The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Mai 23, 2012, 11:54:32 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 6 7 [8]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ã…ret, siste hjemmekamp Leeds-Bristol Rovers,fellestur?  (Lest 10806 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Boxman
PÃ¥ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #210 på: Mai 06, 2010, 16:39:01 »

Da har jeg fått unnagjort den obligatoriske handlerunden på Elland Road Superstore(og svidd av langt mer enn planlagt), fått min første pint på Billy's Bar og rigget meg til på et herlig rom på Radisson Blu Hotel.
Et problem bare - jeg glemte å ta med adapter for lading av pc/mobil. Kan hotellet være behjelpelige med sånt tro? Eller noen som vet om nærmeste butikk som har sånt i hylla?
Loggført

Proud to be Leeds!
anders
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #211 på: Mai 06, 2010, 17:06:17 »

Da har jeg fått unnagjort den obligatoriske handlerunden på Elland Road Superstore(og svidd av langt mer enn planlagt), fått min første pint på Billy's Bar og rigget meg til på et herlig rom på Radisson Blu Hotel.
Et problem bare - jeg glemte å ta med adapter for lading av pc/mobil. Kan hotellet være behjelpelige med sånt tro? Eller noen som vet om nærmeste butikk som har sånt i hylla?

De har det på PC World ihvertfall, butikken ligger like ved Radisson/ the Headrow.
« Siste redigering: Mai 06, 2010, 17:11:23 av anders » Loggført

Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #212 på: Mai 10, 2010, 23:18:50 »

For en tur, for en kamp, for et drama og hvilken ekstase. Takk for turen alle sammen, håper vi treffes snart igjen, dere er en kjempe gjeng Kult
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
laddi
PÃ¥ juniorlaget

The Norwegian Teletubbie

colars@c2i.net
Vis profil E-post
« Svar #213 på: Mai 10, 2010, 23:41:04 »

For en tur, for en kamp, for et drama og hvilken ekstase. Takk for turen alle sammen, håper vi treffes snart igjen, dere er en kjempe gjeng Kult

Amen
Loggført

Bergen Whites
testo
Fast på A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #214 på: Mai 12, 2010, 21:47:42 »

Var du der Rudi  Osteaktig Osteaktig
Loggført

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
Budda
Fast på A-laget

e_folden@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #215 på: Mai 12, 2010, 21:56:17 »

Herlig tur. Er så glad for at jeg dro.
Loggført

Endre
Rudi G.
Lorimer

Siden 1975

Vis profil WWW
« Svar #216 på: Mai 12, 2010, 22:29:11 »

Tror det, eller var det en drøm Gliser
Loggført

LUSCOS 2728             Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
testo
Fast på A-laget

Marching on together

Vis profil
« Svar #217 på: Mai 12, 2010, 23:17:40 »

Tror det, eller var det en drøm Gliser

Sweet dreams Osteaktig
Hyggelig å treffes Rudi...
Kjempe tur og en gjeng med kjempe fine folk.
Loggført

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje
Sider: 1 ... 6 7 [8]
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |