|
fjellhaugen
|
 |
« Svar #30 på: Februar 14, 2010, 18:54:21 » |
|
kjenner jeg er rimelig bitter på offshore turnusen min som gjør at jeg ikke har mulighet å komme meg over. komemr nok til å bli en kanoon tur.
|
|
|
|
|
Loggført
|
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!
|
|
|
teipen
På prøvespill

|
 |
« Svar #31 på: Februar 21, 2010, 00:23:40 » |
|
Hei!
Da er vi to mann fra Vestfold som også er klare for denne kampen. Reiser Torp-Liverpool fredag 7/5,med retur mandag 10/5.
Satser på en skikkelig opprykksfest !
Bor på Marriott.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
teipen
På prøvespill

|
 |
« Svar #32 på: Februar 21, 2010, 00:33:00 » |
|
hei trondjo. bor selv i vestfold. har aldri før vært på hjemmekamp for leeds. skaffet dere billetter via den engelske nettsiden til leeds ? bare spør siden jeg planlegger å dra over å se denne matchen. hilsen teipen
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bjorn
|
 |
« Svar #33 på: Februar 22, 2010, 16:19:17 » |
|
Billettene er vel ikke kjøpt ennå da de ikke er lagt ut. Men ja, de må nok kjøpes derfra (ca 3 uker før kamp??). Jeg venter spent ihvertfall.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching On! 4276
|
|
|
|
Trondjo
|
 |
« Svar #34 på: Februar 22, 2010, 18:27:40 » |
|
hei trondjo. bor selv i vestfold. har aldri før vært på hjemmekamp for leeds. skaffet dere billetter via den engelske nettsiden til leeds ? bare spør siden jeg planlegger å dra over å se denne matchen. hilsen teipen
Vi er members begge to ,og vi skaffer biletter når de blir lagt ut på hjemmesiden til Leeds ja.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #35 på: Februar 23, 2010, 01:02:57 » |
|
Flybilletter med KLM Bergen-Leeds t/r fredag til søndag er bestillt. Ankommer Leeds 0945 fredagen. Booker Marriott når jeg er der i februar  Min fetter Tom G. er med. Dette blir fest  Marriott er booket og retur er endret til mandagen. Laddien er med men reiser hjem på søndagen pga vanskelig arbeidsgiver  Vi skal feire opprykk og pokal 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #36 på: Februar 23, 2010, 22:35:39 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
|
dtage
|
 |
« Svar #37 på: Februar 28, 2010, 22:37:12 » |
|
Da var togbilletter i boks. Gjelder å sjekke litt før man bestiller. Første søk via Peterborough fra Stansted kom på 60£ + 25£. Men da jeg bestilte i to "etapper" fra Stansted til Peterb... og fra Peterb... kom det hele på 32£. Samme tider. http://tickets.eastcoast.co.uk/ec/en/journeyplanning/MixingDeckNå mangler bare kampbillett. Den må rammes inn! Historiens siste L1 kamp for Leeds. EVER!! MOT!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
lojosang
|
 |
« Svar #38 på: Februar 28, 2010, 23:58:47 » |
|
Du stiller i kjole, altså! Sprekt! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Leif Olav
|
|
|
|
Per Arne
|
 |
« Svar #39 på: Mars 01, 2010, 00:08:22 » |
|
Du stiller i kjole, altså! Sprekt!  Det var modig! Er du med i den serien om transer som starter opp på tv tirsdag? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RuneR
|
 |
« Svar #40 på: Mars 02, 2010, 00:15:20 » |
|
Da er turen for meg og reisekompis Atle bestilt  Flyr KLM fra Oslo via Amsterdam til Leeds/Bradford, og bor på Marriott. Flight summary: Oslo - Leeds Friday 7 May 2010 10:20 Oslo Gardermoen to 12:10 Amsterdam (Schiphol) 13:55 Amsterdam (Schiphol) to 14:00 Leeds/Bradford Leeds - Oslo Sunday 9 May 2010 16:45 Leeds/Bradford to 19:00 Amsterdam (Schiphol) 20:40 Amsterdam (Schiphol) to 22:25 Oslo Gardermoen Cost: NOK 2.787,- per person ---------------------------- Andre som flyr med samme som oss?
|
|
|
|
|
Loggført
|
`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
|
|
|
|
HÃ¥vardK
|
 |
« Svar #41 på: Mars 02, 2010, 18:10:17 » |
|
Da var togbilletter i boks. Gjelder å sjekke litt før man bestiller. Første søk via Peterborough fra Stansted kom på 60£ + 25£. Men da jeg bestilte i to "etapper" fra Stansted til Peterb... og fra Peterb... kom det hele på 32£. Samme tider. http://tickets.eastcoast.co.uk/ec/en/journeyplanning/MixingDeckNå mangler bare kampbillett. Den må rammes inn! Historiens siste L1 kamp for Leeds. EVER!! MOT!! Et praktisk tips kan være å vente med dette til ETTER kampen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #42 på: Mars 02, 2010, 23:20:14 » |
|
Du stiller i kjole, altså! Sprekt! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #43 på: Mars 02, 2010, 23:20:29 » |
|
Du stiller i kjole, altså! Sprekt!  Det var modig! Er du med i den serien om transer som starter opp på tv tirsdag? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
|
dtage
|
 |
« Svar #44 på: Mars 04, 2010, 20:45:31 » |
|
Da var togbilletter i boks. Gjelder å sjekke litt før man bestiller. Første søk via Peterborough fra Stansted kom på 60£ + 25£. Men da jeg bestilte i to "etapper" fra Stansted til Peterb... og fra Peterb... kom det hele på 32£. Samme tider. http://tickets.eastcoast.co.uk/ec/en/journeyplanning/MixingDeckNå mangler bare kampbillett. Den må rammes inn! Historiens siste L1 kamp for Leeds. EVER!! MOT!! Et praktisk tips kan være å vente med dette til ETTER kampen. Sikkert lurt det, men er man Leedssupporter er man samtidig ukuelig optimist. Så jeg forventer opprykk og farvel til knokkelligaen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #45 på: Mars 08, 2010, 18:11:04 » |
|
Hva blir det til JB68? Kan ikke se at du har meldt deg på enda 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
sviper
|
 |
« Svar #46 på: Mars 15, 2010, 18:56:01 » |
|
Hva blir det til JB68? Kan ikke se at du har meldt deg på enda  har vi hatt varetelling?? 1 labb i været her og 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
sviper
|
 |
« Svar #47 på: Mars 15, 2010, 19:19:47 » |
|
Da var togbilletter i boks. Gjelder å sjekke litt før man bestiller. Første søk via Peterborough fra Stansted kom på 60£ + 25£. Men da jeg bestilte i to "etapper" fra Stansted til Peterb... og fra Peterb... kom det hele på 32£. Samme tider. http://tickets.eastcoast.co.uk/ec/en/journeyplanning/MixingDeckNå mangler bare kampbillett. Den må rammes inn! Historiens siste L1 kamp for Leeds. EVER!! MOT!! Et praktisk tips kan være å vente med dette til ETTER kampen. Sikkert lurt det, men er man Leedssupporter er man samtidig ukuelig optimist. Så jeg forventer opprykk og farvel til knokkelligaen! godt tips å dele opp togbill bestillingen,da er flybill og tog bill best til den nette sum av 780 kr (tur-retur selvfølgelig  ) fly torp-london,retur liverp-torp(fred-sønd)
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
dtage
|
 |
« Svar #48 på: Mars 17, 2010, 20:19:43 » |
|
Da var togbilletter i boks. Gjelder å sjekke litt før man bestiller. Første søk via Peterborough fra Stansted kom på 60£ + 25£. Men da jeg bestilte i to "etapper" fra Stansted til Peterb... og fra Peterb... kom det hele på 32£. Samme tider. http://tickets.eastcoast.co.uk/ec/en/journeyplanning/MixingDeckNå mangler bare kampbillett. Den må rammes inn! Historiens siste L1 kamp for Leeds. EVER!! MOT!! Et praktisk tips kan være å vente med dette til ETTER kampen. Sikkert lurt det, men er man Leedssupporter er man samtidig ukuelig optimist. Så jeg forventer opprykk og farvel til knokkelligaen! godt tips å dele opp togbill bestillingen,da er flybill og tog bill best til den nette sum av 780 kr (tur-retur selvfølgelig  ) fly torp-london,retur liverp-torp(fred-sønd) Da sjåast vi kanskje på Torp på fredagen! MOT!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
endre
På prøvespill

fast på oldboyslaget
|
 |
« Svar #49 på: Mars 17, 2010, 21:18:12 » |
|
når tid er siste hjemmekamp?noen fra stavanger som skal reise å se bristolkampen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
medlem nr 12
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #50 på: Mars 17, 2010, 21:26:36 » |
|
når tid er siste hjemmekamp?noen fra stavanger som skal reise å se bristolkampen?
8. mai! Sorry, Rudi. Men måtte bare innom og redigere i topictittelen her. Klaarte bare ikke holde meg unna lenger
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 17, 2010, 21:54:57 av Asbjørn »
|
Loggført
|
|
|
|
|
sviper
|
 |
« Svar #51 på: Mars 17, 2010, 23:16:26 » |
|
Da var togbilletter i boks. Gjelder å sjekke litt før man bestiller. Første søk via Peterborough fra Stansted kom på 60£ + 25£. Men da jeg bestilte i to "etapper" fra Stansted til Peterb... og fra Peterb... kom det hele på 32£. Samme tider. http://tickets.eastcoast.co.uk/ec/en/journeyplanning/MixingDeckNå mangler bare kampbillett. Den må rammes inn! Historiens siste L1 kamp for Leeds. EVER!! MOT!! Et praktisk tips kan være å vente med dette til ETTER kampen. Sikkert lurt det, men er man Leedssupporter er man samtidig ukuelig optimist. Så jeg forventer opprykk og farvel til knokkelligaen! godt tips å dele opp togbill bestillingen,da er flybill og tog bill best til den nette sum av 780 kr (tur-retur selvfølgelig  ) fly torp-london,retur liverp-torp(fred-sønd) Da sjåast vi kanskje på Torp på fredagen! MOT!! me sjåast,sitter i Baren jeg vettu og smiler 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Hobben
|
 |
« Svar #52 på: Mars 21, 2010, 09:43:08 » |
|
Jeg er fra Nærbø, men reiser da selvsakt fra Sola, vuderer enda og reise på denne kampen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland Whites
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #53 på: Mars 21, 2010, 14:53:44 » |
|
3 poeng imårra, så reiser eg over. reiser da fra Aalborg, ca 3000kr tur-retur
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #54 på: Mars 21, 2010, 15:12:04 » |
|
Vi vinner i morgen og dermed snakkes vi i Leeds 8. mai 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #55 på: Mars 21, 2010, 15:27:31 » |
|
Vi vinner i morgen og dermed snakkes vi i Leeds 8. mai   deal Rudi
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
Per Arne
|
 |
« Svar #56 på: Mars 21, 2010, 16:20:59 » |
|
"Medgangssupporter".... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #57 på: Mars 21, 2010, 19:31:33 » |
|
"Medgangssupporter"....  ja,har vært det dei siste 30+++ åra 
|
|
|
|
|
Loggført
|
DALHEIM WHITES
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #58 på: Mars 30, 2010, 20:16:11 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
oivindh
|
 |
« Svar #59 på: Mars 31, 2010, 20:01:01 » |
|
Tar med fruen + unge lovende Leeds-supporter(12) fra Ålesund torsdag 06.00 (grøss..) til Manchester, og retur søndag kveld 19.10. Bor på Marriott (under 900,- for alle ! egentlig rimelig :-P). Andre som skal herfra??
|
|
|
|
« Siste redigering: April 06, 2010, 22:50:30 av oivindh »
|
Loggført
|
|
|
|
|