal fÄ mine penger. Men noen kamper blir det pÄ Elland Road ogsÄ. Og hvis jeg hadde hatt en mulighet til Ä gjÞre noe. Ja da hadde jeg gjort det. Og jeg vil faktisk vÊre villig til Ä putte 10.000 inn i et evt oppkjÞp av klubben SÄ slutt da Ä komme med teorier om hvorvidt fansen bryr seg om klubben eller ikke. Men du unngÄr fint alle spÞrsmÄl om kilder nÄr du kommer med uttalelser. Tidligere har det vÊrt mye negativt om Bates og klubben. Men nÄ har du sannelig begynt Ä trÄkke fansen ned i sÞla ogsÄ.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #25 på: Mars 11, 2010, 11:16:58 » |
|
Hvis fansen hadde brydd seg nok om klubben. Ja da hadde det vÊrt massedemonstrasjoner mot Bates. Vi ser ikke en eneste som sier noe om stÄga i klubben. Til og med Newcastlefansen sier hva de mener pÄ kamp. Det ser faktisk ut som om fansen er fornÞyd med Ä bare eksistere
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #26 på: Mars 11, 2010, 11:22:53 » |
|
Hvis fansen hadde brydd seg nok om klubben. Ja da hadde det vÊrt massedemonstrasjoner mot Bates. Vi ser ikke en eneste som sier noe om stÄga i klubben. Til og med Newcastlefansen sier hva de mener pÄ kamp. Det ser faktisk ut som om fansen er fornÞyd med Ä bare eksistere
Har du tenkt tanken pĂ„ at det ikke er alle som er SĂ
misfornĂžyd med Bates som det du er? Og da mener du faktisk at de som ikke har samme mening om Bates som det du har IKKE bryr seg om Leeds United?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #27 på: Mars 11, 2010, 11:25:51 » |
|
misfornÞyd med Bates som det du er? Og da mener du faktisk at de som ikke har samme mening om Bates som det du har IKKE bryr seg om Leeds United? Da lurer jeg pÄ hva slags klubb det er vi vil fÞlge. Er det en klubb som er ute etter suksess, eller det en klubb som bare skal eksistere
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #28 på: Mars 11, 2010, 11:32:10 » |
|
misfornÞyd med Bates som det du er? Og da mener du faktisk at de som ikke har samme mening om Bates som det du har IKKE bryr seg om Leeds United? Da lurer jeg pÄ hva slags klubb det er vi vil fÞlge. Er det en klubb som er ute etter suksess, eller det en klubb som bare skal eksistere Du fÞlger akkurat den klubben du selv vil. Viss du ikke er fornÞyd med Leeds, sÄ fÄr du protestere utenfor kontoret til Bates og si dine meninger her inne pÄ forumet som du gjÞr nÄ. Men blir kraftig provosert nÄr du sier at de som ikke mener det samme som deg om Bates, IKKE bryr seg om klubben! Er vel ingen som sier at DU ikke bryr deg om klubben fordi at du hater Bates?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #29 på: Mars 11, 2010, 11:36:50 » |
|
Leeds United 3 divisjon... Nr 2 pÄ tabellen Ikke vunnet noe pÄ 20 Är... Eier... en meget tvilsom Mr. Bates Null penger Null gjeld Mye dÄrlige fotballspiller Fantastiske fans, og de fleste synes godt fornÞyde...
Manchester United PL Nr. 2 pÄ tabellen Kvartfinale i CL Vunnet alt som gÄr og vinne, kanskje verdens mest suksessrike lag de siste 20 Ärene Eier... en meget tvilsom Mr. Glazer Mye penger Mye gjeld Mye bra fotballspillere Fantastiske fans, men de aller fleste meget misfornÞyde.
SÄ misfornÞyde at de stiller i grÞnne og gule skjerf pÄ kamp.. og dette er nok bare starten.
Start diskusjon...
Hehe... Du skulle vÊrt pÄ Old Trafford 3 januar sÄ ville du fort oppdaget at sÄ ikke er tilfelle. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|