The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 10, 2012, 02:18:53 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Shane Lowry inn pÃ¥ lÃ¥n fra Villa  (Lest 3316 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Henning
I stallen
**

Vis profil E-post
« Svar #30 på: Januar 30, 2010, 23:28:57 »

Var bare krampa ja, godt å se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!!
Hvordan spillte han ellers? Noen som vet? Glad

MOT

Vanskelig å sei, men utfrå det eg høyrde på LUTV og Lorimer oppfatta eg det som at han gjorde ein solid og stødig kamp.
Viktig med konkurranse på v.back - Parker er vel kanskje tilbake snart også, spilte ikkje han reservekamp hin dagen?

Jo det stemme Tom,men vi får for guds skyld håpe Shane Lowry fører til at den godeste Parker har spilt sin siste kamp for Leeds Kult
Håper det skal være et ikke i den setningen din....
2nd that motion.

Om de ikkje har lest tidlegare innlegg frå jackbauer68, kan eg opplyse om at han ikkje er ein fan av Ben Parker og brukar kvar moglegheit til å uttrykke dette. Mens eg derimot likar Ben Parker, so då brukar eg høvet til å få fram det.
Loggført
DenHviteYeboah
Fast på A-laget

Vis profil E-post
« Svar #31 på: Januar 30, 2010, 23:31:19 »

Var bare krampa ja, godt å se han gir jernet til krampa tar han, det liker jeg!!!!

MOT

Vanskelig å sei, men utfrå det eg høyrde på LUTV og Lorimer oppfatta eg det som at han gjorde ein solid og stødig kamp.
Viktig med konkurranse på v.back - Parker er vel kanskje tilbake snart også, spilte ikkje han reservekamp hin dagen?

Jo det stemme Tom,men vi får for guds skyld håpe Shane Lowry fører til at den godeste Parker har spilt sin siste kamp for Leeds Kult
2nd that motion.

Om de ikkje har lest tidlegare innlegg frå jackbauer68, kan eg opplyse om at han ikkje er ein fan av Ben Parker og brukar kvar moglegheit til å uttrykke dette. Mens eg derimot likar Ben Parker, so då brukar eg høvet til å få fram det.
Ben who... Gliser
Loggført
jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #32 på: Januar 30, 2010, 23:39:15 »

MOT

2nd that motion.

Det har du heilt rett i,og eg skal ete sokkane mine hvis han lykkes på høyt nivå Kult
Loggført
jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #33 på: Januar 30, 2010, 23:41:04 »

MOT

skal nok ikkje det,holde ikkje for meg at han e homegrown Sjokkert
Loggført
The Boy Eddie Gray
Fast på A-laget

Vis profil
« Svar #34 på: Januar 31, 2010, 00:32:58 »

Merkelig uttalelse i mine øyne.
Det jeg har sett av Parker, mesteparten basert på siste halvdel av fjorårssesongen, synes jeg har vært meget bra.
Loggført

"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens."
-Ken Bates, 1984
Bites Yer Legs

Fast på A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #35 på: Januar 31, 2010, 02:02:50 »

MOT

What? Tror ikke det holder for noen, selv om supportere selvfølgelig har en forkjærlighet for lokale spillere.. Det som derimot gjør han ekstra svært likandes er stor entusiasme, høyt tempo, deilige raid, uromoment som alltid er klar for overlapp, innlegg fra dødlinjen, jevngod med stopperne på hodet, god i taklingen, sterkere i kroppen. Har slitt med plasseringsevnen, men har ofte hentet seg inn pga farten sin, syntes dette bedret seg med Graysons inntog.

Veldig synd at han ble skadet så tidlig og 'aldri' blir frisk, hadde jo en fantastisk assist bare på den lille halvtimen mot Exeter..
« Siste redigering: Januar 31, 2010, 02:04:49 av Bites Yer Legs » Loggført

KEEP FIGHTING!!
jackbauer68
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #36 på: Januar 31, 2010, 09:06:38 »

MOT

What? Tror ikke det holder for noen, selv om supportere selvfølgelig har en forkjærlighet for lokale spillere.. Det som derimot gjør han ekstra svært likandes er stor entusiasme, høyt tempo, deilige raid, uromoment som alltid er klar for overlapp, innlegg fra dødlinjen, jevngod med stopperne på hodet, god i taklingen, sterkere i kroppen. Har slitt med plasseringsevnen, men har ofte hentet seg inn pga farten sin, syntes dette bedret seg med Graysons inntog.

Veldig synd at han ble skadet så tidlig og 'aldri' blir frisk, hadde jo en fantastisk assist bare på den lille halvtimen mot Exeter..

ja vi får sjå,eg tar av og til feil,så det hadde jo vært kjekt om dette er en av de gangene Gliser
Loggført
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #37 på: Februar 11, 2010, 22:02:51 »

Vi vil ha mer av Lowry, altså: Lowry mer!

Gliser

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
jaho
Gjest
« Svar #38 på: Februar 11, 2010, 22:12:45 »

Vi vil ha mer av Lowry, altså: Lowry mer!

Gliser

auren

...han skulle het Peter den gutten..  Blunker
Loggført
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #39 på: Mars 10, 2010, 15:34:52 »

Lowry skadet:

Another player to miss out on Tuesday's win at Tranmere Rovers was injured loanee defender Shane Lowry.

Grayson explained: "He has gone back to Aston Villa to get more treatment and some scans. So we'll have to see what happens with those. It's disappointing to lose him again.

"His loan expires at the weekend, but we do have the option to extend that. But it all depends on his injury as to whether he can come back here or not.
Loggført

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973
ragnar
PÃ¥ juniorlaget

raggis@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #40 på: Mars 11, 2010, 14:08:05 »

Ikke forleng. Bruk heller White på backen med Hughes som backup. Parker er jo og på vei tilbake så dette er en spiller vi ikke har bruk for.

Loggført

*Champions of Championship 11/12*
TK20
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #41 på: Mars 12, 2010, 09:31:29 »

Ikke forleng. Bruk heller White på backen med Hughes som backup. Parker er jo og på vei tilbake så dette er en spiller vi ikke har bruk for.

Uenig. En skade på allerede utsatte White sender oss rett tilbake i Crowe/Hughes-situasjonen. Bedre å bruke White/Lowry på venstre, og Hughes/Bromby på høyre.
Loggført
baste
Fast på A-laget

Marching on together

jan_erik_bastesen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #42 på: Mars 12, 2010, 10:44:09 »

Vi vant uten Lowry sist? Kanskje er det Ã¥ dra inn for mange lÃ¥nespillere negativt i spillergruppen? Blir jo bare rein spekulasjon da  Gliser
Loggført

"Florence is dead- I`m here instead"
ragnar
PÃ¥ juniorlaget

raggis@gmail.com
Vis profil E-post
« Svar #43 på: Mars 13, 2010, 14:53:26 »

Merket man egentlig noen forskjell på Lowry og Hughes i kampene. Etter det jeg har fått med meg så var de like lite med offensivt begge to og egentlig ikke så stor forskjell på det defensive. Noen som kan korrigere?

Så med det i bakhodet og at Bradley kan spille vb samt at Parker snart er klar for å være backup foreløpig så er det vel den posisjonen Leeds ikke trenger en ny lånespiller enten ved forlengelse av lån eller helt ny spiller.
Loggført

*Champions of Championship 11/12*
newsome
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil
« Svar #44 på: Mars 13, 2010, 15:04:14 »

Send Lowry tilbake til Villa!!
Han har ikke markert seg eller vist noe spesielt som tilsier at vi trenger han videre!
Loggført
hallghel
Fast på A-laget

ALWAYS LEEDS

Vis profil E-post
« Svar #45 på: Mars 17, 2010, 18:48:57 »

Ifølge en artikkel i YEP skal Shane Lowry nÃ¥ være skadefri og klar til Ã¥ vende tilbake til Leeds. I samme artikkel stÃ¥r det at Grayson ønsker Ã¥ hente han tilbake. SpørsmÃ¥let er vel om det er nødvendig / pÃ¥krevd. Han har vel ikke akkurat overbevist, men sÃ¥ var det det med god oppdekning da.....
Loggført

Super-Leeds since 1968
sviper
I stallen
**

Vis profil
« Svar #46 på: Mars 17, 2010, 22:27:38 »

tror ikke vi har sett det beste av Lowry ennå,så jeg vil definitivt beholde gutten ut sesongen.
mener han ikke var helt shape da han kom,så det vi har sett av Lowry er bare et minimum av det han kan prestere(og har prestert tidligere)
Loggført

LIFE IS LEEDS
Superfan
I stallen
**

Vis profil
« Svar #47 på: Mars 18, 2010, 23:07:53 »

tror ikke vi har sett det beste av Lowry ennå,så jeg vil definitivt beholde gutten ut sesongen.
mener han ikke var helt shape da han kom,så det vi har sett av Lowry er bare et minimum av det han kan prestere(og har prestert tidligere)

Nei, vi har forhåpentligvis ikke sett det beste av Lowry enda....
Loggført
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #48 på: Mars 19, 2010, 08:13:06 »

Lowry poised to make TV comeback
9:41pm Thursday 18th March 2010

Leeds United hope to have Aston Villa defender Shane Lowry available for Monday night’s televised home game against Millwall.

http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/football/footballleeds/5071298.Lowry_poised_to_make_TV_comeback/?ref=rss
Loggført

Min første Leeds-kamp:
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #49 på: Mars 20, 2010, 12:04:09 »

Nei, vi har forhåpentligvis ikke sett det beste av Lowry enda....

Nei,  det ville vært rent for galt dersom meningen er Ã¥ hente han tilbake....
Loggført

Jon R.
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #50 på: Mars 24, 2010, 12:59:32 »

Og så var Lowry tilbake på lån ut sesongen.
Kanskje han kan erstatte Paddy i midtforsvaret?

http://www.leedsunited.com/news/20100324/lowry-set-for-leeds-return_2247585_2003752
Loggført

COME ON LEEDS !!
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #51 på: Mars 27, 2010, 09:20:41 »

No one is down, sier Lowry. Det høres rart ut hvis vi sammenligner det med hva som skjer her inne på forumet. Har vi en drøss spillere som ikke bryr seg? Tenker da litt på vå store kaptein, Naylors, begredelige kamper i det siste.

http://www.leedsunited.com/news/20100326/the-moods-the-same-shane_2247585_2006331
Loggført

Min første Leeds-kamp:
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #52 på: Mars 27, 2010, 09:23:07 »

No one is down, sier Lowry. Det høres rart ut hvis vi sammenligner det med hva som skjer her inne på forumet. Har vi en drøss spillere som ikke bryr seg? Tenker da litt på vå store kaptein, Naylors, begredelige kamper i det siste.

http://www.leedsunited.com/news/20100326/the-moods-the-same-shane_2247585_2006331

Er glad for at det ikkje er samme tilstander i garderoben på ER som her på forumet.
Loggført

COME ON LEEDS !!
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |