|
auren
|
 |
« Svar #30 på: Mars 06, 2010, 14:08:52 » |
|
Har vært positiv lenge nå, og det har ikke gått så bra. Da tipper jeg på en skuffende forestilling i dag. Uavgjort - 1-1 eller 0-0. Uansett så tror jeg dette blir veldig tricky.
auren
Nå synes jeg du er feig auren,vi får vel et par røde kort også vel  Vel.. er vel bedre at vi får en mann utvist enn at motstanderlaget får det... All statistikk viser jo det  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
mac_gyver
PÃ¥ juniorlaget

Live for Leeds
|
 |
« Svar #31 på: Mars 06, 2010, 14:44:58 » |
|
Noen som gidder å sende meg oppdateringer i dag? Må jobbe  92656337 Takk 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom
|
 |
« Svar #32 på: Mars 06, 2010, 14:58:08 » |
|
Jeg kan godt oppdatere mac gyver!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #33 på: Mars 06, 2010, 15:21:17 » |
|
 Bare å glede seg til dagens kamp, dette MÅ bli 3 poeng om opprykkssjansen skal holdes vedlike 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #34 på: Mars 06, 2010, 15:21:51 » |
|
Noen som gidder å sende meg oppdateringer i dag? Må jobbe  92656337 Takk  Noen bomber som skal uskadeligjøres? Selv frykter jeg at vi går på ei mine. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Sølvreven
|
 |
« Svar #35 på: Mars 06, 2010, 15:39:46 » |
|
Ser at Swindon går MOT et tap hjemme mot Bristol R nå 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
|
|
|
|
The Boy Eddie Gray
|
 |
« Svar #36 på: Mars 06, 2010, 15:49:07 » |
|
Ser at Swindon går MOT et tap hjemme mot Bristol R nå  Jepp, 0-2 til pause lover godt  Verre med oddskupongen min, men pyttpytt. *Edit 0-3 nå, faktisk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #37 på: Mars 06, 2010, 15:53:56 » |
|
Vi stiller vel med tilnærmet den beste første 11 ? Lover bra. MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #38 på: Mars 06, 2010, 16:23:30 » |
|
Ankergren Hughes Bromby Kisnorbo White Snodgrass Howson Doyle McSheffrey Beckford Becchio
Subs: Martin, Michalik, Kilkenny, Johnson, Gradel, Dickov, Kandol
Stakkars Grella...
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #39 på: Mars 06, 2010, 16:26:25 » |
|
Ankergren Hughes Bromby Kisnorbo White Snodgrass Howson Doyle McSheffrey Beckford Becchio
Stakkars Grella...
Liker at White får sjansen igjen, nå som venstre back. Er Lowry skadet? Naylor skadet IGJEN? Og stakkars Grella ja..
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #40 på: Mars 06, 2010, 16:28:33 » |
|
Stakkars Grella...
Liker at White får sjansen igjen, nå som venstre back. Er Lowry skadet? Naylor skadet IGJEN? Og stakkars Grella ja.. Den enes død....den andres brød....slik er det bare
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #41 på: Mars 06, 2010, 16:33:44 » |
|
Stakkars Grella...
Fornøyd med dette laget.  Vi vinner. Jeg har troen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
jalu
|
 |
« Svar #42 på: Mars 06, 2010, 16:34:52 » |
|
I dag vinner vi  Leeds4ever
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #43 på: Mars 06, 2010, 16:39:07 » |
|
"Ny" backfirer igjen? Ikke bra. Må vel skyldes skader dette. Bra at de fire på midten får fornyet tillit til tross for svært blandede og tildels negative tilbakemeldinger fra Hudds kampen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #44 på: Mars 06, 2010, 16:39:09 » |
|
Ser at Swindon går MOT et tap hjemme mot Bristol R nå  Jepp, 0-2 til pause lover godt  Verre med oddskupongen min, men pyttpytt. *Edit 0-3 nå, faktisk. 0-4 Slutt  Ikke det verste resultatet vi kunne fått idag 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
Nørgaard
|
 |
« Svar #45 på: Mars 06, 2010, 16:42:34 » |
|
Ser at Swindon går MOT et tap hjemme mot Bristol R nå  Jepp, 0-2 til pause lover godt  Verre med oddskupongen min, men pyttpytt. *Edit 0-3 nå, faktisk. 0-4 Slutt  Ikke det verste resultatet vi kunne fått idag  Fantastisk!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #46 på: Mars 06, 2010, 16:44:57 » |
|
Ser at Swindon går MOT et tap hjemme mot Bristol R nå  Jepp, 0-2 til pause lover godt  Verre med oddskupongen min, men pyttpytt. *Edit 0-3 nå, faktisk. 0-4 Slutt  Ikke det verste resultatet vi kunne fått idag  Startet ikke kampen kl. 14 da? I følge livescore.com er det fortsatt noen minutter igjen av kampen. auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #47 på: Mars 06, 2010, 16:47:13 » |
|
Vi bør vel vente med å juble til vi selv har spilt? Har en tendens til å ende med litt backfire det der  Har troen i dag! Viktig match nå som vi har fått en liten pause fra alle kampene! Håper guttene har brukt den på best mulig måte og er klar til å blø for drakten! MOT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
Sølvreven
|
 |
« Svar #48 på: Mars 06, 2010, 16:49:32 » |
|
Arti at White får sjansen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #49 på: Mars 06, 2010, 16:52:44 » |
|
Har ikke Kandol spilt siden Red Kite var draktsponsor?  Presenteres som en av innbytterne i denne drakten pÃ¥ LUTV...  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #50 på: Mars 06, 2010, 16:53:31 » |
|
Noen som har hørt om Naylor er skadet siden han ikke spiller?
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
euphor9
|
 |
« Svar #51 på: Mars 06, 2010, 16:54:44 » |
|
Noen som har en radiolink til en engelsk kanal? please..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #52 på: Mars 06, 2010, 16:55:18 » |
|
Ser at Swindon går MOT et tap hjemme mot Bristol R nå  Jepp, 0-2 til pause lover godt  Verre med oddskupongen min, men pyttpytt. *Edit 0-3 nå, faktisk. 0-4 Slutt  Ikke det verste resultatet vi kunne fått idag  Startet ikke kampen kl. 14 da? I følge livescore.com er det fortsatt noen minutter igjen av kampen. auren Sa det var slutt på LUTV....ikke vet jeg. Vi bør vel vente med å juble til vi selv har spilt? Har en tendens til å ende med litt backfire det der  Har troen i dag! Viktig match nå som vi har fått en liten pause fra alle kampene! Håper guttene har brukt den på best mulig måte og er klar til å blø for drakten! MOT! Juble gjør jeg på bekostning av andres tap og til fordel Leeds,bare en liten bonus dette. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #54 på: Mars 06, 2010, 16:57:57 » |
|
Here we go with Leeds United We're gonna give the boys a hand Stand up and sing for Leeds United They are the greatest in the land Every day, we're all gonna say We love you Leeds! Leeds! Leeds! Everywhere, we're gonna be there We love you Leeds! Leeds! Leeds! Marching on together We're gonna see you win (na na na na na na) We are so proud We shout it out loud We love you Leeds! Leeds! Leeds! We've been through it all together And we've had our ups and downs (ups and downs!) We're gonna stay with you forever At least until the world stops turning 'round Every day, we're all gonna say We love you Leeds! Leeds! Leeds! Everywhere, we're gonna be there We love you Leeds! Leeds! Leeds! Marching on together We're gonna see you win (na na na na na na) We are so proud We shout it out loud We love you Leeds! Leeds! Leeds!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
|
euphor9
|
 |
« Svar #55 på: Mars 06, 2010, 16:59:01 » |
|
Takk. skal bokmerke den! Idag vinner vi og Beckford scorer trur jeg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
viking
|
 |
« Svar #56 på: Mars 06, 2010, 17:00:31 » |
|
M O T
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rune Bergen
|
 |
« Svar #57 på: Mars 06, 2010, 17:00:38 » |
|
I dag er det tre poeng som gjelder.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
raggen
|
 |
« Svar #58 på: Mars 06, 2010, 17:01:05 » |
|
MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
Forever Leeds United!!!!!!!!
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #59 på: Mars 06, 2010, 17:01:16 » |
|
COME ON LEEDS!! MOT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|