The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 12, 2012, 05:45:59 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14  (Lest 45564 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Per-Stian
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #690 på: Februar 28, 2010, 18:05:26 »

En manager som henter inn en nesten 40 Är gammel kompis for Ä fÄ orden i rekkene tror jeg raskt vil miste respekten blant spillerne. Motivet for Ä hente Dickov mÄ vÊre at Grayson mener han er god nok og der tror vel de fleste av oss at han tar feil. Sats pÄ Kandol og Grella som cover for Becchio/ Beckford. All fornuft tilsier at det er en bedre lÞsning enn Ä hente inn en surpomp av en avdanket fotballspiller.

Basert pÄ klippa frÄ LUTV, sÄ er Beckford kanskje inne i sin verste periode som Leeds-spelar. Er sÊrdeles lite med i det offensive spelet og siktar mot stadiontaket nÄr han omsider fÄr ein sjanse. Einig at Grella og Kandol er gode Ä ha i bakhand, men fryktar det ikkje blir mange mÄl med desse. Howson, Snodgrass og Becchio er flinke til Ä skape sjansar, og eg ser difor ikkje bort frÄ at Dickov kan klare Ä omsetje fleire enn bÄde Beckford, Grella og Kandol til saman.
Loggført
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #691 på: Februar 28, 2010, 19:50:22 »

En manager som henter inn en nesten 40 Ă„r gammel kompis for Ă„ fĂ„ orden i rekkene tror jeg raskt vil miste respekten blant spillerne. Motivet for Ă„ hente Dickov mĂ„ vĂŠre at Grayson mener han er god nok og der tror vel de fleste av oss at han tar feil. Sats pĂ„ Kanadol og Grella som cover for Becchio/ Beckford. All fornuft tilsier at det er en bedre lĂžsning enn Ă„ hente inn en surpomp av en avdanket fotballspiller. Hvis noen skal hentes inn bĂžr det vĂŠre en god og offensiv hĂžyre back. Fatter ikke at det kan vĂŠre sĂ„ vanskelig Ă„ finne et alternativ som er bedre enn Andy Hughes eller Leigh Bromby. Det mĂ„ jo vĂŠre minst 100 bedre alternativer  pĂ„ reservelagene i CCC og Premier League Ă„ lete i blant.

Tror ikke det er disse kriterene Grayson legger til grunne nÄr han henter Dickov, regner med han har hakket mer innsikt enn deg..
Loggført

KEEP FIGHTING!!
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #692 på: Februar 28, 2010, 21:08:08 »

En manager som henter inn en nesten 40 Ă„r gammel kompis for Ă„ fĂ„ orden i rekkene tror jeg raskt vil miste respekten blant spillerne. Motivet for Ă„ hente Dickov mĂ„ vĂŠre at Grayson mener han er god nok og der tror vel de fleste av oss at han tar feil. Sats pĂ„ Kanadol og Grella som cover for Becchio/ Beckford. All fornuft tilsier at det er en bedre lĂžsning enn Ă„ hente inn en surpomp av en avdanket fotballspiller. Hvis noen skal hentes inn bĂžr det vĂŠre en god og offensiv hĂžyre back. Fatter ikke at det kan vĂŠre sĂ„ vanskelig Ă„ finne et alternativ som er bedre enn Andy Hughes eller Leigh Bromby. Det mĂ„ jo vĂŠre minst 100 bedre alternativer  pĂ„ reservelagene i CCC og Premier League Ă„ lete i blant.

Tror ikke det er disse kriterene Grayson legger til grunne nÄr han henter Dickov, regner med han har hakket mer innsikt enn deg..

Osteaktig
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #693 på: Februar 28, 2010, 21:22:09 »

Gidder ikkje verken Ă„ surmule eller glede meg over ein evt overgang for Dickov, sjĂžlv om eg misliker "typen".

Det var jo reine halleluja-stemningen her inne (inkl meg) nÄr McSheffrey ankom, men han har ikkje slÄtt til enda.
Det viser at det er vanskelig Ä bedÞmme dette pÄ forhÄnd, gutta mÄ nesten fÄ vise kva dei kan eller ikkje kan fÞr vi uttaler oss.
Loggført

COME ON LEEDS !!
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire

Vis profil E-post
« Svar #694 på: Februar 28, 2010, 21:24:10 »

Gidder ikkje verken Ă„ surmule eller glede meg over ein evt overgang for Dickov, sjĂžlv om eg misliker "typen".

Det var jo reine halleluja-stemningen her inne (inkl meg) nÄr McSheffrey ankom, men han har ikkje slÄtt til enda.
Det viser at det er vanskelig Ä bedÞmme dette pÄ forhÄnd, gutta mÄ nesten fÄ vise kva dei kan eller ikkje kan fÞr vi uttaler oss.

Ikke alltid 'et navn' lever opp til forventingene nei. Og vice versa Glad

Loggført

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #695 på: Februar 28, 2010, 22:34:42 »

Enig.Jeg synes Dickov er en gammal drittspeller, men vi fÄr gi ham en "tjangs".Det som er virkelig merkelig er Grayson sitt opplegg med sÄ mange spisser i stallen......hva med Ä satset alt pÄ Ä lÄne en midtbanesjef? ;)det virker jo som de fleste lag kriger midtbanen vÄr ut av kampene?
Loggført
So Called Enrique
Fast pÄ A-laget

There's only two Adam Clayton's!

Vis profil E-post
« Svar #696 på: Februar 28, 2010, 23:22:47 »

Hvis noen skal hentes inn bĂžr det vĂŠre en god og offensiv hĂžyre back. Fatter ikke at det kan vĂŠre sĂ„ vanskelig Ă„ finne et alternativ som er bedre enn Andy Hughes eller Leigh Bromby. Det mĂ„ jo vĂŠre minst 100 bedre alternativer  pĂ„ reservelagene i CCC og Premier League Ă„ lete i blant.
Hvorfor skal vi erstatte Hughes med en ny leiesoldat? Burde det ikke heller satses pÄ Andy ut sesongen, slik at Leeds fÄr den kontinuiteten du har etterlyst. Den eneste grunnen til Ä vrake han som hÞyreback nÄ mÄ i sÄfall vÊre for Ä vrake Aston Villa-spilleren Lowry og la han spille venstreback, etter min mening.

Synes Hughes har imponert denne sesongen, og fortjener en plass pÄ fÞrstelaget. Og det kommer fra en som fÞr sesongen ikke var nevneverdig begeistret for Ä se denne spilleren fÄ mer spilletid, i LeedstrÞya.
Loggført

Jonathan Howson, Ben Parker, Aidan White and Tom Lees.
The future of Leeds United is bright!
MacMurder
PĂ„ juniorlaget

arnes67@msn.com
Vis profil E-post
« Svar #697 på: Mars 01, 2010, 11:35:06 »

Enig.Jeg synes Dickov er en gammal drittspeller, men vi fÄr gi ham en "tjangs".Det som er virkelig merkelig er Grayson sitt opplegg med sÄ mange spisser i stallen......hva med Ä satset alt pÄ Ä lÄne en midtbanesjef? ;)det virker jo som de fleste lag kriger midtbanen vÄr ut av kampene?
Ønsker Dickov hell og lykke pÄ ER. Spillere som Dickov har vi for lite av selv om alderen ikke er pÄ hans side. En skikkelig "nasty bastard", som motspillere hater Ä mÞte.
Loggført
fmtj
Fast pÄ A-laget

3. januar, 2010 ca. kl. 13.19, Old Trafford !!!

Vis profil E-post
« Svar #698 på: Mars 01, 2010, 11:51:57 »

Ønsker Dickov hell og lykke pÄ ER. Spillere som Dickov har vi for lite av selv om alderen ikke er pÄ hans side. En skikkelig "nasty bastard", som motspillere hater Ä mÞte.

...Og vi vet alle at han er treffsikker!!! Bare Ä spÞrre Panserhagen, som blei truffet skikkelig i rompa av et Dickovspark i en lansdkamp for noen Är tilbake!
Loggført

Yeboahs vitne
Leechap
I stallen
**

1992

Vis profil
« Svar #699 på: Mars 01, 2010, 20:22:39 »

Sa det tidligere angÄende Becks, bidragene hans kommer til Ä vÊre fÊrre. Tror han allerede nÄ tenker pÄ annet beite og Þnsker Ä unngÄ skader. Tror ogsÄ han vil falle gjennom pÄ annet nivÄ, mener at det hadde vÊrt bedre for ham Ä bygge seg videre opp til Þverste steg som spiss hos oss.
LÄnespillerne har dessverre ikke slÄtt til, forventet mye mer av spillere som befinner seg pÄ lÞnningslista pÄ Þverste nivÄ i England. Har faktisk tro pÄ at Dickov kan bidra hos oss med sine kvaliteter, alder har ingen betydning, dette er en friskus, noe Hagen kan bekrefte som ble tuppet bak.
Fabulerte om 96 poeng ved sesongslutt, tror nÄ at det kan klare seg med 90 for Ä rykke direkte opp. I dag har vi 67 og trenger da 23 for Ä nÄ tallet 90. LÞsning: full pott hjemme og knallhard kjemping om resten borte, krysser fingrene, lykke til.
« Siste redigering: Mars 01, 2010, 20:25:27 av Leechap » Loggført
p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #700 på: Mars 01, 2010, 22:55:22 »

Enig med siste taler, kansje Becks allerede har forlatt oss mentalt Gråter Gråter
Loggført
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #701 på: Mars 01, 2010, 23:25:49 »

HĂ„per du fĂ„r aldeles rett. Dette er slett ingen diskusjon jeg Ăžnsker Ă„ vinne.  Blunker
Loggført

Jon R.
Jon R

Moderator
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #702 på: Mars 01, 2010, 23:46:22 »

Hvis noen skal hentes inn bĂžr det vĂŠre en god og offensiv hĂžyre back. Fatter ikke at det kan vĂŠre sĂ„ vanskelig Ă„ finne et alternativ som er bedre enn Andy Hughes eller Leigh Bromby. Det mĂ„ jo vĂŠre minst 100 bedre alternativer  pĂ„ reservelagene i CCC og Premier League Ă„ lete i blant.
Hvorfor skal vi erstatte Hughes med en ny leiesoldat? Burde det ikke heller satses pÄ Andy ut sesongen, slik at Leeds fÄr den kontinuiteten du har etterlyst. Den eneste grunnen til Ä vrake han som hÞyreback nÄ mÄ i sÄfall vÊre for Ä vrake Aston Villa-spilleren Lowry og la han spille venstreback, etter min mening.

Synes Hughes har imponert denne sesongen, og fortjener en plass pÄ fÞrstelaget. Og det kommer fra en som fÞr sesongen ikke var nevneverdig begeistret for Ä se denne spilleren fÄ mer spilletid, i LeedstrÞya.

NĂ„ som vi har fĂ„tt kontinuitet i den sentrale linjen tĂ„ler vi Ă„ introdusere en ny back, men hele poenget mĂ„ vĂŠre at han tilfĂžrer laget noe vi ikke har fra fĂžr. Hughes sliter bĂ„de offensivt og defensivt og har vĂŠrt et svakt punkt i vĂ„r bakre firer i de fleste kampene jeg har sett. Jeg Ăžnsker meg en mer naturlig hĂžyre back, en offensiv type som kan bidra med overlaps og innlegg fra kant. Dette har vĂŠrt en mangelvare etter at Parker ble skadet og Crowe mistet managerens tillit. NĂ„r Lowreys lĂ„neperiode er over regner jeg med at offensive Ben Parker tar den plassen. Hvis ikke Parker finner formen fĂ„r vi heller leve med Hughes som vikar pĂ„ venstra selv om jeg ikke synes det er en spesielt god lĂžsning.  Glad
Loggført

Jon R.
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #703 på: Mars 12, 2010, 09:12:57 »

Doncaster, QPR, Middlesbrough and Leeds are all keen on Sheffield United's Nick Montgomery after the midfielder signalled his intent to leave this summer by refusing to sign a new deal with the Blades.
Full story: Daily Mail
Loggført

COME ON LEEDS !!
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #704 på: Mars 12, 2010, 11:27:53 »

Doncaster, QPR, Middlesbrough and Leeds are all keen on Sheffield United's Nick Montgomery after the midfielder signalled his intent to leave this summer by refusing to sign a new deal with the Blades.

Kan Montgomery vÊre midtbanesjefen vi har manglet i Ärevis? Det er Daily Mail som skriver dette, men sÄ vidt jeg vet er mannen en stor Leeds-fan, sÄ vi burde kanskje ha en liten edge over de andre klubbene om vi skulle gÄ opp?

Spennende syns jeg, selv om jeg har vondt for Ä tro pÄ disse tabloidene.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #705 på: Mars 12, 2010, 12:01:18 »

Vi "hĂžrte" deg fĂžrste gangen, Kaizer...
 Blunker
Loggført

COME ON LEEDS !!
Sterland
PĂ„ prĂžvespill
*

Vis profil
« Svar #706 på: Mars 12, 2010, 12:09:16 »

Kan Montgomery vÊre midtbanesjefen vi har manglet i Ärevis? Det er Daily Mail som skriver dette, men sÄ vidt jeg vet er mannen en stor Leeds-fan, sÄ vi burde kanskje ha en liten edge over de andre klubbene om vi skulle gÄ opp?

Spennende link. Men tror vi er helt uaktuelle, kommer nok ikke langt med et tilbud pÄ £ 6000 i uken der i gÄrden...
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #707 på: Mars 12, 2010, 12:18:40 »

Blunker

SĂ„nn gĂ„r det nĂ„r man laster ned pĂ„ samme tid.  Osteaktig

Sterland: Tror du ikke lĂžnnstaket blir hevet en bit ved et eventuelt opprykk?
Loggført

Marching on together!

asLeeds

Fast pÄ A-laget

Gary Speed

Vis profil E-post
« Svar #708 på: Mars 12, 2010, 12:21:03 »

Blunker

kaizer prÞver bare Ä ta deg igjen pÄ antall innlegg Tom S Gliser
Loggført

DALHEIM WHITES
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #709 på: Mars 12, 2010, 12:57:48 »

Spennende link. Men tror vi er helt uaktuelle, kommer nok ikke langt med et tilbud pÄ £ 6000 i uken der i gÄrden...

Denne linken er nok kun aktuell om vi spiller i CCC neste sesong.
Greit nok at Papa Smurf er gniten, men tipper at han hever lÞnsnivÄet nokre hakk likevel.
Ellers sliter vi!!!
Loggført

COME ON LEEDS !!
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #710 på: Mars 12, 2010, 12:59:18 »

Denne linken er nok kun aktuell om vi spiller i CCC neste sesong.
Greit nok at Papa Smurf er gniten, men tipper at han hever lÞnsnivÄet nokre hakk likevel.
Ellers sliter vi!!!

Kommentar fra HB ventes  Gliser
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
McMidjo
PĂ„ juniorlaget

Winning doesn't really matter - as long as you win

Vis profil WWW
« Svar #711 på: Mars 12, 2010, 14:19:52 »

Montgomery ser ut til Ă„ vĂŠre en spiller av nĂžyaktig samme stĂžpning som Micky Doyle.

Iflg Soccerbase: Like hÞy, like tung, like gammel, trÞye nr 4, ca likt antall kamper i The Championship - men med fÊrre mÄl.

Bedre enn Doyle? God nok for Ä ta Leeds til det neste nivÄet?

Loggført

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #712 på: Mars 12, 2010, 15:09:32 »

Hva med en vi har hĂžrt navnet pĂ„ fĂžr...Hæ

Loggført
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #713 på: Mars 12, 2010, 15:13:59 »

Ä nei Gud forby....de er jo skrekkelig dÄrlige og vil garantert ikke tilfÞre oss noe som helst.. Gliser Gliser Gliser
Loggført
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #714 på: Mars 12, 2010, 15:27:47 »

Hva med Ă„ fĂžlge litt med? Nick Montgomery burde da vĂŠre et velkjent navn for folk med innsikt i engelsk fotball..
Loggført

KEEP FIGHTING!!
Evig Pint
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #715 på: Mars 12, 2010, 15:41:07 »

Hva med Ă„ fĂžlge litt med? Nick Montgomery burde da vĂŠre et velkjent navn for folk med innsikt i engelsk fotball..

Tenkte akkurat det samme. Velkjent fyr for meg i hvert fall.. Er muligens litt bedre enn de vi har per idag, men ikke akkurat i en klasse for seg selv..
Loggført

Marching on together
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #716 på: Mars 12, 2010, 16:04:52 »

Jepp, sÄnn som med Dickov...
Loggført

COME ON LEEDS !!
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #717 på: Mars 12, 2010, 16:15:05 »

Ä nei Gud forby....de er jo skrekkelig dÄrlige og vil garantert ikke tilfÞre oss noe som helst.. Gliser Gliser Gliser

ForstĂ„r ikke hensikten med slike innlegg. Tror du det finnes en enkelt person pĂ„ forumet som ikke Ăžnsker at Leeds skal hente spillere fra Ăžverste hylle, DHY? Hæ

Problemet er at vi ikke har muligheten til det! ForhÄpentligvis bedrer denne situasjonen seg noe fra sommeren av (gitt at vi rykker opp) og selv om vi neppe vil se noe splashing fra Bates' side, vil vi nok kunne tiltrekke oss langt mer spennende typer - L1 er fortsatt en bakgÄrd, i CCC vil navnet Leeds vÊre langt mer attraktivt. (Kanskje ogsÄ fra eventuelle kjÞpere?)

Nick Montgomery er nok velkjent i CCC-sammenheng, selv om ikke alle har fÄtt med seg det. Om han ville hevet laget, fÄr vi jo kanskje svar pÄ til hÞsten. Dette er fortsatt et rykte fra en meget useriÞs kilde.
Loggført

Marching on together!

jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #718 på: Mars 12, 2010, 16:29:53 »

ForstĂ„r ikke hensikten med slike innlegg. Tror du det finnes en enkelt person pĂ„ forumet som ikke Ăžnsker at Leeds skal hente spillere fra Ăžverste hylle, DHY? Hæ

Problemet er at vi ikke har muligheten til det! ForhÄpentligvis bedrer denne situasjonen seg noe fra sommeren av (gitt at vi rykker opp) og selv om vi neppe vil se noe splashing fra Bates' side, vil vi nok kunne tiltrekke oss langt mer spennende typer - L1 er fortsatt en bakgÄrd, i CCC vil navnet Leeds vÊre langt mer attraktivt. (Kanskje ogsÄ fra eventuelle kjÞpere?)

Nick Montgomery er nok velkjent i CCC-sammenheng, selv om ikke alle har fÄtt med seg det. Om han ville hevet laget, fÄr vi jo kanskje svar pÄ til hÞsten. Dette er fortsatt et rykte fra en meget useriÞs kilde.

Hvorfor har vi ikke muligheten til det...

4 mill pluss ifjor og sikkert 10 mill i Är...

Loggført
h.b
Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #719 på: Mars 12, 2010, 16:31:10 »

Hvorfor har vi ikke muligheten til det...

4 mill pluss ifjor og sikkert 10 mill i Är...

Fordi Bates er en mester til Ä fÄ supporterne til Ä tro at det ikke er midler
Loggført

Å vĂŠre Leeds supporter er verdens hardeste og dĂ„rligst betalte yrke. 0 kroner i lĂžnn og en 24 timers arbeidsdag
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |