|
Ferre
|
 |
« Svar #570 på: Februar 01, 2010, 11:23:06 » |
|
GÄr ogsÄ rykter om Dave Kitson fra Stoke inn pÄ lÄn...
Kilde? Hentet fra diverse forum - ganske sÄ lÞst rykte.
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
sviper
|
 |
« Svar #571 på: Februar 01, 2010, 16:39:26 » |
|
du som skal betale lĂžnna ja 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Trond90
|
 |
« Svar #572 på: Februar 05, 2010, 14:03:45 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud, and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #573 på: Februar 05, 2010, 14:07:28 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #575 på: Februar 05, 2010, 14:10:00 » |
|
Og i fĂžlge Teamtalk er han ikke en gang i stallen til Huddersfield.  auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
LEO
|
 |
« Svar #576 på: Februar 05, 2010, 15:02:29 » |
|
Nei til Dickov men ja til Kevin Philips hvis absolutt vi mÄ ha en vetran.
Men jeg Ăžnsker meg (drĂžmmer ?) JASON ROBERTS
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #577 på: Februar 05, 2010, 15:07:44 » |
|
...og ifÞlge (gÄrsdagens?) YEP var Grayson Ä tolke som at den saken fortsatt var 'on' - gjennom lÄnemarkedet (uttalelser om 'storfisker' som ikke ankom innen vinduets stenging men som de fortsatt ikke hadde gitt opp)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #578 på: Februar 05, 2010, 15:37:28 » |
|
Paul Dickov tror jeg er DEN desidert mest usmakelige spilleren jeg vet om. Han mÄ for vÄr egen stolthets skyld ikke komme til vÄrt lag! Han har vel kun en sjanse etter karrieren sin, og det er som Hooligan! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
GeirO
|
 |
« Svar #579 på: Februar 05, 2010, 15:45:05 » |
|
Paul Dickov tror jeg er DEN desidert mest usmakelige spilleren jeg vet om. Han mÄ for vÄr egen stolthets skyld ikke komme til vÄrt lag! Han har vel kun en sjanse etter karrieren sin, og det er som Hooligan!  Tiltredes!
|
|
|
|
|
Loggført
|
MOT
|
|
|
|
Masinga
|
 |
« Svar #580 på: Februar 05, 2010, 16:04:35 » |
|
Paul Dickov tror jeg er DEN desidert mest usmakelige spilleren jeg vet om. Han mÄ for vÄr egen stolthets skyld ikke komme til vÄrt lag! Han har vel kun en sjanse etter karrieren sin, og det er som Hooligan!  Tiltredes! Tiltredes her ogsÄ! Den tid er forbi da Leeds henter inn avdankete 38-Äringer! Av og til lurer jeg pÄ hvem som sitter og kobler disse drittsekkene med Leeds United. Skal vi minne om hvilke skandaler Paul Dickov har vÊrt involvert i? Den mest kjente er vel episoden pÄ La Manga med Leicester da han, Keith Gillespie og Frank Sinclair angivelig brÞt seg inn pÄ et hotellrom og voldtok tre kvinner.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Masinga, medl.nr. 1250
|
|
|
|
sportcarl1
|
 |
« Svar #581 på: Februar 05, 2010, 16:27:43 » |
|
nej tack till spelare som tÀnker med"dicken", vi har haft nog med rötÀgg i klubben
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MooCow
|
 |
« Svar #582 på: Februar 05, 2010, 16:30:18 » |
|
Einig ! mhp Dickov og Phillips. Roberts veit eg ikkje sÄ mykje om. Men spar meg ihvertfall for Dickov 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
p0ndus
|
 |
« Svar #583 på: Februar 05, 2010, 17:09:02 » |
|
Enig dick(heads) mÄ vi holde utenfor. Om ikke S.G kan omvende han da til Ä endre personlighet samt og score mÄl. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #584 på: Februar 05, 2010, 17:14:41 » |
|
Har tidligere etterlyst en rutinert ringrev av en spiss, av typen Dougie Freedman. Tror derimot ikke Paul Dickov er av denne sorten; Morten Gamst Pedersen nevnte pÄ Canal+ for en stund tilbake at Paul Dickov er av typen som skylder pÄ ballen etter dÄrlige skudd. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #585 på: Februar 06, 2010, 11:21:37 » |
|
Noen liker og noen liker ikke,slik er det bare.Ă
stemple/beskylde personer for voldtekt er en grov anklage som ingen bĂžr fĂ„ oppleve om det ikke har vĂŠrt en.NĂ„r det gjelder anklagene fra de 3 Tyske kvinnene pĂ„ La Manga sĂ„ lukter det bĂ„de svidd og en evnt mulighet til Ă„ spe pĂ„ litt pĂ„ kontoen,hva vet jeg.Men saken er at den saken ble henlagt og da er vel den saken ute av verden? Om han har vĂŠrt borti andre saker er meg ukjent. Jeg tror heller ikke mr Grayson signerer Paul Dickov om han skulle vĂŠre en skade for laget og Leeds United.Er han en spiller som kan sikre oss en plass i ccc sĂ„ sier jeg velkommen. I have confidence in Grayson Veteran striker Dickov is seen as the final piece in Leeds United manager Simon Graysonâs promotion puzzle. http://www.footballtransfertavern.com/championship/derby-and-leeds-on-trail-of-dickov?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TransferTavern+%28The+Transfer+Tavern+Home+Page%29
|
|
|
|
|
Loggført
|
I have faith, and we will promote this year as well.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
MooCow
|
 |
« Svar #586 på: Februar 07, 2010, 21:35:08 » |
|
Fine mÄl av super Kev idag, sÄ han blir vel antageleg vÊrande i Birmingham.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Frode
|
 |
« Svar #587 på: Februar 08, 2010, 07:35:34 » |
|
Jay Spearing fra Liverpool ryktes inn pÄ lÄn. 21 Är gammel midtbanespiller.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #588 på: Februar 08, 2010, 08:24:28 » |
|
dette tror jeg hadde vÊrt en kanon"signering" viss det er noe i dette ryktet. denne mannen har jo spilt for fÞrstelaget til Liverpool i flere kamper fÞr nyttÄr.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
Kontakinte
|
 |
« Svar #589 på: Februar 08, 2010, 09:21:04 » |
|
Spilte jo mot oss i cup-kampen, ikke imponert!! Vi har bedre spillere i stallen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
peacock
|
 |
« Svar #590 på: Februar 08, 2010, 09:40:46 » |
|
dette tror jeg hadde vÊrt en kanon"signering" viss det er noe i dette ryktet. denne mannen har jo spilt for fÞrstelaget til Liverpool i flere kamper fÞr nyttÄr. Denne mannen er ikke bedre enn vÄre midtbanespillere. Styr unna!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
fmtj
|
 |
« Svar #591 på: Februar 08, 2010, 10:13:19 » |
|
Spilte jo mot oss i cup-kampen, ikke imponert!! Vi har bedre spillere i stallen.
En enkelt kamp bare, men ser innlegget under ditt der anbefalingen ogsÄ er Ä sture unna! Jeg kjenner ham ikke, men det gjÞr kanskje dere? Forresten mÄ jeg kommentere fargevalget ditt i din Leeds- smiley som uheldig, man kludrer ikke med slike hellige emblemer synes jeg.....  !
|
|
|
|
|
Loggført
|
Yeboahs vitne
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #592 på: Februar 08, 2010, 11:36:18 » |
|
sÄ du mener altsÄ at vi har 4 midtbanespillere som kunne Ä kjempet om en plass pÄ Liverpools midtbane? altsÄ 4 stk som er bedre enn Spearing? hva med Ä fÄ litt bredde i stallen nÄr vi kjemper om opprykk? jeg tror Spearing hadde vÊrt meget fin Ä ha nÄr det begynner Ä dra seg til. det kan komme skader og suspensjoner i fleng pÄ slutten av sesongen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
Runar
|
 |
« Svar #593 på: Februar 08, 2010, 12:15:05 » |
|
Jeg har litt kjennskap til Spearing og er ikke begeistret. SÄ gjelder det at han mÄ vÊre bedre enn Howson/Kilkenny/Doyle og slik jeg kjenner til han sÄ har han ingen fedigheter som disse 3 ikke har og da ser jeg ikke helt poenget.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Frode
|
 |
« Svar #594 på: Februar 08, 2010, 12:22:13 » |
|
Spearing kan vel neppe vĂŠre det "store" navnet det har vĂŠrt snakk om?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kontakinte
|
 |
« Svar #595 på: Februar 08, 2010, 13:15:48 » |
|
Vet ikke om du er ung, eller bare uvitende? Tukling er det ikke, dette symbolet hadde 2 fargekombinasjoner pÄ -70 tallet.(76-77).
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Smudge17
PĂ„ prĂžvespill

|
 |
« Svar #596 på: Februar 08, 2010, 13:17:43 » |
|
dette tror jeg hadde vÊrt en kanon"signering" viss det er noe i dette ryktet. denne mannen har jo spilt for fÞrstelaget til Liverpool i flere kamper fÞr nyttÄr. Denne mannen er ikke bedre enn vÄre midtbanespillere. Styr unna! Ja, for denne mannen har jo bare en del kamper for Liverpool i Premier League. Og han har spilt pÄ fÞrstelaget i Champions League. "Klart" han er for dÄrlig for klubben vÄr 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #597 på: Februar 08, 2010, 14:18:54 » |
|
Vet ikke om du er ung, eller bare uvitende? Tukling er det ikke, dette symbolet hadde 2 fargekombinasjoner pÄ -70 tallet.(76-77).
Hehe.... Lurte litt pÄ om den kom ja... hehe.... Realt av deg Ä ikke quote!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
berlin
|
 |
« Svar #598 på: Februar 08, 2010, 14:59:19 » |
|
Hehe.... Lurte litt pÄ om den kom ja... hehe.... Realt av deg Ä ikke quote!samme her......hehe.....( pÄ min selvlagte tidsskriftsssamler i tre fra slÞyden i 7.klasse, malte jeg gul/blÄ pÄ ene siden og blÄ/gul pÄ andre siden ) (og konta kinte serien gjorde sterkt inntrykk pÄ en ung gutt)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|