|
berlin
|
 |
« Svar #600 på: Februar 08, 2010, 14:59:19 » |
|
Vet ikke om du er ung, eller bare uvitende? Tukling er det ikke, dette symbolet hadde 2 fargekombinasjoner på -70 tallet.(76-77).
Hehe.... Lurte litt på om den kom ja... hehe.... Realt av deg å ikke quote!samme her......hehe.....( på min selvlagte tidsskriftsssamler i tre fra sløyden i 7.klasse, malte jeg gul/blå på ene siden og blå/gul på andre siden ) (og konta kinte serien gjorde sterkt inntrykk på en ung gutt)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
haak-d
|
 |
« Svar #602 på: Februar 08, 2010, 21:23:58 » |
|
Dickov trener med oss noen dager, så får vi se sier SG. Håper ikke vi signerer han, klarer rett og slett ikke typen og har vanskelig for å se hva han skal bidra med!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #603 på: Februar 08, 2010, 21:25:42 » |
|
Jay Spearing fra Liverpool ryktes inn på lån. 21 år gammel midtbanespiller.
dette tror jeg hadde vært en kanon"signering" viss det er noe i dette ryktet. denne mannen har jo spilt for førstelaget til Liverpool i flere kamper før nyttår. Denne mannen er ikke bedre enn våre midtbanespillere. Styr unna! Ja, for denne mannen har jo bare en del kamper for Liverpool i Premier League. Og han har spilt på førstelaget i Champions League. "Klart" han er for dårlig for klubben vår  Vil bare nevne at Lubo og Huntington hadde og endel PL kamper på CV! Samme har Frazer Richardson.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Asbjørn
|
 |
« Svar #604 på: Februar 08, 2010, 21:40:37 » |
|
Dickov trener med oss noen dager, så får vi se sier SG. Håper ikke vi signerer han, klarer rett og slett ikke typen og har vanskelig for å se hva han skal bidra med!
...hvor godt kjenner vi ham egentlig (fra treningsfeltet?). Man har jo etterlyst en "Freedman-type" som kan bidra på flere felt... Rutine og erfaring har han iallefall i massevis. ...men også hos meg er han "belastet" med dårlige vibber ved synet av ham.
|
|
|
|
« Siste redigering: Februar 08, 2010, 21:43:03 av Asbjørn »
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
euphor9
|
 |
« Svar #605 på: Februar 08, 2010, 22:11:27 » |
|
...hvor godt kjenner vi ham egentlig (fra treningsfeltet?). Man har jo etterlyst en "Freedman-type" som kan bidra på flere felt... Rutine og erfaring har han iallefall i massevis. ...men også hos meg er han "belastet" med dårlige vibber ved synet av ham. Han er en hissig "djevel". Glemmer aldri Landskampen mellom Norge og Skottland der Dickov sparka PanserHagen i baken.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #607 på: Februar 08, 2010, 23:27:38 » |
|
Hent inn Olivier Dacourt  Nettopp frigitt av Standard Liege.
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Asbjørn
|
 |
« Svar #608 på: Februar 08, 2010, 23:28:32 » |
|
Hent inn Olivier Dacourt  Nettopp frigitt av Standard Liege. Larry vurderer visst å leige inn Terry Venables som sjåfør om han skal hentes 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #609 på: Februar 08, 2010, 23:54:22 » |
|
Hent inn Olivier Dacourt  Nettopp frigitt av Standard Liege. Larry vurderer visst å leige inn Terry Venables som sjåfør om han skal hentes  Noen som morer seg på Wikipedia: On 08 February 2010 Standard de Liège declared the end of his contract.[4] Following his release, Dacourt rejoined Leeds United to fulfill his long-held dream of playing alongside Paul Dickov in the Johnstone's Paint Trophy
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
Roy
|
 |
« Svar #610 på: Februar 09, 2010, 07:34:20 » |
|
Hent inn Olivier Dacourt  Nettopp frigitt av Standard Liege. Larry vurderer visst å leige inn Terry Venables som sjåfør om han skal hentes  Noen som morer seg på Wikipedia: On 08 February 2010 Standard de Liège declared the end of his contract.[4] Following his release, Dacourt rejoined Leeds United to fulfill his long-held dream of playing alongside Paul Dickov in the Johnstone's Paint Trophy He-he. Nice one 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Stand up and sing for LEEDS UNITED
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #611 på: Februar 09, 2010, 08:33:37 » |
|
Vet ikke om du er ung, eller bare uvitende? Tukling er det ikke, dette symbolet hadde 2 fargekombinasjoner på -70 tallet.(76-77).
Hehe.... Lurte litt på om den kom ja... hehe.... Realt av deg å ikke quote!samme her......hehe.....( på min selvlagte tidsskriftsssamler i tre fra sløyden i 7.klasse, malte jeg gul/blå på ene siden og blå/gul på andre siden ) (og konta kinte serien gjorde sterkt inntrykk på en ung gutt)...kan definitivt avkrefte at jeg er ung, så da er det hukommelsen som vikter....beklager!!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
Frode
|
 |
« Svar #612 på: Februar 09, 2010, 11:33:25 » |
|
Da har fansen sendt bønner i hopetall til Dacourt ... blir nok med drømmen, er jeg redd.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #613 på: Februar 09, 2010, 12:24:10 » |
|
Da har fansen sendt bønner i hopetall til Dacourt ... blir nok med drømmen, er jeg redd.
Ville det vært en drøm? Er Dacourt i nåværende form så mye bedre enn de spillerne vi allerede har? Vi må ikke se oss blinde på den Dacourt-en vi hadde i stallen tidlig på 2000-tallet. auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
Frode
|
 |
« Svar #614 på: Februar 09, 2010, 12:37:40 » |
|
Ville det vært en drøm? Er Dacourt i nåværende form så mye bedre enn de spillerne vi allerede har? Vi må ikke se oss blinde på den Dacourt-en vi hadde i stallen tidlig på 2000-tallet. auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|