|
auren
|
 |
« Svar #660 på: Februar 16, 2010, 18:39:58 » |
|
Fy fanken,dette er tidenes lavmÄl av klubben.Det som nÄ skjer med at man i det hele tatt vurderer Dickov viser bare hvor ufattelig lavt denne klubben har sunket.Jeg er bare sÄ dritlei Ä mÄtte lese om spillere vi Þnsker Ä lÄne eller Ä fÄ gratis.Hvorfor kan ikke Grayson fÄ lÄne de han virkelig Þnsker?Det mÄ da gÄ an Ä lÄne en spiss vi VET leverer varene og som er sulten?men nei,beklager Ä mÄtte si det igjen:denne klubben er tydligvis fullstendig blakk-bukkeskjegget er ikke interessert i Ä betale litt ekstra lÞnnsmidler noen mÄneder for Ä hente en klassespiss. Nekter Ä tro at at hvis Grayson hadde fÄtt velge,sÄ hadde vi ikke vÊrt linket til en haug med middelmÄdigheter  Anser du dette som verre enn nedrykket fra PL, nedrykket fra CCC og administrasjonen? Hvis du tenker spillervalg-lavmÄl, sÄ kommer lÄnet av Hateley, rekjÞpet av Chapman og kjÞpet av Rush MYE hÞyere pÄ idiot-lista enn et evt. lÄn av Dickov. auren, som ikke helt hvet vem som egentlig synker her...
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #661 på: Februar 16, 2010, 19:02:22 » |
|
Med blandede fÞlelser eg registrerer at Larry prÞver Ä fÄ Dickov pÄ lÄn. Har aldri likt spilleren, men han har erfaring frÄ PL og landslag, sÄ eg hÄper Grayson veit kva han gjer. Kanskje er han det som skal til for Ä lÞfte spiriten og konkurransen pÄ topp?
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|
asLeeds
|
 |
« Svar #662 på: Februar 16, 2010, 19:20:18 » |
|
klarer ikkje heilt Ä sjÄ for meg at det vil bli noke godt samarbeid mellom Dickov og Beckford...?
|
|
|
|
|
Loggført
|
03.01.2010. Scum-LEEDS UNITED 0-1
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #663 på: Februar 16, 2010, 21:02:41 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #664 på: Februar 16, 2010, 22:25:49 » |
|
Fy fanken,dette er tidenes lavmĂ„l av klubben.Det som nĂ„ skjer med at man i det hele tatt vurderer Dickov viser bare hvor ufattelig lavt denne klubben har sunket.Jeg er bare sĂ„ dritlei Ă„ mĂ„tte lese om spillere vi Ăžnsker Ă„ lĂ„ne eller Ă„ fĂ„ gratis.Hvorfor kan ikke Grayson fĂ„ lĂ„ne de han virkelig Ăžnsker?Det mĂ„ da gĂ„ an Ă„ lĂ„ne en spiss vi VET leverer varene og som er sulten?men nei,beklager Ă„ mĂ„tte si det igjen:denne klubben er tydligvis fullstendig blakk-bukkeskjegget er ikke interessert i Ă„ betale litt ekstra lĂžnnsmidler noen mĂ„neder for Ă„ hente en klassespiss. Nekter Ă„ tro at at hvis Grayson hadde fĂ„tt velge,sĂ„ hadde vi ikke vĂŠrt linket til en haug med middelmĂ„digheter  Anser du dette som verre enn nedrykket fra PL, nedrykket fra CCC og administrasjonen? Hvis du tenker spillervalg-lavmĂ„l, sĂ„ kommer lĂ„net av Hateley, rekjĂžpet av Chapman og kjĂžpet av Rush MYE hĂžyere pĂ„ idiot-lista enn et evt. lĂ„n av Dickov. auren, som ikke helt hvet vem som egentlig synker her... Ă
lÄne spillere har vel lite Ä gjÞre med nedrykk fra PL og CCC?jeg snakker om nivÄet pÄ spillere vi Þnsker Ä lÄne eller fÄ gratis.Er enig i at Hateley,Chappy og ikke minst Rush var latterlige signinger av Wilko,men pÄ det tidspunktet er jeg overbevist om at Wilko var senil...En annen ting du glemmer er at vi tross alt var i Premier League pÄ den tiden,og spillerne var ikke helt ferdig med karrieren ennÄ,jeg mener at Dickov har vÊrt ferdig lenge-og nÄ snakker vi altsÄ Ä spille i league1...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Roy
|
 |
« Svar #665 på: Februar 16, 2010, 22:49:18 » |
|
Helt klart mye negativt Ä si om Dickov men han har scoret jevnt med mÄl over mange Är. Eg driter egentlig i hvem som kommer bare de hjelper oss opp til ccc
|
|
|
|
|
Loggført
|
Stand up and sing for LEEDS UNITED
|
|
|
|
hallghel
|
 |
« Svar #666 på: Februar 20, 2010, 17:19:02 » |
|
Det finnes faktisk en regel om hvor mange klubber en spiller kan representere i lĂžpet av 1 sesong. 2 klubber er hovedregelen. Dersom Dickov skal spille for Leeds, i tillegg til at han allerede har kamper for Leicester og Derby, blir det en sak for juristene i FA. (Kilde: TIPS )
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #668 på: Februar 26, 2010, 14:50:19 » |
|
Gode nyheter  Vi trenger mer konkurranse pÄ topp! auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #669 på: Februar 26, 2010, 15:04:56 » |
|
Eg er ingen stor tilhenger av Dickov, men konkurranse er bra mot slutten av sesongen. Gi han "pay as you play"-kontrakt med skÄringsbonus.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
cherry
|
 |
« Svar #670 på: Februar 26, 2010, 15:30:01 » |
|
Bare trist, desidert den MEST U-sympatiske spilleren jeg vet om i England- med alle SCUM`s spillere tatt med. Burde ikke vÊre assosiert med vÄre klubbfarger & drakt denne typen her.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #671 på: Februar 26, 2010, 15:34:31 » |
|
Utklipp frÄ Wikipedia i dag: Paul Dickov (born 1 November 1972) is a Scottish footballer who has signed a contract with Leeds United until the end of the 2009/2010 football season. Dickov is unable to confirm the deal until FIFA have ratified the move due to the fact Dickov has played for 2 teams already this season (Leicester and Derby.)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Per-Stian
|
 |
« Svar #672 på: Februar 26, 2010, 15:40:06 » |
|
Bare trist, desidert den MEST U-sympatiske spilleren jeg vet om i England- med alle SCUM`s spillere tatt med. Burde ikke vÊre assosiert med vÄre klubbfarger & drakt denne typen her.
Dickov kan definitivt framstÄ som usympatisk og noko grisete (eks: sparket mot/etter Panzer), og minner meg litt om vÄr gamle, falne helt Alan Smith. NÄr det gjeld beskuldingane/siktelsane for seksuelle overfall, har vel Dickov aldri blitt dÞmt av ein jury? "Uskuldig inntil det motsatte er bevist", seier eg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
euphor9
|
 |
« Svar #673 på: Februar 26, 2010, 15:47:30 » |
|
Utklipp frÄ Wikipedia i dag: Paul Dickov (born 1 November 1972) is a Scottish footballer who has signed a contract with Leeds United until the end of the 2009/2010 football season. Dickov is unable to confirm the deal until FIFA have ratified the move due to the fact Dickov has played for 2 teams already this season (Leicester and Derby.)
Han er to Är yngre enn meg?? Han burde lagt opp for lenge sia(ak som jeg har gjort  ),men han fÄr prÞve Ä overbevise da. Bare han ikke blir utvist eller gjÞr noe annet usportslig. Det positive fÄr bli at han blir max tre mÄneder.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Leedsfan
|
 |
« Svar #674 på: Februar 26, 2010, 16:05:41 » |
|
Hvis Dickov har samme innstilling som tidligere sÄ kommer han til Ä gjÞre godt for Leeds enten vi leder eller ligger under, ser ikke for meg at han kommer til Ä starte mange kamper.
Dickov er en ekte impact-player!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #675 på: Februar 26, 2010, 16:25:06 » |
|
Om han er gammel eller usympatisk er vel helt meningslÞst i den grad han skal spille for oss i 3 mnd. Det eneste som teller er om han er god nok? Jeg tviler personlig pÄ det, men no har ikke jeg sett han spille pÄ gud vet kor lenge. og etter Ä ha sett 2 League one oppgjÞr de siste dagene sÄ skal det jo nesten godt gjÞres og ikke vÊre god nok  Det jeg ikke forstÄr er at vi skal ha behov for nok en spiller som skal fylle benken og vÊre et alternartiv pÄ topp. Jeg teller fÞlgende potensielle spisser: 1. Beckford 2. Becchio 3. Grella 4. Gradel 5. Kandol 6. Mcsheffery 7. Snodgrass Jeg ville tro at dekningen der opp var ihvertfall antallsmessig tilstrekkelig, sÄ min tanke er at han er hentet inn for en del andre ferdigheter enn de som gÄr pÄ reine fotballferdighter. Kanskje dette er et trekk fra SG iforhold til den dÄrlige garderobekulturen som det ryktes om? Jeg er ikke overbevist, men jeg hÄper jo forgudskyld at dette er en veloverveid avgjÞrelse og ikke gjort pÄ mÄfÄ. Av det jeg har sett hittil i Är sÄ er det ikke spissenes kvalitet eller mangel pÄ dem som er "avgjÞrende" iforhold til vÄre prestasjoner, det er sammensettningen og balansen i midtbanen.. Trekket med McShefferey pÄ topp og med 4 sentralemidtbanespillere var ikke veldig imponerende, ikke fordi McSheffery ikke kan spille spiss, men fordi han da er avhening av kantspillere/midtbanespillere som kan bevegeseg i stÞrre grad enn Howson og Johnson, og ikke minst sÄ er det ikke et spesiept taktisk utgangspunkt pÄ hjemme bane, da han vil fÄ veldig liten tid med ballen hÞyt i banen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ollan
|
 |
« Svar #676 på: Februar 26, 2010, 16:26:04 » |
|
Squad player.......
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ollan
|
|
|
svenrune
PĂ„ prĂžvespill

If they are big, the harder they fall
|
 |
« Svar #677 på: Februar 26, 2010, 16:39:53 » |
|
Dette er IKKE en Leeds spiller, send han til Milwall eller et annet sted han passer inn
|
|
|
|
|
Loggført
|
UPS AND DOWNS!!!!!
|
|
|
|
Stephenjazz
|
 |
« Svar #678 på: Februar 26, 2010, 17:04:44 » |
|
Det hade blitt et paradoks om nettopp Dickov hadde sikret opprykket Han er to Är yngre enn meg?? Han burde lagt opp for lenge sia(ak som jeg har gjort  ),men han fÄr prÞve Ä overbevise da. Bare han ikke blir utvist eller gjÞr noe annet usportslig. Det positive fÄr bli at han blir max tre mÄneder.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #679 på: Februar 26, 2010, 18:06:00 » |
|
Dickhead kan vÊre akkurat den aggressive jÊvelen vi trenger for Ä fÄ de mÄlene vi trenger for Ä vinne divisjonen! Scorer han noen avgjÞrende mÄl er jeg fornÞyd, til sommeren er det i nakken og rÊven og ut!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
Frode
|
 |
« Svar #680 på: Februar 26, 2010, 18:48:06 » |
|
Er det sÄ at han faktisk er spilleklar for oss?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #681 på: Februar 26, 2010, 18:57:08 » |
|
Nei, men det er forventet at han blir det i lĂžpet av kort tid
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #682 på: Februar 26, 2010, 19:06:59 » |
|
Er han virkelig bedre enn det vi har? Synest synd pÄ Grella og Kandol hvis vi signer Dickov.. men pÄ en annen side sÄ er han jo rutinert og vet jo hvor mÄlet stÄr. Men in Simon we trust 
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #683 på: Februar 26, 2010, 19:19:42 » |
|
Jeg og reagerer pÄ at Grella kronisk blir oversett til fordel for lÄnespillere
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #684 på: Februar 26, 2010, 19:40:54 » |
|
Enig i det Runar og takk for sist. Grella har potensiale som det holder men akkurat nÄ er ikke tiden for Ä eksprimentere. NÄ er det kun mÄl og opprykk som gjelder. Skulle Þnske at Grella kunne erstatte en formsvak Beckford men det tror jeg ikke Grella er i stand til Ä gjÞre enda dessverre. Dicken kan sikkert gjÞre en ok jobb og score noen avgjÞrende mÄl, eventuelt krige rom for andre. Til neste Är blir Grellas Är, i Är kommer han inn og gjÞr slitne forsvarspillere svimle og tilrettelegger/putter noen avgjÞrende mÄl mot slutten av kampene
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
ragnar
|
 |
« Svar #685 på: Februar 26, 2010, 19:43:12 » |
|
Tror SG vet hva han gjÞr. Er greit med en spiller som Dickov pÄ laget som gir egne lagkamerater og motstanderene et spark opp bak. ForhÄpentlig positivt sett med tanke pÄ egne lagkamerater. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
*Champions of L1 09/10*
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #686 på: Februar 26, 2010, 20:05:29 » |
|
vad skall vi med gamle dickov till som vars bÀst före datum passerade för 6-7 Är sedan, börjar tvivla pÄ SG som vÀrvare, Àr vÀl bara kisnorbo som har varit en klar förstÀrkning, gjordes ju bÀttre vÀrvningar innan han kom typ snoddgrass och bechio
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #687 på: Februar 26, 2010, 21:48:55 » |
|
Enig i det Runar og takk for sist. Grella har potensiale som det holder men akkurat nÄ er ikke tiden for Ä eksprimentere. NÄ er det kun mÄl og opprykk som gjelder. Skulle Þnske at Grella kunne erstatte en formsvak Beckford men det tror jeg ikke Grella er i stand til Ä gjÞre enda dessverre. Dicken kan sikkert gjÞre en ok jobb og score noen avgjÞrende mÄl, eventuelt krige rom for andre. Til neste Är blir Grellas Är, i Är kommer han inn og gjÞr slitne forsvarspillere svimle og tilrettelegger/putter noen avgjÞrende mÄl mot slutten av kampene Takk for sist ja. Men vil vel pÄstÄ at det er pÄ grensen til Ä eksprimentere ved Ä hente inn Dicken?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #688 på: Februar 27, 2010, 02:18:46 » |
|
Enig i det Runar og takk for sist. Grella har potensiale som det holder men akkurat nÄ er ikke tiden for Ä eksprimentere. NÄ er det kun mÄl og opprykk som gjelder. Skulle Þnske at Grella kunne erstatte en formsvak Beckford men det tror jeg ikke Grella er i stand til Ä gjÞre enda dessverre. Dicken kan sikkert gjÞre en ok jobb og score noen avgjÞrende mÄl, eventuelt krige rom for andre. Til neste Är blir Grellas Är, i Är kommer han inn og gjÞr slitne forsvarspillere svimle og tilrettelegger/putter noen avgjÞrende mÄl mot slutten av kampene Takk for sist ja. Men vil vel pÄstÄ at det er pÄ grensen til Ä eksprimentere ved Ä hente inn Dicken? Enig i det ogsÄ. Det er ikke lett dette her. Vi fÄr stole pÄ SG!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MooCow
|
 |
« Svar #689 på: Februar 27, 2010, 16:08:20 » |
|
|
|
|