|
LeedsU878
|
 |
« Svar #30 på: November 29, 2009, 21:49:36 » |
|
Håper da virkelig at du har rett her, men synes bare det virker litt urealistisk at vi skulle få 18.700 billetter? Selvom man kanskje tar bort 3000 til segregering.
Uansett - Håper jeg tar feil, og at vi får så mange som mulig. Man trenger ikke mer enn 70-80 Leeds-fans for å synge ut Scum"fansen" uansett.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #31 på: November 29, 2009, 21:57:07 » |
|
Kommer til å koke i den Leeds svingen ihvertfall...  "Manchester WANK WANK WANK"
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #32 på: November 29, 2009, 21:58:54 » |
|
Håper da virkelig at du har rett her, men synes bare det virker litt urealistisk at vi skulle få 18.700 billetter? Selvom man kanskje tar bort 3000 til segregering.
Uansett - Håper jeg tar feil, og at vi får så mange som mulig. Man trenger ikke mer enn 70-80 Leeds-fans for å synge ut Scum"fansen" uansett.
Spot on!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #33 på: November 29, 2009, 22:06:43 » |
|
Hadde vært så fett med en Scumskalp i beltet etter møtet på Old Trafford. Hadde kompensert for mye det. Håper bare at vi nå har is i magen mot Kettering, og at vi møter et nedlatende Scumlag, samtidig som Grayson koker i hop den rette seiersmedisinen. Gleder meg . Kommer denne på TV montro?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #34 på: November 29, 2009, 22:16:25 » |
|
Hadde vært så fett med en Scumskalp i beltet etter møtet på Old Trafford. Hadde kompensert for mye det. Håper bare at vi nå har is i magen mot Kettering, og at vi møter et nedlatende Scumlag, samtidig som Grayson koker i hop den rette seiersmedisinen. Gleder meg . Kommer denne på TV montro?
Plukk ut en kamp fra 3. runde som er mer ineressant som TV-kamp!  Tottenham v Peterborough Brentford v Doncaster Middlesbrough v Manchester City Stoke v York Notts County v Forest Green Rovers Huddersfield v West Brom Sheffield United v Queens Park Rangers MK Dons v Burnley Chelsea v Watford Nottingham Forest v Birmingham Preston v Colchester West Ham v Arsenal Aston Villa v Blackburn Portsmouth v Coventry Sunderland v Oxford or Barrow Wigan v Hull Everton v Carlisle Sheffield Wednesday v Crystal Palace Tranmere or Aldershot v Wolves Blackpool v Ipswich Fulham v Swindon Stockport or Torquay v Brighton Scunthorpe v Barnsley Southampton v Rotherham or Luton Bristol City v Cardiff Reading v Liverpool Staines or Millwall v Derby Plymouth v Newcastle Leicester v Swansea Bolton v Lincoln Accrington or Barnet v Gillingham scum v Kettering or Leeds
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #35 på: November 29, 2009, 22:29:59 » |
|
Plukk ut en kamp fra 3. runde som er mer ineressant som TV-kamp!  Hvilke briller skal vi ha på oss da?  Middlesbrough v Manchester City West Ham v Arsenal Aston Villa v Blackburn PL vs PL 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #36 på: November 29, 2009, 22:31:33 » |
|
Plukk ut en kamp fra 3. runde som er mer ineressant som TV-kamp!  Tottenham v Peterborough Brentford v Doncaster Middlesbrough v Manchester City Stoke v York Notts County v Forest Green Rovers Huddersfield v West Brom Sheffield United v Queens Park Rangers MK Dons v Burnley Chelsea v Watford Nottingham Forest v Birmingham Preston v Colchester West Ham v Arsenal Aston Villa v Blackburn Portsmouth v Coventry Sunderland v Oxford or Barrow Wigan v Hull Everton v Carlisle Sheffield Wednesday v Crystal Palace Tranmere or Aldershot v Wolves Blackpool v Ipswich Fulham v Swindon Stockport or Torquay v Brighton Scunthorpe v Barnsley Southampton v Rotherham or Luton Bristol City v Cardiff Reading v Liverpool Staines or Millwall v Derby Plymouth v Newcastle Leicester v Swansea Bolton v Lincoln Accrington or Barnet v Gillingham scum v Kettering or LeedsMed eller uten Leeds briller? Her er 3 gode kandidater til tvkamp,mulig de får til alle 3  Who knows  Aston Villa v Blackburn West Ham v Arsenal scum v Leeds
|
|
|
|
|
Loggført
|
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
JanPSyse
|
 |
« Svar #37 på: November 29, 2009, 22:35:27 » |
|
Tror ikke jeg har sett en så TV-klar kamp på laaang tid!  Blir gøy dette. Akkurat som mot liverpool, no pressure.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-
|
|
|
Vonsiggy
I stallen

<3 Leeds <3
|
 |
« Svar #38 på: November 29, 2009, 22:35:55 » |
|
Skulle ha vunnet mot L'Pool tidligere i år, kanskje vi har hellet med oss på OT... Litt urolig for at Beckford storspiller og blir hentet av klubber i høyere divisjoner...
|
|
|
|
|
Loggført
|
~Leeds till I die! ~ Marching on together!
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #39 på: November 29, 2009, 22:36:33 » |
|
Hvilke briller skal vi ha på oss da?  Middlesbrough v Manchester City West Ham v Arsenal Aston Villa v Blackburn PL vs PL  [/quote] Jeg velger å ta på meg de objektive Leeds brillene og kaller disse "såkalte" PL vs PL kampene for historieløse oppgjør 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
tobn på tur
|
 |
« Svar #40 på: November 29, 2009, 23:05:36 » |
|
For en fantastisk trekning. Eneste er at det skulle helst vært på ER, men ellers er jeg i ekstase. Blir jo utvilsomt en tv kamp. Kan ikke skjønne noe annet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #41 på: November 29, 2009, 23:54:30 » |
|
2010 blir året vi vinner på old trafford igjen, rykker opp og vinner to cuper!  Det er bare å ha troen! sist vi vant på den drittstadion var i 1981......
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #42 på: November 30, 2009, 00:15:43 » |
|
Ei fantastisk trekning! Kampen blir ekstremt vanskeleg, men det vert uansett ei kjempeoppleving for gutta våre. Kryssar det som kryssast kan for at den blir tv-sendt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sleivind
|
 |
« Svar #43 på: November 30, 2009, 00:26:35 » |
|
Plukk ut en kamp fra 3. runde som er mer ineressant som TV-kamp!  Hvilke briller skal vi ha pÃ¥ oss da?  Middlesbrough v Manchester City West Ham v Arsenal Aston Villa v Blackburn PL vs PL  Sist jeg sjekket lÃ¥g Middlesbrough midt pÃ¥ tabellen i CCC  Jeg tar forsiktig av meg Leedsbrillene, og mener helt bestemt at flesteparten av de nøytrale seerne ville ha sett Man Utd - Leeds fremfor noen av disse kampene. West Ham - Arsenal blir nok en tv-kamp, men jeg er 90% sikker pÃ¥ at Leedskampen blir sendt pÃ¥ tv.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gill
|
 |
« Svar #44 på: November 30, 2009, 00:30:34 » |
|
2010 blir året vi vinner på old trafford igjen, rykker opp og vinner to cuper!  Det er bare å ha troen! sist vi vant på den drittstadion var i 1981...... Jepp. 1-0. Brian Flynn.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
McMidjo
|
 |
« Svar #45 på: November 30, 2009, 01:05:02 » |
|
Kjempetrekning! Så trekningen live på ITV, og Scum og Leeds var de siste to kulene som lå igjen. Var spennende å følge med alle lagene som 'forsvant' ut underveis i trekningen, og fikk frysninger når Gillingham ble trukket ut tredje sist, og jeg skjønte at Scum var den andre kula som lå igjen. Det kom noen ajajajaj fra ITV sitt studio også, så dette blir TV-kamp. Bankers. Hadde jo vært typisk å tape mot Kettering nå, men kan ikke se for meg at de klarer å gjøre to slike kamper mot Leeds..... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
|
|
|
Asbjørn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #46 på: November 30, 2009, 01:30:42 » |
|
Sist jeg sjekket lÃ¥g Middlesbrough midt pÃ¥ tabellen i CCC  Hehehe, busted  Js, her følger vi godt med i PL dere 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
GeirO
|
 |
« Svar #47 på: November 30, 2009, 09:02:51 » |
|
Med noen heldige trekninger på rad, kunne vi heller møtte United på Wembley!
Vi får håpe på at Ferige stiller et tilstrekkelig svekket lag til at vi vinner.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
|
|
|
haak-d
|
 |
« Svar #49 på: November 30, 2009, 10:09:00 » |
|
Trakk godt på smilebåndet programlederen som ledet sendingen på viasat fotball å, når det var en kule igjen og den forrige kulen som ble trekt var Scum. We all know, Leeds or Kettering også smilte han godt. Dette bare MÅ jo bli tv-kamp! Er vel ikke noe i veien med å sende denne på Lørdag kl.16 og så f.eks Villa - Blackburn på søndag eller kl.18.15! Hvis vi slår Kettering hjemme da, men det gjør vi vel iom at vi skulle ha vunnet 7-1 i går!  MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
TK20
|
 |
« Svar #50 på: November 30, 2009, 12:32:10 » |
|
Det er nesten, men bare nesten, så jeg unner Kettering denne. De kjempet hardt og godt i går.
Nææh, vi vil dra dit. Vi skal dra dit. Og vi skal dra beyond.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Blank_File
|
 |
« Svar #51 på: Desember 09, 2009, 00:38:52 » |
|
Jeg gleder meg! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Pleinar
|
 |
« Svar #52 på: Desember 09, 2009, 00:46:27 » |
|
Jeg gleder meg!  Du har ikke lov til å glede deg. Vi skal være blaserte. Det passer seg ikke å glede seg til den største kampen vi har hatt på 6 år. /ironi
|
|
|
|
|
Loggført
|
- Only Users Loose Drugs -
pleinars.blogspot.com
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #53 på: Desember 09, 2009, 00:54:07 » |
|
Jeg gleder meg!  Du har ikke lov til å glede deg. Vi skal være blaserte. Det passer seg ikke å glede seg til den største kampen vi har hatt på 6 år. /ironi Vil heller tape mot Manu og vinne kampen etterpå i ligaen enn å vinne mot Manu og tape neste kamp i ligaen
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #54 på: Desember 09, 2009, 00:55:21 » |
|
Jeg gleder meg!  Du har ikke lov til å glede deg. Vi skal være blaserte. Det passer seg ikke å glede seg til den største kampen vi har hatt på 6 år. /ironi Vil heller tape mot Manu og vinne kampen etterpå i ligaen enn å vinne mot Manu og tape neste kamp i ligaen Kjenner du ikke Ole Brumm, h.b. ? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
h.b
|
 |
« Svar #55 på: Desember 09, 2009, 00:57:08 » |
|
Er bare redd for en downperiode nå. Spillerne kommer til å tenke Manu kampen i tiden fremover. Det er nå hvor grayson skal vise sitt sanne ansikt i det å motivere spillerne
|
|
|
|
|
Loggført
|
  Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag
|
|
|
|
Trond A
|
 |
« Svar #56 på: Desember 09, 2009, 01:00:56 » |
|
Leeds vil motta ca. 8500 billetter til kampen på Old Trafford.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Luscos medl. 338
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #57 på: Desember 09, 2009, 01:01:46 » |
|
Er bare redd for en downperiode nå. Spillerne kommer til å tenke Manu kampen i tiden fremover. Det er nå hvor grayson skal vise sitt sanne ansikt i det å motivere spillerne
Tror ikke motivasjon til ligakamper er noe problem, heller prestasjonsangst og nervøsitet. Kapper Charlton og Norwich ytterligere ned på forspranget og vi spiller mot kvalitet (f.eks SOTON ganske snart) kan det plutselig stokke seg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
TK20
|
 |
« Svar #58 på: Desember 09, 2009, 01:02:10 » |
|
Jeg gleder meg!  Du har ikke lov til å glede deg. Vi skal være blaserte. Det passer seg ikke å glede seg til den største kampen vi har hatt på 6 år. /ironi Vil heller tape mot Manu og vinne kampen etterpå i ligaen enn å vinne mot Manu og tape neste kamp i ligaen Obviously
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|