|
Mr Kaizer
|
 |
« på: Mars 10, 2010, 00:20:35 » |
|
Det er en umulighet Ä spÄ fotballkamper som ligger litt frem i tid, men det er meget interessant Ä se pÄ programmet for mars og april. Ting kan tyde pÄ at seieren over Tranmere var enda viktigere enn man skulle tro.
Mars Southampton (b) - Selv om Lambert fortsetter Ä banke mÄlene inn for moro skyld og nysigneringen Barnard har funnet veien til maskene, har Southampton utvilsomt skuffet meg stort i Är. Klubben ligger faktisk lenger bak play off nÄ, enn hva som var tilfelle fÞr seriestart. Er et godt hjemmelag, med 9 - 4 - 2.
Millwall (h) - Et tĂžft lag og en verdig play off-kandidat, men er hovedsaklig et hjemmelag. Borte har de ikke veldig imponerende 4 - 7 - 6 og bĂžr vĂŠre en kamp hvor Leeds kan hente tre poeng.
Norwich (b) - Antakelig det vanskeligste stedet Ä reise til i ligaen for tiden. 14 - 2 - 2 er fasiten, men toppoppgjÞr er som regel tette kamper og Norwich kan nok ha i bakhodet at ett poeng hjemme mot Leeds er godkjent for ikke Ä slippe laget nÊrmere pÄ tabellen. Uansett vil poeng vÊre en liten bonus.
Vanvittig tÞff mÄned og om vi skulle skaffe oss tre-fire poeng, sÄ mÄ det kunne regnes som bra!
April Swindon (h) - Et lag som har overrasket i Ärets sesong. Har kun tapt tre bortekamper 5 - 7 - 3, men to kamper uten scoringer og hele 0-4 i trynet hjemme mot meget bortesvake Bristol Rovers, kan tyde pÄ at laget er inne i en liten formdupp. Langt ifra noen walk-over, men vi mÄ gjÞre Elland Road til et fort igjen og bÞr vinne slike.
Yeovil (b) - Middelhavsfarer som i skrivende stund ikke kan gjĂžre mye fra eller til. 7 - 6 - 4 er ikke halvgalt og slike kamper er tĂžffe.
Southend (h) - Har 3 - 2 - 13 borte slike kamper skal vinnes, selv om Southend antakelig vil sloss for livet mot nedrykk. Gunstig Ä mÞte de "nÄ" og ikke enda nÊrmere serieslutt.
Carlisle (b) - 7 - 3 - 6 hjemme tyder pÄ enten eller. Leeds bÞr ha en god fÞlelse etter en kruttsterk annen omgang i semifinale-tapet i JPT. MÄ rydde opp i den defensive dÞdballen med livsfarlige Ian Harte imot.
Gillingham (b) - Gillingham har kun sluppet inn ni scoringer pÄ hjemmebane og stÄr med 9 - 6 - 3 hjemme, i motsetning til fire bortepoeng. Vanvittig skummel tid Ä mÞte lag i nedrykksstriden nÄr det begynner Ä nÊrme seg slutt (fire kamper igjen).
MK Dons (h) - 7 - 1 - 9 borte, sÄ Dons vinner eller taper. Leeds bÞr kunne vinne slike kamper, men situasjonen rundt om Dons ligger inne i, rundt eller langt etter play off kan virke sterkt inn pÄ kampen.
Som sagt er det vanskelig Ä spÄ hvilke kamper som vinnes eller tapes, men om man sier at vi trenger 90 poeng for Ä rykke direkte opp... Hvor nÊre kan vi vÊre fÞr de to siste kampene i mai, mot Charlton (b) og Bristol Rovers (h)?
Det tÞffe programmet tatt i betrakning (lag som Gillignham og Yeovil er langt ifra noen kasteball) sÄ kan fem poengs-bufferen vÊre MEGET MEGET MEGET viktig i kampen om direkte opprykk.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 10, 2010, 00:22:48 av Mr Kaizer »
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #1 på: Mars 10, 2010, 01:24:43 » |
|
Millwall (h) - Et tĂžft lag og en verdig play off-kandidat, men er hovedsaklig et hjemmelag. Borte har de ikke veldig imponerende 4 - 7 - 6 og bĂžr vĂŠre en kamp hvor Leeds kan hente tre poeng. 3-1 over Carlisle borte og det beste League One laget de siste ti kampene! 1 MILLWALL 10 4 0 0 6-1 4 1 1 10-5 8 1 1 16-6 +10 25 CHAMP. 2 NORWICH 10 4 0 1 8-4 4 0 1 11-4 8 0 2 19-8 +11 24 CHAMP. 3 COLCHESTER 10 4 1 0 7-1 1 2 2 5-7 5 3 2 12-8 +4 18 P.OFF 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #2 på: Mars 10, 2010, 09:39:55 » |
|
Millwall (h) - Et tĂžft lag og en verdig play off-kandidat, men er hovedsaklig et hjemmelag. Borte har de ikke veldig imponerende 4 - 7 - 6 og bĂžr vĂŠre en kamp hvor Leeds kan hente tre poeng. 3-1 over Carlisle borte og det beste League One laget de siste ti kampene! 1 MILLWALL 10 4 0 0 6-1 4 1 1 10-5 8 1 1 16-6 +10 25 CHAMP. 2 NORWICH 10 4 0 1 8-4 4 0 1 11-4 8 0 2 19-8 +11 24 CHAMP. 3 COLCHESTER 10 4 1 0 7-1 1 2 2 5-7 5 3 2 12-8 +4 18 P.OFF  Ser der ja! Stemmer det da at Millwall ikke hadde vunnet borte fĂžr de seks siste bortekampene? I sĂ„ fall imponerende at laget holder play off-plass! Leste forresten pĂ„ Waccoe i gĂ„r at Leeds er ligasystemets beste bortelag!  Noen som vet om det stemmer?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #3 på: Mars 10, 2010, 10:46:42 » |
|
.... Leste forresten pÄ Waccoe i gÄr at Leeds er ligasystemets beste bortelag!  Noen som vet om det stemmer? Det stemmer faktisk det. Leeds er det laget - i hele ligasystemet - som har tatt flest poeng borte. Bortetabellen i L1: Leeds 17 +12 32Norwich 17 +13 31 Charlton 17 +6 28 Brighton 18 -1 26 Soton 18 +4 23 I tillegg til Brighton, figurerer ogsÄ Walsall hÞyt oppe pÄ denne tabellen - mens Huddersfield ligger helt nede pÄ 11.plass med 21 poeng.
|
|
|
|
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
flynn
|
 |
« Svar #4 på: Mars 10, 2010, 11:36:42 » |
|
Etter hvert som slutten nÊrmer seg vil det vÊre en del lag som blir liggende i ingenmannsland, midt pÄ tabellen, uten sjanse til hverken opp-eller nedrykk. Vi mÞter noen slike, fÞrst ut er Southampton lÞrdag, deretter mÞter vi blant andre Yeovil og Carlisle. Jeg mener vi her har en ulempe i forhold til vÄre konkurrenter, ved at disse lagene motiveres voldsomt av Ä skulle mÞte Leeds, mens de kan tenkes Ä slappe mere av i mÞter med mindre "berÞmte" lag. Southampton vil nok vise seg Ä tape en del kamper mot middelmÄdig motstand i resten av sesongen, men lÞrdagens kamp mot Leeds vil pÄ mange mÄter vÊre deres hÞydepunkt denne sesongen, og jeg regner med at de legger blod, svette og tÄrer inn pÄ Ä vinne nettopp denne  flynn
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #5 på: Mars 10, 2010, 12:52:39 » |
|
NÄ som innspurten nÊrmer seg er det vel pÄ tide Ä hente inn den gode, gamle BBC Predictor: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_2/predictor/default.stm1. Norwich 100 p. 2. Leeds United 92 p. (bedre mÄlforskjell) 3. Colchester 92 p. 4. Charlton 89 p. 5. Millwall 84 p. 6. Huddersfield 79 p. Blir et close race, men vi berger opprykket pÄ bedre mÄlforskjell enn Colchester.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 10, 2010, 12:58:50 av Ferre »
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
id-buy
|
 |
« Svar #6 på: Mars 10, 2010, 13:04:19 » |
|
Eller Nettavisens...:
League One Lag S V U T P 1 Norwich City 46 30 7 9 73 - 36 97 2 Leeds United 46 28 11 7 62 - 29 95 3 Millwall 46 25 11 10 52 - 35 86 4 Colchester United 46 25 11 10 51 - 34 86 5 Southampton 46 25 12 9 60 - 35 77 6 Huddersfield Town 46 20 17 9 60 - 42 77 7 Charlton Athletic 46 21 13 12 61 - 38 76 8 Swindon Town 46 20 16 10 54 - 44 76 9 Milton Keynes Dons 46 23 6 17 50 - 48 75
|
|
|
|
|
Loggført
|
HOWARD WILKINSON 'I'm a firm believer that if the other side scores first you have to score twice to win.' 
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #7 på: Mars 10, 2010, 14:23:35 » |
|
Satt ogsÄ Ä sÄ litt pÄ de gjenstÄende innbyrdesoppgjÞrene mellom de 8 topplagene. Disse er ganske jevnt fordelt i antall, men faller ganske ulikt i tid:
Norwich og Leeds gjĂžr unna de fleste oppgjĂžrene mot de andre topplagene i de neste 3-4 ukene - mens lagene som jager bak oss har flere innbyrdesoppgjĂžr senere i april/mai. Med bra uttelling i de neste 4 kampene kan opprykket derfor vĂŠre sikret - i praksis - etter hjemmekampen mot Swindon 3/4, og matematisk sikret fĂžr bortekampen mot Charlton 1/5.
OgsÄ verdt Ä merke seg at bÄde Norwich, Charlton, Milwall, Colchester har igjen bortekamp mot playoffjagende Huddersfield - som er ligaens beste hjemmelag sÄ langt.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 10, 2010, 14:26:24 av McMidjo »
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
|
johnny gangster
|
 |
« Svar #8 på: Mars 10, 2010, 15:03:30 » |
|
Trur Leeds ender pÄ 92 poeng til slutt. Noko som skal holde til direkte opprykk. Mange tÞffe kamper stÄr igjen pÄ programmet. Her fÄr vi ingenting gratis. Utruleg viktig at me fekk ei lita luke ned til nr 3 etter seieren i gÄr. Southampton har ikkje vore so gode i Är og det er absolutt muleg Ä hente 3 poeng der men det blir svÊrt tÞft. Viare sÄ blir kampane mot Norwich og charlton borte tÞffe og me skal ve glad fÄr me med oss poeng derifrÄ. Skal me rykke opp mÄ me og til Ä fÄ overfÞrt litt av Norwich flaksen, som har klart Ä vippe kampane til sin fordel pÄ slutten mange ganger, Vi treng eit par slike me og no i dei siste kampane. Det blir utruleg spennande og fÞlge innspurten! FÄr vell berre sei lykke til 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds4eva
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #9 på: Mars 10, 2010, 15:21:09 » |
|
I motsetning til mange andre her, tror jeg ikke Soton helt har gitt opp hÄpet om en PO-plass. De har 33 kamper og dermed 2 kamper til gode pÄ mange over.
Uansett, har Soton dagen kan de slÄ alle topplagene enkelt. Samtidig tror jeg akkurat Soton-kampen passer Leeds bra, hvis vi klarer Ä kjÞre raske og gode kontringer. Defintivt en helt Äpen kamp. Men det er Millwall og Swindon vi aller helst bÞr slÄ, og gjÞr vi det er vi kvitt to lag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
johnny gangster
|
 |
« Svar #10 på: Mars 10, 2010, 15:26:09 » |
|
I motsetning til mange andre her, tror jeg ikke Soton helt har gitt opp hÄpet om en PO-plass. De har 33 kamper og dermed 2 kamper til gode pÄ mange over.
Uansett, har Soton dagen kan de slÄ alle topplagene enkelt. Samtidig tror jeg akkurat Soton-kampen passer Leeds bra, hvis vi klarer Ä kjÞre raske og gode kontringer. Defintivt en helt Äpen kamp. Men det er Millwall og Swindon vi aller helst bÞr slÄ, og gjÞr vi det er vi kvitt to lag.
Kanskje ikkje dei har gitt opp, men det ser no veldig tÞfft ut. Dei ligg for tida 16 poeng bak Swindon som ligg pÄ 6 plass. Og Soton har berre 1 kamp mindre spelt enn dei. Og med 11-12 og 13 kampar igjen av sesongen (litt forskjelligt fra lag til lag) ser det vell heller tÞft ut med play off for soton imo.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds4eva
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #11 på: Mars 10, 2010, 16:46:15 » |
|
Kanskje ikkje dei har gitt opp, men det ser no veldig tÞfft ut. Dei ligg for tida 16 poeng bak Swindon som ligg pÄ 6 plass. Og Soton har berre 1 kamp mindre spelt enn dei. Og med 11-12 og 13 kampar igjen av sesongen (litt forskjelligt fra lag til lag) ser det vell heller tÞft ut med play off for soton imo. Klart det ser meget vanskelig ut for Soton, og nÞkkelen for de er konsistens. De har ikke rÄd til Ä gÄ pÄ en blipp som mot Tranmere, men de har altsÄ slÄtt Norwich borte 2-0 for mindre enn 3 uker siden, samt valset over Walsall (5-1) og Huddersfield (5-0) etter det. De mÞter ogsÄ Swindon hjemme etter Leeds, sÄ personlig ser jeg det ikke som helt utenkelig. Konsistens altsÄ, forhÄpentligvis ikke fÞr etter at de har tapt for Leeds. Da ser jeg gjerne at de vinner hjemmekampene sine mot Swindon og senere Charlton. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #12 på: Mars 10, 2010, 22:47:38 » |
|
Eller Nettavisens...:
League One Lag S V U T P 1 Norwich City 46 30 7 9 73 - 36 97 2 Leeds United 46 28 11 7 62 - 29 95 3 Millwall 46 25 11 10 52 - 35 86 4 Colchester United 46 25 11 10 51 - 34 86 5 Southampton 46 25 12 9 60 - 35 77 6 Huddersfield Town 46 20 17 9 60 - 42 77 7 Charlton Athletic 46 21 13 12 61 - 38 76 8 Swindon Town 46 20 16 10 54 - 44 76 9 Milton Keynes Dons 46 23 6 17 50 - 48 75
Charlton gÄr pÄ 7 tap i lÞpet av siste 11? Virker ikke helt realistisk nÄr de har tapt kun 5 pÄ de fÞrste 35. Idiottips.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
LeedsU878
|
 |
« Svar #13 på: Mars 10, 2010, 23:07:54 » |
|
Eller Nettavisens...:
Charlton gÄr pÄ 7 tap i lÞpet av siste 11? Virker ikke helt realistisk nÄr de har tapt kun 5 pÄ de fÞrste 35. Idiottips. NÄ er vel ikke akkurat Nettavisen kjent for Ä treffe pÄ tabelltipsene sine heller da  GÄr denne inn skal jeg personlig mÞte opp i redaksjonen og overrekke 10 flasker vin! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"
|
|
|
|
Geiremann
|
 |
« Svar #14 på: Mars 11, 2010, 19:47:18 » |
|
Ganske utrolig at vi fotsatt har fem poeng ned til playoff med den svake poengsankinga i januar og februar. Heldigvis er det vel bare Norwich av vÄre stÞrste utfordrere som har tatt jevnt mye med poeng over lang tid. Hvis vi ser tilbake pÄ hÞsten sÄ mÄ vi nok innrÞmme at det var mye stang inn i forhold til Ä avgjÞre kamper, uten spillemessig overtak. Det er vel bare naturlig at vi har fÄtt litt igjen for det de siste mÄnedene, hvor spillemessig og sjansemessig overtak ikke har resultert i sÄ mange trepoengere. Jeg mener at de vanskeligste kampene som stÄr igjen er borte mot Southampton, Norwich og Charlton. Her bÞr vi vÊre godt fornÞyd med ett poeng i hver av de. Det viktigste vil vÊre Ä ikke tape. I de Ätte andre kampene vil det vÊre stÞrre sjanse for trepoengere. Det er allikevel sikkert at vi ikke vinner alle Ätte, men forhÄpentligvis mer enn halvparten av dem. Dersom ingen av de andre lagene i toppen skulle fÄ en fantastisk seiersrekke pÄ slutten, sÄ bÞr dette holde til opprykk. Og opprykk skal det bli. Direkte! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #15 på: Mars 12, 2010, 14:57:00 » |
|
TÞffe uker venter oss!!!! Nesten ikke til Ä holde ut, men.......sÄnn har vi jo hatt det i Ärevis!!! MOT!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #16 på: Mars 12, 2010, 15:01:00 » |
|
Viss det blir 3 poeng mot Southampton i helga sÄ tror jeg at mye er gjort. tror nemlig at Charlton taper borte mot Millwall og at Colchester taper borte mot Carlisle.
vi vil da fÄ en luke pÄ 8 poeng ned til 3.plassen. NÄ mÄ gutta gripe muligheten!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #17 på: Mars 12, 2010, 16:13:43 » |
|
Viss det blir 3 poeng mot Southampton i helga sÄ tror jeg at mye er gjort. tror nemlig at Charlton taper borte mot Millwall og at Colchester taper borte mot Carlisle.
vi vil da fÄ en luke pÄ 8 poeng ned til 3.plassen. NÄ mÄ gutta gripe muligheten!
...det vil overraske meg om ting legger seg til rette sÄ raskt. Nei, vi mÄ nok stÄlsette oss for flere uker med nervene i spenn (ikke dermed sagt at helgen gÄr sÄ dÄrlig...)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #18 på: Mars 12, 2010, 17:37:25 » |
|
Kunne faktisk tenkt meg poengdeling i Millwall v Charlton i morra, ettersom vi skal ha Millwall hjemme i neste kamp. De er i kanonform og kan bli farlig, pÄ samme tid Þnsker jeg selvsagt ikke Charlton nÊrmere. Uansett, vinner vi sÄ er det det beste utfallet! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #19 på: Mars 12, 2010, 20:05:27 » |
|
Kunne faktisk tenkt meg poengdeling i Millwall v Charlton i morra, ettersom vi skal ha Millwall hjemme i neste kamp. De er i kanonform og kan bli farlig, pÄ samme tid Þnsker jeg selvsagt ikke Charlton nÊrmere. Uansett, vinner vi sÄ er det det beste utfallet!  Enig akkurat der Mr K!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Cbas10an
|
 |
« Svar #20 på: Mars 13, 2010, 21:52:34 » |
|
Kunne faktisk tenkt meg poengdeling i Millwall v Charlton i morra, ettersom vi skal ha Millwall hjemme i neste kamp. De er i kanonform og kan bli farlig, pÄ samme tid Þnsker jeg selvsagt ikke Charlton nÊrmere. Uansett, vinner vi sÄ er det det beste utfallet!  Enig akkurat der Mr K! NÄr Millwall fÞrst skulle vinne i dag, var det greit med 4-0.. De er nok hÞyt oppe nÄ, og sjansen er da ogsÄ stor for at de ikke klarer Ä nullstille seg til vÄr kamp... Positivt var det i dag at ingen av de lagene under oss tok nevneverdig innpÄ oss.. Det var viktig.. 3 poeng mot Millwall er ogsÄ viktig.. Slik jeg ser det bÞr vi ha 10 poeng de neste 5 kampene.. Klarer vi det har vi et godt utgangspunkt fÞr innspurten.. Vi mÄ finne flyten igjen nÄ..
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
Joachim
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #21 på: Mars 14, 2010, 13:03:18 » |
|
For Ä vÊre Êrlig! Jer er redd at vi ikke klarer og slÄ Millwall, de har de siste Ära vist at de gir litt ekstra mot oss, og de er i kjempe form, og dette bekymrer meg! Jeg hÄper spillerene tar seg selv i nakken nÄ og bretter opp armene Ä kjemper i 90 + minutter, og ikke gir opp! HÄper vi starter med Dickov (Jeg har troen pÄ han)! Men, gleder meg som en unge til kampen tross bekymringene, TV-kamp, det var pÄ tide  !
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #22 på: Mars 14, 2010, 16:07:53 » |
|
Millwall kampen er STĂRRE en cup kampen mot Scum.
Den mÄ vinnes !!!!!!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #23 på: Mars 15, 2010, 12:32:44 » |
|
Millwall er tÞff motstand alltid!!! De slo oss hjemme, var i London den helgen og hÄpte pÄ billett via en lokal kompis men umulig! Bodde pÄ et hotell i docklands og lÞrdag formiddag kom to politibiler susende inn foran hotelletd er vi var klare for Ä reise til byen (guttegjeng)! Der hoppet det ut riotpolice og kom mot oss og spurte om vi skulle pÄ fotballkamp. Jada svarte vi pliktskyldigst, we are form NÄrvei, and we are going tu Upten Park tumÄrrÄv! OK, sa politmannen, vi ser fÞrt og fremst etter Leedsfans som skal ha spredd seg pÄ hoteller i byen etter Ä ha ankommet i gÄr, fredag. Dette gjÞr de fordi vi ville stoppet dem dersom de hadde ankommet i dag!! Jeg ga mitt Leedsforhold til kjenne- jeg elsker klubben og har gjort det siden 1970!! Politimannen, som den gang ikke en gang var pÄtenkte, svarte at jeg nok ikke var akkurat den typen Leedstilhenger de sÄ etter! Jeg ba tynt om at de skulle behandle vÄre felles fans pent dersom de fant noen, han brÄsnudde og svarte "Never.......well, second thaugths, for you I`ll go easy on them!" Kansjke sparte jeg en eller to av dem for et blÄÞye??? Neppe! Uansett- la oss ta revansj hjemme!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
bmoen
|
 |
« Svar #24 på: Mars 15, 2010, 14:00:08 » |
|
Det blir en vanskelig innspurt. Regner med tap i fÞlgende kamper: Millwall (H), Norwich (B), Carlisle (B) og Charlton (B). Da bÞr det helst blir seire i resterende 6 kamper, men det har jeg ikke trua pÄ! Da blir det opp til de andre lagene Ä bestemme Leeds' skjebne i Är. Jeg tror ikke de greier Ä ordne opp selv ....... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
BMo - Leeds-fan siden 1964
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #25 på: Mars 15, 2010, 14:12:46 » |
|
FOR en avslutning vi stÄr overfor!
Millwall om en uke blir en utrolig viktig kamp. Seier der kan bli alfa omega. Ikke bare kan vi dra fra mer - med nytt Charlton-tap blir vel ledelsen 7-8-9 poeng, men det har en klar mental effekt ogsÄ pÄ lagene som leter med lupe (?) etter hÄp om at vi skal rote det til og gi de en sjanse.
Uavgjort mot Millwall vil ikke vÊre helt gÊern't, det blir status quo og greit nok om man ser pÄ lagenes form. Et tap gjÞr at vi virkelig mÄ finne vinnerformelen igjen pÄ de resterende 9 kampene.
Det jeg er aller mest glad for, er at vi har over en uke Ä samle oss, justere og trene godt pÄ fÞr kampen etter helgens tap. Med f.eks tirsdagskamp nÄ i morgen hadde man kun hatt tid til restitusjonstrening og kanskje en liten Þkt med formasjonstrening fÞr ny kamp venter. Det er ikke mye for Ä snu en slik trend.
Jeg orker ikke se pÄ "vi vinner mot de og taper mot de" pÄ de gjenstÄende kampene ennÄ, for det svinger sÄ mye nÄ at det er umulig Ä vite bÄde vÄr egen og andre lags form og tilstand om to-tre uker fremover. Mye ligger dessuten mellom Þra - alt for mye for vÄr egen del ser det ut til. Til vÄr fordel er det fortsatt mange interne oppgjÞr mellom de Þvrige tetlagene ogsÄ.
Kunne vi ikke bare avslutta sesongen nÄ og sikret opprykket med fem poengs margin?
SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #26 på: Mars 15, 2010, 15:08:54 » |
|
Det blir en vanskelig innspurt. Regner med tap i fÞlgende kamper: Millwall (H), Norwich (B), Carlisle (B) og Charlton (B). Da bÞr det helst blir seire i resterende 6 kamper, men det har jeg ikke trua pÄ! Da blir det opp til de andre lagene Ä bestemme Leeds' skjebne i Är. Jeg tror ikke de greier Ä ordne opp selv .......  Tror pÄ seier hjemme mot Millwall, tap borte mot utrolig formsterke Norwich, siere borte mot Carlisle og uavgjort borte mot Charlton, da snakker vi 7 poeng mot sterke motstandere! Norwich mÄ jeg innrÞmme- virker utilnÊrmelige nÄ! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #27 på: Mars 15, 2010, 16:02:20 » |
|
I disse innbyrdes kampene blir det viktig Ä unngÄ tap contra i kamper mot lag som ligger langt bak oss pÄ tabellen. SÄ lenge vi har 5 poeng i vÄr favÞr sÄ vil hver kamp der utfallet er status que vÊre til vÄr fordel. Gleder/gruer meg til TV kamp 22. mars og hÄper det blir som forrige TV sendte ligakamp mot Millwall!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
mercruiser
|
 |
« Svar #28 på: Mars 15, 2010, 17:07:15 » |
|
Vi KAN BARE IKKE TAPE mot Millwall.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #29 på: Mars 15, 2010, 18:16:00 » |
|
Hvis ikke laget omgÄende begynner Ä vinne og slÄr Milwall til mandag. Ja da blir det play off. Og vi vet alle hvordan det gÄr
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|