The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 23, 2012, 12:39:42 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 22
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: KAMP: vs. BRENTFORD FC , 6/3 2010  (Lest 10600 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« på: Mars 01, 2010, 18:06:53 »

Seriekamp mot BRENTFORD FC pÄ Elland Road lÞrdag 6. mars, kl. 16

En seriekamp hittil i 2009-10:
* Uavgjort 0-0 borte:
http://www.leedsunited.com/matchreport/20091212/brentford-0-leeds-0_2247678_48610
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13387.0.html

Ingen seriekamper i 2008-09, da Brentford spilte i League 2 - som de vant!

* http://www.brentfordfc.co.uk/page/Home/
* http://en.wikipedia.org/wiki/Brentford_F.C.
* http://www.beesunited.org.uk/ (The Brentford Supporters' Trust and owners of the majority of shares in BFC)

Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
JacobScreek
PĂ„ juniorlaget

*** LEEDS UTD - the greatest team in the world***

Vis profil E-post
« Svar #1 på: Mars 01, 2010, 18:25:17 »

Blir ringside pÄ den kampen...min fÞrste tur til Elland Road siden november 1993, da vi knuste Chelsea 4-1...tar gjerne samme resultatet igjen :-)
Loggført

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...
Per Arne
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #2 på: Mars 01, 2010, 18:33:01 »

Blir ringside pÄ den kampen...min fÞrste tur til Elland Road siden november 1993, da vi knuste Chelsea 4-1...tar gjerne samme resultatet igjen :-)

Skal ogsÄ vÊre pÄ plass til denne. Jeg satser pÄ clean sheets, og 2-0.

Kanskje vi sees, Jacob!

Gliser
Loggført
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Mars 01, 2010, 18:54:18 »

Her bÞr det sÄ absolutt bli 3 poeng, men jeg forventer en jevnspilt og tett affÊre. Skal vÊre sjeleglad for 1-0.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #4 på: Mars 01, 2010, 20:33:59 »

Kun 3p er godt nok.
Loggført

COME ON LEEDS !!
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #5 på: Mars 01, 2010, 22:10:39 »

Kun 3p er godt nok.

Utrolig viktig og hente de tre poengene!
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
LeedsU878
I stallen
**

Vis profil
« Svar #6 på: Mars 01, 2010, 22:54:53 »

Jeg vil faktisk trekke frem denne kampen som en nĂžkkelkamp. NĂ„ MÅ gutta vise at de har klart Ă„ snu den dĂ„rlige trenden, og er i stand til Ă„ kjempe for 3 poeng i 90 minutter.

Jeg hadde gjerne "solgt" Huddersfield-kampen for 1 poeng fĂžr den startet. Det er en, pĂ„ papiret, vanskelig match. Som tingene utviklet seg sĂ„ var det selvfĂžlgelig bittert, men man vinner ikke kamper i leaague 1 om man presterer SÅ dĂ„rlig i 50% av omgangene.

FÄr vi 3 poeng mot Brentford er vi ihvertfall pÄ rett vei rent resultatmessig, og har da et greit utgangspunkt til hengematchen i Liverpool. Taper vi derimot, blir Tranmere fort en "vinn eller forsvinn"-kamp. Etter det har vi noen veldige vanskelige bortekamper i Southampton og Norwich, og kan om alt gÄ galt nesten vÊre ute av kampen om direkte opprykk.

Jeg er dog en positiv person, og jeg fĂžler meg ganske sikker pĂ„ at Brentford blir sendt tilbake til London skambanka og med null poeng i baggen.  Gliser

Marching on together!!

Loggført

"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #7 på: Mars 01, 2010, 23:15:32 »

Jeg vil faktisk trekke frem denne kampen som en nĂžkkelkamp. NĂ„ MÅ gutta vise at de har klart Ă„ snu den dĂ„rlige trenden, og er i stand til Ă„ kjempe for 3 poeng i 90 minutter.

Jeg hadde gjerne "solgt" Huddersfield-kampen for 1 poeng fĂžr den startet. Det er en, pĂ„ papiret, vanskelig match. Som tingene utviklet seg sĂ„ var det selvfĂžlgelig bittert, men man vinner ikke kamper i leaague 1 om man presterer SÅ dĂ„rlig i 50% av omgangene.

FÄr vi 3 poeng mot Brentford er vi ihvertfall pÄ rett vei rent resultatmessig, og har da et greit utgangspunkt til hengematchen i Liverpool. Taper vi derimot, blir Tranmere fort en "vinn eller forsvinn"-kamp. Etter det har vi noen veldige vanskelige bortekamper i Southampton og Norwich, og kan om alt gÄ galt nesten vÊre ute av kampen om direkte opprykk.

Jeg er dog en positiv person, og jeg fĂžler meg ganske sikker pĂ„ at Brentford blir sendt tilbake til London skambanka og med null poeng i baggen.  Gliser

Marching on together!!

Hmm. Jeg innser alvoret og vil mÞte opp personlig pÄ Elland Road for Ä stÞtte guttene.
...dette oppfordrer jeg selvfĂžlgelig alle sammen om Ă„ gjĂžre Glad

Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
Per Arne
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #8 på: Mars 01, 2010, 23:19:40 »

Marching on together!!

Hmm. Jeg innser alvoret og vil mÞte opp personlig pÄ Elland Road for Ä stÞtte guttene.
...dette oppfordrer jeg selvfĂžlgelig alle sammen om Ă„ gjĂžre Glad

Den oppfordringen, og kampen, tar jeg selvsagt blodig alvorlig. Jeg stiller ogsÄ. Med kone, og henne kÞdder man ikke med, sÄ nÄ er det best at gutta gjÞr jobben sin utpÄ der, ellers....

Blunker

Loggført
LeedsU878
I stallen
**

Vis profil
« Svar #9 på: Mars 01, 2010, 23:20:12 »

Jeg er med pÄ den jeg og Glad
Loggført

"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"
olai
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #10 på: Mars 02, 2010, 00:16:50 »

Dere blir ikke alene - 5 fra sarp tar turen over pÄ torsdag. Vi mÞtes vel hos Lorimer da ? Blunker
Loggført
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #11 på: Mars 02, 2010, 00:49:30 »

Jeg er med dere alle, karer. I tankene.  Glad
Loggført

Jon R.
rogak
I stallen
**

White Riot!

Vis profil
« Svar #12 på: Mars 02, 2010, 09:46:15 »

Gutta har fÄtt hvile og restituert seg siden lÞrdag. Tror det vil gjÞre godt. Selv om det var en svak fÞrsteomgang mot Huddersfield, sÄ var andreomgangen veldig god og bekreftet den gode trenden vi hadde mot Oldham. Jeg bÄde tror og hÄper at vi slÄr Brentford 2-0.
MOT
Loggført

MOT
jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #13 på: Mars 02, 2010, 15:20:37 »

Kun 3p er godt nok.

Utrolig viktig og hente de tre poengene!

Amen to that Kult
Loggført
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #14 på: Mars 02, 2010, 16:03:09 »

22.000 har hittil fÄtt seg billett til kampen!

Runder vi 25.000 for fĂžrste gang siden Hartlepool-kampen i julen?

http://www.leedsunited.com/news/20100302/biggest-crowd-since-christmas_2247585_1981524
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
HÄvardK
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #15 på: Mars 02, 2010, 18:07:14 »

JÞss. Regner ikke med at Brentford har en spesielt stor following i Yorkshire, sÄ dette var overraskende - og positivt.
Loggført
JacobScreek
PĂ„ juniorlaget

*** LEEDS UTD - the greatest team in the world***

Vis profil E-post
« Svar #16 på: Mars 02, 2010, 21:50:21 »

Dere blir ikke alene - 5 fra sarp tar turen over pÄ torsdag. Vi mÞtes vel hos Lorimer da ? Blunker

Og vi er en gjeng pÄ 6-7 stykker...blir snart fullt pÄ Elland Road nÄ...av nordmenn ;-)

MOT
Loggført

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...
TrJ
I stallen
**

tknappen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #17 på: Mars 03, 2010, 10:58:21 »

Jeg vil ogsÄ vÊre der (i det minste i Änden). Glad

Ha en strÄlende tur alle dere som skal over og sÞrg for at det blir 3 poeng! Glad
Loggført

/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.
Roy
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #18 på: Mars 03, 2010, 11:21:23 »

Vi mÄ hanke inn tre p i denne. Alt annet er en fiasko.
Loggført

Stand up and sing for LEEDS UNITED
baste
Fast pÄ A-laget

Marching on together

jan_erik_bastesen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #19 på: Mars 03, 2010, 14:53:03 »

Dette blir 3 poeng, sterk i troen her !

Miller is the first team coach at Leeds United where Kisnorbo has become a key player in the promotion chase in League One this season and the Scottish tactician says he would go to war with the ex-Leicester City skipper.

“He's been outstanding. Him and Richard Naylor have formed a partnership of two proper defenders. You'd go to war with them," he told the Yorkshire Evening Post. "I worked with Paddy at Leicester and he was one of the best players there.”
Loggført

"Florence is dead- I`m here instead"
olsen leeds
Gjest
« Svar #20 på: Mars 05, 2010, 22:46:23 »

Føler meg rimelig sikker på at det blir 3 poenger imårra.
satser på 5-0 seier  Gliser

Beckford 2 ,Dickov, Snodgrass og Grella\Gradel  Blunker
Loggført
raggen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #21 på: Mars 05, 2010, 22:59:00 »

liker ikke de som tro og skriver 5-0 og enkel seier men tror ogsÄ pÄ 3 Äpoeng i denne men som vi har opplevd fÞr sÄ er ingen kamper lette, ikke selv for oss Rekker tunge
Loggført

Forever Leeds United!!!!!!!!
kilgallon
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #22 på: Mars 06, 2010, 01:05:40 »

liker ikke de som tro og skriver 5-0 og enkel seier men tror ogsÄ pÄ 3 Äpoeng i denne men som vi har opplevd fÞr sÄ er ingen kamper lette, ikke selv for oss Rekker tunge
Jeg tror vi taper 1-2 Tvilende Det vil jeg satse 100 kr. pÄ (har aldri vunnet pÄ oddset Osteaktig)
Loggført
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #23 på: Mars 06, 2010, 10:17:16 »

HÄper og tror at Larry gjer minst mulig endringer og ser fÞre meg fÞlgende:

Casper
Hughes - Paddy - Naylor - Lowry
Snoddy - Howson - Doyle - McSheffrey
Becchio - Becks

Sub: Martin, Bromby, Johnson, Kilkenny, White, Grella, Dickov
Loggført

COME ON LEEDS !!
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #24 på: Mars 06, 2010, 10:58:21 »

Om noen lurer pÄ hvorfor:

LUFC Minute's applause on Saturday
There will be a minute`s applause prior to the Leeds United v Brentford game this weekend as a mark of respect for Macclesfield Town manager Keith Alexander who died in the week.

The Football League has asked that all Football League grounds take part in the minute`s applause.

The 53 year old had just returned home from his sides away trip at Notts County on Tuesday night when he began to feel unwell.

England players wore black armbands as a mark of respect for their midweek friendly with Egypt for the well liked former Lincoln, Grimsby and Stockport striker.

Macclesfield have decided to play their game this weekend with Hereford United after consultation with Alexander`s family, he would have been celebrating his 100th game in charge of the club.
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=190699
http://www.mtfc.co.uk/page/Home/0,,10393,00.html

Loggført

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
Geiremann
I stallen
**

Vis profil
« Svar #25 på: Mars 06, 2010, 13:20:14 »

Hjemmekamp, Leeds plassert 12 plasser bedre og med 29 poeng mer enn motstanderen, og forhÄpentligvis bedring formmessig.
Dette lukter seier Gliser
3-0
Loggført
SDalen
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #26 på: Mars 06, 2010, 13:30:17 »

HÄper gutta kjemper knallhardt og at vi vinner, 3 poeng i dag!!!

MOT!!!
Loggført

Rogaland whites!
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #27 på: Mars 06, 2010, 13:41:31 »

Har vÊrt positiv lenge nÄ, og det har ikke gÄtt sÄ bra. Da tipper jeg pÄ en skuffende forestilling i dag. Uavgjort - 1-1 eller 0-0. Uansett sÄ tror jeg dette blir veldig tricky.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
newsome
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #28 på: Mars 06, 2010, 13:49:22 »

En MĂ„ vinne kamp idag.
Gutta har hatt en uke siden forrige kamp.
Tror de er opplagt og sprek og vinner idag!!!
Starten pÄ en rad med seire som fÞrer til opprykk!

Lykke til alle Blunker
Loggført
testo
Fast pÄ A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #29 på: Mars 06, 2010, 13:50:59 »

Har vÊrt positiv lenge nÄ, og det har ikke gÄtt sÄ bra. Da tipper jeg pÄ en skuffende forestilling i dag. Uavgjort - 1-1 eller 0-0. Uansett sÄ tror jeg dette blir veldig tricky.

auren

NÄ synes jeg du er feig auren,vi fÄr vel et par rÞde kort ogsÄ vel Osteaktig
Loggført

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
Sider: [1] 2 3 ... 22
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |