|
h.b
|
 |
« på: Februar 19, 2010, 16:57:18 » |
|
Starter denne tidlig i og med at jeg reiser pÄ Tirsdag. Men denne kampen skal og mÄ vinnes. Skal som sagt bli deilig med den andre kampen pÄ rad med seier
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Ă
vÊre Leeds supporter er verdens hardeste og dÄrligst betalte yrke. 0 kroner i lÞnn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
LeedsU878
|
 |
« Svar #1 på: Februar 19, 2010, 21:46:37 » |
|
Du er da virkelig i det positive hjÞrnet for tiden, HÄkon 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #2 på: Februar 19, 2010, 21:53:50 » |
|
Du er da virkelig i det positive hjÞrnet for tiden, HÄkon  ja,nÄ er det kjedelig her inne.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
veteranen
|
 |
« Svar #3 på: Februar 19, 2010, 23:03:51 » |
|
Du er da virkelig i det positive hjÞrnet for tiden, HÄkon  Jeg ser for meg to mulige forklaringer pÄ dette sensasjonelle humÞromslaget: 1: Forelskelse. 2: Nye medisiner. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #4 på: Februar 19, 2010, 23:25:25 » |
|
Jeg tror alternativ nr.2 er eneste reelle alternativ .. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per Arne
|
 |
« Svar #5 på: Februar 19, 2010, 23:33:20 » |
|
Du er da virkelig i det positive hjÞrnet for tiden, HÄkon  Jeg tror h.b innerst inne er glad nÄr Leeds vinner... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
euphor9
|
 |
« Svar #6 på: Februar 19, 2010, 23:33:26 » |
|
Jeg tror alternativ nr.2 er eneste reelle alternativ ..  tja... DÄrlig humor fra dere er vel det som er tilfelle egentlig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
veteranen
|
 |
« Svar #7 på: Februar 19, 2010, 23:44:38 » |
|
Jeg tror alternativ nr.2 er eneste reelle alternativ ..  tja... DÄrlig humor fra dere er vel det som er tilfelle egentlig. Tror ikke at HÄkon vil ha problemer med denne humoren.  Dessuten kan jeg ikke tenke meg at noen mente noe ondsinnet med tullpratet vÄrt...  DÄrlig humor? Tjaa.. smaken er som kjent som baken.. osv... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per Arne
|
 |
« Svar #8 på: Februar 19, 2010, 23:47:06 » |
|
Jeg tror alternativ nr.2 er eneste reelle alternativ ..  tja... DÄrlig humor fra dere er vel det som er tilfelle egentlig. Herregud.... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
euphor9
|
 |
« Svar #9 på: Februar 19, 2010, 23:48:20 » |
|
Jeg tror alternativ nr.2 er eneste reelle alternativ ..  tja... DÄrlig humor fra dere er vel det som er tilfelle egentlig. Tror ikke at HÄkon vil ha problemer med denne humoren.  Dessuten kan jeg ikke tenke meg at noen mente noe ondsinnet med tullpratet vÄrt...  DÄrlig humor? Tjaa.. smaken er som kjent som baken.. osv...  Billige poenger pÄ bekostning av andre? nÄ ja, Men det var bare en kommentar fra min side,vet at h.b ikke er hÄrsÄr og skal ikke lage noen diskusjon om humor. Kanskje jeg missforsto litt ironien. Og trur vi vinner denne kampen,men etter resultatene etter jul sÄ kan man aldri vite..
|
|
|
|
« Siste redigering: Februar 20, 2010, 00:03:52 av euphor9 »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #10 på: Februar 19, 2010, 23:58:25 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #11 på: Februar 19, 2010, 23:58:57 » |
|
Merge, please! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #12 på: Februar 20, 2010, 01:01:41 » |
|
Jeg tror alternativ nr.2 er eneste reelle alternativ ..  tja... DÄrlig humor fra dere er vel det som er tilfelle egentlig. Tror ikke at HÄkon vil ha problemer med denne humoren.  Dessuten kan jeg ikke tenke meg at noen mente noe ondsinnet med tullpratet vÄrt...  DÄrlig humor? Tjaa.. smaken er som kjent som baken.. osv...  Billige poenger pÄ bekostning av andre? nÄ ja, Men det var bare en kommentar fra min side,vet at h.b ikke er hÄrsÄr og skal ikke lage noen diskusjon om humor. Kanskje jeg missforsto litt ironien. Og trur vi vinner denne kampen,men etter resultatene etter jul sÄ kan man aldri vite.. Tja... FÞrst og fremst, velkommen tilbake, veteranen. Vi trenger veteraner pÄ forumet, nemlig  ...dernest, slikt handler ofte om 'timingen' pÄ humoren. Det som i en setting er en kurant sak, kan i andre settinger vÊre ildgnisten som tenner rabalderet. I tillegg er det nok ogsÄ ofte slik at hvis du kjenner skribenten som en som ikke pleier Ä vÊre ute etter annet enn Ä skape god stemning, har man ofte et annerledes utgangspunkt enn om det kommer fra annet hold... Men alle syns da det er hyggelig at HÄkon er i det positive hjÞrnet. Skal se det virker inn pÄ laget i morra ogsÄ 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
euphor9
|
 |
« Svar #13 på: Februar 20, 2010, 01:35:16 » |
|
Jeg tror alternativ nr.2 er eneste reelle alternativ ..  tja... DÄrlig humor fra dere er vel det som er tilfelle egentlig. Tror ikke at HÄkon vil ha problemer med denne humoren.  Dessuten kan jeg ikke tenke meg at noen mente noe ondsinnet med tullpratet vÄrt...  DÄrlig humor? Tjaa.. smaken er som kjent som baken.. osv...  Billige poenger pÄ bekostning av andre? nÄ ja, Men det var bare en kommentar fra min side,vet at h.b ikke er hÄrsÄr og skal ikke lage noen diskusjon om humor. Kanskje jeg missforsto litt ironien. Og trur vi vinner denne kampen,men etter resultatene etter jul sÄ kan man aldri vite.. Tja... FÞrst og fremst, velkommen tilbake, veteranen. Vi trenger veteraner pÄ forumet, nemlig  ...dernest, slikt handler ofte om 'timingen' pÄ humoren. Det som i en setting er en kurant sak, kan i andre settinger vÊre ildgnisten som tenner rabalderet. I tillegg er det nok ogsÄ ofte slik at hvis du kjenner skribenten som en som ikke pleier Ä vÊre ute etter annet enn Ä skape god stemning, har man ofte et annerledes utgangspunkt enn om det kommer fra annet hold... Men alle syns da det er hyggelig at HÄkon er i det positive hjÞrnet. Skal se det virker inn pÄ laget i morra ogsÄ  Var litt min feil at jeg missforsto humoren deres litt sÄ legger denne diskusjonen ned fra min side.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #14 på: Februar 20, 2010, 01:54:56 » |
|
Herlig Ä ha vettisen tilbake! Du fikk jo til og med egen savne-trÄd!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
veteranen
|
 |
« Svar #15 på: Februar 20, 2010, 02:02:30 » |
|
Det hÞrtes da hyggelig ut.  Skrev dere om mye fint om meg da, sÄnn som man ofte gjÞr om folk som ikke lengre er blant oss? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Thomas
|
 |
« Svar #16 på: Februar 20, 2010, 02:07:41 » |
|
Det hÞrtes da hyggelig ut.  Skrev dere om mye fint om meg da, sÄnn som man ofte gjÞr om folk som ikke lengre er blant oss?  Masse fint selvsagt  . Det var til og med flere som gratulerte deg med den store dagen din tidligere denne mÄneden. HÄper din tilbakekomst blir varig. Dine innlegg (og spesielt gamle Glory days-historier) har alltid vÊrt fantastiske.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #17 på: Februar 20, 2010, 08:38:45 » |
|
dette er jo i ferd med Ä utvikle seg til en KANON kamptrÄd 
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #18 på: Februar 20, 2010, 11:30:26 » |
|
Starter denne tidlig i og med at jeg reiser pÄ Tirsdag. Men denne kampen skal og mÄ vinnes. Skal som sagt bli deilig med den andre kampen pÄ rad med seier
MÄ si meg enig med h.b Det er lov Ä si ifra nÄr man har den gode fÞlelsen. Vi er over kneika nÄ. Direkte opprykk takk ! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
LeedsU878
|
 |
« Svar #19 på: Februar 20, 2010, 13:45:44 » |
|
Jeg tror alternativ nr.2 er eneste reelle alternativ ..  tja... DÄrlig humor fra dere er vel det som er tilfelle egentlig. Tror ikke at HÄkon vil ha problemer med denne humoren.  Dessuten kan jeg ikke tenke meg at noen mente noe ondsinnet med tullpratet vÄrt...  DÄrlig humor? Tjaa.. smaken er som kjent som baken.. osv...  Billige poenger pÄ bekostning av andre? nÄ ja, Men det var bare en kommentar fra min side,vet at h.b ikke er hÄrsÄr og skal ikke lage noen diskusjon om humor. Kanskje jeg missforsto litt ironien. Og trur vi vinner denne kampen,men etter resultatene etter jul sÄ kan man aldri vite.. Tja... FÞrst og fremst, velkommen tilbake, veteranen. Vi trenger veteraner pÄ forumet, nemlig  ...dernest, slikt handler ofte om 'timingen' pÄ humoren. Det som i en setting er en kurant sak, kan i andre settinger vÊre ildgnisten som tenner rabalderet. I tillegg er det nok ogsÄ ofte slik at hvis du kjenner skribenten som en som ikke pleier Ä vÊre ute etter annet enn Ä skape god stemning, har man ofte et annerledes utgangspunkt enn om det kommer fra annet hold... Men alle syns da det er hyggelig at HÄkon er i det positive hjÞrnet. Skal se det virker inn pÄ laget i morra ogsÄ  Sikker pÄ at du har rett. Opptimismen kommer snikende her i gÄrden og 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"
|
|
|
|
HÄvardK
|
 |
« Svar #20 på: Februar 20, 2010, 14:34:42 » |
|
Merker at jeg egentlig ikke har blitt sÄ mye mer oppdatert pÄ Leeds Oldham 23.02.2010, selv etter Ä ha lest alle innleggene i denne trÄden. SnÄlt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #21 på: Februar 20, 2010, 19:19:53 » |
|
Ikkje tull for mykje med laget Larry!
Casper Bromby - Paddy - Naylor - Lowry Snoddy - Howson - Doyle - McSheffrey Becks - Becchio
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
veteranen
|
 |
« Svar #22 på: Februar 20, 2010, 19:41:30 » |
|
Casper Bromby - Paddy - Naylor - Lowry Snoddy - Howson - Doyle - McSheffrey Becks - Becchio
Her tror jeg du kan vente deg et anerkjennede klapp pÄ skulderen av gamle Jon Ragnar, Tom! Han vil nok mene at dette er en langt mer balansert lagoppstilling enn den heller "trange" varianten Grayson severte oss idag. Og det har jo i sÄfall bÄde du og han helt rett i! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #23 på: Februar 20, 2010, 20:19:04 » |
|
Her tror jeg du kan vente deg et anerkjennede klapp pÄ skulderen av gamle Jon Ragnar, Tom! Han vil nok mene at dette er en langt mer balansert lagoppstilling enn den heller "trange" varianten Grayson severte oss idag. Og det har jo i sÄfall bÄde du og han helt rett i!  Velkommen tilbake pÄ forumet, vettis. Du har vÊrt dypt savnet.  ForÞvrig er jeg helt enig med deg! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
Per Arne
|
 |
« Svar #24 på: Februar 20, 2010, 20:54:53 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #25 på: Februar 20, 2010, 22:38:49 » |
|
Takk for opplysningen, Per Arne. NÄÄ er de slÄtt sammen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Evig Pint
|
 |
« Svar #26 på: Februar 20, 2010, 23:49:10 » |
|
Det hÞrtes da hyggelig ut.  Skrev dere om mye fint om meg da, sÄnn som man ofte gjÞr om folk som ikke lengre er blant oss?  Masse fint selvsagt  . Det var til og med flere som gratulerte deg med den store dagen din tidligere denne mÄneden. HÄper din tilbakekomst blir varig. Dine innlegg (og spesielt gamle Glory days-historier) har alltid vÊrt fantastiske. Enig! Glory days-historiene er legendariske!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #27 på: Februar 21, 2010, 03:39:18 » |
|
Hadde hÄpet og trodd dette skulle bli den tredje strake seieren pÄ ER fÞr kampen mot Walsall! Men gud hvor viktige denne kampen er, er enig med Tom S sin lag oppstilling.. MOT!
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
Sander
|
 |
« Svar #28 på: Februar 21, 2010, 04:12:02 » |
|
Hadde hÄpet og trodd dette skulle bli den tredje strake seieren pÄ ER fÞr kampen mot Walsall! Men gud hvor viktige denne kampen er, er enig med Tom S sin lag oppstilling.. MOT!
Tror vi mÄ ta fokuset vekk fra hvor viktig denna kampen er. Heldigvis er det ikke denna kampen som knekker oss gutta 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #29 på: Februar 21, 2010, 12:20:26 » |
|
Med dette laget bĂžr vi klare det.  Raskere i angrep, innlegg fra kant. Come on LEEDS
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|