The Peacock Web
Til forsidenTil forumetOm LUSCOSTil webshoppenBli medlemIn EnglishKontakt oss
Februar 11, 2012, 06:53:17 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 29
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 14  (Lest 45534 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #720 på: Mars 12, 2010, 16:31:54 »

Hva med en vi har hĂžrt navnet pĂ„ fĂžr...Hæ

Ä nei Gud forby....de er jo skrekkelig dÄrlige og vil garantert ikke tilfÞre oss noe som helst.. Gliser Gliser Gliser

ForstĂ„r ikke hensikten med slike innlegg. Tror du det finnes en enkelt person pĂ„ forumet som ikke Ăžnsker at Leeds skal hente spillere fra Ăžverste hylle, DHY? Hæ

Problemet er at vi ikke har muligheten til det! ForhÄpentligvis bedrer denne situasjonen seg noe fra sommeren av (gitt at vi rykker opp) og selv om vi neppe vil se noe splashing fra Bates' side, vil vi nok kunne tiltrekke oss langt mer spennende typer - L1 er fortsatt en bakgÄrd, i CCC vil navnet Leeds vÊre langt mer attraktivt. (Kanskje ogsÄ fra eventuelle kjÞpere?)

Nick Montgomery er nok velkjent i CCC-sammenheng, selv om ikke alle har fÄtt med seg det. Om han ville hevet laget, fÄr vi jo kanskje svar pÄ til hÞsten. Dette er fortsatt et rykte fra en meget useriÞs kilde.

Hvorfor har vi ikke muligheten til det...

4 mill pluss ifjor og sikkert 10 mill i Är...

Fordi Bates er en mester til Ä fÄ supporterne til Ä tro at det ikke er midler

Ok.
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #721 på: Mars 12, 2010, 16:36:46 »

Ä nei Gud forby....de er jo skrekkelig dÄrlige og vil garantert ikke tilfÞre oss noe som helst.. Gliser Gliser Gliser

ForstĂ„r ikke hensikten med slike innlegg. Tror du det finnes en enkelt person pĂ„ forumet som ikke Ăžnsker at Leeds skal hente spillere fra Ăžverste hylle, DHY? Hæ

Problemet er at vi ikke har muligheten til det! ForhÄpentligvis bedrer denne situasjonen seg noe fra sommeren av (gitt at vi rykker opp) og selv om vi neppe vil se noe splashing fra Bates' side, vil vi nok kunne tiltrekke oss langt mer spennende typer - L1 er fortsatt en bakgÄrd, i CCC vil navnet Leeds vÊre langt mer attraktivt. (Kanskje ogsÄ fra eventuelle kjÞpere?)

Nick Montgomery er nok velkjent i CCC-sammenheng, selv om ikke alle har fÄtt med seg det. Om han ville hevet laget, fÄr vi jo kanskje svar pÄ til hÞsten. Dette er fortsatt et rykte fra en meget useriÞs kilde.

Hvis ikke Liverpool kvalifiserer seg til CL til neste sesong mÄ de nok selge en del spillere, sÄ Steven Gerrard er nok villig til Ä gÄ til CCC/L1 for Ä spille pÄ Leeds... Eller hva med Lampard, Fabregas, Fletcher eller andre spillere fra Þverste hylle? SÄ lenge vi betaler nok til klubben sÄ skiter de sikkert i deres egne sportslige ambisjoner.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #722 på: Mars 12, 2010, 16:42:43 »

Hvis ikke Liverpool kvalifiserer seg til CL til neste sesong mÄ de nok selge en del spillere, sÄ Steven Gerrard er nok villig til Ä gÄ til CCC/L1 for Ä spille pÄ Leeds... Eller hva med Lampard, Fabregas, Fletcher eller andre spillere fra Þverste hylle? SÄ lenge vi betaler nok til klubben sÄ skiter de sikkert i deres egne sportslige ambisjoner.

auren

SAKLIG....

ingen imellom dette nivÄet og murbrekkern Montgomery...

*REDIGERT slik at jarles kommentar kommer under riktig navn.
« Siste redigering: Mars 12, 2010, 17:49:48 av Mr Kaizer » Loggført
Rankin
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #723 på: Mars 12, 2010, 17:30:25 »

PĂžh,jeg tror ikke Steven Gerrard ,Fabregas eller Lampard kommer til Ă„ spille for oss neste sesong.
Du drĂžmmer du Auren.
Loggført

Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #724 på: Mars 12, 2010, 17:33:12 »

auren

SAKLIG....

ingen imellom dette nivÄet og murbrekkern Montgomery...

Kom med noen mer saklige alternativer du da vel..  Øyerulling

*REDIGERT slik at jarles kommentar stÄr pÄ riktig plass.
« Siste redigering: Mars 12, 2010, 17:49:01 av Mr Kaizer » Loggført

KEEP FIGHTING!!
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #725 på: Mars 12, 2010, 18:16:44 »

Denne trÄden skal hentes frem neste sesong!Hvis vi da er i ccc sÄ fÄr vi se da hvor mye hÞyere lista blir lagt, som sÄ manger her mener.Det er jo oppstÄtt en slags "sannhet" at hvis vi rykker opp til ccc sÄ vil det bevilges midler i en helt annen stÞrrelse,lÞnnspolitikken vil tilpasses og en rekke gode spillere vil komme til Ä velge nettopp Leeds fremfor andre klubber.
For Ä si det med en gang: dette har jeg ingen tro pÄ.SÄ lenge Bates styrer dette sÄ vil det gang pÄ gang komme skuffelser mht spillere som er linket og som velger en annen klubb.det vil fortsatt vÊre slik for Grayson at han mÄ lete etter spillere uten kontrakt,talenter(som alle andre klubber ogsÄ leter etter)avdanka stjerner samt Ä lÄne noe rask som er benkeslitere i ccc.HÄper jo at dette er fullstendig feil,men kan egentlig tro at det skal finnes midler til dette pÄ bakgrunn av TA saken samt lÄnepolitikken.
MOT!
Loggført
DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #726 på: Mars 12, 2010, 18:19:55 »

ooops,i siste setning skal det selvfĂžlgelig vĂŠre: IKKE Gliser
Loggført
Tom S
Lorimer

KEEP FIGHTING

Vis profil WWW
« Svar #727 på: Mars 12, 2010, 18:29:19 »

Det gjenstÄr selvfÞlgelig Ä sjÄ kva smurfen finn pÄ om vi rykker opp, det kan vi berre spekulere i per i dag.

Eg trur at dei som forventer at the old man skal gÄ amok med sjekkheftet vert veldig skuffa.

Derimot trur eg  at lĂžnstaket vert hĂžgare i CCC og eg trur Larry fĂ„r ein transferpott, men eg forventer ogsĂ„ at Larry jobber med Ă„ gjere dei smarte og billige kjĂžpene framfor Ă„ bruke penger for the sake of it.

Grunnen til at eg trur det vert gjort midler disponible er pga stĂžrre inntekter i CCC, meir publikum og at Bates tross alt ikkje er stokk dum.
Loggført

COME ON LEEDS !!
p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #728 på: Mars 12, 2010, 19:59:58 »

Han er definitivt ikke stokk dum, men glad i penger det er han sikkert.
Loggført
Mr Kaizer
Moderator
Lorimer

Marching on together

misterkaizer@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #729 på: Mars 12, 2010, 20:01:32 »

Fair enough at du tror det, DHY, og takk for at du begrunner svaret ditt.

Skal selvsagt ikke snakke for andre, men tror du bommer litt pÄ en ting: Jeg tror ikke det er 'vedtatt' her at det vil bli midler av et helt annet nivÄ. Leeds' forsiktige Þkonomiske politikk vil fortsette, men selv tror jeg nok lÞnnsnivÄet vil heves noe og at en liten slump med transfermidler vil bli stilt til Graysons disposisjon. Summer vi skulle Þnske oss, tror jeg derimot ikke vi fÄr se; det vil vÊre lag som er langt mer slagkraftig pÄ overgangsmarkedet, dessverre.

For Ä synse litt: Hadde Beckford hatt kontrakt frem til 2011, tror jeg han hadde skrevet under pÄ en ny og forbedret kontrakt etter et eventuelt opprykk i Är. Etter min mening faller det pÄ sin egen urimelighet Ä mene at Beckford ikke fikk ny kontrakt pga et gjerrig styre. Hvorfor? Fordi en Jermaine Beckford i Leeds er langt mer profitabel enn en mÄlgarantist som forsvinner gratis, uansett hvordan man vrir og vender pÄ det.

Pros ved ny kontrakt
Garantier for mÄl
Overgangssum ved eventuelt salg
En viss «it-faktor» som gir mediadekning, neppe negativt med en profil pÄ laget

Cons ved ny kontrakt
Direkte utgifter til spiller (og agent)
Muligheten for misnÞye (les: hÞyere krav) hos andre grunnet str pÄ lÞnn

Jeg tÞr komme med fÞlgende pÄstand: Styret i Leeds har i hele vÄres klÞdd etter Ä tilby Beckford ny kontrakt. De aller, aller fleste er enige om at Bates er en businessmann til beinet og lar pund og pennies komme foran fansens Þnsker. Som sagt; Becks i Leeds er penger tjent, Becks pÄ fri transfer er ikke lÞnn spart, men inntekter tapt. Det er jeg 100% sikker pÄ at styret i Leeds ogsÄ tenker.

SĂ„ hvorfor fĂ„r han ikke ny kontrakt? Vet noen hva Beckford (og agent) krevde i uken? Hadde det vĂŠrt forsvarlig Ă„ tilby spissen (helt hypotetisk) 120.000 i uka om nestemann tjener 60-70.000? Hva vil det gjĂžre for lagmoral? Hva vil det gjĂžre med hodet til en spiller som tjener 40-50% mer enn nestemann pĂ„ lĂžnnslista? Disse spĂžrsmĂ„lene dukker – for meg – opp i tillegg til det klare svaret om hva som vil skje med et budsjett ved fremtidige kontraktsforhandlinger. Nag and you shall recieve! Neppe gunstig i en lagsport mener jeg, men et fasitsvar er vanskelig Ă„ gi pĂ„ slikt.

NĂ„ var det ikke utelukkende Jermaine Beckford jeg ville diskutere, men poenget mitt var at jeg tror denne forsiktige fremgangsmĂ„ten ved Ă„ ta hĂžyde for at man er godt innenfor budsjettet, vil fortsette. Derfor tror jeg de Ăžkonomiske rammene vil heves noe i CCC, men Ă„ «kjĂžpe oss opp» kommer vi ikke til Ă„ gjĂžre. SĂ„ gjenstĂ„r det Ă„ se om navnet Leeds, er nok til Ă„ tiltrekke oss spillere som er gode nok til Ă„ hjelpe klubben fremover og oppover. Jeg tror ikke tunge investeringer er helt nĂždvendig for Ă„ nĂ„ Premier League, selv om femti – hundre millioner i nye spillere i sommervinduet helt klart hadde gitt oss bedre forutsetninger pĂ„ kort tid.

Jeg er, som alle andre, vanvittig skuffet og forundret over at klubben ikke kjÞpte tilbake Thorp Arch i hÞst. Den siste tidens uventede inntekter som salget av Fabian Delph, cupbilletter, samt kompensasjoner for unggutter, burde ha vÊrt nok til Ä dekke finansieringen av treningsfelt og -fasiliteter. Derimot kjÞper jeg ikke ideen om at det «bare» hadde vÊrt Ä ta opp et lÄn, ettersom Thorp Arch er verdt det dobbelte av prisen. Et lÄn pÄ 60 millioner koster selvsagt ikke 60 millioner. Ikke bare det; men med driftsoverskudd pÄ noen hundre tusen pund (fÞr kjÞp/salg) gir ikke store rom for Ä behandle et dyrt lÄn (forsiktig Þkonomi).

Det er dermed pĂ„ sin plass Ă„ spĂžrre seg hvor pengene blir av. Om Leeds sitter pĂ„  millioner er det noe merkelig at stallen ikke ble forsterket i januar. I det minste noe, om ikke troen pĂ„ at stallen har vĂŠrt sterk nok har vĂŠrt maksimal. Kanskje var den det? Eller er pengene rettet mot andre prosjekter, som Elland Road og utvikling av East Stand, hoteller, og annet?

Jeg mener en edruelig Þkonomisk tankegang er pÄ sin plass i dagens fotball, nÄr mannen med ljÄen lusker rundt sÄ mange fotballklubber. Man trenger ikke se lenger enn til Liverpool, Manchester og ikke minst Portsmouth, for Ä se at i det hele tatt Ä spille i PL (eller til og med Ä ha suksess) er nok til Ä splashe rundt seg med penger man ikke har. Der stÞtter jeg dagens Leeds-styre til det fulle! Det nytter ikke Ä kjÞpe en kvalitetsspiller til 20 millioner kroner, om ikke budsjettet tillater lÞnnen spilleren krever. Man kan argumentere for at vi kan betjene noe gjeld og drive med rÞde tall, men hvor setter man grensen? ForsÞket pÄ Ä lÄne oss til suksess har vi forsÞkt fÞr og det er (delvis) derfor vi spiller i fotballens bakgÄrd i dag.

Som Tom S skriver; det skal vÊre spennende Ä se hva som er i vente om vi rykker opp til sommeren. Og hva om vi ikke rykker opp? Vil eventuelle penger klubben mÄtte ha til overs gÄ til spillerkjÞp for endelig Ä presse klubben opp en divisjon? Eller vil man selge fordi knapper og glansbilder + flaks ikke var nok? Jeg synes i alle fall argumentasjonen om at Bates og co Þnsker Leeds i lavere divisjoner grunnet lavere utgifter er helt vanvittig! Om man sÄ skulle mene at styre og stell kun tenker pÄ seg selv og egen lommebok, er ikke det nÞdvendigvis i strid med Leeds' beste rent sportslig. 40k pÄ Elland Road hver uke, profilerte TV-oppgjÞr og europacupspill hadde selvsagt vÊrt valget de ogsÄ hadde tatt, om det bare kunne bestilles.

Det er vel heller ikke umlig at klubben selges ved et eventuelt opprykk! Selv om Leeds hĂžrer hjemme i toppen av PL rent historisk, vil nok mange investorer se til oss om de Ăžnsker seg en fotballklubb. Å gĂ„ ut og si at klubben er til salgs nĂ„, vil nok vĂŠre et lite selvmord rent Ăžkonomisk, men om klubben tas opp et hakk, gjeldsfri og on the rise, kan det hende mange ser en kjempe «pĂ„ tilbud».
Loggført

Marching on together!

twitter: misterkaizer
euphor9
PĂ„ juniorlaget

gand70@hotmail.com
Vis profil
« Svar #730 på: Mars 12, 2010, 20:58:47 »

Skal selvsagt ikke snakke for andre, men tror du bommer litt pÄ en ting: Jeg tror ikke det er 'vedtatt' her at det vil bli midler av et helt annet nivÄ. Leeds' forsiktige Þkonomiske politikk vil fortsette, men selv tror jeg nok lÞnnsnivÄet vil heves noe og at en liten slump med transfermidler vil bli stilt til Graysons disposisjon. Summer vi skulle Þnske oss, tror jeg derimot ikke vi fÄr se; det vil vÊre lag som er langt mer slagkraftig pÄ overgangsmarkedet, dessverre.

For Ä synse litt: Hadde Beckford hatt kontrakt frem til 2011, tror jeg han hadde skrevet under pÄ en ny og forbedret kontrakt etter et eventuelt opprykk i Är. Etter min mening faller det pÄ sin egen urimelighet Ä mene at Beckford ikke fikk ny kontrakt pga et gjerrig styre. Hvorfor? Fordi en Jermaine Beckford i Leeds er langt mer profitabel enn en mÄlgarantist som forsvinner gratis, uansett hvordan man vrir og vender pÄ det.

Pros ved ny kontrakt
Garantier for mÄl

Cons ved ny kontrakt

Jeg tÞr komme med fÞlgende pÄstand: Styret i Leeds har i hele vÄres klÞdd etter Ä tilby Beckford ny kontrakt. De aller, aller fleste er enige om at Bates er en businessmann til beinet og lar pund og pennies komme foran fansens Þnsker. Som sagt; Becks i Leeds er penger tjent, Becks pÄ fri transfer er ikke lÞnn spart, men inntekter tapt. Det er jeg 100% sikker pÄ at styret i Leeds ogsÄ tenker.

SĂ„ hvorfor fĂ„r han ikke ny kontrakt? Vet noen hva Beckford (og agent) krevde i uken? Hadde det vĂŠrt forsvarlig Ă„ tilby spissen (helt hypotetisk) 120.000 i uka om nestemann tjener 60-70.000? Hva vil det gjĂžre for lagmoral? Hva vil det gjĂžre med hodet til en spiller som tjener 40-50% mer enn nestemann pĂ„ lĂžnnslista? Disse spĂžrsmĂ„lene dukker – for meg – opp i tillegg til det klare svaret om hva som vil skje med et budsjett ved fremtidige kontraktsforhandlinger. Nag and you shall recieve! Neppe gunstig i en lagsport mener jeg, men et fasitsvar er vanskelig Ă„ gi pĂ„ slikt.

NĂ„ var det ikke utelukkende Jermaine Beckford jeg ville diskutere, men poenget mitt var at jeg tror denne forsiktige fremgangsmĂ„ten ved Ă„ ta hĂžyde for at man er godt innenfor budsjettet, vil fortsette. Derfor tror jeg de Ăžkonomiske rammene vil heves noe i CCC, men Ă„ «kjĂžpe oss opp» kommer vi ikke til Ă„ gjĂžre. SĂ„ gjenstĂ„r det Ă„ se om navnet Leeds, er nok til Ă„ tiltrekke oss spillere som er gode nok til Ă„ hjelpe klubben fremover og oppover. Jeg tror ikke tunge investeringer er helt nĂždvendig for Ă„ nĂ„ Premier League, selv om femti – hundre millioner i nye spillere i sommervinduet helt klart hadde gitt oss bedre forutsetninger pĂ„ kort tid.

Jeg er, som alle andre, vanvittig skuffet og forundret over at klubben ikke kjÞpte tilbake Thorp Arch i hÞst. Den siste tidens uventede inntekter som salget av Fabian Delph, cupbilletter, samt kompensasjoner for unggutter, burde ha vÊrt nok til Ä dekke finansieringen av treningsfelt og -fasiliteter. Derimot kjÞper jeg ikke ideen om at det «bare» hadde vÊrt Ä ta opp et lÄn, ettersom Thorp Arch er verdt det dobbelte av prisen. Et lÄn pÄ 60 millioner koster selvsagt ikke 60 millioner. Ikke bare det; men med driftsoverskudd pÄ noen hundre tusen pund (fÞr kjÞp/salg) gir ikke store rom for Ä behandle et dyrt lÄn (forsiktig Þkonomi).

Det er dermed pĂ„ sin plass Ă„ spĂžrre seg hvor pengene blir av. Om Leeds sitter pĂ„  millioner er det noe merkelig at stallen ikke ble forsterket i januar. I det minste noe, om ikke troen pĂ„ at stallen har vĂŠrt sterk nok har vĂŠrt maksimal. Kanskje var den det? Eller er pengene rettet mot andre prosjekter, som Elland Road og utvikling av East Stand, hoteller, og annet?

Jeg mener en edruelig Þkonomisk tankegang er pÄ sin plass i dagens fotball, nÄr mannen med ljÄen lusker rundt sÄ mange fotballklubber. Man trenger ikke se lenger enn til Liverpool, Manchester og ikke minst Portsmouth, for Ä se at i det hele tatt Ä spille i PL (eller til og med Ä ha suksess) er nok til Ä splashe rundt seg med penger man ikke har. Der stÞtter jeg dagens Leeds-styre til det fulle! Det nytter ikke Ä kjÞpe en kvalitetsspiller til 20 millioner kroner, om ikke budsjettet tillater lÞnnen spilleren krever. Man kan argumentere for at vi kan betjene noe gjeld og drive med rÞde tall, men hvor setter man grensen? ForsÞket pÄ Ä lÄne oss til suksess har vi forsÞkt fÞr og det er (delvis) derfor vi spiller i fotballens bakgÄrd i dag.

Som Tom S skriver; det skal vÊre spennende Ä se hva som er i vente om vi rykker opp til sommeren. Og hva om vi ikke rykker opp? Vil eventuelle penger klubben mÄtte ha til overs gÄ til spillerkjÞp for endelig Ä presse klubben opp en divisjon? Eller vil man selge fordi knapper og glansbilder + flaks ikke var nok? Jeg synes i alle fall argumentasjonen om at Bates og co Þnsker Leeds i lavere divisjoner grunnet lavere utgifter er helt vanvittig! Om man sÄ skulle mene at styre og stell kun tenker pÄ seg selv og egen lommebok, er ikke det nÞdvendigvis i strid med Leeds' beste rent sportslig. 40k pÄ Elland Road hver uke, profilerte TV-oppgjÞr og europacupspill hadde selvsagt vÊrt valget de ogsÄ hadde tatt, om det bare kunne bestilles.

Det er vel heller ikke umlig at klubben selges ved et eventuelt opprykk! Selv om Leeds hĂžrer hjemme i toppen av PL rent historisk, vil nok mange investorer se til oss om de Ăžnsker seg en fotballklubb. Å gĂ„ ut og si at klubben er til salgs nĂ„, vil nok vĂŠre et lite selvmord rent Ăžkonomisk, men om klubben tas opp et hakk, gjeldsfri og on the rise, kan det hende mange ser en kjempe «pĂ„ tilbud».

Mye Ă„ lese Mr Kayzer,men tror du har mye rett i det du sier.

Nytter ikke Ă„ hele tia svartmale situasjonen som flere her gjĂžr.

Er vel ingen her pÄ forumet som er noen direkte Bates fan.
Loggført
Promotion 2010

Moderator
Lorimer

Vis profil
« Svar #731 på: Mars 13, 2010, 12:17:50 »

Pros ved ny kontrakt
Garantier for mÄl

Cons ved ny kontrakt

Kontrakten Beckford er tilbudt av Everton og West Ham pÄlyder ganske mer enn vi noensinne kan tilby pÄ denne siden av Bates!

"We meet up with Neil Redfearn, Neil Thompson and Gwyn Williams over a beer. There words not mind
. The first team are all in good spirits and the championship is where they want to be (for now) and they all know they’ve dropped the pace in performances and Beckford’s been offered 25k a week at Everton and 30 at West Ham."
Loggført

Min fĂžrste Leeds-kamp:
StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
Frode
PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #732 på: Mars 23, 2010, 16:02:36 »

Neill Collins fra Preston ryktes inn.  Gjesp.
Loggført

auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #733 på: Mars 23, 2010, 16:17:15 »

Neill Collins fra Preston ryktes inn.  Gjesp.

Sky Sports bekrefter dette:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6049856,00.html

Har ikke hĂžrt om spilleren fĂžr. Kom fra Wolves til Preston. Hmmm...

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

auren
Lorimer

Leeds and proud!

Vis profil WWW E-post
« Svar #734 på: Mars 23, 2010, 16:19:24 »

Grayson er pÄ utkikk etter "nÞdlÄn":

Leeds United manager Simon Grayson is poised to strengthen his squad ahead of the loan window closing.

The deadline day for new loan moves is Thursday March 25, and Grayson admits he is considering his options.

The boss expects to be without central defender Paddy Kisnorbo for the remainder of the season and has hinted that he could move to strengthen that area for the remaining nine games of the campaign.

"With Paddy being out there is a concern," said the boss.

"The loan window closes on Thursday so it is something we'll look at.

"We're always looking around, we will see who is available and see what happens over the next couple of days."

The boss also refused to rule out a return for Aston Villa defender Shane Lowry, who returned to the Premier League club for treatment on a knee injury before the end of his last loan spell.

And, while he is on the hunt for new blood, the boss is also optimistic leading goalscorer Jermaine Beckford could return for the weekend trip to Norwich City.

Beckford missed Monday's game against Millwall due to a hamstring injury which was sustained last week.

"We're hopeful," said the boss. "His hamstring was tight and he had an injection.

"Unfortunately he's struggled a bit, but we've got a few more days now and we'll see how things go"

Sakset fra den offisielle hjemmesida.

auren
Loggført

"Embarrassingly easy"!

DenHviteYeboah
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #735 på: Mars 23, 2010, 16:30:12 »

nÄ kan den forbanna gjerrigknarken Bates Äpne lommeboka!LÄn en topp forsvarer,midtbane og spiss.Og da spillere som har KVALITET!ikke rask fra ccc og L1-hvis ikke gÄr dette til hÊlvete!Trenger ikke ha trenerkurs for Ä forstÄ det......
Loggført
Here we go again
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #736 på: Mars 23, 2010, 16:41:44 »

nÄ kan den forbanna gjerrigknarken Bates Äpne lommeboka!LÄn en topp forsvarer,midtbane og spiss.Og da spillere som har KVALITET!ikke rask fra ccc og L1-hvis ikke gÄr dette til hÊlvete!Trenger ikke ha trenerkurs for Ä forstÄ det......

Mark Hughes, Vinnie Jones og Steve Staunton er vel alle ledige for tiden?  Blunker  Og de bĂžr gĂ„ godt sammen med vĂ„r siste signing(Dickov).  Gliser
Loggført

Øivind, since 1962.
p0ndus
PĂ„ juniorlaget

Vis profil
« Svar #737 på: Mars 23, 2010, 20:43:50 »

Slipp Vinnie inn i garderoben et kvarters tid fÞr avspark, med litt sjokkterapi sÄ tenker jeg spillerne fÄr fart pÄ seg.
Loggført
LEO

PĂ„ juniorlaget

Vis profil WWW E-post
« Svar #738 på: Mars 23, 2010, 21:43:52 »

Det som er sikkert er at vi trenger noen inn.
Loggført

Trond90
Fast pÄ A-laget

Marching on together!

Vis profil E-post
« Svar #739 på: Mars 23, 2010, 21:49:53 »

Hvor mange lÄnespillere har vi lÄv til og bruke i en og samme kamp? Huske Wise & Co gjorde en tabbe der mot Burnley i ccc for noen Är tilbake hvis jeg ikke husker feil, vi har vel McSheffrey, Collins, Doyle pÄ lÄn nÄ?
Loggført

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!
Bites Yer Legs

Fast pÄ A-laget

GARY MAC

a_k_wickman@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #740 på: Mars 23, 2010, 21:55:47 »

Kom med forslag! Har du en f***anna formel eller bare skjuler du deg bak store og tomme ord? Bidra med noe mer enn anti-Bates fjas i hver jÊkla trÄd..!
Loggført

KEEP FIGHTING!!
lojosang

Moderator
Lorimer

Vis profil E-post
« Svar #741 på: Mars 23, 2010, 22:28:59 »

Hvor mange lÄnespillere har vi lÄv til og bruke i en og samme kamp? Huske Wise & Co gjorde en tabbe der mot Burnley i ccc for noen Är tilbake hvis jeg ikke husker feil, vi har vel McSheffrey, Collins, Doyle pÄ lÄn nÄ?

Mener Ă„ huske det er fem.
Loggført

- Leif Olav
Sydhagen

Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #742 på: Mars 24, 2010, 14:30:01 »

http://www.tribalfootball.com/leeds-step-arsenal-cut-loose-young-trio-722831

Rykter om Arsenal rejects...
Loggført

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
LeifMorten
I stallen
**

Vis profil WWW E-post
« Svar #743 på: Mars 24, 2010, 14:36:30 »

Sam Byles, Rhema Obed and James Dunn?Hæ
Har faktisk mer tro pÄ disse gutta fra Arsenal enn pÄ noe av det vi har lÄnt inn tidligere. Kanskje vi skal sende noen av dem tilbake.
Loggført

SĂžlvreven
Fast pÄ A-laget

finn.midtun@live.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #744 på: Mars 24, 2010, 15:18:37 »

http://www.dagbladet.no/2010/03/24/sport/fotball/premier_league/portsmouth/10996707/

Portsmouth har fÄtt lov til Ä selge til klubber utenfor PL (de kan selge til PL lag men da fÄr de ikke lov til Ä spille fÞr til neste sesong)
Grayson: lĂžp og kjĂžp  Osteaktig
Loggført

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".
jackbauer68
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #745 på: Mars 24, 2010, 15:34:23 »

http://www.dagbladet.no/2010/03/24/sport/fotball/premier_league/portsmouth/10996707/

Portsmouth har fÄtt lov til Ä selge til klubber utenfor PL (de kan selge til PL lag men da fÄr de ikke lov til Ä spille fÞr til neste sesong)
Grayson: lĂžp og kjĂžp  Osteaktig

David James takk!!!!
Loggført
baste
Fast pÄ A-laget

Marching on together

jan_erik_bastesen@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #746 på: Mars 24, 2010, 21:14:09 »

lĂžp og kjĂžp   Gliser

1 England GK David James (captain)
3 Portugal DF Ricardo Rocha
4 South Africa MF Aaron Mokoena
5 England MF Jamie O'Hara (on loan from Tottenham Hotspur)
6 England MF Hayden Mullins
7 Iceland DF Hermann Hreiðarsson (vice-captain)
8 Senegal MF Papa Bouba Diop
9 France FW Frédéric Piquionne (on loan from Lyon)
11 England MF Michael Brown (vice-captain)
14 Ghana FW Quincy Owusu-Abeyie (on loan from Spartak Moscow)
15 Finland GK Antti Niemi
16 Republic of Ireland DF Steve Finnan
17 Nigeria FW John Utaka
18 Belgium DF Anthony Vanden Borre (on loan from Genoa)

No. Position Player
19 England FW Danny Webber
20 England FW Tommy Smith
21 England GK Jamie Ashdown
22 Scotland MF Richard Hughes
23 Germany MF Kevin-Prince Boateng
24 CĂŽte d'Ivoire FW Aruna Dindane (on loan from Lens)
26 Israel DF Tal Ben Haim
27 Nigeria FW Nwankwo Kanu
32 Algeria MF Hassan Yebda (on loan from Benfica)
33 Greece MF Angelos Basinas
35 Republic of Ireland DF Marc Wilson
39 Algeria MF Nadir Belhadj
40 England DF Joel Ward
Loggført

"Florence is dead- I`m here instead"
TK20
PĂ„ juniorlaget

Vis profil E-post
« Svar #747 på: Mars 25, 2010, 07:40:01 »

Transfervinduet er lukket  Øyerulling
Loggført
Svend Anders

Lorimer

Vis profil WWW E-post
« Svar #748 på: Mars 25, 2010, 07:54:58 »

Jeg tror fortsatt mange fortsatt ikke forstÄr problemet med Ä fÄ spillere til Ä gÄ ned i League One. I tillegg er det problemer med Ä fÄ spillere i sÞr til Ä komme nordover. Det var etter det jeg vet ogsÄ det som gjorde det uaktuelt for Barnard Ä signe for Leeds i januar.

Det er vel ingen som tror vi kan gÄ inn og plukke spillere som bÞtter inn mÄl i en eller to divisjoner over oss, og da stÄr vi igjen med spillere som sliter med Ä fÄ spilletid. Er det spillere ute av kampform vi Þnsker oss nÄ?

Selv om svaret pÄ forrige spÞrsmÄl skulle vÊre ja, er poenget mitt at man ikke snakker om mange spillere igjen nÄr man setter opp fÞlgende filter:
* God nok til Ă„ styrke laget i dag
* Innenfor de posisjonene vi/Grayson ser etter
* Villig til Ä gÄ ned i League One
* Villig til Ă„ spille for en klubb i nord
* Ikke astronomisk lÞnn vi mÄ dekke
* Ikke ute av kampform
* Hunger and desire til Ă„ ville gjĂžre en skikkelig jobb for Leeds United
* Siste bittelille punkt: En klubb som vil la en slik spiller gÄ

Ikke bare er punktene over ganske stramme samlet sett, men utfordringen er ogsÄ Ä identifisere denne nÄla i hÞystakken.

Jeg ser gjerne realistiske forslag. Aller mest tror jeg vi hadde trengt en mesterhjerne pÄ midten, men jeg vet ikke om en slik finnes tilgjengelig, og desto mindre om det er i Graysons tanker Ä hente en spiller i den posisjonen. I januar var det spiss og venstreback man sÞkte.

NÄr idag er det lÄnevinduet stenger?

SA
Loggført

jarle
Fast pÄ A-laget

Vis profil E-post
« Svar #749 på: Mars 25, 2010, 09:53:56 »

her var det mange "unskyldninger" for at vi ikke har styrket laget SA...

SĂ„ vanskelig er det vel ikke... Verden er stor og det finns 10.000 vis av bedre spillere rundt om i verden den de vi har... har alle sagt NEI!

Loggført
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 29
  Skriv ut  

Gå til:  

© Leeds United Supporters Club of Scandinavia 2000-2008. Betingelser for bruk. Annonsere på leedsunited.no?
Kontakt: Leeds United Supporter Club of Scandinavia, Postboks 387 Skøyen, 0213 OSLO | Kontaktinformasjon | RSS Forum
Designet og bygget av Dale+Bang Pikselator |