|
Boxman
|
 |
« Svar #210 på: Mai 06, 2010, 16:39:01 » |
|
Da har jeg fått unnagjort den obligatoriske handlerunden på Elland Road Superstore(og svidd av langt mer enn planlagt), fått min første pint på Billy's Bar og rigget meg til på et herlig rom på Radisson Blu Hotel. Et problem bare - jeg glemte å ta med adapter for lading av pc/mobil. Kan hotellet være behjelpelige med sånt tro? Eller noen som vet om nærmeste butikk som har sånt i hylla?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Proud to be Leeds!
|
|
|
|
anders
|
 |
« Svar #211 på: Mai 06, 2010, 17:06:17 » |
|
Da har jeg fått unnagjort den obligatoriske handlerunden på Elland Road Superstore(og svidd av langt mer enn planlagt), fått min første pint på Billy's Bar og rigget meg til på et herlig rom på Radisson Blu Hotel. Et problem bare - jeg glemte å ta med adapter for lading av pc/mobil. Kan hotellet være behjelpelige med sånt tro? Eller noen som vet om nærmeste butikk som har sånt i hylla?
De har det på PC World ihvertfall, butikken ligger like ved Radisson/ the Headrow.
|
|
|
|
« Siste redigering: Mai 06, 2010, 17:11:23 av anders »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #212 på: Mai 10, 2010, 23:18:50 » |
|
For en tur, for en kamp, for et drama og hvilken ekstase. Takk for turen alle sammen, håper vi treffes snart igjen, dere er en kjempe gjeng 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
laddi
|
 |
« Svar #213 på: Mai 10, 2010, 23:41:04 » |
|
For en tur, for en kamp, for et drama og hvilken ekstase. Takk for turen alle sammen, håper vi treffes snart igjen, dere er en kjempe gjeng  Amen
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen Whites
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #214 på: Mai 12, 2010, 21:47:42 » |
|
For en tur, for en kamp, for et drama og hvilken ekstase. Takk for turen alle sammen, håper vi treffes snart igjen, dere er en kjempe gjeng  Var du der Rudi 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
Budda
|
 |
« Svar #215 på: Mai 12, 2010, 21:56:17 » |
|
Herlig tur. Er så glad for at jeg dro.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Endre
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #216 på: Mai 12, 2010, 22:29:11 » |
|
For en tur, for en kamp, for et drama og hvilken ekstase. Takk for turen alle sammen, håper vi treffes snart igjen, dere er en kjempe gjeng  Var du der Rudi  Tror det, eller var det en drøm 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #217 på: Mai 12, 2010, 23:17:40 » |
|
For en tur, for en kamp, for et drama og hvilken ekstase. Takk for turen alle sammen, håper vi treffes snart igjen, dere er en kjempe gjeng  Var du der Rudi  Tror det, eller var det en drøm  Sweet dreams  Hyggelig å treffes Rudi... Kjempe tur og en gjeng med kjempe fine folk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|