|
Tom S
|
 |
« på: Juli 09, 2010, 12:08:43 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
The Boy Eddie Gray
|
 |
« Svar #1 på: Juli 09, 2010, 12:13:36 » |
|
Spennende signering. Av de kampene jeg sÄ med Charlton i fjor, varierte han fra det helt store til det usynlige. Hever han bunnnivÄet, tror jeg han han blir en forsterkning pÄ kanten. Er det duket for Snoddy pÄ venstre nÄ tro?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Totto
|
 |
« Svar #2 på: Juli 09, 2010, 12:21:43 » |
|
Er Snoddy pÄ vei ut?  Var ikke denne plassen jeg sÄ det stÞrste behovet pÄ, men nÄr vi ikke kan hente etablerte spillere hos konkurrentene rundt oss er vel dette en ok signering.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Totto
Solamen miseris socios habuisse malorum
|
|
|
|
eggus
|
 |
« Svar #3 på: Juli 09, 2010, 12:41:27 » |
|
Er Snoddy pÄ vei ut?  Var ikke denne plassen jeg sÄ det stÞrste behovet pÄ, men nÄr vi ikke kan hente etablerte spillere hos konkurrentene rundt oss er vel dette en ok signering. Snoddy er jo best med venstrebeinet, sÄ det betyr vel heller at han endelig kan fÄ spille pÄ sin "egentlige" posisjon; venstre kant. Ellers er jeg enig i at Sam mÄ heve bunnivÄet, han er meget god pÄ sitt beste.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
CardiganArms
|
 |
« Svar #4 på: Juli 09, 2010, 13:00:38 » |
|
StrÄlende !!!!!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Upwards and Onwards ! Medlem av "Dustemafia'n"
|
|
|
|
Totto
|
 |
« Svar #5 på: Juli 09, 2010, 13:01:02 » |
|
Synes Snoddy i form gjÞr fungerer godt pÄ hÞyre side, da han kan gÄ direkte mot motstanderens mÄl. Har hatt en tendens til Ä bli stasjonÊr de gangene han har byttet side (basert utelukkende pÄ TV-kampene forrige sesong  ). NÄr han da synes Ä vÊre vÄr mest salgbare, sÄ kommer frykten krypende i en rutinert Leeds-supporter-skrott...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Totto
Solamen miseris socios habuisse malorum
|
|
|
|
Papi
|
 |
« Svar #6 på: Juli 09, 2010, 13:07:39 » |
|
Kanter trenger vi jo, sÄ velkommen til klubben Lloyd. Stallfyll eller forsterker, noen med mer kjennskap som kan svare nÊrmere pÄ dette?
|
|
|
|
|
Loggført
|
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil
|
|
|
|
AndyMathie
|
 |
« Svar #7 på: Juli 09, 2010, 13:44:50 » |
|
Har sett Lloyd Sam mange mange ganger og han har aldri imponert de kampene jeg har sett ham. Han har stor fart, men har ganske ofte elendige innlegg og roter alt for ofte bort ballen.
Etter 4 strÄlende signeringer sÄ begynner jeg Ä miste troen pÄ at vi blir Ä kjempe om opprykk. HÄper jeg tar feil, men tar sjelden feil nÄr det gjelder signeringer! Hmmm, mageknipen begynner Ä komme. Har lovet at vi er oppe i Premier League om et Är, men hadde forventet mye bedre spillere inn enn de 2 siste.
HÄper for all del at vi signerer 3 spillere til. En ny stopper(Collins er ikke i nÊrheten av Ä vÊre god nok, en ny Michalik), en sentral midtbanemotor ala Batty og en klassespiss!
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds and we are proud of it!
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #8 på: Juli 09, 2010, 14:02:32 » |
|
Oppe i PL om et Är? WOW! Det hÞrtes flott ut!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #9 på: Juli 09, 2010, 14:06:18 » |
|
MÄ si at det ikke akkurat lukter opprykk av dette Leeds-laget sÄ langt. Det begynte bra med Kasper, men etter det har vi bare signert middelse Championship-spillere.
Heldigvis er det lenge igjen av overgangsvinduet, og jeg forventer at Bates og Grayson viser ambisjoner med Ă„ hente inn to eller helst tre spillere som virkelig gir fansen store forventinger.
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
CardiganArms
|
 |
« Svar #10 på: Juli 09, 2010, 14:28:35 » |
|
Tipper alle signeringer til nÄ (og i fremtiden) vil overraske stort. Har med komponering av spillere/lag Ä gjÞre...og der er Grayson helt sjef! Fantastisk sesong vi gÄr i mÞte gutta !!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Upwards and Onwards ! Medlem av "Dustemafia'n"
|
|
|
|
Adis
|
 |
« Svar #11 på: Juli 09, 2010, 14:42:38 » |
|
FĂ„ inn Hooper!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
After Chaos Cometh Light - We Are Leeds!
|
|
|
|
B-m
|
 |
« Svar #12 på: Juli 09, 2010, 20:20:22 » |
|
Har sett Lloyd Sam mange mange ganger og han har aldri imponert de kampene jeg har sett ham. Han har stor fart, men har ganske ofte elendige innlegg og roter alt for ofte bort ballen.
Etter 4 strÄlende signeringer sÄ begynner jeg Ä miste troen pÄ at vi blir Ä kjempe om opprykk. HÄper jeg tar feil, men tar sjelden feil nÄr det gjelder signeringer! Hmmm, mageknipen begynner Ä komme. Har lovet at vi er oppe i Premier League om et Är, men hadde forventet mye bedre spillere inn enn de 2 siste.
HÄper for all del at vi signerer 3 spillere til. En ny stopper(Collins er ikke i nÊrheten av Ä vÊre god nok, en ny Michalik), en sentral midtbanemotor ala Batty og en klassespiss!
Etter Ä ha sett en rekke Charlton kamper pÄ blant annet bet365 i hÞstes skrÞt jeg voldsomt av Lloyd Sam her inne pÄ forumet. Jeg tror det var mot Mk Dons at han vant kampen pÄ egen hÄnd - slaktet Mk Dons sin venstre side. Han var strÄlende hÞsten for Charlton og skorte sÄ og si alle mÄlene sine da. PÄ vÄrsesongen var han sammen med hele Charlton-laget ikke noe sÊrlig Ä skryte av. Men det er vanskelig Ä spille bra som ving pÄ et lag som er sÄpass ute av det slik Charlton var. I de 10 kampene jeg har sett av ham sÄ tror jeg han er raskere enn Gradel. Ok teknikk og liker Ä utfordre. Springer mye pÄ lÞp uten ball, det som jeg ble mest imponert av var hans arbeidsmoral - jobber ekstremt hardt med og uten ball. At Newcastle var ute etter ham i januar beviser at han er en god fotballspiller. 25 Är gammel er ogsÄ en bra alder, og liker at vi har kjÞpt 4 spillere pÄ 25-26 Är og en pÄ 23 Är (Kasper).
|
|
|
|
|
Loggført
|
--------------------------- who killed Trondheimwhite?
|
|
|
|
samadhi
|
 |
« Svar #13 på: Juli 09, 2010, 20:24:23 » |
|
En grei signering dette, og vi trenger alternativ pÄ kantene.
NÄ har vi hentet inn spillere i alle posisjoner jeg ville forsterke, men vi mangler fremdeles to etter mitt syn. Dette er en sentral midtbane og en spiss, og som de fleste her inne drÞmmer jeg om noen solide forsterkninger. Da kan vi gÄ en spennende sesong i mÞte. Pr dags dato lukter det dessverre ikke Þverste halvdel av nyopprykkede Leeds.
|
|
|
|
|
Loggført
|
marching on together, derudaf forever...
|
|
|
|
Ove
|
 |
« Svar #14 på: Juli 09, 2010, 21:34:15 » |
|
Jeg er faktisk ganske optimistisk. Bortsett fra den lange downperioden, (hvorfor har vi forresten hatt sÄ lange downperioder etter jul hvert Är i L1?) spilte vi jevnt mot bÄde PL- og Chamipinship lag i fjor.
Jeg kjenner ikke alle spillerne som har kommet til nÄ, men nÄr jeg tolker kommentarene sÄ mener jeg Ä oppfatte at kvaliteten hÞynes, riktignok ikke mye, men nok til Ä kjempe rundt midten av tabellen? Det er jeg fornÞyd med. Og spillere kan blomstre i nye roller i nye klubber.
HÄper Graysen satser hele potten han forhÄpentligvis har pÄ en ny spiss.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
bwirum
|
 |
« Svar #15 på: Juli 09, 2010, 22:21:42 » |
|
Jeg er faktisk ganske optimistisk. Bortsett fra den lange downperioden, (hvorfor har vi forresten hatt sÄ lange downperioder etter jul hvert Är i L1?) spilte vi jevnt mot bÄde PL- og Chamipinship lag i fjor. Hva mener du med "i L1"? Synes det alltid har vÊrt symptomatisk for Leeds jeg... Og om ikke det har vÊrt etter jul, sÄ har det vÊrt hÞsten 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Best post ever: min attr sÞt kaff pÄ min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt sÄ my i t sist Grattis m 1-2 ikv MT 
|
|
|
ANNAN
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #16 på: Juli 10, 2010, 11:44:19 » |
|
Spennende signering. Av de kampene jeg sÄ med Charlton i fjor, varierte han fra det helt store til det usynlige. Hever han bunnnivÄet, tror jeg han han blir en forsterkning pÄ kanten. Er det duket for Snoddy pÄ venstre nÄ tro?
hvor putter vi Gradel oppi detta her?
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #17 på: Juli 10, 2010, 13:34:15 » |
|
Tipper Gradel er "erstatteren" for Beckford. Han hadde jo et vellykket vikariat der pÄ vÄren.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Same
|
 |
« Svar #18 på: Juli 10, 2010, 13:55:06 » |
|
Tipper Gradel er "erstatteren" for Beckford. Han hadde jo et vellykket vikariat der pÄ vÄren.
Gradel gjorde det bra pÄ topp da han tok over for Beckford i de siste kampene. Men jeg tror han er en enda bedre ving. De 20 minuttene han spilte mot Rovers sÄ var han med Ä bygge opp nesten sÄ og si alle angrepene vÄre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ANNAN
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #19 på: Juli 11, 2010, 11:30:32 » |
|
Gradel gjorde det bra pÄ topp da han tok over for Beckford i de siste kampene. Men jeg tror han er en enda bedre ving. De 20 minuttene han spilte mot Rovers sÄ var han med Ä bygge opp nesten sÄ og si alle angrepene vÄre. han var suveren han,fÞr rullgardina kom seilende....... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|