|
Henning
|
 |
« Svar #30 på: Januar 31, 2010, 00:28:57 » |
|
Var bare krampa ja, godt Ä se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!! Hvordan spillte han ellers? Noen som vet?  MOT Vanskelig Ä sei, men utfrÄ det eg hÞyrde pÄ LUTV og Lorimer oppfatta eg det som at han gjorde ein solid og stÞdig kamp. Viktig med konkurranse pÄ v.back - Parker er vel kanskje tilbake snart ogsÄ, spilte ikkje han reservekamp hin dagen? Jo det stemme Tom,men vi fÄr for guds skyld hÄpe Shane Lowry fÞrer til at den godeste Parker har spilt sin siste kamp for Leeds  HÄper det skal vÊre et ikke i den setningen din.... 2nd that motion. Om de ikkje har lest tidlegare innlegg frÄ jackbauer68, kan eg opplyse om at han ikkje er ein fan av Ben Parker og brukar kvar moglegheit til Ä uttrykke dette. Mens eg derimot likar Ben Parker, so dÄ brukar eg hÞvet til Ä fÄ fram det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #31 på: Januar 31, 2010, 00:31:19 » |
|
Var bare krampa ja, godt Ä se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!! Hvordan spillte han ellers? Noen som vet?  MOT Vanskelig Ä sei, men utfrÄ det eg hÞyrde pÄ LUTV og Lorimer oppfatta eg det som at han gjorde ein solid og stÞdig kamp. Viktig med konkurranse pÄ v.back - Parker er vel kanskje tilbake snart ogsÄ, spilte ikkje han reservekamp hin dagen? Jo det stemme Tom,men vi fÄr for guds skyld hÄpe Shane Lowry fÞrer til at den godeste Parker har spilt sin siste kamp for Leeds  HÄper det skal vÊre et ikke i den setningen din.... 2nd that motion. Om de ikkje har lest tidlegare innlegg frÄ jackbauer68, kan eg opplyse om at han ikkje er ein fan av Ben Parker og brukar kvar moglegheit til Ä uttrykke dette. Mens eg derimot likar Ben Parker, so dÄ brukar eg hÞvet til Ä fÄ fram det. Ben who... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #32 på: Januar 31, 2010, 00:39:15 » |
|
Var bare krampa ja, godt Ä se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!! Hvordan spillte han ellers? Noen som vet?  MOT Vanskelig Ä sei, men utfrÄ det eg hÞyrde pÄ LUTV og Lorimer oppfatta eg det som at han gjorde ein solid og stÞdig kamp. Viktig med konkurranse pÄ v.back - Parker er vel kanskje tilbake snart ogsÄ, spilte ikkje han reservekamp hin dagen? Jo det stemme Tom,men vi fÄr for guds skyld hÄpe Shane Lowry fÞrer til at den godeste Parker har spilt sin siste kamp for Leeds  HÄper det skal vÊre et ikke i den setningen din.... 2nd that motion. Om de ikkje har lest tidlegare innlegg frÄ jackbauer68, kan eg opplyse om at han ikkje er ein fan av Ben Parker og brukar kvar moglegheit til Ä uttrykke dette. Mens eg derimot likar Ben Parker, so dÄ brukar eg hÞvet til Ä fÄ fram det. Det har du heilt rett i,og eg skal ete sokkane mine hvis han lykkes pÄ hÞyt nivÄ 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #33 på: Januar 31, 2010, 00:41:04 » |
|
Var bare krampa ja, godt Ä se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!! Hvordan spillte han ellers? Noen som vet?  MOT Vanskelig Ä sei, men utfrÄ det eg hÞyrde pÄ LUTV og Lorimer oppfatta eg det som at han gjorde ein solid og stÞdig kamp. Viktig med konkurranse pÄ v.back - Parker er vel kanskje tilbake snart ogsÄ, spilte ikkje han reservekamp hin dagen? Jo det stemme Tom,men vi fÄr for guds skyld hÄpe Shane Lowry fÞrer til at den godeste Parker har spilt sin siste kamp for Leeds  HÄper det skal vÊre et ikke i den setningen din.... skal nok ikkje det,holde ikkje for meg at han e homegrown 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
The Boy Eddie Gray
|
 |
« Svar #34 på: Januar 31, 2010, 01:32:58 » |
|
Merkelig uttalelse i mine Þyne. Det jeg har sett av Parker, mesteparten basert pÄ siste halvdel av fjorÄrssesongen, synes jeg har vÊrt meget bra.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #35 på: Januar 31, 2010, 03:02:50 » |
|
Var bare krampa ja, godt Ä se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!! Hvordan spillte han ellers? Noen som vet?  MOT Vanskelig Ä sei, men utfrÄ det eg hÞyrde pÄ LUTV og Lorimer oppfatta eg det som at han gjorde ein solid og stÞdig kamp. Viktig med konkurranse pÄ v.back - Parker er vel kanskje tilbake snart ogsÄ, spilte ikkje han reservekamp hin dagen? Jo det stemme Tom,men vi fÄr for guds skyld hÄpe Shane Lowry fÞrer til at den godeste Parker har spilt sin siste kamp for Leeds  HÄper det skal vÊre et ikke i den setningen din.... skal nok ikkje det,holde ikkje for meg at han e homegrown  What? Tror ikke det holder for noen, selv om supportere selvfÞlgelig har en forkjÊrlighet for lokale spillere.. Det som derimot gjÞr han ekstra svÊrt likandes er stor entusiasme, hÞyt tempo, deilige raid, uromoment som alltid er klar for overlapp, innlegg fra dÞdlinjen, jevngod med stopperne pÄ hodet, god i taklingen, sterkere i kroppen. Har slitt med plasseringsevnen, men har ofte hentet seg inn pga farten sin, syntes dette bedret seg med Graysons inntog. Veldig synd at han ble skadet sÄ tidlig og 'aldri' blir frisk, hadde jo en fantastisk assist bare pÄ den lille halvtimen mot Exeter..
|
|
|
|
« Siste redigering: Januar 31, 2010, 03:04:49 av Bites Yer Legs »
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
jackbauer68
|
 |
« Svar #36 på: Januar 31, 2010, 10:06:38 » |
|
Var bare krampa ja, godt Ä se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!! Hvordan spillte han ellers? Noen som vet?  MOT Vanskelig Ä sei, men utfrÄ det eg hÞyrde pÄ LUTV og Lorimer oppfatta eg det som at han gjorde ein solid og stÞdig kamp. Viktig med konkurranse pÄ v.back - Parker er vel kanskje tilbake snart ogsÄ, spilte ikkje han reservekamp hin dagen? Jo det stemme Tom,men vi fÄr for guds skyld hÄpe Shane Lowry fÞrer til at den godeste Parker har spilt sin siste kamp for Leeds  HÄper det skal vÊre et ikke i den setningen din.... skal nok ikkje det,holde ikkje for meg at han e homegrown  What? Tror ikke det holder for noen, selv om supportere selvfÞlgelig har en forkjÊrlighet for lokale spillere.. Det som derimot gjÞr han ekstra svÊrt likandes er stor entusiasme, hÞyt tempo, deilige raid, uromoment som alltid er klar for overlapp, innlegg fra dÞdlinjen, jevngod med stopperne pÄ hodet, god i taklingen, sterkere i kroppen. Har slitt med plasseringsevnen, men har ofte hentet seg inn pga farten sin, syntes dette bedret seg med Graysons inntog. Veldig synd at han ble skadet sÄ tidlig og 'aldri' blir frisk, hadde jo en fantastisk assist bare pÄ den lille halvtimen mot Exeter.. ja vi fÄr sjÄ,eg tar av og til feil,sÄ det hadde jo vÊrt kjekt om dette er en av de gangene 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #37 på: Februar 11, 2010, 23:02:51 » |
|
Vi vil ha mer av Lowry, altsÄ: Lowry mer!  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
jaho
Gjest
|
 |
« Svar #38 på: Februar 11, 2010, 23:12:45 » |
|
Vi vil ha mer av Lowry, altsÄ: Lowry mer!  auren ...han skulle het Peter den gutten.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #39 på: Mars 10, 2010, 16:34:52 » |
|
Lowry skadet:
Another player to miss out on Tuesday's win at Tranmere Rovers was injured loanee defender Shane Lowry.
Grayson explained: "He has gone back to Aston Villa to get more treatment and some scans. So we'll have to see what happens with those. It's disappointing to lose him again.
"His loan expires at the weekend, but we do have the option to extend that. But it all depends on his injury as to whether he can come back here or not.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
ragnar
|
 |
« Svar #40 på: Mars 11, 2010, 15:08:05 » |
|
Ikke forleng. Bruk heller White pÄ backen med Hughes som backup. Parker er jo og pÄ vei tilbake sÄ dette er en spiller vi ikke har bruk for.
|
|
|
|
|
Loggført
|
*Champions of L1 09/10*
|
|
|
|
TK20
|
 |
« Svar #41 på: Mars 12, 2010, 10:31:29 » |
|
Ikke forleng. Bruk heller White pÄ backen med Hughes som backup. Parker er jo og pÄ vei tilbake sÄ dette er en spiller vi ikke har bruk for.
Uenig. En skade pÄ allerede utsatte White sender oss rett tilbake i Crowe/Hughes-situasjonen. Bedre Ä bruke White/Lowry pÄ venstre, og Hughes/Bromby pÄ hÞyre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
baste
|
 |
« Svar #42 på: Mars 12, 2010, 11:44:09 » |
|
Vi vant uten Lowry sist? Kanskje er det Ä dra inn for mange lÄnespillere negativt i spillergruppen? Blir jo bare rein spekulasjon da 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Florence is dead- I`m here instead"
|
|
|
|
ragnar
|
 |
« Svar #43 på: Mars 13, 2010, 15:53:26 » |
|
Merket man egentlig noen forskjell pÄ Lowry og Hughes i kampene. Etter det jeg har fÄtt med meg sÄ var de like lite med offensivt begge to og egentlig ikke sÄ stor forskjell pÄ det defensive. Noen som kan korrigere?
SÄ med det i bakhodet og at Bradley kan spille vb samt at Parker snart er klar for Ä vÊre backup forelÞpig sÄ er det vel den posisjonen Leeds ikke trenger en ny lÄnespiller enten ved forlengelse av lÄn eller helt ny spiller.
|
|
|
|
|
Loggført
|
*Champions of L1 09/10*
|
|
|
|
newsome
|
 |
« Svar #44 på: Mars 13, 2010, 16:04:14 » |
|
Send Lowry tilbake til Villa!! Han har ikke markert seg eller vist noe spesielt som tilsier at vi trenger han videre!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
hallghel
|
 |
« Svar #45 på: Mars 17, 2010, 19:48:57 » |
|
IfÞlge en artikkel i YEP skal Shane Lowry nÄ vÊre skadefri og klar til Ä vende tilbake til Leeds. I samme artikkel stÄr det at Grayson Þnsker Ä hente han tilbake. SpÞrsmÄlet er vel om det er nÞdvendig / pÄkrevd. Han har vel ikke akkurat overbevist, men sÄ var det det med god oppdekning da.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sviper
|
 |
« Svar #46 på: Mars 17, 2010, 23:27:38 » |
|
tror ikke vi har sett det beste av Lowry ennÄ,sÄ jeg vil definitivt beholde gutten ut sesongen. mener han ikke var helt shape da han kom,sÄ det vi har sett av Lowry er bare et minimum av det han kan prestere(og har prestert tidligere)
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Superfan
|
 |
« Svar #47 på: Mars 19, 2010, 00:07:53 » |
|
tror ikke vi har sett det beste av Lowry ennÄ,sÄ jeg vil definitivt beholde gutten ut sesongen. mener han ikke var helt shape da han kom,sÄ det vi har sett av Lowry er bare et minimum av det han kan prestere(og har prestert tidligere)
Nei, vi har forhÄpentligvis ikke sett det beste av Lowry enda....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Jon R
|
 |
« Svar #49 på: Mars 20, 2010, 13:04:09 » |
|
Nei, vi har forhÄpentligvis ikke sett det beste av Lowry enda.... Nei, det ville vÊrt rent for galt dersom meningen er Ä hente han tilbake....
|
|
|
|
|
Loggført
|
Jon R.
|
|
|
|
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #52 på: Mars 27, 2010, 10:23:07 » |
|
Er glad for at det ikkje er samme tilstander i garderoben pÄ ER som her pÄ forumet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|