|
pale
|
 |
« Svar #750 på: Januar 03, 2010, 20:12:55 » |
|
HELT SYKT! Har enda ikke kommet ned pÄ bakken.
PrĂžver meg med en nĂžktern spillerbĂžrs:
Ankers 9: Viser i dag HVA han kan. Og nÄr han ikke viser hva han IKKE kan, blir det gull. Han skal ha mye av Êren for dette.
Crowe 7: God kamp. Kunne vÊrt mer villig offensivt, men han har vel fÄtt beskjed om Ä velge tidspunktene med omhu. Redder scoring pÄ streken. At han blir litt avkledd i blant fÄr bare vÊre.
Naylor 8: Meget god kamp defensivt, gjÞr det litt i overkant enkelt nÄr han har rom med ballen offensivt.
Kisnorbo 10: Banens beste. Bedre kamp av en stopper tror jeg ikke jeg har sett, mÄ i sÄ fall tilbake til Ferdinand mot Deportivo pÄ ER i 2001. Vinner alle dueller, og har roen nÄr han trenger det. Denne karen blir med oss opp i PL.
Hughes 5: DÄrlig kamp, selv omgivelsene tatt i betraktning. Offensivt var han krise, og var ofte skyld i at vi mistet ball og ble kontret mot. Vant sjelden noen dueller, men dersom han gjorde det var det litt flaks.
Howson 8: Ble litt sliten, men jobbet og slet hele kampen gjennom. GjÞr en slitejobb pÄ kanten.
Doyle 8: Jobber ekstremt godt. Er viktig ved siden av Killa.
Kilkenny 8: Meget god i fÞrste omgang. Roer ned nÄr han mÄ, setter fart nÄr han kan. GjÞr at vi fÄr holdt ball i laget, og at motstander mÄ lÞpe mellom. Gull verdt uansett om motstander er Barcelona eller Oxford. Jobber ogsÄ meget godt defensivt. Falt litt i andre.
Johnson 9: Stor kamp av Bradders. Jobber, lÞper, fighter, takler, finter, skyter. Konstant trussel pÄ kant, flink til Ä finne rom. Deilig Ä ha ham tilbake!
Becchio 6: Ikke sÄ bra. Holder greit pÄ ballen, men spiller den ofte fra seg for seint og for dÄrlig. Skaper ingenting pÄ egen hÄnd. Redd for at denne karen faller fra i CCC.
Beckford 8: Veldig god kamp. AvgjĂžr kampen, og er en konstant trussel. Brown var svett.
Hughes var god! Becchio jobbet som en helt! 8 pÄ begge Enig b-m. Begge var gode. Synes nok Crowe var vÄrt svakeste punkt, han slapp dem til et par ganger pÄ sida si. Men alle er helter idag!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #751 på: Januar 03, 2010, 20:14:19 » |
|
Hallo alle sammen! Tilbake pĂ„ hotellet en liten tur fĂžr turen gĂ„r ut pĂ„ en eller annen pub. Dette er stort, sĂ„ ufattelig stort. Ă
sitte blant rÞde pÄ den mÞkkastadionen gjorde alt ekstra spesielt. MÄtte tÞrke 2 skjulte tÞrer nÄr Leeds gutta sto Ä sang lenge etter kampslutt.
De hater oss. Virkelig. "Fcuk this. I would rather loose 5-0 to the bloody scousers". og.. "Come on.. Kill the bastards nÄr taklingene haglet"
Man kan trygt si at dette er for meg iallefall tidenes stĂžrste seier. StĂžrre blir det ikke.
Jeg visste forsÄvidt at det laget vi har nÄ er sterkt, men sÄ sterkt? Innsats , tÊl OG DYKTIGHET oser det av. Jeg har funnet svakheter i laget vÄrt tidligere, jeg skal ikke nevne navn, men Ankergren, Hughes og t.o.m Howson har fÄtt kjeft av meg. Jeg trekker alt tilbake. Legender hele gjengen. Vet ikke hvem jeg skal trekke spesielt fram, rett og slett fordi alle mann sto pÄ som faen hele tiden.
Supporterne vÄre? Latterlig bra. Hele jÊvla Ols Shitford fulgte mere med pÄ hva som skjedde der enn pÄ banen. Vi lekte med de pÄ banen og vi herjet med dem pÄ tribunen.
Herregud sÄ stolt jeg er over Ä vÊre supporter av Leeds United.
NĂ„... : PUB
Hadde vÊrt fantastisk Ä sett kampen live! PÄ en skala fra 1-10, stemningen var? Kan i hvert fall love deg at det var bra stemning i de fleste puber her til lands. Satt du pÄ stadion uten Ä juble?
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #752 på: Januar 03, 2010, 20:15:01 » |
|
Denne seieren var sÄ fortjent som en seier kan vÊre  AmbisjonsnivÄet vÄrt for denne sesongen mÄ nÄ endres til Ä vinne to titler samt og spille europacup neste sesong! Pokker, jeg glemte jo helt malingskÞppen. Vi skal vinne tre titler 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Boos
|
 |
« Svar #753 på: Januar 03, 2010, 20:15:37 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Andersen
|
 |
« Svar #754 på: Januar 03, 2010, 20:24:28 » |
|
Hallo Alta - White ! Ser av innlegget ditt at du var pÄ cup - kampen i dag, og misunner deg noe jÊ .....lig! men hÄper for din skyld at du ikke hadde noe hvitt pÄ overkroppen! Men det du sier om Scumfansen er skremmende ! At det gÄr an Ä hate Leeds , og Leedssupportere sÄ mye er skremmende! Men det gÄr vel andre veien ogsÄ? Har en bror som er Scumsupporter , men vi synker ikke sÄ langt ned i nivÄ , og ikke her hjemme hÄper jeg. LEEDS4EVER.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #755 på: Januar 03, 2010, 20:26:07 » |
|
Borte mot spurs, faen en bortekamp
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
ArneS
|
 |
« Svar #756 på: Januar 03, 2010, 20:26:33 » |
|
tottenham leeds
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Keep passing the open windows" - John Irving, Hotel New Hampshire
|
|
|
|
sveifors
|
 |
« Svar #757 på: Januar 03, 2010, 20:28:51 » |
|
Vi ble trukket sist ut av bollen denne gangen ogsĂ„, er kula med Leeds merket? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Sveifors
Always look on the LEEDS side of life
|
|
|
|
kenfred
|
 |
« Svar #758 på: Januar 03, 2010, 20:29:06 » |
|
Spurs! Bring 'em on! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on togther! Forever Leeds!
|
|
|
|
olsen leeds
Gjest
|
 |
« Svar #759 på: Januar 03, 2010, 20:43:25 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Boos
|
 |
« Svar #760 på: Januar 03, 2010, 20:45:54 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
anders
|
 |
« Svar #761 på: Januar 03, 2010, 20:46:37 » |
|
NÄr blir 4 runde trukket. Skal bestille meg tur over til 4 runde kampen mellom Leeds og et eller annet lag  God tur til London!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #763 på: Januar 03, 2010, 20:52:35 » |
|
Eks-AaFK'er Erlend Holm om kampen http://www.smp.no/article/20100103/FOTBALL/100109958/1002/mrss- Jeg har opplevd mange nedturer med Leeds. Men dette er en kjempekjekk dag, sier Erlend Holm. Den tidligere Aafk-spilleren har lenge vĂŠrt ihuga Leeds-supporter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
McAllister
PĂ„ prĂžvespill

SUPER LEEDS
|
 |
« Svar #764 på: Januar 03, 2010, 21:01:24 » |
|
Har enda ikke bakkekontakt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
donfrode
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #765 på: Januar 03, 2010, 21:04:32 » |
|
Will do sĂ„ snart FB er oppe og gĂ„r igjen.. For en fantastisk kamp.. Legger dette malen for hvordan mitt 2010 blir, blir det helt fantastisk Ă„r.. Gratulerer alle sammen, med VĂ
R nye helligdag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #767 på: Januar 03, 2010, 21:13:32 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
newsome
|
 |
« Svar #768 på: Januar 03, 2010, 21:21:02 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
chief
|
 |
« Svar #769 på: Januar 03, 2010, 21:31:39 » |
|
Dette er noe av det morsomste jeg har opplevd.Satt og venta pÄ at Manu skulle overta initiativet i kampen, og "trÞkke" oss bakpÄ. Det skjedde ikke. Vi lot oss rett og slett ikke stresse. Vi spilte vÄrt spill og beholdt roen. Virkelig imponerende. BÞyer meg i stÞvet for gutta idag. Gleder meg til Ä gÄ pÄ jobb imorgen. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
1 4 all and all 4 1
|
|
|
Leechap
I stallen

Free Palestina
|
 |
« Svar #770 på: Januar 03, 2010, 21:33:49 » |
|
Dette var stort. Fulgte med pÄ oppdateringen pÄ Eurosport, matchday. Ekstra nervepirrende minutter pÄ slutten nÄr det spilles med seks minutters ekstratid. NÄ mÄ noen ta tak i MU og sette skapet pÄ plass! Ser nesten ut som dommerne er pÄlagt Ä legge til ekstremt mye pÄ OT. Fergemannen har nÊrmest ekstrem makt og innflytelse, men MU med mulig bistand av ekstratid klarte ikke Ä Þdelegge dagen for oss. Leeds United oste av gammel storhet, det var en for alle, alle for en. NÄ marsjerer vi mot gamle hÞyder, uansett resultat ved neste korsvei, kampen mot Tottenham. Kanskje kan vi slÄ til da ogsÄ selv om det ogsÄ er pÄ bortebane? Uansett, seier i serien er hovedmÄlet, der er vi er pÄ god vei. Leeds United for ever . . .
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leechap
|
|
|
|
Trulsaren
|
 |
« Svar #771 på: Januar 03, 2010, 21:39:47 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
The following sentence is a lie. The previous sentence is true
|
|
|
|
Boos
|
 |
« Svar #772 på: Januar 03, 2010, 22:05:34 » |
|
Selv har jeg ennÄ ikke landet pÄ bakken, tror ikke jeg orker og lande helt ennÄ. Spennende dager dette. Manu - Leeds, seier  Og i morgen kommer mine to smÄ Leeds jenter til verden. Vil si det er den stÞrste seieren i mitt liv  Og nÄr vi spiller mot Spurs, da ska jentene fÄ ha hver sitt Leeds skjerf pÄ seg. Tidlig krÞkast 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
upwego
I stallen

Leeds - at least until this world stops
|
 |
« Svar #773 på: Januar 03, 2010, 22:11:10 » |
|
Fantastisk herlig dag! Og at nye Leeds-supportere kommer til verden i dobbeltfÞdsler er jo helt perfekt - lykke til fra en Leeds-supporter fra Sula!  Vi har store ting pÄ gang! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds - at least until this world stops spinning 'round
|
|
|
|
Boos
|
 |
« Svar #774 på: Januar 03, 2010, 22:13:37 » |
|
Fra Sula jeg og  MÄ melde deg inn i Leeds United Aalesund & Omegn pÄ facebook 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per Arne
|
 |
« Svar #775 på: Januar 03, 2010, 22:20:23 » |
|
Husk Ä se pÄ TV2-sporten nÄ straks etter vÊret!!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
upwego
I stallen

Leeds - at least until this world stops
|
 |
« Svar #776 på: Januar 03, 2010, 22:22:16 » |
|
Skal gjÞre det... -alt er jo bare sÄ hvitt og vakkert for tiden! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds - at least until this world stops spinning 'round
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #777 på: Januar 03, 2010, 22:23:07 » |
|
Tror jammen jeg mÄ ta opp innslaget pÄ tv2-sporten nÄ  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #778 på: Januar 03, 2010, 22:23:13 » |
|
Frode Estil & Svend'is http://www.dagbladet.no/2010/01/03/sport/fotball/leeds_united/frode_estil/9761425/-Sorry Petter og Eldar. Men Estil rangerer prestasjonen pÄ Old Trafford Þverst 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
tobn pÄ tur
|
 |
« Svar #779 på: Januar 03, 2010, 22:25:30 » |
|
Kan ikke denne dagen vare for alltid?
|
|