|
Andersen
|
 |
« Svar #630 på: Februar 14, 2010, 15:30:35 » |
|
Skal si Dicov har hastverk med Ä skaffe seg ny arbeisgiver! Burde ikke den mannen legge opp nÄ? Han har vel nok til salt i maten i Ära fremover ? LEEDS4EVER.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SDalen
|
 |
« Svar #631 på: Februar 14, 2010, 19:52:53 » |
|
Vil tro han burde legge opp snart! Begynner vel snart og kjenne sirupen i beina? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rogaland whites!
|
|
|
|
|
|
Masinga
|
 |
« Svar #633 på: Februar 15, 2010, 18:55:14 » |
|
For Ä vÊre helt Êrlig, skjÞnner jeg ikke hva Grayson tenker pÄ her! 38 Är! Dickov var kanskje en brukbar fotballspiller en gang i tiden, men det er lenge siden. Hvis Dickov hentes inn er det fÞrst og fremst demoraliserende for troppen som sÄdan, dernest en hÄn mot alle unge spillere.
Wilkinson ble berÞmt for signeringen av Chapman og Strachan i 1989. Den gang stusset mange pÄ hvordan Wilkinson kunne finne pÄ Ä hente to "oldiser". Men Chapman og Strachan var henholdsvis 30 og 32 Är pÄ det tidspunktet, fysisk fremdeles pÄ topp. Samtidig hadde de fremragende holdninger.
Dickov innfrir ikke noen av delen. Nei, Grayson. En ting er Ă„ tenke det, litt dumt Ă„ si det, men gjĂžr det for Guds skyld ikke!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Masinga, medl.nr. 1250
|
|
|
|
Mr Kaizer
|
 |
« Svar #634 på: Februar 15, 2010, 19:32:58 » |
|
For Ä vÊre helt Êrlig, skjÞnner jeg ikke hva Grayson tenker pÄ her! 38 Är! Dickov var kanskje en brukbar fotballspiller en gang i tiden, men det er lenge siden. Hvis Dickov hentes inn er det fÞrst og fremst demoraliserende for troppen som sÄdan, dernest en hÄn mot alle unge spillere.
Wilkinson ble berÞmt for signeringen av Chapman og Strachan i 1989. Den gang stusset mange pÄ hvordan Wilkinson kunne finne pÄ Ä hente to "oldiser". Men Chapman og Strachan var henholdsvis 30 og 32 Är pÄ det tidspunktet, fysisk fremdeles pÄ topp. Samtidig hadde de fremragende holdninger.
Dickov innfrir ikke noen av delen. Nei, Grayson. En ting er Ă„ tenke det, litt dumt Ă„ si det, men gjĂžr det for Guds skyld ikke!
Helt enig! Har selv etterlyst en erfaren spiss som kan holde i ballen, bÄde med tanke pÄ spillemessige egenskaper og off the pitch, som en slags mentor. Kan derimot ikke se at Paul Dickov virker Ä vÊre av denne sorten; det er i alle fall ikke slike signaler jeg fÄr.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marching on together!
twitter: misterkaizer
|
|
|
|
Rudi G.
|
 |
« Svar #635 på: Februar 15, 2010, 19:46:33 » |
|
Dickov er jo egentlig en person vi har lyst Ä gi en pÄ trynet, men hvis SG mener han kan score noen avgjÞrende mÄl for oss sÄ stoler jeg pÄ det!
|
|
|
|
|
Loggført
|
LUSCOS 2728 Dear Sir John Charles! Send us goals from Heaven and save us from Hell.
|
|
|
|
sviper
|
 |
« Svar #636 på: Februar 15, 2010, 19:54:44 » |
|
skvatt litt da jeg leste at Dikov var pÄ vei tilbake til TA,trodde faren var over jeg har applaudert SG sine tidligere lÄn,men dette tviler jeg pÄ 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
kilgallon
|
 |
« Svar #637 på: Februar 15, 2010, 19:59:30 » |
|
skvatt litt da jeg leste at Dikov var pÄ vei tilbake til TA,trodde faren var over jeg har applaudert SG sine tidligere lÄn,men dette tviler jeg pÄ  Jeg har ogsÄ mine tvil med hensyn til Dickov. Men jeg hÄper han blir en dundrende sukses hvis han fÄr en korttids deal 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sviper
|
 |
« Svar #638 på: Februar 15, 2010, 20:10:33 » |
|
ja missforstÄ meg rett,om vi skal betale ungfolen noen mÄneder sÄ hÄper jeg selvfÞlgelig han gjÞr mine ord til skamme og bare bÞtter inn mÄl
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
AsbjĂžrn
Forum Admin
Administrator
Lorimer

LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
|
 |
« Svar #639 på: Februar 15, 2010, 20:34:32 » |
|
Dickov er jo egentlig en person vi har lyst Ä gi en pÄ trynet, men hvis SG mener han kan score noen avgjÞrende mÄl for oss sÄ stoler jeg pÄ det!
Helt enig m deg & flere om Dickov. Men Larry kjenner ham godt og vet nok hva han fÄr. SÄ det er heller ikke meg imot om vi fÄr en ny erfaren ringrev pÄ topp som vet noe om Ä 'gi det lille ekstra' for at vi skal score det avgjÞrende mÄlet  Han vil nok fortsatt vÊre en drittsekk, men isÄfall vÄr drittsekk, som noen ynder Ä si. (Jeg sier ikke at jeg Þnsker Dickov, til det kjenner jeg nok 'skyggesidene hans' - og bare de), men aksepterer at Larry kjenner ham godt etter flere sesonger sammen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tell me - I've got to know Tell me - Tell me before I go Does that flame still burn, does that fire still glow Or has it died out and melted like the snow Tell me Tell me Dylan
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #640 på: Februar 15, 2010, 20:40:37 » |
|
Var visst pÄ lÄn i Blackpool i 2008 og scoret 6 mÄl pÄ 11 kamper. GjÞr han det samme for oss, sÄ sier jeg ja takk! Siden aller er imot denne signingen sÄ kan jo jeg vÊre den fÞrste til Ä si: Velkommen Paul!
auren
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
Eddie Gray etter 2-0 borte mot Oldham 01.12.09
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #641 på: Februar 15, 2010, 21:01:40 » |
|
Var visst pÄ lÄn i Blackpool i 2008 og scoret 6 mÄl pÄ 11 kamper. GjÞr han det samme for oss, sÄ sier jeg ja takk! Siden aller er imot denne signingen sÄ kan jo jeg vÊre den fÞrste til Ä si: Velkommen Paul! auren
Ikke den helt fĂžrste auren 
|
|
|
|
|
Loggført
|
I have faith, and we will promote this year as well.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #642 på: Februar 15, 2010, 21:15:04 » |
|
Var visst pÄ lÄn i Blackpool i 2008 og scoret 6 mÄl pÄ 11 kamper. GjÞr han det samme for oss, sÄ sier jeg ja takk! Siden aller er imot denne signingen sÄ kan jo jeg vÊre den fÞrste til Ä si: Velkommen Paul! auren
Ikke den helt fÞrste auren  Hehehe... Snakk om Ä gjÞre god research!  Da fÄr jeg si: HÄper Leeds signer Dickov! auren, som ikke er helt enig med seg selv.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
sviper
|
 |
« Svar #643 på: Februar 15, 2010, 21:44:15 » |
|
ja med sÄnn risÞrtsh sÄ er det bare Ä knekke i sammen Ä si velkommen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
LIFE IS LEEDS
|
|
|
|
Alta-White
|
 |
« Svar #644 på: Februar 15, 2010, 21:53:36 » |
|
MÞkkamann og drittsekk. Et helvete for en sliten midtstopper Ä bryne seg pÄ i slutten av kamper. Kan vÊre en mer enn god nok back up for Argentina's store sÞnn !
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Here we go again
|
 |
« Svar #645 på: Februar 15, 2010, 23:05:50 » |
|
SÄ litt spennende ut denne siden(Vital Leeds). MÄ studere den litt nÊrmere. NÄr det gjelder Dick sÄ hÄper jeg ikke at han kommer til oss.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ăivind, since 1962.
|
|
|
|
newsome
|
 |
« Svar #646 på: Februar 15, 2010, 23:23:07 » |
|
Liker heller ikke Dickov som type. Liker han litt bedre som spiller.
Hvis Grayson tror han holder nivÄ og henter han sÄ er det bra. Vi trenger backup pÄ topp,og et rÄskinn som Dickov er en sÄnn type. Sikrer han opprykk med noen viktige mÄl pÄ slutten av sesongen,sÄ bryr jeg meg overhodet ikke om hvem typen Dickov er!!! Han har vist gjennom mange Är at han alltid "er pÄ hugget"
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #647 på: Februar 16, 2010, 11:39:09 » |
|
Hvis Grayson tror han holder nivÄ og henter han sÄ er det bra. Vi trenger backup pÄ topp,og et rÄskinn som Dickov er en sÄnn type. Sikrer han opprykk med noen viktige mÄl pÄ slutten av sesongen,sÄ bryr jeg meg overhodet ikke om hvem typen Dickov er!!! Han har vist gjennom mange Är at han alltid "er pÄ hugget"
Delph uttalte nylig hvilken stor innflytelse Freedman hadde pÄ ham det halve Äret F var hos oss. Kanskje Dickov kan lÊre bort litt fandenivoldsk innstilling? MOT
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min fĂžrste Leeds-kamp: StrĂžmsgodset vs Leeds, 19.september 1973
|
|
|
|
Bites Yer Legs
|
 |
« Svar #648 på: Februar 16, 2010, 12:17:14 » |
|
Delph uttalte nylig hvilken stor innflytelse Freedman hadde pÄ ham det halve Äret F var hos oss. Kanskje Dickov kan lÊre bort litt fandenivoldsk innstilling? MOT SkjÞnner forsatt ikke hvorfor Freedman ikke ble hentet permanent etter kanonlÄnet, Becchio har vÊrt et kjempekjÞp, men det virker jo som Dougie hadde like stor innflytelse bÄde pÄ og utenfor banen. Tror Macca hadde hadde hatt stor bruk for han pÄ feltet 
|
|
|
|
|
Loggført
|
KEEP FIGHTING!!
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #649 på: Februar 16, 2010, 12:23:08 » |
|
Dickov er veldig Ăžnsket av Grayson:
Leeds United still hope to sign Paul Dickov Dickov could take heart from Yeovil's signing of Arron Davies Leeds United still hope to sign former Scotland striker Paul Dickov despite a move for him being blocked by Fifa.
A player can represent a maximum of two clubs in one season in the same country and the 37-year-old free agent has already played for Leicester and Derby.
United boss Simon Grayson told the Yorkshire Evening Post: "We are trying to investigate a way round it.
"I won't say it will definitely happen but he looked fit and lively in training," Grayson added.
Dickov trained with the Leeds squad last week and will return for a second time on Wednesday or Thursday after a short spell with MLS side Toronto FC in their training camp in Florida.
Grayson said: "Dickov has gone to America and he will have a look but he will be back with us on Wednesday or Thursday.
The problem is a player can only appear for two clubs within a certain window
Simon Grayson "We can then see where we are with Fifa and Uefa. He is a player I like - he has played for me before and I want competition for places.
"If Paul signs for us, we would be his third club of the season and the problem is a player can only appear for two clubs within a certain window."
Dickov began the season at Leicester City but joined Derby County on loan until January before being released from his contract by mutual consent.
He began his career as a trainee at Arsenal and played under Grayson during a loan at Blackpool in 2008.
Dickov has made over 400 appearances in his career, including 10 international caps for Scotland.
Yeovil were blocked from signing winger Arron Davies this year because he had played for Nottingham Forest and Brighton, but they found a loophole to recruit him.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
TrJ
|
 |
« Svar #650 på: Februar 16, 2010, 12:46:37 » |
|
dickov.....  nÄr han blir rejected av et MLS-lag sÄ er han heller ikke god nok til Ä bÊre den hvite drakta! Fatter ikke hva Grayson tenker pÄ, men leser at de er buddies sÄ det ligger kanskje noe der. Ser heller at man satser mer pÄ Grella enn Dickov.. Mulig Dickov er en bra mann til Ä bygge teamspirit og lede laget, men da kan man vel teste han som trener i stedet? NÄ er jo "lÄnevinduet" Äpent igjen og da mÄ det vel finnes bedre spisser som er villige til Ä flytte pÄ seg for en periode?
|
|
|
|
|
Loggført
|
/Terje
"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for." - Rodostin Kishishev.
|
|
|
|
Promotion 2010
|
 |
« Svar #651 på: Februar 16, 2010, 12:58:55 » |
|
Han er ikke reject fra MLS. Han har bare sjekket ut mulighetene sine i et annet land enn England. Jeg gĂ„r ut fra at han vil spille i Leeds hvis han fĂ„r tillatelse. Hvis ikke sĂ„ blir det MLS. Da er han evt Leeds-reject! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cherry
|
 |
« Svar #652 på: Februar 16, 2010, 14:12:12 » |
|
Vi/Leeds kan ikke vÊre kjent av "Ä huse" en spiller som Dickhead! Fyren er arrestert for voldtekt, samt pub slagsmÄl pÄ 2 forskjellige treninigsleire med forskjellige lag. Han er voldelig, og meget usympatisk - ref Gamst`s uttalelser ogsÄ. Kan ikke fatte at DET ikke skal telle nÄr man vurdrerer Ä signe/lÄne ett kryp som denne mannen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sydhagen
|
 |
« Svar #653 på: Februar 16, 2010, 14:16:41 » |
|
Vi/Leeds kan ikke vÊre kjent av "Ä huse" en spiller som Dickhead! Fyren er arrestert for voldtekt, samt pub slagsmÄl pÄ 2 forskjellige treninigsleire med forskjellige lag. Han er voldelig, og meget usympatisk - ref Gamst`s uttalelser ogsÄ. Kan ikke fatte at DET ikke skal telle nÄr man vurdrerer Ä signe/lÄne ett kryp som denne mannen.
Enig! har ALDRI likt denne spilleren. kan ikke forstÄ hvilken nytte vi skulle ha av Ä hente han inn heller....
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
|
|
|
|
DenHviteYeboah
|
 |
« Svar #654 på: Februar 16, 2010, 15:40:54 » |
|
Fy fanken,dette er tidenes lavmÄl av klubben.Det som nÄ skjer med at man i det hele tatt vurderer Dickov viser bare hvor ufattelig lavt denne klubben har sunket.Jeg er bare sÄ dritlei Ä mÄtte lese om spillere vi Þnsker Ä lÄne eller Ä fÄ gratis.Hvorfor kan ikke Grayson fÄ lÄne de han virkelig Þnsker?Det mÄ da gÄ an Ä lÄne en spiss vi VET leverer varene og som er sulten?men nei,beklager Ä mÄtte si det igjen:denne klubben er tydligvis fullstendig blakk-bukkeskjegget er ikke interessert i Ä betale litt ekstra lÞnnsmidler noen mÄneder for Ä hente en klassespiss. Nekter Ä tro at at hvis Grayson hadde fÄtt velge,sÄ hadde vi ikke vÊrt linket til en haug med middelmÄdigheter 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
nord
|
 |
« Svar #655 på: Februar 16, 2010, 15:58:58 » |
|
Mon ikke Grayson har en plan med Dickow?  Jeg stoler pĂ„ at Grayson ved hvad som er godt for Leeds og hvad ikke er godt!. Lad os ikke dĂžmme Dickow udfra sladder - vi kender ham slet ikke !!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ferre
|
 |
« Svar #656 på: Februar 16, 2010, 16:09:36 » |
|
Her forventer vi oss en lÄnesignering fra Premier League, sÄ ender vi sansynligvis opp med Paul Dickov. For et antiklimaks!
Da bÞr vi heller la Grella fÄ utvikle seg med mer fÞrstelagsfotball...
|
|
|
|
|
Loggført
|
-WE'LL BE BACK-
|
|
|
|
testo
|
 |
« Svar #657 på: Februar 16, 2010, 16:17:08 » |
|
Det er vel mer med tanke pÄ Ä sikre opprykk og fÄ kamp om plassene. Grella er ingen trussel idag,gjÞr det greit i noen innhopp men holder ikke det nivÄet Grayson er ute etter.
Dere som banner Dickov opp og ned , kan dere legge ut linker til allt dere refererer til,sÄ kan vi andre ogsÄ fÄ lest litt krim. Jeg tror nemlig ikke han drikker brystmelk lenger.
|
|
|
|
|
Loggført
|
I have faith, and we will promote this year as well.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement. Terje
|
|
|
|
auren
|
 |
« Svar #658 på: Februar 16, 2010, 17:39:58 » |
|
Fy fanken,dette er tidenes lavmÄl av klubben.Det som nÄ skjer med at man i det hele tatt vurderer Dickov viser bare hvor ufattelig lavt denne klubben har sunket.Jeg er bare sÄ dritlei Ä mÄtte lese om spillere vi Þnsker Ä lÄne eller Ä fÄ gratis.Hvorfor kan ikke Grayson fÄ lÄne de han virkelig Þnsker?Det mÄ da gÄ an Ä lÄne en spiss vi VET leverer varene og som er sulten?men nei,beklager Ä mÄtte si det igjen:denne klubben er tydligvis fullstendig blakk-bukkeskjegget er ikke interessert i Ä betale litt ekstra lÞnnsmidler noen mÄneder for Ä hente en klassespiss. Nekter Ä tro at at hvis Grayson hadde fÄtt velge,sÄ hadde vi ikke vÊrt linket til en haug med middelmÄdigheter  Anser du dette som verre enn nedrykket fra PL, nedrykket fra CCC og administrasjonen? Hvis du tenker spillervalg-lavmÄl, sÄ kommer lÄnet av Hateley, rekjÞpet av Chapman og kjÞpet av Rush MYE hÞyere pÄ idiot-lista enn et evt. lÄn av Dickov. auren, som ikke helt hvet vem som egentlig synker her...
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Embarrassingly easy"!
|
|
|
|
Tom S
|
 |
« Svar #659 på: Februar 16, 2010, 18:02:22 » |
|
Med blandede fÞlelser eg registrerer at Larry prÞver Ä fÄ Dickov pÄ lÄn. Har aldri likt spilleren, men han har erfaring frÄ PL og landslag, sÄ eg hÄper Grayson veit kva han gjer. Kanskje er han det som skal til for Ä lÞfte spiriten og konkurransen pÄ topp?
|
|
|
|
|
Loggført
|
COME ON LEEDS !!
|
|
|
|