svenrune
PĂ„ prĂžvespill

If they are big, the harder they fall
|
 |
« Svar #30 på: Mai 21, 2010, 22:25:44 » |
|
Torgeir, kan jeg melde meg pÄ til deg herifra?
|
|
|
|
|
Loggført
|
UPS AND DOWNS!!!!!
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #31 på: Mai 21, 2010, 23:37:32 » |
|
Det gÄr bra...jeg skal lage en egen trÄd i morgen tidlig...
Torgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I`m hard but fair-like Leeds United"
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #32 på: Mai 26, 2010, 23:35:02 » |
|
LÞrdag 5 juni er det igjen duket for supportercup. I Är spilles cupen pÄ SnarÞya og kunstgress. Mer info finner dere her http://www.supporterunionen.no/index.php?option=com_content&view=article&id=470 Vi stiller ogsÄ i Är 2 lag.Vi har ogsÄ funnet ut at dette ikke gjÞr seg selv. Vi har mange ledige plasser pÄ begge lag. Alle pÄmeldinger gjÞres til Terje. Tlf 90530902 eller terje@leedsunited.noMot Torgeir
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 27, 2010, 12:41:11 av Torgeir »
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #33 på: Mai 26, 2010, 23:40:54 » |
|
Legger en moderator denne som topic?
|
|
|
|
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #34 på: Mai 26, 2010, 23:42:05 » |
|
Jeg skal legge ut info i morgen, men de som vill vÊre med mÄ melde seg pÄ til meg eller Terje i styret.
Torgeir
Men holde deg til EN trĂ„d kan du ikke? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #35 på: Mai 26, 2010, 23:46:00 » |
|
Jeg skal legge ut info i morgen, men de som vill vÊre med mÄ melde seg pÄ til meg eller Terje i styret.
Torgeir
Men holde deg til EN trĂ„d kan du ikke?  Takk 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AsbjĂžrn
|
 |
« Svar #36 på: Mai 26, 2010, 23:48:58 » |
|
Legger en moderator denne som topic?
...frem til 6.juni - no problem 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #37 på: Mai 26, 2010, 23:58:01 » |
|
Torgeir
Men holde deg til EN trĂ„d kan du ikke?  Mulig det, men poenget var og fĂ„ mitt innlegg i toppen slik att det skulle vĂŠre lettere og finne ut hvor man skall melde seg pĂ„. Det mĂ„ vĂŠre gĂžy og vĂŠre moderator...lite og finne pĂ„ om dagen??? NĂ„ er vell ikke du moderator, men.... halleluj..
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 27, 2010, 00:06:31 av Torgeir »
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #38 på: Mai 27, 2010, 00:37:38 » |
|
Lukke til med Ärets supportercup, folkens! Eg skal pÄ ferie og fÄr dessverre ikkje heia dÄkke fram til finalen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #39 på: Mai 27, 2010, 07:15:09 » |
|
LĂžrdag 6.juni? MĂ„ vere 5.juni du mener?
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #40 på: Mai 27, 2010, 09:24:23 » |
|
Blir det noe eget LUSCOS-opplegget pÄ kvelden, eller skal vi bare "menge" oss med de andre supporterne pÄ Tempest? JEG hÄper i hvertfall at vi kan fÄ til noe som minner om fjorÄrets suksess....
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
|
|
|
|
Torgeir
|
 |
« Svar #41 på: Mai 27, 2010, 12:49:27 » |
|
Vi mangler spillere til cupen. Viktig att folk tar tak i dette nÄ. Meld dere pÄ til Terje. Mail: terje@leedsunited.noTorgeir
|
|
|
|
|
Loggført
|
"We will be back"
Torgeir
|
|
|
|
Therese
|
 |
« Svar #42 på: Mai 27, 2010, 19:38:29 » |
|
Jeg vurderer Ä stille som cheerleader jeg ogsÄ. Bare Ä grave fram pÄmmpÄmmsa og miniskjÞrtet da!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Funny: sms from ur friends phone to his mum: "Im safe, don't worry" .. then turn it of!
|
|
|
|
AsbjĂžrn
|
 |
« Svar #43 på: Mai 28, 2010, 00:37:44 » |
|
...splittet midlertidig opp dette innlegget (etter bĂžnn fra Torgeir). HAN/VI TRENGER FOLK til begge lag meld dere (se for Ăžvrig) prioritert emne om Supportercupen http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,13991.0.html
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 28, 2010, 08:25:02 av AsbjĂžrn »
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
tobn pÄ tur
I stallen

Radebe - LEGEND
|
 |
« Svar #44 på: Mai 28, 2010, 01:32:45 » |
|
Hadde vĂŠrt sinnsykt kult Ă„ stilt, men dessverre hindrer eksamen her i Lillehammer meg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
7cato7
|
 |
« Svar #45 på: Mai 28, 2010, 01:53:38 » |
|
Flere Leeds supportere pÄ Lillehammer?  mange som er klare for Lyn - Leeds! satser pÄ at det blir samme res som for endel Är tilbake i europacupen
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
tobn pÄ tur
I stallen

Radebe - LEGEND
|
 |
« Svar #46 på: Mai 28, 2010, 02:21:18 » |
|
OT: men ja, studerer pÄ HiL.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Geir Magne
|
 |
« Svar #47 på: Mai 28, 2010, 20:49:22 » |
|
Lykke til, folkens. Jeg fÄr ikke kommet, men har tenkt meg pÄ ÄrsmÞtet dagen etter!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Happy days are here again, it's official from Number 10!
|
|
|
Lund93
PĂ„ prĂžvespill

We are Leeds, We are Proud! <3
|
 |
« Svar #48 på: Mai 31, 2010, 13:10:53 » |
|
Er det for sent Ä melde seg pÄ nÄ ?  Har hÞrt at dere mangler litt folk, hadde vÊrt morro Ä vÊrt med 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3
|
|
|
|
AsbjĂžrn
|
 |
« Svar #49 på: Mai 31, 2010, 15:57:16 » |
|
Er det for sent Ä melde seg pÄ nÄ ?  Har hÞrt at dere mangler litt folk, hadde vÊrt morro Ä vÊrt med  ...ikke at jeg er oppdatert, men som du ser av hva Torgeir skriver kan det vel virke som han Þnsker at du tar kontakt http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14663.0.html
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #50 på: Juni 01, 2010, 21:31:41 » |
|
Skal det vÊre en trening fÞr lÞrdagen? Og nÄr fÄr man vite hvilket lag man har havnet pÄ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
AndyMathie
|
 |
« Svar #51 på: Juni 02, 2010, 10:10:51 » |
|
Skal det vÊre en trening fÞr lÞrdagen? Og nÄr fÄr man vite hvilket lag man har havnet pÄ?
Vi har snakket om Ä fÄ til trening i mange Är fÞr supporter cupen uten Ä ha klart det(eller jo vi fikk til en trening ene Äret, men var bare meg og Per Stian som mÞtte opp). Tror dermed det ikke blir noe trening fÞr supportercupen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds and we are proud of it!
|
|
|
|
EspenViduka
|
 |
« Svar #52 på: Juni 02, 2010, 14:37:58 » |
|
Trening fĂžr cup er oppskrytt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #53 på: Juni 02, 2010, 15:15:17 » |
|
Trening fÞr cup er oppskrytt  Er ikke sÄ sikker pÄ dét. Jeg husker godt hvor utrolig mye bedre AndyMathie og Per Stian ble etter den treningshalvtimen de hadde det ene Äret. Men, det er klart, det hjalp vel at utgangspunktet var veldig dÄrlig ogsÄ da 
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.ž.·Ž¯`·...ž><((((Âș>
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #54 på: Juni 04, 2010, 10:03:52 » |
|
HÄper flÞest mulig tar turen pÄ lÞrdag!
Det er fortsatt plasser pÄ lagene, sÄ gi Terje beskjed om du kan, vÄger og vil spille for oss.
SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #55 på: Juni 04, 2010, 12:02:12 » |
|
sÄ gi Terje beskjed om du kan, vÄger og vil spille for oss. Vil? Alle vil vel trekke den hvite drakten over hodet og faktisk spille for Leeds! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
readysteady
|
 |
« Svar #56 på: Juni 04, 2010, 12:23:59 » |
|
HÄper flÞest mulig tar turen pÄ lÞrdag!
Det er fortsatt plasser pÄ lagene, sÄ gi Terje beskjed om du kan, vÄger og vil spille for oss.
SA
Ăsj, bare to av tre pĂ„ meg. Kan og vil, men vĂ„ger ikke (pga. ryggoperasjon). Men slett ikke umulig at jeg tar en tur innom allikevel.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ĂBS
|
 |
« Svar #57 på: Juni 05, 2010, 08:22:29 » |
|
Flere som sliter med ryggen???
Jeg var ikke pÄ beina igjen fÞr i gÄr pÄ grunn av ryggtrÞbbel. FÄr jeg haik med noen utover i dag satser jeg pÄ at den holder en tur til SnarÞen Boldomraade for moralsk stÞtte...
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS-hilsen ĂBS
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #58 på: Juni 06, 2010, 22:24:12 » |
|
Ingen referater eller noe som helst noe sted om dette arrangementet.... Hmmmm. Det var jo flott! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svend Anders
|
 |
« Svar #59 på: Juni 08, 2010, 14:15:09 » |
|
Litt presset pÄ publiseringstid om dagen, men vi oppdaterte fortlÞpende pÄ Facebook-siden vÄr gjennom lÞrdagen, og de som er der kan ogsÄ se tre videoer med intervjuer og mÄl nÄ.
1. laget vant alle tre gruppekampene, slo Liverpool i 8. delsfinalen, men rĂžk mot Chelsea i kvarten. Sistnevnte tapte forĂžvrig finalen 2-1 mot Arsenal.
2. laget tapte fĂžrste gruppekamp og spilte 1-1 i de to siste, og gikk dermed ikke videre.
Solbrent og stĂžl, men som alltid moro Ă„ treffe Leeds-venner. Takk for innsatsen og praten, folkens!
SA
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|