The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 23, 2012, 12:33:43 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Tippekamper fra PL pÃ¥ TV2 i tre Ã¥r fremover!  (Lest 6090 ganger)
0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.
fjellhaugen
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #120 på: Januar 15, 2012, 12:40:11 »

ser danmark - norge fra thailand nå, og ajajaj;

er det slik at siden per berg kvitta seg med sin uanska sønn så må vi slite med henning berg som sidekommentator fremover?

makan til traustere, kjedelig, arrogant, snerpete mann skal du lete lenge etter  Rekker tunge
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
RoarG
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #121 på: Januar 15, 2012, 14:06:34 »

Hvor går den?
Loggført

Change is the constant that cannot be changed.
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #122 på: Januar 15, 2012, 14:09:32 »

er det slik at siden per berg kvitta seg med sin uanska sønn så må vi slite med henning berg som sidekommentator fremover?

makan til traustere, kjedelig, arrogant, snerpete mann skal du lete lenge etter  Rekker tunge
...og den mannen har faktisk TV2 valgt som ny 'sjef' etter at de valgte ikke å fornye med Bengt Eriksen *sick*
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #123 på: Januar 15, 2012, 14:09:56 »

Hvor går den?
...den gikk på 'vanlig TV2'
Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
peacock
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #124 på: Januar 15, 2012, 16:29:30 »

ser danmark - norge fra thailand nå, og ajajaj;

Berg er et kupp! Endelig en saklig kommentator som ikke hyler og skriker. Skal TV2 bevare troverdighet MÅ de må bli mindre sensasjonspreget.
Loggført
fjellhaugen
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #125 på: Januar 15, 2012, 23:57:33 »

...og den mannen har faktisk TV2 valgt som ny 'sjef' etter at de valgte ikke å fornye med Bengt Eriksen *sick*

Oh lord!!!

Ser for meg mye latter og morsomme replikker i studio fremover  Rekker tunge
Loggført

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
The Boy Eddie Gray
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #126 på: Mai 11, 2012, 09:41:04 »

Enda tre nye år:
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tre-nye-aar-med-premier-league-paa-tv-2-3779290.html

Gledelige nyheter!
Det TV2 har skrudd i sammen av opplegg, både med tanke på sendingene og kommentatorene, har i mine øyne vært meget bra.
Spesielt panelet i studio har jeg sansen for. Med karer som Schau, Myhre, Thorsvedt, Lundekvam osv får du en passelig blanding av humor og fotballkunnskap.
Loggført
fmtj
Fast på A-laget

Vi har kvittet oss med mange spilere nå...

Vis profil E-post
« Svar #127 på: Mai 11, 2012, 11:44:06 »

Enda tre nye år:
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tre-nye-aar-med-premier-league-paa-tv-2-3779290.html

Gledelige nyheter!
Det TV2 har skrudd i sammen av opplegg, både med tanke på sendingene og kommentatorene, har i mine øyne vært meget bra.
Spesielt panelet i studio har jeg sansen for. Med karer som Schau, Myhre, Thorsvedt, Lundekvam osv får du en passelig blanding av humor og fotballkunnskap.

Enig med deg, dette er positivt.
Loggført

Yeboahs vitne
Here we go again
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #128 på: Mai 11, 2012, 18:04:26 »

Enda tre nye år:

Gledelige nyheter!

Ble ikke sint, bare veldig, veldig skuffet.
Loggført

Øivind, since 1962.
ollan
Fast på A-laget

MOT

ollan1@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #129 på: Mai 12, 2012, 09:09:37 »

Enda tre nye år:

Gledelige nyheter!

og alternativet ditt skulle vært?
Loggført

Ollan
Here we go again
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #130 på: Mai 12, 2012, 10:49:01 »

Enda tre nye år:

Gledelige nyheter!

og alternativet ditt skulle vært?

Det var vel ikke noe alternativ siden TV2 fikk forlenget kontrakten uten at andre fikk komme med tilbud. Litt samme måten som CP overtok TL på.
SÃ¥ svaret mitt til deg mÃ¥ være at jeg ikke har noe alternativ Ã¥ komme med siden  det ikke var andre som fikk komme opp med sine tilbud.
Og at jeg fortsatt bare er veldig, veldig skuffet Blunker
« Siste redigering: Mai 12, 2012, 11:15:28 av Here we go again » Loggført

Øivind, since 1962.
Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |